Anna Stålnacke
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad Anna Stålnacke

• Filip H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-29

Rörsjöstaden
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi blev bemötta med vänlighet, proffessionalism och fick ett mycket tryggt intryck av Anna. Jag hade inte så mycket förväntningar då det var första gången jag skulle sälja en bostad, men hoppades på en smidig och smärtfri försäljning. Anna levererade regelbundna uppdateringar och stämde av på i stort sett dygnets alla timmar och gav mig alltid ett glatt och positivt bemötande. Försäljningen i sig gick över förväntan och hela upplevelsen blev därför ännu bättre. Kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • Anette S sålde sitt hus med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-01

Ulricedal
    Vi har sålt vårt hus med Anna Stålnacke som mäklare. Hon har varit lyhörd och förtroendeingivande och vi har känt oss trygga med försäljningen från första mötet. Anna är saklig, kunnig och har ett professionellt bemötande. Vår försäljning gick snabbt och Anna skötte hela säljprocessen på bästa möjliga sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Anna Stålnacke som mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Anna Stålnacke svarar Anette S
    Stort tack för er rekommendation och för att jag fick förtroende att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-25

Kirseberg
    För försäljningen av vår tvåa på Kirseberg sökte vi en lugn, trygg och erfaren mäklare och redan efter första mötet med Anna kände vi att vi hittat rätt. Genom hela processen kom hon med sakliga argument, visade lyhördhet för våra önskemål, var alltid tillgänglig och höll våra förhoppningar, som i slutänden överträffades med råge, på en rimlig nivå. Vi kan varmt rekommendera Anna till alla som funderar på att sälja sin bostad! Läs mer
    2020-03-02 Anna Stålnacke svarar Karin H
    Tack för ett bra samarbete och för er fina rekommendation Karin! Jag hoppas att ni ska trivas lika bra i er nya bostad som ni gjort i den fina lägenhet vi nu sålt.
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Magnus E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-22

Kirseberg
    Skriver gärna någon rad om mitt intryck av mäklaren.
    Anna hade svar på mina frågor på ett kunnigt och sakligt sätt.
    Hon var naturlig i sitt bemötande och samtidigt lätt att känna tillit till. En riktig bra och proffesionell mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Anna Stålnacke svarar Magnus E
    Tack för din rekommendation Magnus, jag hoppas och tror att du kommer trivas riktigt fint i din nya lägenhet!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Emil H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-21

Västra Sorgenfri
    Anna hjälpte oss att sälja vår trea i Malmö. Både jag och min sambo är jättenöjda med mäklartjänsten vi fick. Anna är vänlig, rolig och påläst. Hon är mycket proffsig och har ett opretentiöst och ärligt sätt. Rekommenderas varmt Läs mer
    2020-03-02 Anna Stålnacke svarar Emil H
    Hej Emil,
    Tack för er fina rekommendation, det är ett nöje att ha er som mina kunder och få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-10

Östervärn
    Sålt en lägenhet
    Proffesionellt bemötande, Inger förtroende,
    inlyssnande/ ödmjuk. Läs mer
    2020-02-11 Anna Stålnacke svarar Karin B
    Tack för din rekommendation Karin och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdesdagen!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Stina S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-07

Nobeltorget
    Professionell och duktig mäklare. Löste komplikationer vid försäljningen som ett riktigt proffs. Kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    2020-02-07 Anna Stålnacke svarar Stina S
    Tack Stina för ditt fina omdöme. Stort lycka till i ert nya hus!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Hjalmar H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-21

Ellstorp
    Trots att de gick knackigt så gav hon aldrig upp, höll alltid en positiv anda om själva försäljning trots att de inte gick helt lätt hela tiden Läs mer
    2020-02-07 Anna Stålnacke svarar Hjalmar H
    Tack för att du tog dig tid och skrev ett omdöme Hjalmar. Stort lycka till framöver!
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Tony A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-07

Rosengård
    Lägenhet
    Mycket bra

Ringde först fastighetsbyrån ja köpt lägenheten av fick ett mycket dåligt intryck
    Hon kunde knappt prata Svenska

Sedan ringde jag er och fick prata med en mycket trevlig mäklare med namn Stålnacke utförde ett fantastiskt arbete
    Stort tack Läs mer
    2020-02-07 Anna Stålnacke svarar Tony A
    Tack för ditt omdöme Tony, hoppas allt är bra med dig!
  • Douglas S
    Douglas S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-21

Kirseberg
    När jag skulle sälja min lägenhet så jämförde jag ett par olika mäklare som har sålt mycket i området de senaste åren. Jag fick kontakt med två mäklare som båda gjorde ett gott intryck. Den som kunde matcha mina förväntningar och önskemål bäst var Anna. Det var inte det billigaste alternativet men uppdraget föll ganska självklart på Svensk Fastighetsförmedling och Anna Stålnacke ändå.
    Försäljningen gick snabbt och hon hittade rätt köpare ganska omgående. Och jag fick sålt för ett pris som var över mina förväntningar.

Hon var till stort hjälp efteråt när jag skulle beräkna vinstskatten och har gjort ett bra jobb från början till slut. Hon har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela processen då jag bor i Stockholm och inte har kunnat vara på plats under försäljningsperioden.

Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-11-05 Anna Stålnacke svarar Douglas S
    Tack Douglas för dina snälla ord och för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, jag uppskattar det verkligen.
    Välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något annat!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson