Daniel Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 115 Läs vad Daniel Karlsson

• Agnes M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-14

Malmö
    Köpt en 2a i Västra Hamnen av Daniel.
    Har inget att invända, mycket trevlig och professionell mäklare!
    Snabb affär, han fick mig att känna mig trygg! Läs mer
  • Gun M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-12

Malmö
    Daniel är proffsig, kunnig och lugn, vilket är guld värt för en nervös säljare! Han levde upp till förväntningarna och lotsade affären fram till ett bra slutpris för min lilla tvåa. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jan P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-11

Västra Hamnen
    Köpte en Brf i Västra hamnen på v7, mycket nöjd med lgh och mäklaren, trevlig och positiv. Lite synd bara att han inte kunde berätta om vilka höghus som skulle byggas mitt emot oss och som nu blockerar vår utsikt. Läs mer
  • Nikolina B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-08

Fågelbacken
    Köpt bostad. Daniel är tydlig, enkel att ha att göra med och pålitligt intryck. Läs mer
  • Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-08

Köpte lägenhet genom Daniel
    Oerhört trevligt bemötande, smidig och tillmötesgående
    Kändes väldigt tryggt Läs mer
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-07

Malmö
    Köpt en 3a i city av Daniel. Han visste via sin kollega ett vi tittat på lägenhet i huset innan, och kontaktade oss i förväg när han fick in detta case. Var proffsig hela vägen, mycket trevlig, väldigt förtroendeingivande.

Förbättrade min bild av yrkesgruppen mäklare :) Läs mer
  • Riksbyggen E sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-07

Malmö
    Mycket seriös, noggrann och förtroendeingivande mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Läs mer
  • Rebecca M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-06

Fågelbacken
    Sålde min lägenhet på två rum. Daniel var otroligt bra. Han var mån om mig som säljare och han hade ett mycket professionellt bemötande. Han var tydlig i sin kommunikation och ärlig med vad som hände under försäljningens gång. Läs mer
  • Richard O sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-12-14

Fosiedal
    Sålt lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Slutresultat över förväntan
    Super nöjd Läs mer
  • Ann-charlott O sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-12-12

Fosiedal
    Kunnig, höll oss informerade, ”familjär” utan att vara ”påträngande”, mycket trevlig liksom ”assisterade” mäklaren Ebba.
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Var också mycket nöjd med fotografen som var duktig, mycket trevlig och proffsig.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson