Ebba Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass. Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Ebba Jönsson

• MIAN MUHAMMAD UMAR I
    MIAN MUHAMMAD UMAR I skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-31

Väldigt duktig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-03-31 Ebba J svarar MIAN MUHAMMAD UMAR I
    Tack snälla för omdömet, hoppas att ni kommer att trivas i nya bostaden!
    /Ebba
  • Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-27

Södertorp
    Ebba är en mycket professionell mäklare med ett oerhört lugn och tålamod. Ärlig och kunnig inom sitt område och min lägenhet blev såld långt över förväntningarna. Läs mer
    2020-03-27 Ebba J svarar Elin B
    Tack snälla för fint omdöme! Har bara varit roligt att få följa er och hjälpa er i er försäljning!
    /Ebba
  • Anneli L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-23

Malmö
    Kunnig, stabil mäklare. Mycket proffsigt skött försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2020-03-23 Ebba J svarar Anneli L
    Tack Anneli, bara roligt att få hjälpa er! /Ebba
  • Linda L sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-21

Malmö
    Mycket duktig och trevlig mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Ebba J svarar Linda L
    Tack för din rekommendation och tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er! /Ebba
  • Navid N sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-14

Dammfri
    Having worked with many agents I would say Ebba definitely tops the list with her professional can-do and positive approach. Honest feedback and expectation management with clear communication. Sold our apartment with better than expected results! If you want a good experience with good results - go with Ebba. Läs mer
    2020-02-15 Ebba J svarar Navid N
    Oj, vad glad och stolt jag blir av att läsa ditt omdöme! Stort tack! Det har varit ett nöje att arbeta med er och jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. //Ebba
  • Olivia W köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-07

Dammfri
    Trevlig, svarar snabbt, professionell, en ”människa” att prata med. Topp! Läs mer
    2020-02-07 Ebba J svarar Olivia W
    Tack för ditt omdöme Olivia! Jättekul att få hjälpa er. Ses nästa vecka! / Ebba
  • Nina N sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-23

Malmö
    Ebba är otroligt kompetent, lugn och trevlig, ger högt förtroende tycker jag, eftesom jag uppskattar någon som inte är så "säljig" i negativ bemärkelse. Ställer rätt frågor, ödmjuk och sympatisk. Högsta betyg. Läs mer
    2019-04-23 Ebba J svarar Nina N
    Tack snälla för fint omdöme. Har bara varit roligt att hjälpa er! /Ebba
  • Baktash Y skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-19

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-04-21 Ebba J svarar Baktash Y
    Tack för sitt omdöme Baktash. Roligt att få hjälpa er!/Ebba
  • Roland D
    Roland D köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-18

Malmö
    Har köpt en bostadsrätt och är på väg att sälja en bostadsrätt genom Ebba på Svensk Fastighetsförmedling i Malmö.
    Vid köpet av bostadsrätt så kan jag bara tala gott om Ebba.
    Vad det gäller att sälja så har jag blivit mycket väl bemött, men lägenheten som skall säljas är inte såld vid ännu, men jag hoppas att det kommer att gå bra.
    Har bara gott att säga om Ebba och hennes kollega Natalihe. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Roland D
    Tack för betyget Roland! Jag hoppas att vi kommer fram till en lyckad försäljning också här snart! /Ebba
  • Sixten O
    Sixten O sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-18

Malmö
    Ebba är en mycket trevlig och noggrann person som vi har stort förtroende för. Det är egentligen för tidigt att ge ett slutgiltigt omdöme eftersom inte affären är helt genomförd ännu.

Ebba har på alla sätt motsvarat våra förväntningar och till o med överträffat dem.

Kom gärna tillbaka när affären är helt klar. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Sixten O
    Tack snälla för detta fina betyg, det värmer! Jag hoppas att allt ska flyta på som vi tänkt! /Ebba

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson