Emma Svensson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få vara med i skedet där man som kund står inför en förändring, ett nytt boende och ska göra en stor affär i sitt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig som mäklare så får du en erfaren mäklare som kommer att genomföra din försäljning tryggt och smidigt och med stort engagemang.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mina kunder brukar tycka att jag som mäklare är saklig, ärlig och tillgänglig. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Emma Svensson

• Nermina M köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-09-29

Malmö
    Vi Köpte en lägenhet blev bemött på mycket bra sätt av bästa mäklaren Läs mer
  • Anders P sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-25

Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Att man blir rätt behandlad.
    Den var perfekt. Läs mer
  • Baraa K köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-18

Malmö
    Jag har köpt bostad, vi fick bra stöd och service. Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Anwar O köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-18

Det var bra och Emma är faktiskt mäklare Läs mer
  • Usama S
    Usama S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Malmö
    Jag köpte en bostadsrätt i Malmö .
    Emma min mäklare är väldigt duktig , snäll , rak , ärlig och ödmjuk .
    Hon uppfyllde mina förväntningar , hon hade svar till allt man behöver som kund .
    Hennes bemötande var utmärkt , glad och vänlig person . Läs mer
  • Martin T sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Malmö
    Jag valde att låta Emma Svensson ta hand om försäljningen av min lägenhet och är mycket nöjd med det valet. Jag fick kontinuerliga uppdateringar och affären kändes välstrukturerad från början till slut. All kommunikation gick smidigt och sms/mail besvarades snabbt. Emma har god insikt i bostadsmarknaden och hennes goda timing med försäljningen resulterade i ett bra pris för lägenheten.

Det första intrycket som gjorde att jag valde Emma var att hon framstod som lugn, saklig och kunnig. Läs mer
  • Robert A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Engagerad och lösningsorienterad Läs mer
  • Xinxian Y sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-04-16

Förväntningar
    Bra, Bra, Bra, Bra.
    Sammanfattat
    Bra, Bra, Bra, Bra,½. Läs mer
  • Sandra Madelen L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-01-02

Lönngården
    Jag har sålt en 1,5a på 48 kvm i malmö och kom i kontakt med Emma genom mina föräldrar som även dom använt samma firma.
    Första mötet med Emma gav mig en känsla av genuint intresse för mig/min bostad men även ett glatt leende och jag fick en bra känsla.. jag var trygg med att Emma var den som skulle representera min bostad!
    Jag hade mina förväntningar men trodde aldrig det skulle gå så snabbt eller så enkelt som det gjorde och eftersom det är första gången jag säljer en bostad så var det väldigt skönt att ha en stöttande mäklare med mig hela tiden så mina förväntningar blev mer än uppfyllda!! Läs mer
    2019-01-02 Emma S svarar Sandra Madelen L
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra! Vi hörs snart igen!
  • Emma G sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2018-12-06

Lönngården
    Jag sålde en bostadsrätt och är väldigt imponerad över hur enkelt och snabbt allt gick. Emma Svensson är kunnig, tydlig och engagerad och ett extra plus i kanten är hennes lokalkännedom! Läs mer
    2018-12-07 Emma S svarar Emma G
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson