Erik Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels för att jag är en duktig mäklare, och dels för att Svensk Fastighetsförmedling har de rätta verktygen och tjänsterna för att nå det bästa resultatet för dig i din bostadsaffär. Jag är lugn, noggrann och engagerad i alla momenten som finns i en bostadsaffär.

Vad gör du helst på fritiden?
Spenderar tid med min sambo och dotter. Andra fritidsintressen är att spela golf,
titta på fotboll och att fiska.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är nog ett litet hus med trädgård utanför staden och med närhet till havet. Läs mer

Läs vad 52 Läs vad Erik Bengtsson

• Johan S köpte sitt hus med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-07

Arlöv
    Sålt bostadsrätt samt köpt villa.

Mycket trevlig och seriös mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • Stefan P sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-12-27

Sålde en bostadsrättslägenhet.
    Har fått ett bra bemötande och löpande information om försäljningsläget.
    Flera mäklare bedömde att lägenheten skulle säljas snabbt. Det tog lite längre tid än vi räknat med och priset något lägre än vad man bedömde. Vi är dock nöjda med mäklarens tålamod och att det blev en köpare som vi känner oss nöjda med. Läs mer
  • Lisbeth S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-12-24

Har sålt en lägenhet i Malmö. Erik är en lugn och trygg mäklare. Läs mer
  • Emelie P
    Emelie P sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-14

Drottningtorget
    Erik har sålt min lägenhet på 2,5 rum. Erik är en mycket kunnig och trovärdig mäklare. Han ger service i toppklass och är en trygg och lugn person. Jag är mycket nöjd med min försäljning och min kontakt med Erik. Läs mer
    2019-11-15 Erik B svarar Emelie P
    Tack så mycket Emelie! Det är väldigt roligt att höra att du är så nöjd med mig som mäklare vid din försäljning. Det var ett nöje att få arbeta med försäljningen! Mvh Erik
  • Henric H sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-01

Rörsjöstaden
    Har sålt min bostad och visste att mäklaren hade mycket bra koll på föreningen.
    Trevligt bemötande, kunnig och lätt att nå för frågor. Läs mer
    2019-11-04 Erik B svarar Henric H
    Tack så mycket Henric! Kul att höra att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas bra i Stockholm! Mvh Erik
  • Petra B
    Petra B sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-15

Segevång
    Jag blev rekommenderad Erik och han var en av 5 mäklare jag mötte för uppdraget. Han förstod direkt vem jag var och hur jag tänkte angående försäljningen. Väldigt tillmötesgående och tillgänglig när jag hade frågor, han fick mig att känna trygghet i försäljningen.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, exakt som jag önskade!

Jag kan varmt rekommendera Erik !! Läs mer
    2019-10-28 Erik B svarar Petra B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Petra! Det känns jättekul att du är så nöjd med mitt arbete i försäljningen av din bostad. Mvh Erik
  • Anneli A köpte sitt hus med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-12

Åkarp
    Köpt hus och vi var väl bemötta av vår mäklare. Professionell och trevlig. Läs mer
    2019-10-14 Erik B svarar Anneli A
    Hej Anneli! Kul att höra att ni var nöjda med mig som mäklare vid köpet av huset och tack för det fina betyget. Jag hoppas att ni trivs bra i huset! Mvh Erik
  • Helena S
    Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-03

Värnhem
    Min upplevelse av Erik är att han är som klippt och skuren till att arbeta som mäklare. Han är lugn, saklig och mycket kunnig inom sitt område. Jag hade förmånen att jobba med honom under en längre tid, då försäljningen av min bostadsrätt drog ut på tiden. Han gav mig goda råd först när jag bad om dem, vilket jag uppskattar.
    Hela affären flöt på utan några bekymmer och alla var nöjda. Jag uppskattade även hjälpen efteråt med deklarationen. Läs mer
    2019-10-03 Erik B svarar Helena S
    Tack så mycket för det fina omdömet och betyget Helena! Det var ett nöje att samarbeta med dig under hela försäljningen och det är väldigt roligt att höra att du tycker det samma. Mvh Erik
  • Hanna W sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-09-19

Östra Sorgenfri
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt på 4 rum ock kök. Vi valde vår mäklare för att vi tyckte att han var väldigt vänlig, och ödmjuk. Samtidigt verkade han genuin och var den enda som sa att vårt ”önskepris” att sälja för var fullt möjligt och vi sålde gör 50000 mer än vad vi trodde vi kunde få som mest. Vi sålde till första kunden som var intresserad. Allt har gått supersmidigt och vi kände att vi kunde ta åt oss alla råd vi fick och att vi kunde lita på vår mäklare. Så himla glada!! Läs mer
    2019-09-19 Erik B svarar Hanna W
    Det är riktigt kul att höra att ni är så glada Hanna! Tack för den fina rekommendationen. Mvh Erik
  • Mathieu W sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-09-18

Östra Sorgenfri
    Brilliant!! A great service was provided,
    We felt very comfortable and confident with his decisions. Läs mer
    2019-09-19 Erik B svarar Mathieu W
    Thank you Mathieu! I'm happy to hear that you feel that way. Mvh Erik