Kasper Isgren
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 74 Läs vad Kasper Isgren

• Abbas H köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-02

Dalaplan
    En av dom absolut skickligaste och trevligaste mäklaren vi någonsin träffat. Mycket kompetent och flexibel. Absolut toppkvalitet på det arbete han utför. Vi är mycket nöjda med Kasper och kommer definitivt vända oss till honom i framtiden. Läs mer
  • André S sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-31

Ribersborg
    Kasper har genomfört affären av vår bostadsrätt på ett proffesionellt sätt. Han har lyssnat på oss och kommit med förslag när vi frågat. Vi kommer rekommendera honom till vänner som också går i säljtankar.
    Det var framför allt Kaspers kunnande om föreningen och känslan han ville förmedla till kunder som var i linje med vad vi var ute efter. Dessa förväntningar infriades. Läs mer
  • Roland S sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-31

Dalaplan
    Har både köpt och sålt genom Kasper. Han är trevlig och ger ett mycket seriöst intryck. Jag tycker att han besitter förmågan att möta människor efter behov, och ser varje individ.
    Man kan ge Kasper förtroende, och han lever upp till det!
    /Roland Läs mer
  • Monika P sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-30

Malmö
    Jag sålde min 2a på Fågelbacken och Kasper har varit ett stort stöd under hela försäljningen. Han har kommit med kreativa lösningar, och är en mäklare som uppfattas som lugn, trovärdig, professionell och har delat med sig av sina tankar/erfarenheter på ett bra sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Kasper som mäklare! Läs mer
  • Stephanie P
    Stephanie P sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-19

Ribersborg
    Kasper är professionell, lugn, klok och varm. Jag har både köpt och sålt via Kasper och kan inte annat än att varmt rekommendera honom. Väldigt transparent, ärlig, god framförhållning och engagerad. Han fick mig att känna mig både sedd, hörd och respekterad både i rollen som köpare och säljare. Läs mer
    2020-03-11 Kasper I svarar Stephanie P
    Tack för grymt fin feedback Stephanie! Extra roligt att jag fick ditt förtroende att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Det vill jag tacka dig för!
  • Camilla A sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-01-07

Slottsstaden
    Sålde lägenhet i Malmö och är väldigt nöjd med Kasper i valet av mäklare. Han är både proffsig, kunnig och engagerad och jag fick förtroende för honom direkt. Försäljningen gick snabbt och över förväntan. Läs mer
    2020-01-13 Kasper I svarar Camilla A
    Tack Camilla för fina ord och ett gott samarbete! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Kul med nya spännande saker som väntar 2020 : ). Vi ses och hörs snart för tillträde!
  • Evelina A köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-17

Bra,informativ, hjälpsam och flexibel. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-17

Malmö
    Kasper är en mycket bra mäklare, ett genuint stöd genom hela försäljningen! Kan starkt rekommendera :) Läs mer
    2020-01-13 Kasper I svarar Malin W
    Tack Malin, för ert förtroende och ett gott samarbete! Lycka till med husletandet nu under våren. Hör gärna av er om ni vill bolla något objekt eller få tips och råd. Vi hörs säkert
  • Klara G sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-15

Ribersborg
    Sålde en bostadsrätt i slottsstaden. Kasper kan verkligen området och föreningarna! Han ger ett mycket pålitligt, ambitiöst och tryggt intryck. Dessutom är han väldigt trovärdig gentemot köparna och lyfter såväl fördelar som nackdelar på ett mycket positivt sätt. Rekommenderar honom skarpt! Läs mer
    2020-01-13 Kasper I svarar Klara G
    Tack Klara för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Uppskattade att vi kunde ha en bra dialog under hela försäljningen och du gav mig fullt förtroende. Vi springer säkert på varandra i området. Ha det fint!
  • Filippa J köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-04

Malmö
    Köpte en lägenhet genom Kasper. Genomgående trevligt bemötande och det märks att han är otroligt kunnig inom området. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-13 Kasper I svarar Filippa J
    Tack Filippa för din fina feedback. En supermysig lägenhet som det kändes verkligen passade dig. Det var fint att få hjälpa dig att köpa den. Lycka till med nya spår under 2020!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson