Nathalie Borgernäs
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 67 Läs vad Nathalie Borgernäs

• Jens G sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-19

Malmö
    Jag påbörjade för första gången försäljning av bostad och visste varken ut eller in. Efter lite research valde jag svensk fastighetsförvaltning som mäklare och kunde inte varit mer nöjd. Nathalie kom med bra idéer och drev på i ett bra tempo. Hon var proffsig och lätt at ha att göra med. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Jens G
    Tack för din fina recension Jens! Vad roligt att du är så nöjd, det värmer :)

Nathalie
  • Emelie M sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-01

Lorensborg
    Sålt en 2a på 57 kvm. Mycket bra kommunikation och råd genom hela processen. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Emelie M
    Tack Emelie, det var verkligen roligt att få hjälpa dig! Vi ses på tillträdet i februari :)

Nathalie
  • David B sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-01

Malmö
    Nathalie hjälpte oss med försäljningen av vår 2:a vid Nobeltorget.
    -Hon var proffsig och påläst samt väldigt anpassningsbar och ansträngde sig alltid lite extra för att det skulle bli så bra som möjligt.
    -Väldig lösnings-fokuserad och det kändes tryggt att låta henne hantera hela affären från start till slut.
    -Prissättningen var baserad på statistik och bollades på ett rimligt sätt, vilket gav en realistisk bild av vad vi kunde förvänta oss vid en försäljning.
    -Iom att vi flyttat från Malmö när försäljningen skulle genomföras så innebar det att Nathalie hanterade hela försäljningen fullt ut, dvs kontakt med Brf, köpare, banker etc utan jag behövde bara skriva på kontrakt/fullmakt. Vilket sparade mig mycket tid och resande till Malmö, detta fungerade super bra och något jag värderar högt.
    Därmed så rekommenderar vi gärna Nathalie som mäklare och skulle inte tveka att använda henne fler gånger om möjligheten skulle uppstå. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar David B
    Vilken fin rekommendation, tack så jättemycket David! Det var ett nöje att få hjälpa er och underlätta processen. Ni är alltid välkomna tillbaka :)

Nathalie
  • Susanne W sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-18

Dammfri
    Natalie har mer än väl levt upp till mina förväntningar. Alltid positiv och proffsig. Och väldigt trevlig! Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Susanne W
    Tack så mycket Susanne! Jag är jätteglad att jag fått hjälpa er med försäljningen och ser fram emot att få träffa er igen till tillträdet :)

Nathalie
  • Kurt E sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-15

Oxie
    Sålt en bostadsrätts lägenhet i Oxie. blev bemött av mäklaren på ett positivt sätt och hon levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Kurt E
    Tack så mycket för din recension! Det var ett nöje att få hjälpa till :)

• Petr C
    Petr C sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-08

Malmö
    Nathalie hjälpte mig sälja min trea på Slottstaden. Jag hade vetat knappt något om hur marknaden och själva försäljningen skulle gå till och tacka vare Nathalies ledning gick allt väldigt bra, och försäljningen var klar på två eller tre veckor bara. Jag fick fantastiskt stöd under hela processen. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Petr C
    Stort tack för din fina reco Petr! Det har varit så roligt att få hjälpa dig genom hela försäljningen. Hoppas du kommit i ordning i den nya lyan :)

Petr C gillar detta
  • Mirza M köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-03

Ormvråksgatan 46

MÄKLARE 10 AV 10! Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Mirza M
    Tack så mycket Mirza! Hoppas det gått bra med renoveringen och att ni snart kommit i ordning :)

• Richard A
    Richard A köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-02

Malmö
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren har gjort ett utmärkt jobb i denna affär. Hon har varit tydlig och snabb med att förmedla information. Hon har besvarat mina frågor och funnits tillgänglig hela tiden. Professionellt och bra helt enkelt. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Richard A
    Tack Richard, vad roligt att höra! Hoppas ni trivs bra i lägenheten :)

Nathalie
  • Martina O köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-01

Malmö
    Jag har inget att anmärka. Ett bra bemötande och snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Martina O
    Tack Martina! Hoppas du trivs i nya lägenheten och fått det precis som du vill ha det ;)

Nathalie
  • Filip I köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-01

Malmö
    Jag köpte en bostadsrätt. Hon svarade på mina frågor och fanns tillhands när jag behövde assistans med avtal och liknande saker som min bank behövde. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Filip I
    Vad roligt att höra, tack Filip! Hoppas renoveringen går framåt och att ni kommer trivas :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson