Nathalie Borgernäs
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 75 Läs vad Nathalie Borgernäs

• Christian A sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-22

Dalaplan
    Nathalie var trevlig, glad, energisk och kompetent. Hon skötte sitt jobb alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd med henne. Läs mer
    2020-03-23 Nathalie B svarar Christian A
    Vad roligt att höra Christian! Tack för fina ord, det värmer :)

• Amandus B
    Amandus B köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-21

Dalaplan
    Mäklaren ingav vid första kontakten ett tryggt och förtroendeingivande intryck. Vi fick tydlig och informativ information. Hennes vänliga, lugna och tillmötesgående bemötande under hela processen till både säljaren och oss köpare tyder på en etisk professionalitet utöver det vanliga. Läs mer
    2020-03-23 Nathalie B svarar Amandus B
    Stort tack för din fina recension Amandus! Verkligen roligt att höra :) Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i din nya lägenhet och i Malmö. Vi ses på tillträdet!

Nathalie
  • Rolf S sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-20

Oxievång
    Jag har sålt en bostadsrätt.Mäklaren helt underbar vilken glöd hon överträffade mina förväntningar med hästlängder Läs mer
    2020-03-23 Nathalie B svarar Rolf S
    Tack Rolf! Vilka fina ord, det gör mig jätteglad. Ser fram emot att träffa dig igen på tillträdet. Ta hand om dig tills dess!

Nathalie
  • Jan Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-20

Dalaplan
    Hej! Vi sålde vår sons lägenhet som vi var delägare i. Allt har varit bra från första kontakten till kontraktsskrivning. Så nöjd med Nathalie Borgernäs. Påläst, proffsig och trevlig. Läs mer
  • Peter O sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-04

Lugnet
    Det är uppenbart att Nathalie har hög integritet och är noga med att allting blir rätt, därför känns det väldigt tryggt att anlita henne. Hon är trevlig och lätt att ha att göra med. Dessutom blev vi väldigt nöjda med slutpriset på bostadsrätten hon sålde åt oss. Läs mer
  • Johanna O sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-04

Lugnet
    Nathalie hjälpte oss sälja vår lägenhet, och hon var lyhörd, noggrann och trygg. Vi är så nöjda! Nathalie jobbar med väldigt hög integritet och såg till att vi kände oss trygga och lugna hela vägen, och hjälpte oss även att få ett riktigt bra pris på lägenheten. Kan inget annat än rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Natalie K köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-14

Dalaplan
    Jag köpte en lägenhet på Dalaplan som jag ska flytta in i slutet på april. Hela processen gick väldigt smidigt till och jag fick gott om betänketid och kände mig inte alls stressad. Nathalie var alltid tillgänglig när jag hade frågor och återkom med svar väldigt fort. Tack för bra service! Läs mer
    2020-02-14 Nathalie B svarar Natalie K
    Vad roligt att höra Natalie! Tack så mycket för dina fina ord :) Ser fram emot att träffa dig till tillträdet!

Nathalie
  • Olivia L sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-11

Hästhagen
    Snabb återkoppling, bra skött trots jag ej ens bor i Sverige! Väldigt förstående och professionell! Läs mer
    2020-02-11 Nathalie B svarar Olivia L
    Tack för din fina recension Olivia! Vi löste det smidigt tillsammans :) Hoppas att vi ses till tillträdet!

Nathalie
  • Jens G sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-19

Malmö
    Jag påbörjade för första gången försäljning av bostad och visste varken ut eller in. Efter lite research valde jag svensk fastighetsförvaltning som mäklare och kunde inte varit mer nöjd. Nathalie kom med bra idéer och drev på i ett bra tempo. Hon var proffsig och lätt at ha att göra med. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Jens G
    Tack för din fina recension Jens! Vad roligt att du är så nöjd, det värmer :)

• Emelie Ingrid Sofia M
    Emelie Ingrid Sofia M sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-01

Lorensborg
    Sålt en 2a på 57 kvm. Mycket bra kommunikation och råd genom hela processen. Läs mer
    2019-12-13 Nathalie B svarar Emelie Ingrid Sofia M
    Tack Emelie, det var verkligen roligt att få hjälpa dig! Vi ses på tillträdet i februari :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson