Rebecca Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få möta människor som befinner sig i olika delar av livet, och att hjälpa dem till en ny bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt lyhörd, engagerad och envis mäklare. Egenskaper som är riktigt bra att ha i jobbet för att bostadsaffären ska bli så lyckad som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig lagar jag gärna en god middag till min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Rebecca Ekblad

• Christopher O sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-03-23

Lönngården
    Sålt lägenhet på Lönngatan. Utmärkt bemött av mäklaren, enkel att få tag på, svarar direkt och när det va dags att sälja så tog det enbart ett par dagar . Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-31 Rebecca E svarar Christopher O
    Tack för din reco Christopher! Vad kul att du är nöjd.
    Rebecca
  • Victor J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-21

Malmö Live
    En hårt och seriös jobbande mäklare som håller en bra dialog. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-24 Rebecca E svarar Victor J
    Tack snälla Victor för den varma och fina rekommendationen!
    Vad härligt att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare =)
  • Aakash P
    Aakash P köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-19

Östra Sorgenfri
    I bought apartment through Rebecca Ekblad, she was highly Open and engaged through the process, keeping me updated at all times and chasing actions to keep the purchase moving smoothly. Thank you Rebecca for all help. Läs mer
    2020-03-24 Rebecca E svarar Aakash P
    Thank you Aakash for your answer! Hope you will enjoy your new apartment.
    Best regards,
    Rebecca
  • Gabriel W köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-02-09

Rörsjöstaden
    Rebecca hjälpe mig nyligen att genomföra ett köp av en lägenhet i Malmö. Från första kontakten, via budgivning till att överse pappershanteringen och samtal med banken har skett med fullständigt engagemang och professionalism. Rekommenderar varmt Rebecca. Läs mer
    2020-02-11 Rebecca E svarar Gabriel W
    Tack återigen Gabriel för din rekommendation. Vad härligt att du är nöjd med din upplevelse och ditt köp! Vi ses på tillträdet.
    Rebecca
  • Tfcn I sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-11-04

Malmö Live
    Uppdraget avsåg försäljning av lägenhet i Brf Tenoren Malmö. Blev från första stund professionellt och vänligt bemött. Mina förväntningar överträffades med råge!

Tom Nilsson
    Marknadschef
    Unikum Datasystem ab
    tn@unikum.se Läs mer
    2019-11-13 Rebecca E svarar Tfcn I
    Tack, för den fina Recon Tom! Jag är superglad för förtroendet av att sälja din fina lägenhet vid Malmö Live.

Rebecca
  • Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-31

Slussen
    Proffsig, saklig och hade all informations som behövdes. Läs mer
    2019-11-13 Rebecca E svarar Alexander B
    Tack så jättemycket för din Reco Alexander. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!

Rebecca
  • Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-21

Lindeborg
    Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och valet av mäklare. Rebecca är otroligt effektiv och energisk i sitt arbete. Dessutom ger hon ett professionellt intryck med god kännedom om marknaden. Läs mer
    2019-11-13 Rebecca E svarar Hanna T
    Tack snälla Hanna för förtroendet att hjälpa dig att sälja din lägenhet. Det glädjer mig att du är nöjd med valet med mig som mäklare!

Rebecca
  • Linus S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-06

Arlöv
    Supernöjd med proffisigheten och tålamodet från Rebecca. Vi låg i läge+ i ca 1 år innan vi hittade något att flytta till. Och när vi väl skulle sälja så gick det fort och smidigt med hjälp av mäklaren då allt redan var förberett. Läs mer
  • Sanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-02

Bulltofta
    Rebecca har hjälp oss att både sälja och köpa lägenhet. Vårt ärende med köp/sälj var lite speciellt men Rebecca har verkligen visat på stort engagemang och tålamod. Fått oss att känna trygghet hela vägen. Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Sanna L
    Tack Sanna för fina ord. Det har verkligen varit en speciell affär för er, men jag är väldigt glad att ni känt er trygga genom hela denna process. Stor kram!

Rebecca
  • Robert H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2019-10-01

Köpt bostadsrätt av Rebecca
    Hade inga speciella förväntningar men Rebecca är
    mycket trevligt och har ett proffesionellt och vuxet bemötande i kundrelationen. Alltid snabb på att återkoppla via epost, sms ellet telefon, samt tillmötesgående och flexibel vid bokning av extra visningar och för att hitta tider för samtal.
    Sammanfattningsvis, en mycket bra upplevelse, och därför har vi gett Rebecca förtroende att sälja vår gamla bostadsrätt i Malmö. Mvh Robert Hällsten Läs mer
    2019-10-03 Rebecca E svarar Robert H
    Tack snälla Robert för din recension och förtroendet för att få hjälpa er att sälja er gamla bostadsrätt.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson