Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Malmö öster!

Malmö öster omfattas av de östra delarna av staden samt Burlöv. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor erbjuder här en tjänst helt anpassad efter dig som kund, allt för att du ska kunna hitta ditt drömboende här i Sveriges tredje största stad.

Vi hittar boenden som passar just dig och dina förutsättningar, och vi finns här med råd och stöd under hela bostadsaffären. Värdering, köp, sälj eller bara bolla tankar - vi har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med det mesta.

Läs vad 41 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

• Jörgen E
    Jörgen E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    erfaren, skicklig och mycket duktig med kommunikation med mig
    hade lite problem pga god man myndigheter men tillsammans löste vi det
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mitt val av mäklare visade sig vara en lyckoträff.
    Jenny var jättetrevlig, kunnig,och var snabb på att återkoppla.
    Lägenheten blev såld på första visningen.
    Skulle jag sälja igen så skulle jag definitivt välja Jenny Johansson.
    Anneli
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli G
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er genom hela affären. /Jenny Johansson
  • Lis-Mari N
    Lis-Mari N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket trevligt bemötande. Lyssnade och tog in hur jag som säljare önskade att det skulle gå till. Var också lyhörd när jag fick bud som inte var relevant.
    Hela affären gick mycket smidigt så jag är helt nöjd.
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lis-Mari N
    Tack snälla för rekommendationen!
  • Helena M
    Helena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag är supernöjd! Proffsigt utfört! Bra kontakt! Alltid tillgänglig!
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena M
    Tusen tack för rekommendationen!
  • Miljan K
    Miljan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Har varit på mer än 20 visningar runt om i Skåne, jobbet som Jesper Börjesson gjorde var absolut det bästa jag varit med om. Nästa gång jag säljer då blir det Jesper som får uppdrag.
    Nöjd. Rekommenderas.
    2017-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Miljan K
    Tusen tack Miljan för ditt fina omdöme, det gläder mig verkligen att höra. Vore ett sant nöje att hjälpa dig nästa gång det blir dags för dig att sälja!/Jesper Björnsson
  • Jan J
    Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi hade kontakt med Jesper Börjesson som har ett trevligt och behagligt bemötande.
    När Jesper sedan genomförde och slutförde affären på ett professionellt sätt kan vi till 100% rekommendera deras tjänster.
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan J
    Tack Jan, för en trevlig affär och för det fina omdömet!/Jesper (Björnsson:-))
  • Susanne Mai D
    Susanne Mai D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett väldigt bra och professionellt omhändertagande. Väldigt nöjda.
    2017-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne Mai D
    Tack Susanne för förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Kul även att det var tredje gången gillt då ni även köpte lägenheten via mig för några år sedan, samt att jag fick äran att förmedla försäljningen även gången dessförinnan! /Jenny Johansson
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kan varmt rekommendera mäklare Jesper Björnsson som på ett professionellt sätt skött alla kontakter, information och visningar av min lägenhet. Personlig och inkännande i sin kontakt.

En bra affärsuppgörelse är när alla parter känner sig trygga och är nöjda med slutresultatet vilket jag som säljare kan intyga att vi är!
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna S
    Tack Anna, för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa er med båda försäljningarna. /Jesper
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson är proffsig, trevlig och snabb. Upplevs som mycket ambitiös och gjorde allt för att vår försäljning skulle bli lyckad. Snabb återkoppling och lyhörd för vad vi önskade. Jag och min syster rekommenderar Jenny å det varmaste och är så tacksamma att hon tog hand om försäljningen av vårt barndomshem! // Anna och Kerstin
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av ert fina barndomshem. /Jenny Johansson
  • Peter B
    Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Högsta betyg till Jenny Johansson på Svensk fast!
    Jenny överträffade våra förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Svårt att bestämma er för vilken mäklare ni ska välja? Med Jenny vid rodret blir ni garanterat nöjda.
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter B
    Tack Peter för din fina rekommendation! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. /Jenny Johansson
  • Zeljko P
    Zeljko P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mina starka rekommendationer går till Jesper Björnsson. Han var tydlig och gjorde en bra presentation av huset vi skulle köpa så att vi kände oss trygga hela vägen . Han var kompetent, väl påläst och kunde svara på alla våra frågor.
    Jag kan starkt rekommendera Jesper Björnsson
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Zeljko P
    Tusen tack Zeljko för de fina orden! Det gläder mig att höra att ni varit nöjda med mitt arbete. /Jesper
  • Lars H
    Lars H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kände mig lugn och trygg under hela affärsuppgörelsen. Erik skötte sitt jobb bra.
    Jag lekte med tanken att själv ha hand om min försäljning. Inser efteråt att det var klokt att anlita mäklare.
    Reklam, fotografering och budgivning är bra att lägga i händerna på proffs. Erik och Svensk fastighetsförmedling rekommenderas varmt! / Lasse
    2017-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars H
    Tack så mycket för rekommendationen Lars! / Erik Bengtsson
  • Gun G
    Gun G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Är nöjd som kund , våran mäklare var bra från första mötet o förklara. Var tillgängling om jag undra över något. Ringde upp mig om något hände under försäljningen . Proffsig sålde lgh snabbt . Så rekommenderar gärna våran mäklare till andra vänner o bekanta.
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun G
    Stort tack för din fina rekommendation, Gun. Det var ett sant nöje att få hjälpa er. /Jenny Johansson
  • Nermin B
    Nermin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Ger mina varmaste rekommendationer till Jesper Björnsson som sålde min lgh på Drottningtorget.
    Professionellt rakt igenom med en bra och relevant kommunikation kring säljprocessen. Han gjorde både mig som säljare och köpare väldigt trygga i affären. Bra koll på marknaden och har en sund och bra inställning. En riktigt vass mäklare.
    2017-03-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nermin B
    Tack Nermin, för det fina omdömet och för en trevlig affär!/Jesper
  • Jaquelee G
    Jaquelee G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Anlitade Anna Stålnacke, fick sålt vår bostadsrätt på vita höja efter bara någon dag ute på sidan. Är väldigt nöjd och Anna lyssnade verkligen på en och gav utmärk service. Kände mig trygg och kommer absolut anlita henne i framtiden.
  • Wiveca  R
    Wiveca R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Erik Bengtsson, mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling, genomförde försäljningen av min villa. Han var professionell, lugn, informativ och synnerligen engagerad och noggrann. Hans bemötande och förmåga att kommunicera var lysande. Erik får högsta betyg av mig och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2017-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Wiveca R
    Tack så mycket för de fina orden Wiveca! Det är kul att höra att du är så nöjd./Erik
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jesper Björnsson gjorde ett mycket bra arbete med att sälja vår villa. Han gick igenom hela processen som inledning och följde sedan upp, informerade och höll i varje steg av försäljningen enligt den uppgjorda planen. Som helhet mycket nöjd, det hela gick smidigt och med ett bra försäljningspris. Kan varmt rekommendera Jesper!
    2017-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders B
    Stort tack för rekommendationen Anders och för en trevlig affär!/Jesper
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    En kompetent och synnerligen trevlig mäklare som genomförde en utmärkt försäljning! Rekommenderas starkt till den som vill sälja sin lägenhet!
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Tack för den fina rekommendationen Fredrik! Vi ses snart igen för fotografering av er nästa lägenhet./Jesper
  • Peymon A
    Peymon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jesper är super duktig och trevlig mäklare. Rekommenderas starkt!
    2017-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peymon A
    Tack Dennis, hoppas du kommer att trivas i lägenheten!/Jesper
  • Jenny  H
    Jenny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett bra första intryck av Jesper Björnsson. Han var tydlig och gjorde en bra presentation av hur han skulle genomföra försäljningen. Han var kompetent, väl påläst och kunde svara på alla våra frågor. Försäljningen genomfördes enligt Jespers tidplan vilket var imponerande.
    2017-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny H
    Tack så jättemycket Jenny, för din fina rekommendation! Det uppskattas och jag hoppas få nöjet att hjälpa er igen om behovet uppstår./Jesper
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Finns jnget att klaga på,allt till full belåtenhet.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars B
    Det var roligt att höra, Lars! Vi ses på tisdag då jag hjälper dig med din deklaration. /Jenny
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi hade ett bra bemötande och god återkoppling av mäklaren, Jesper Björnsson. God kompetens, bra påläst för alla frågor som kom från potentiella köpare. Professionell men ändå personlig.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica H
    Tack Jessica för er fina rekommendation och en trevlig affär!/Jesper
  • Camila H
    Camila H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag är väldigt nöjd med hela upplägget och tydligheten hos Anna som mäklare.
    Väldigt trevlig och lätt att prata med.
    Rekommenderar henne starkt.
  • johan b
    johan b skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Anna var förtroendeingivande och strategisk. Precis vad jag letade efter
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vill på detta sätt skicka en eloge till Jesper Björnsson som på ett mycket professionellt och korrekt sätt skött alla kontakter, information och visningar från start till mål. En bra affärsuppgörelse är när alla parter känner sig trygga och är nöjda med slutresultatet. Här har alla kriterier för detta uppfyllts. Bra jobbat Jesper!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan A
    Tack Stefan för din fina rekommendation och en mycket trevlig affär!/Jesper
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag rekommenderar Anna Stålnacke som var mäklare vid köp av min första lägenhet. Hon gjorde allting tydligt så att jag förstod och svarade snabbt på alla frågor och mejl. Jag har ett mycket bra intryck av Anna och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Alin G
    Alin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Ett stort tack till Jesper Björnsson som genomförde försäljningen av vårt radhus med närvaro, engagemang, värme och professionalitet. Vi blev mycket väl omhändertagna och allt sköttes på ett proffsigt sätt, från första samtalet till kontraktsskrivning. Påläst, ansvarsfull, engagerad. Skulle gärna anlita Jesper igen om det blir tillfälle.

Alin & Carmen Gogan
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alin G
    Tack Alin och Carmen för er fina rekommendation! Det vore ett sant nöje att få hjälpa er igen!/Jesper
  • Alban  B
    Alban B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hejsan, jag vill verkligen ta chansen och rekommendera Jesper Björnsson. Han var otroligt tydlig, lugn och stöttande. Han gjorde hela dealen betydligt enklare. Han höll precis allt han sa och allting blev inom det tidsschemat som han visa mig första gången jag träffade honom. Han tar sitt jobb på fullaste allvar och gör allt i sin makt för att få dig nöjd. Fantastisk mäklare och likaså människa!!!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alban B
    Tack Alban för din otroligt fina rekommendation och för en trevlig affär! Verkligen roligt att höra att du är så nöjd!/Jesper
  • Maria
    Maria skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kan varmt rekommendera Anna Stålnacke som med sitt professionella bemötande, sin tydlighet och sitt engagemang gjorde så att min bostadsförsäljning alltigenom kändes helt trygg!
  • Anna-Stina B
    Anna-Stina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vill tala om hur nöjd jag är med Svensk Fastighetsförmedling och Jesper Björnsson .Min lägenhet i Malmö Ö. Sorgenfri såldes snabbt och till ett mycket bra pris. Allting fungerade proffessionellt - både köparen och jag ger högsta betyg.
    Anna -Stina Berghe
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Stina B
    Tack själv Anna-Stina för en trevlig affär och för din fina rekommendation!/Jesper
  • farid h
    farid h skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kunde inte tänka mig ett bättre eller proffsigare samarbete. En ärlig och tydlig mäklare som fick mig och köpa min första lägenhet. Jag är bara 20 år gammal, många lägenheter och hus kommer att säljas och för min del är det bara Jesper björnsson på min lista. Jag har köpt lägenhet och fick verkligen proffsigt hjälp och vill att mina framtida köpare ska ha det lika bra. Jesper Tack för en god hjälp, och du e den första mäklaren jag kommer höra av mig till / Nöjd kund! / Farid
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar farid h
    Tack Farid, härligt att höra att du är så nöjd! Hoppas att få nöjet att hjälpa dig många gånger framöver också!/Jesper
  • Klara E
    Klara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tydligt och enkelt. Lätt att få tag på vid frågor. Mycket hjälpsam.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara E
    Tack för rekommendationen Klara och för en trevlig affär!/Jesper
  • Morgan D
    Morgan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålde en 2:a på Ellstorp med Svensk Fastighetsförmedling och det gick långt över förväntan! Kan varmt rekommendera vår mäklare Anna Stålnacke som tryggt guidade oss genom hela processen, gav goda råd och professionell service! Det var första gången vi sålde en lägenhet, och Anna svarade snabbt och tålmodigt på våra tusen frågor, höll oss hela tiden uppdaterade, och gjorde hela försäljningen från värdering till kontraktskrivning till en smidig och trygg process.
  • Benny P
    Benny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vår mäklare, Anna Stålnacke, har varit fantastisk. Ett helproffs som man direkt får förtroende för.
    Har redan rekommenderat Anna till vänner och bekanta och det fortsätter jag med.
    Benny P gillar detta
  • Axel J
    Axel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Leverade helt enligt förväntan. Korrekt och proffsigt.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tryggt och proffsigt från start till försäljning!
  • Martin M
    Martin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    väldigt proffsigt och bra bemötande.
    har redan rekommenderat till andra och kommer att fortsätta med det.
    levde upp över våra förväntningar.
  • Britt J
    Britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jesper har en utsökt känsla för inredning och en förmåga att bygga upp bilder och välja vinklar som visar bostadens skönhet på ett mycket konstnärligt, vackert och dessutom informativt sätt. Han har en noggrannhet i att gå igenom villkor och förutsättningar för affären som skapar tydlighet och trygghet. Han återkopplar på ett föredömligt sätt efter visningar och har en vänlig humor som kommer fram i små glimtar vilket underlättar samarbetet. Jag måste erkänna att min första bild av honom var som en lite ruff cowboy-typ, en bild som inte alls speglar dessa kvalitéer. Jag vill varmt rekommendera Jesper som mäklare!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt J
    Stort tack Britt, för din personliga och fina rekommendation!/Jesper
  • Hassan F
    Hassan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Proffsigt men ändå personligt bemötande av mäklaren Anna Stålnacke. Har anlitat Anna på flera försäljningar och alltid fått ett super resultat. Jag rekommenderar Svenska Fastighetsförmedling och mest Anna. Min granne fick inte sin fastighet såld av We like to Mohv You men jag rekommenderade ett byte till Anna och inte långt efter fixade hon försäljningen.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trovärdigt intryck. Snabb handläggning och försäljning av lägenheten. Svarade snabbt på telefon, mejl och sms. Kunnig.
  • Ruxandra N
    Ruxandra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var jättenöjda med Jesper Björnssons sätt att arbeta och med slutpriset vi fick för vår lägenhet.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ruxandra N
    Tack Ruxandra för rekommendationen, hoppas att ni trivs i huset ni köpte av mig också! /Jesper

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö