Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Malmö öster!

Malmö öster omfattas av de östra delarna av staden samt Burlöv. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor erbjuder här en tjänst helt anpassad efter dig som kund, allt för att du ska kunna hitta ditt drömboende här i Sveriges tredje största stad.

Vi hittar boenden som passar just dig och dina förutsättningar, och vi finns här med råd och stöd under hela bostadsaffären. Värdering, köp, sälj eller bara bolla tankar - vi har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med det mesta.

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

• Gunnar N
    Gunnar N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en bostasrätt. Blev bra bemött av mäklaren. Hade bra kontakt med mäklaren. Fick den snappt sålt. Är mycket nöjd med jobbet. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hjälpsam och snabb. Väl förberedd i vårt första möte och satte förväntningarna på försäljningen av vår kolonilott på rätt nivå. Läs mer
    2018-07-02 Erik B svarar Johan E
    Tack för den fina rekommendationen Johan! Det är kul att ni känner er nöjda med mig som mäklare och att försäljningen gick bra! Mvh Erik
  • Tarald J
    Tarald J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Skapar inte god pris for böstaten - genaom at at hällre få bostaden såld snabbare. Lite hjälpsam och sur attityd. Läs mer
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt positivt bemötande när jag ville sälja min 2a på Kirseberg.
    Helt underbart med en så glad och härlig människa.
    Det blev till slut en snabb försäljning och jag tänker använda mig av Rebecca vid nästa försäljning med när det blir av. Läs mer
    2018-06-27 Rebecca E svarar Rickard J
    Tack snälla Rikard för din fina recensionen. Jag ser fram emot ett nytt samarbete i framtiden. Vi ses vid tillträdet!
    Vänligen
  • Emma B
    Emma B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi jämförde tre olika mäklare som alla gav olika pris. Jenny värderade bostaden högst och lyckades leverera. Även om priset så klart är en viktig faktor så var det viktigt för oss att välja den mäklare som vi skulle vilja mötas av om vi var köpare, och det var Jenny. Hon är väldigt vänlig och ser till att man förstår och är med i hela processen.

Vi kände oss väldigt trygga och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Emma B
    Så glad jag blir över er fina rekommendation, tack Emma och Gabriel för förtroendet!
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt bra bemötande och service och samt snabb affär Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Marcus B
    Tack Marcus! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Iris P
    Iris P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en marklägenhet. Mäklaren gjorde antagligen så gott hon kunde utefter de förutsättningar som råder på marknaden samt att lägenheten var ett renoveringsobjekt. Upplevde henne som tillmötesgående och proffsig dock kunde återkopplingen efter visningar varit bättre mellan varven. Fick återkoppling efter egen kontakt då man ville veta hur det gått, så inget större att hänga upp sig på. Vi eller hon hade också oturen att dra till sig struliga spekulanter som inte helt och klart hade koll på sina lån och hade en massa förbehåll och villkor vilket gjorde att de affärerna sprack. Men det löste sig till slut. Vi fick inte de pengar vi ville ha men hade heller inte tid att vänta mer. Högst troligt en kombo av rådande läge på marknaden, lägenhetens skick samt strulet med spekulanterna. Men vi fick sålt den och hoppas den gör de nya ägarna gott och mäklaren kan slutänden var nöjd och så också vi. Läs mer
    2018-06-07 Jenny J svarar Iris P
    Stort tack för er recension! Det stämmer att det var många olika parametrar som gjorde att det drog ut på tiden, ibland är det utanför ens egen påverkan så som rådande marknadsläge och förutsättningar hos vissa spekulanter. Men jag tackar för visat förtroende och tålamod vilket gjorde att vi slutligen fick sålt er lägenhet efter budgivning :)
  • Slobodan S
    Slobodan S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi köpte en lägenhet via "Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster". Vi är/var väldigt nöjda med Jenny Johanssons insats både vid visningen och budgivningen samt hjälp vid kontrakt-skrivningen. Väldigt professionellt! Läs mer
    2018-06-05 Jenny J svarar Slobodan S
    Kul att höra! Lycka till med alla era sommarplaner och giftermålet! :)
  • Maha A
    Maha A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi har nu både köpt och sålt bostadsrätt med hjälp av Jenny och är hur nöjda som helst. Väldigt organiserad och håller bra kontakt. Även snabb och effektiv. Läs mer
    2018-06-05 Jenny J svarar Maha A
    Vad glad jag blir, tack för er rekommendation! :)
  • Nathalie
    Nathalie skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande av Rebecca. Positiv, hjälpsam och snabba svar på alla mina frågor! Läs mer
    2018-05-24 Rebecca E svarar Nathalie
    Tack så mycket för de fina orden Nathalie. Vi ses snart igen!
    Vänligen
  • Marie N
    Marie N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Köpt bostadsrätt. Helnöjd med mäklaren, hjälpsam, rak, ärlig och väldigt proffsig. Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Marie N
    Tack för det fina betyget och rekommendationen Marie! Hoppas du kommer trivas i den nya bostaden. Mvh Erik
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mäklartjänst av fastighet

Otroligt professionellt bemöt, med focus på det jag ville ihop med mäklarens erfarenhet.
    Mycket bra och saklig första möte där Erik presenterade sig och bolaget precis så ödjmjukt och ärligt.

Överträffade mina förväntninga i hur snabbt Erik svardr på mina frågor och funderingar under hela processen, även arbetet runt själv den direkta försäljningen.

Sammanfattning är att detta var den bästa tjänsten jag någonsin köpt, det var den redan innan utfallet av försäljningen. Strålande och behagligt genomförande. Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Rickard F
    Det är riktigt kul att höra att höra att du är så nöjd med min hjälp! Tack så mycket för den fina rekommendationen Rickard! Mvh Erik
  • Brita N
    Brita N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    sålt en bostadsrätt, Eriks bemötande har varit mycket bra Erik är väl lämpad som mäklare med sitt kunnande och sin lugna framtoning han har uppfyllt de förväntningar som fanns vid kontraktsskrivningen med utmärkt beröm Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Brita N
    Tack så mycket för de fina orden och rekommendationen Brita! Hoppas du kommer att trivas bra i Ystad. Ha det gott! Mvh Erik
  • Ivica K
    Ivica K skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Erik är jätte bra mäklare och jag trivs med honom när han visade lägenhet.
    Tack Erik Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Ivica K
    Tack för den fina rekomendationen Ivica! Hoppas det går bra med renoveringarna och att du kommer trivas i nya bostaden! Mvh Erik
  • Torsten J
    Torsten J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Ett mycket gott intryck och ett väldigt trevligt bemötande. Proffsig och kunnig. Lägenhets försäljningen gick snabbt och smidigt. Har redan rekommenderat Jenny till ytterligare säljare. Läs mer
    2018-04-23 Jenny J svarar Torsten J
    Tack ska ni ha för förtroendet, och för den fina återkopplingen!
  • Ing-Britt S
    Ing-Britt S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bostadsrätt, Höjagatan, Malmö.
    Lugnt och trevligt bemötande Läs mer
    2018-04-23 Jenny J svarar Ing-Britt S
    Stort tack för fin respons!! :)
  • Peter A
    Peter A skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Kompetent och med professionellt bemötande. Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Peter A
    Tack så mycket för betyget och rekommendationen Peter! Mvh Erik
  • Britt-marie R
    Britt-marie R skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Kompetent med professionellt bemötande Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Britt-marie R
    Tack så mycket för betyget och rekommendationen Britt-Marie! Mvh Erik
  • John Å
    John Å skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Lugn, trevlig och duktig! Erik har varit tillmötesgående och anträffbar! Läs mer
    2018-05-02 Erik B svarar John Å
    Tack för det fina omdömet och rekommendationen John! Jag önskar er lycka till i husletandet! Mvh Erik
  • Per-Oskar L
    Per-Oskar L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Försäljningen gick snabbt och Jenny var proffsig hela vägen från första möte till avslut. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jenny Johansson Läs mer
    2018-03-05 Jenny J svarar Per-Oskar L
    Tack Per! Det var roligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till med er stundande flytt :)
  • Allan Christoffer J
    Allan Christoffer J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Helt perfekt!
    Fick mig en egen visning och kontraktskrivningen gick som på räls. Allt var glasklart! Läs mer
    2018-02-20 Jenny J svarar Allan Christoffer J
    Kul att höra, Allan! Tack för din fina rekommendation.
  • Ulla Katarina B
    Ulla Katarina B skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Kunnig och stukturerad . Trevligt bemötande. Kan varmt rekomendera honom. Läs mer
    2018-02-28 Erik B svarar Ulla Katarina B
    Tack för det fina betyget och rekommendationen Ulla! Mvh Erik
  • Sven M
    Sven M skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hej fick ett bra mottagande och ett bra förtroende, han verkar lungn och ingen påhoppare vilket jag tyckte om. MVH SVEN Läs mer
    2018-02-12 Erik B svarar Sven M
    Tack för den fina rekommendationen Sven! Hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten. Mvh Erik
  • Lise-lott O
    Lise-lott O skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Erik var den perfekta mäklaren för att sälja min lägenhet. Jag träffade honom på en visning av en lägenhet och kände direkt att det
    är precis en sådan mäklare jag vill ha. Kunnig på området, avslappnad, saklig och mycket trevlig. Min försäljning gick perfekt och jag är riktigt nöjd. Läs mer
    2018-02-12 Erik B svarar Lise-lott O
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det är kul att höra att du är så nöjd med mig som mäklare. Hoppas att det går bra för er i sökandet efter ny bostad nu. Mvh Erik
  • Amir P
    Amir P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Inga konstigheter! Jenny är grym! Läs mer
    2018-02-04 Jenny J svarar Amir P
    STORT tack Amir, det värmer att höra! :)
  • Erik B
    Erik B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi är jättenöjda med Jenny som mäklare och resultatet av försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-01-30 Jenny J svarar Erik B
    Tack! :) Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett bra bemötande som kund. Det började med visningen där Jenny svarade på de frågor vi ställde. När vi sedan kom till budgivningen upplevde vi att Jenny var mycket närvarande och
    höll bra kontakt med oss. Vi kan därför rekommendera Jenny. Läs mer
    2018-01-29 Jenny J svarar Ingvar L
    Roligt att höra, Ingvar! Jag hoppas ni ser fram emot flytten!
  • Ann-Britt J
    Ann-Britt J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    vi fick en väldigt bra kontakt . Vi rekommenderar gärna Jenny till andra som skall sälja . Läs mer
    2018-01-29 Jenny J svarar Ann-Britt J
    Tack ska du ha Ann-Britt! Hälsa Göran så gott så ses vi när det börjar närma sig tillträde.
  • Marita N
    Marita N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har fått ett mycket fint bemötande av Erik Bengtsson de tillfällen jag var på visning av bostadsrätten som jag har köpt. Jag har därför valt honom att vara min mäklare vid försäljning av min bostadsrätt. Jag kan därför ge Erik de bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-01-18 Erik B svarar Marita N
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Marita! Det ska bli väldigt kul att få hjälpa dig med även din försäljning. /Erik
  • Migjen S
    Migjen S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket duktig. Kan sin grej och väldigt pålitlig. Stark rekommendation Läs mer
    2018-01-05 Erik B svarar Migjen S
    Tack för de fina orden och betyget Migjen! Det känns bra att veta att ni är nöjda med mig som mäklare. Lycka till med allt inför flytten nu! /Erik
  • Martina H
    Martina H skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Rebecca hade ett proffesionellt och trevligt bemötande när jag skulle köpa lägenhet. Hon kunde svara på alla mina frågor och var noggrann med allt och väldigt insatt. Läs mer
    2018-02-20 Rebecca E svarar Martina H
    Hej Martina!
    Tack så jättemycket för den fina recensionen. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet och i din nya stad.
    Hälsningar
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi blev mera än väl bemötte.
    Erik har hjälpt o har han inte svaret på vors frågor direkt så har han tagit reda på svaret o återkommit vilket har fått oss att känna oss trygga o vi kan varmt rekommendera Erik. Läs mer
    2018-01-05 Erik B svarar Susanne N
    Tack för den fina rekommendationen Susanne! Jag hoppas och tror att du och Johnny kommer att trivas väldigt bra i huset. Lycka till med försäljningen av ert eget hus nu! /Erik
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Glad och positiv, gott bemötande. God komunikation oss emellan och bra samarbete. Med Rebecca kände jag mig trygg i mitt val av mäklare! Läs mer
    2017-12-20 Rebecca E svarar Ronja A
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Ronja! Hoppas allt är bra med dig och att du får en härlig jul. Vi hörs när det börjar närma sig inför deklarationen.
  • Liselotte L
    Liselotte L skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevlig och kunnig mäklare. Mycket lugn och saklig. Hela försäljningen kändes trygg.
    Kan varmt rekommendera Svenskfastighets förmedling och speciellt Erik Bengtsson. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Liselotte L
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Liselotte! Hälsa Fredrik så gott och lycka till med nya boendet! /Erik
  • Monica S
    Monica S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket bra bemötande bra information Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Monica S
    Tack så mycket för det fina betyget Monica! /Erik
  • Milos C
    Milos C skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket nöjda. Professionellt men ändå personligt bemötande. Ger detaljerade beskrivningar, ser till att alla parter är nöjda och införstådda med eventuella anomalier och dylikt. När vi ska sälja vår lägenhet i framtiden så är det Jenny vi lär kontakta, då vi är mycket nöjda. Och bara en sådan här sak visar på det! Läs mer
    2017-12-18 Jenny J svarar Milos C
    Tack Milos för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni trivs i er nya fina lägenhet. Jag ser fram emot att få hjälpa er framöver när det blir dags för er att byta läge. Ha det gott så länge, hälsa Jovana!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Korrekt uppträdande och väldigt tydlig. Lite opersonlig och stel. God kontakt med mig under resans gång. Läs mer
    2017-12-18 Jenny J svarar Bengt L
    Tack Bengt! Det var en lyckosam försäljning och köparna verkar väldigt nöjda med sin nya lägenhet. Jag ska tänka på mitt bemötande nästa gång vi ses då jag som person egentligen är långt ifrån stel och opersonlig :) Du får hälsa de andra i föreningen, så ses du och jag igen nästa år inför deklarationen.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevligt bemötande och tillmötesgående. Vänlig o lugn Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Marianne J
    Tack så mycket för det Marianne, det var trevligt att kunna hjälpa dig med försäljningen! /Erik
  • Ludwig G
    Ludwig G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Snabb och tillmötesgående! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Ludwig G
    Tack för din rekommendation, Ludwig! Jag hoppas du trivs i Malmö och i din nya lägenhet.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var jätte nöjda med Jenny hon var professionell i sitt yrke. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Peter J
    Tack snälla Peter, det var kul att få hjälpa er både med köpet av er nya bostad och försäljningen av er befintliga. Allt gick otroligt smidigt och jag hoppas ni trivs på nya läget.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevligt bemötande och professionellt agerande. Levde väl upp till min förväntan. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Ulla A
    Tack även till dig Ulla för denna rekommendation! Hoppas du och Hans Åke trivs i de småländska skogarna.
  • Hansåke A
    Hansåke A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    2017-12-15 Jenny J svarar Hansåke A
    Tack Hans Åke, både för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med er husförsäljning! Det gick ju riktigt bra!
  • Errol C
    Errol C skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jättebra var kunnig och hjälpsam Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Errol C
    Tack så mycket Errol!
    Hälsa familjen.
  • Carina L
    Carina L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny var fantastisk. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Carina L
    Tack snälla för din rekommendation, Carina! Era köpare verkar trivas fantastiskt i sin nya bostad, och jag hoppas ni gör detsamma. Nu ska vi bara hitta en bostad åt din mor också :) Hälsa Peter så gott!
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt trevligt och genuin. Lovade inte något han inte höll. Har fötterna på jorden. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Anneli G
    Tack för det fina betyget Anneli! Ha det så gott och hälsa Magnus! /Erik
  • Elin C
    Elin C skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt trevlig, förtroendeingivande, kunnig och trygg genom hela försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Elin C
    Tack så mycket för dom fina orden och betyget Elin! Det är kul att höra att ni är nöjda. Ha det så gott och hoppas ni trivs i nya lägenheten! /Erik
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Är en utmärkt mäklare.
    Glad, Positiv, Peppande, Pålitlig,
    Lyssnande o Medkännande. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Ingrid N
    Hej!
    Vad glad jag blir för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Vi ses vid deklarationen.
  • Anette R
    Anette R skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bra bemötande av kunnig och trevlig mäklare. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Anette R
    Tack för den fina recensionen. Hoppas du trivs bra i din nya bostad!
  • Nichlas V
    Nichlas V skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Lugn, stabil och rak. Rekommenderas varmt Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Nichlas V
    Härligt att höra, Nicklas! Hoppas du trivs i föreningen och med alla nya grannar! Vi ses säkert snart igen i området.
  • Göran J
    Göran J skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var mycket nöjda i början, men under tiden som annonsen låg som läge plus blev vi inte kontaktade någon gång trots att det var många spekulanter. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Göran J
    Hej Göran,
    Tack för din Reco. Att du som kund ska vara nöjd med min insats under hela försäljningsprocessen är viktig för mig, i det här fallet har jag inte lyckats så bra som jag önskat. Jag tar till mig av dina synpunkter och behov och ser över min kommunikation. Jag hoppas ni ändå är nöjda med resultatet och att ni kommer trivas bra i ert nya boende. /Erik

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö