Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Malmö öster!

Malmö öster omfattas av de östra delarna av staden samt Burlöv. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor erbjuder här en tjänst helt anpassad efter dig som kund, allt för att du ska kunna hitta ditt drömboende här i Sveriges tredje största stad.

Vi hittar boenden som passar just dig och dina förutsättningar, och vi finns här med råd och stöd under hela bostadsaffären. Värdering, köp, sälj eller bara bolla tankar - vi har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med det mesta.

Läs vad 148 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

• 2019-06-02

Russell D skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Erik did a great job throughout the selling of our apartment. He’s a lovely guy, calm, competent and professional. We had constant communication with ease and confidence and all proceedings were timely and smart. We would recommend his services without hesitation and indeed he made the whole experience stress free and pleasurable. Many thanks Erik! Läs mer
    2019-06-12 Erik B svarar Russell D
    Thank you very much for those kind words Russel! It makes me very happy to hear, I wish you and your family all the best!
    Mvh Erik
  • 2019-05-27

Mario S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Allt bra 😁
    Erik Bengtsson är bästa mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Erik B svarar Mario S
    Tack så mycket Mario! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Mvh Erik
  • 2019-04-29

Hong Phong N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hela processen har gått bra och snabbt. Jag är nöjd! Läs mer
    2019-05-03 Erik B svarar Hong Phong N
    Tack för det fina betyget Phong, jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh Erik
  • 2019-04-26

Ida Louise H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jeg har haft glæden af at have Anna Stålnacke som mægler til at sælge mit hus..
    Anna yder en super service, hun er hjælpsom, effektiv og en rigtig dygtig mægler.
    Jeg kan varmt anbefale Anna Stålnacke Läs mer
    2019-04-26 Anna Stålnacke svarar Ida Louise H
    Tack för förtroendet att få sälja ditt hus Ida! Och stort tack för ditt rekommendation, det glädjer mig mycket att få höra att du är nöjd.
  • 2019-04-22

Heba H skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har båda köpt och såld en villa som gick mycket bra. Läs mer
    2019-04-23 Erik B svarar Heba H
    Tack för den fina rekommendationen Heba! Det är kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare både som köpare och säljare. Mvh Erik
  • 2019-04-17

Katarina M skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket trevlig, lugn o h sansad! Läs mer
    2019-04-18 Erik B svarar Katarina M
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Katarina! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Mvh Erik
  • 2019-04-17

Kerstin P skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har sålt min bostadsrätt på.4 rok och köpt en bostadsrätt på 2 rok. Vid båda tillfällena engagerade jag Erik som mäklare.
    Erik ger ett bra intryck direkt. Han är kommunikativ och lyhörd och återkopplar snabbt vid frågor som uppstår.
    Mina förväntningar på försäljning och inköp infriades och jag är nöjd med resultatet.
    Erik är lätt.att samarbeta med och jag kan varmt rekommendera honom till kommande kunder.
    Kerstin Petersson Läs mer
    2019-04-18 Erik B svarar Kerstin P
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden och omdömet Kerstin! Det är riktigt roligt att höra att du är nöjd med både köpet och försäljningen. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya bostad! Mvh Erik
  • Rim K

2019-04-15

Rim K skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi har köpt en villa med Anna som mäklare. Hon är lyhörd, lugn, ärlig, trevlig, genuin och väldigt förtroendeingivande. Jag skulle varmt rekommendera Anna. Vi blev bemötta med respekt och upplevde Annas försäljning som opartisk.
    Anna var proffsig genom hela köpet. Läs mer
    2019-04-16 Anna Stålnacke svarar Rim K
    Tack för rekommendationen och era fina omdömen! Jag tror och hoppas att ni ska trivas i huset i många år framöver.
  • 2019-04-03

Ulrika V skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi har köpt Ellstorpsgatan 3E i Malmö. Mäklaren Erik Bengtsson var väldigt proffsig, lugn och strukturerad så allt flöt på väldigt bra. Vi var helt oerfarna när det gällde att köpa bostadsrätt, men mäklaren guidade oss tryggt igenom det hela. Högsta betyg till Erik!

Mvh Ulrika och Anders Läs mer
    2019-04-10 Erik B svarar Ulrika V
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det är verkligen kul att höra att ni är så nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Mvh Erik
  • 2019-03-29

Amanda N skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag anlitade Rebecca för att sälja min 1a vid Rörsjöparken i Malmö. Kan varmt rekommendera henne, superproffsig bemötande från första mötet ända in i mål 👌 Läs mer
    2019-04-01 Rebecca E svarar Amanda N
    Tack snälla, vad kul att du är nöjd! Det glädjer mig verkligen :-)
    Hälsningar,
    Rebecca E gillar detta
  • 2019-03-28

Lars-Erik B skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Köpte en lägenhet och fick väldigt bra service och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-01 Rebecca E svarar Lars-Erik B
    Tack snälla Lars-Erik! Hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten.
    Hälsningar,
    Rebecca E gillar detta
  • 2019-03-11

Filip R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi har sålt en 2 rummare på 49 kvm på Sorgenfri/Nobeltorget. Mäklaren återkopplade bra och ordnade visningar på ett bra sätt. Sammanfattningsvis gick det smidigt att få sålt vår lägenhet. Läs mer
    2019-04-16 Anna Stålnacke svarar Filip R
    Tack Filip för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och rekommendation. Tackar också för förtroendet att få sköta er försäljning och önskar er lycka till i nya lägenheten!
  • 2019-02-26

Jessica Margareta K skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Nöjd med bemötande av mäklare vid försäljning av min lägenhet
    Ingav ett förtroende och kunskap ,då det hade sålts i mitt område innan
    Inget påskyndande utan helt i min egen takt
    M v h Jessica Läs mer
    2019-03-04 Erik B svarar Jessica Margareta K
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Jessica! Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd. Mvh Erik
  • 2019-02-15

Charlotta B skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Svensk Fastighetsförmedling hjälpte mig att sälja en lägenhet i Malmö.
    Trevlig mäklare som höll tät kontakt med mig och sålde lägenheten snabbt.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-18 Rebecca E svarar Charlotta B
    Tack snälla för fina ord Charlotta :) Vad kul att du är nöjd med din bostadsaffär och mig som ansvarig mäklare.
    Hälsningar Rebecca
  • Ananda L

2019-02-14

Ananda L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Rebecca did a great job helping us selling our apartment. She was always available, gave us good advices and she is great at dealing with people. Läs mer
    2019-02-15 Rebecca E svarar Ananda L
    Thank you so much for your lovely words Ananda! :)
    Best regards,
  • 2019-02-12

Sebastian E skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Rebecca var en fantastisk mäklare, lätt att ha att göra med och bra kommunikation med både oss och köpare! Läs mer
    2019-02-13 Rebecca E svarar Sebastian E
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete, det glädjer mig verkligen. Det var ett nöje att hjälpa er att sälja er lägenhet!
  • 2019-02-11

Christina V skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har sålt en etta på 40 kvadratmeter i Malmö. Min mäklare var realistisk med sina råd, noggrann och tålmodig i sitt arbete. Jag är mycket nöjd med hennes arbete med försäljningen och vill varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-12 Anna Stålnacke svarar Christina V
    Tack för din rekommendation Christina!
  • Katja S

2019-02-10

Katja S skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Köpte en bostadsrätt i Sorgenfri i Malmö och fick massa hjälp av Rebecca. Hon var supergullig och hjälpsam med alla våra frågor. För oss som var helt nya på det här med att köpa lägenhet var det otroligt skönt att ha en mäklare som var så tydlig och mån om att alla skulle bli nöjda med affären. Proffsigt och personligt på samma gång. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-02-11 Rebecca E svarar Katja S
    Tack Katja för din fina Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet och ert nya område. Det glädjer mig att ni kände er trygga och nöjda genom hela köpprocessen.

Vänliga hälsningar.
  • 2019-01-30

Axel O skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Smidig försäljning och trevligt bemötande. Rebecca hjälpte mig genom försäljningen så det inte var så läskigt! Läs mer
    2019-01-31 Rebecca E svarar Axel O
    Tack snälla för dina fina kommentarer. Det var ett nöje att guida dig igenom försäljningen. :)
  • Krister W

2019-01-24

Krister W skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi är mycket nöjda med tillmötesgåendet som var tydligt och bra. En seriös och duktig mäklare.
    //Krister W Läs mer
    2019-01-28 Rebecca E svarar Krister W
    Tack snälla Krister med familj för den fina recensionen.
    Vi ses vid tillträdet!
  • Robert K

2018-12-19

Robert K skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Lugn och lättsam att arbeta med. Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-12-20 Erik B svarar Robert K
    Tack för den fina rekommendationen Robert! Ha en god jul och ett gott nytt år! Mvh Erik
  • 2018-11-29

Åke A skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi sålde en bostad. Blev mycket väl bemött av mäklaren och han levde upp till mina förväntningar som jag hade på en mäklare.
    Han skötte hela affären mycket proffsigt och var hjälpsam på alla sätt och vis. Högsta betyg. Läs mer
    2018-11-29 Erik B svarar Åke A
    Tack så mycket Åke! Det är väldigt kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Hoppas att flytten går smidigt för er! Mvh Erik
  • 2018-11-28

Hata K skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Köpt en trea på branteivksgatan.
    Vi fick ett bemötande med glatt humör och angagerad närvo. Fick svar på frågor vi hade med snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-29 Erik B svarar Hata K
    Tack så mycket Hata! Hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten. Mvh Erik
  • MY G

2018-11-14

MY G skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    I bought a 74 sqm apartment, and Anna Stålnacke is the broker responsible for the selling. She is super nice, responsible, professional, endless care and patience to answer questions. Highly recommend! Läs mer
    2018-11-15 Anna Stålnacke svarar MY G
    Thank you for the nice review and your recommendation.
    I am pleased to hear that you are satisfied with my work so far.

• 2018-10-29

Eva M skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Kunnig, proffsig och ingav förtroende direkt.Jenny hade sålt ett par objekt i föreningen och kände till området. Detta spelade oxå in vid mitt val. Jag är mycekt nöjd med hela processen och jag har hela tiden hållits välinformerad om hur intresset var och var budgivning låg till. Mycket nöjd och kan både tänka mig att anlita Jenny igen men även starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-29 Jenny J svarar Eva M
    Wow vilken fin rekommendation! Tack snälla Eva för det. Det värmer att höra att du är nöjd med försäljningen :)
  • Linus R

2018-10-25

Linus R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har köpt en 60m2 lägenhet. 2a på andra plan.

Blev väl bemötta med ett leende utav Anna och även de samtal med henne innan har varit trevliga. Lättsam och förstående att prata med.

Hade inga direkta förväntningar men skulle jag ha förväntningar på framtida mäklare så skulle man vilja att det är liknande Anna. Trevlig, glad, enkel att ha att göra med.

Tycker det har varit en bra upplevelse. En mäklare som har engagemang och intresse för sitt yrke. Har bara känts positivt. Läs mer
    2018-10-25 Anna Stålnacke svarar Linus R
    Stort tack för ditt omdöme Linus! Jag tror och hoppas att du kommer trivas finfint i din nya lägenhet!
    Hälsningar /Anna
  • 2018-10-06

Frederick W skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    1a i Arlöv
    Mkt bra bemötande.
    Att mäklaren skulle ta hand om försäljningen tills dagen för överlåtande med allt vad det innefattar så som städfirma styling foto etc.

Mkt nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-10-16 Jenny J svarar Frederick W
    Tack ska du ha Frederick! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med bostadsförsäljningen :)
  • 2018-10-05

Robert Andre B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mäklaren var jätte snäll . Tog emot oss väldigt bra . Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster svarar Robert Andre B
    Vad glad jag blir att ni kände er väl mottagna. Lycka till med ert nya boende!
    Med vänliga hälsningar, Kevin Nilsson
  • Bo S

2018-10-04

Bo S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi sålde vår villa genom Svensk Fastighetsförmedling och Erik Bengtsson och är mycket nöjda med hur Erik hjälpte till med allt från fotografering, besiktning, annonsering och visning till avslut. Läs mer
    2018-10-08 Erik B svarar Bo S
    Tack för rekommendationen Bo och Ulla!
    Kul att höra att ni är nöjda med min hjälp. Ni ska ha beröm för ett bra jobb med huset! Vi ses snart igen. Mvh Erik
  • 2018-10-03

Fikrije M skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    -Köpt bostadsrätt
    -Hon heter Jenny, och hon var jätte bra på alla sätt o vis.
    -absolut Läs mer
    2018-10-04 Jenny J svarar Fikrije M
    Tusen tack Fikrije! Jag hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet.
  • 2018-10-03

Bengt A skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Anna är en stjärna. Hon har genomfört säljprocessen för vårt hus på Medhällagatan i Malmö på bästa möjliga sätt.
    Hon är proffsig , förtroendeingivande, har ett fantastiskt fint bemötande som inger lugn och trygghet
    Anna är en stor stjärna på mäklarhimlen! Läs mer
    2018-10-03 Anna Stålnacke svarar Bengt A
    Tack snälla Bengt för era fina ord! Vill samtidigt också tacka er för förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus.
    Hälsningar /Anna
  • 2018-10-03

Stefan J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny är trevlig, serviceminded och har informerat om säljprocessen på ett tydligt sätt från början till slut. Läs mer
    2018-10-04 Jenny J svarar Stefan J
    Tack Stefan! Och tack för att jag åter fick förtroendet att förmedla bostaden som din mor köpte.
  • 2018-09-26

Rune N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi sålde våra föräldrars lägenhet.
    Har hela tiden fått ett positivt bemötande.
    Mäklaren strävade efter de förväntningar vi hade.
    Vi har absolut inget att klaga över. Läs mer
    2018-09-28 Jenny J svarar Rune N
    Tack ska du ha Rune för de värmande orden! Och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av era föräldrars lägenhet.
  • Kjell-Åke H

2018-09-25

Kjell-Åke H skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har köpt en 3a på 74m3 som behövs renoveras helt enl. våra önskemål .
    Mycket bra bemötande lugn och samlad ej upp jagad som vissa mäklare kan vara .
    VI hade inga större förväntningar men glatt överraskade att vi hittar det vi ville ha. Här kan vi utforma ett boende som vi önskar
    stämde med beskrivningen att det var något med potential.
    Bara bra upplevelse av Jenny , duktig mäklare.

Mvh. Annette och Kjell-Åke Läs mer
    2018-09-28 Jenny J svarar Kjell-Åke H
    Vad roligt att höra! Jag önskar er lycka till med renoveringen och kommer gärna ut och tar en ny titt när ni är färdiga :)
  • 2018-09-19

Anna E skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har köpt bostadsrätt. Tycker att mäklaren Erik Bengtsson varit mycket bra. Bra beskrivning av objektet, han är förtroendeingivande, lätt att kontakta och var mån om att besvara våra frågor på ett gott sätt. Läs mer
    2018-09-24 Erik B svarar Anna E
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Anna! Jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Mvh Erik
  • 2018-09-19

Mladen P skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    En i alla led förtroendeingivande och professionell mäklare. Från hur lägenheten beskrevs i ord och bild på internet, via bemötandet vid visningen och efterföljande telefonsamtal där frågor besvarandes och till budgivning och avslut. Hela processen präglades av korrekt opartiskhet som var till gagn för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-19 Erik B svarar Mladen P
    Tack för den fina rekommendationen Mladen! Det är riktigt kul att höra att ni känner så. Mvh Erik
  • 2018-09-12

Pia Teresa R skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Köpt bostadsrätt i Malmö.
    Jenny har mött oss med lugn, saklighet och guidat oss genom
    processen av bostadsköp på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2018-09-13 Jenny J svarar Pia Teresa R
    Stort tack Teresa! Kul att höra att ni är nöjda :)
  • 2018-08-31

Charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt bostadsrätt snabbt och smidigt med SFF/Kevin Nilsson . Kan absolut rekommendera Kevin som mäklare! Profesionell och mycket trevlig bemötande.

Tack från Charlotte och David. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster svarar Charlotte A
    Tack så mycket för den fina recensionen och rekommendationen! Jag önskar er lycka till med allting framöver! Mvh, Kevin Nilsson
  • 2018-08-02

Waqar S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bought an apartment through this broker and every thing went well ! Läs mer
    2018-08-06 Erik B svarar Waqar S
    Thank you for the nice review Waqar! Mvh Erik
  • 2018-07-24

Andrea L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    En mäklare som kändes kunnig, lyhörd och professionell. Kändes väl förberedd. Gav också mycket stöd när köpet var gjort men var aldrig påträngande. Läs mer
    2018-08-07 Rebecca E svarar Andrea L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Andrea. Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Du får ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet.
  • 2018-07-23

Sig-Britt M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en lägenhet, bra / trevligt bemötande samt service. Detta är andra gången jag säljer min bostad genom SFF har alltid varit nöjd och kommer i framtiden alltid rekommendera er. Läs mer
    2018-07-24 Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster svarar Sig-Britt M
    Tack snälla Sig-Britt för den fina rekommendationen! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd med allt! Mvh Kevin
  • Anton A

2018-07-22

Anton A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tog sin tid att ordentligt och noggrant gå igenom allt och la ner tid en fredag eftermiddag och stannade över en fin och solig dag för att verkligen förklara allt och besvara alla frågetecken. Läs mer
    2018-07-23 Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster svarar Anton A
    Tack så jätte mycket Anton för din fina recension och rekommendation! Mvh Kevin
    Anton A gillar detta
  • 2018-07-02

Gunnar N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en bostasrätt. Blev bra bemött av mäklaren. Hade bra kontakt med mäklaren. Fick den snappt sålt. Är mycket nöjd med jobbet. Läs mer
    2018-07-24 Jenny J svarar Gunnar N
    Tack för dina vänliga ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din fars lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2018-06-29

Johan E skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hjälpsam och snabb. Väl förberedd i vårt första möte och satte förväntningarna på försäljningen av vår kolonilott på rätt nivå. Läs mer
    2018-07-02 Erik B svarar Johan E
    Tack för den fina rekommendationen Johan! Det är kul att ni känner er nöjda med mig som mäklare och att försäljningen gick bra! Mvh Erik
  • 2018-06-27

Tarald J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Skapar inte god pris for böstaten - genaom at at hällre få bostaden såld snabbare. Lite hjälpsam och sur attityd. Läs mer
    2018-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tarald J
    Hej Tarald! För oss handlar det inte om att få bostaden såld snabbt. Vi försöker i alla våra uppdrag att göra vårt bästa för våra kunder. I det ligger att försöka skapa en försäljningsprocess som ger förutsättningar för ett bra slutpris. Det är tråkigt att din upplevelse inte varit till belåtenhet. Ibland kan det handla om att vi har olika syn på det som inträffat. Vi tar din feedback till oss och försöker alltid bli bättre. Med vänlig hälsning Svensk Fastighetsförmedling
  • Rickard J

2018-06-19

Rickard J skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt positivt bemötande när jag ville sälja min 2a på Kirseberg.
    Helt underbart med en så glad och härlig människa.
    Det blev till slut en snabb försäljning och jag tänker använda mig av Rebecca vid nästa försäljning med när det blir av. Läs mer
    2018-06-27 Rebecca E svarar Rickard J
    Tack snälla Rikard för din fina recensionen. Jag ser fram emot ett nytt samarbete i framtiden. Vi ses vid tillträdet!
  • 2018-06-14

Emma B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi jämförde tre olika mäklare som alla gav olika pris. Jenny värderade bostaden högst och lyckades leverera. Även om priset så klart är en viktig faktor så var det viktigt för oss att välja den mäklare som vi skulle vilja mötas av om vi var köpare, och det var Jenny. Hon är väldigt vänlig och ser till att man förstår och är med i hela processen.

Vi kände oss väldigt trygga och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Emma B
    Så glad jag blir över er fina rekommendation, tack Emma och Gabriel för förtroendet!
  • 2018-06-14

Marcus B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt bra bemötande och service och samt snabb affär Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Marcus B
    Tack Marcus! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Iris P

2018-06-07

Iris P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en marklägenhet. Mäklaren gjorde antagligen så gott hon kunde utefter de förutsättningar som råder på marknaden samt att lägenheten var ett renoveringsobjekt. Upplevde henne som tillmötesgående och proffsig dock kunde återkopplingen efter visningar varit bättre mellan varven. Fick återkoppling efter egen kontakt då man ville veta hur det gått, så inget större att hänga upp sig på. Vi eller hon hade också oturen att dra till sig struliga spekulanter som inte helt och klart hade koll på sina lån och hade en massa förbehåll och villkor vilket gjorde att de affärerna sprack. Men det löste sig till slut. Vi fick inte de pengar vi ville ha men hade heller inte tid att vänta mer. Högst troligt en kombo av rådande läge på marknaden, lägenhetens skick samt strulet med spekulanterna. Men vi fick sålt den och hoppas den gör de nya ägarna gott och mäklaren kan slutänden var nöjd och så också vi. Läs mer
    2018-06-07 Jenny J svarar Iris P
    Stort tack för er recension! Det stämmer att det var många olika parametrar som gjorde att det drog ut på tiden, ibland är det utanför ens egen påverkan så som rådande marknadsläge och förutsättningar hos vissa spekulanter. Men jag tackar för visat förtroende och tålamod vilket gjorde att vi slutligen fick sålt er lägenhet efter budgivning :)
  • Slobodan S

2018-06-04

Slobodan S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi köpte en lägenhet via "Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster". Vi är/var väldigt nöjda med Jenny Johanssons insats både vid visningen och budgivningen samt hjälp vid kontrakt-skrivningen. Väldigt professionellt! Läs mer
    2018-06-05 Jenny J svarar Slobodan S
    Kul att höra! Lycka till med alla era sommarplaner och giftermålet! :)

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö