Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Malmö öster!

Malmö öster omfattas av de östra delarna av staden samt Burlöv. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor erbjuder här en tjänst helt anpassad efter dig som kund, allt för att du ska kunna hitta ditt drömboende här i Sveriges tredje största stad.

Vi hittar boenden som passar just dig och dina förutsättningar, och vi finns här med råd och stöd under hela bostadsaffären. Värdering, köp, sälj eller bara bolla tankar - vi har lång erfarenhet och kan hjälpa dig med det mesta.

Läs vad 79 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

• Marita N
    Marita N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har fått ett mycket fint bemötande av Erik Bengtsson de tillfällen jag var på visning av bostadsrätten som jag har köpt. Jag har därför valt honom att vara min mäklare vid försäljning av min bostadsrätt. Jag kan därför ge Erik de bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-01-18 Erik B svarar Marita N
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Marita! Det ska bli väldigt kul att få hjälpa dig med även din försäljning. /Erik
  • Migjen S
    Migjen S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket duktig. Kan sin grej och väldigt pålitlig. Stark rekommendation Läs mer
    2018-01-05 Erik B svarar Migjen S
    Tack för de fina orden och betyget Migjen! Det känns bra att veta att ni är nöjda med mig som mäklare. Lycka till med allt inför flytten nu! /Erik
  • Martina H
    Martina H skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Rebecca hade ett proffesionellt och trevligt bemötande när jag skulle köpa lägenhet. Hon kunde svara på alla mina frågor och var noggrann med allt och väldigt insatt. Läs mer
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi blev mera än väl bemötte.
    Erik har hjälpt o har han inte svaret på vors frågor direkt så har han tagit reda på svaret o återkommit vilket har fått oss att känna oss trygga o vi kan varmt rekommendera Erik. Läs mer
    2018-01-05 Erik B svarar Susanne N
    Tack för den fina rekommendationen Susanne! Jag hoppas och tror att du och Johnny kommer att trivas väldigt bra i huset. Lycka till med försäljningen av ert eget hus nu! /Erik
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Glad och positiv, gott bemötande. God komunikation oss emellan och bra samarbete. Med Rebecca kände jag mig trygg i mitt val av mäklare! Läs mer
    2017-12-20 Rebecca E svarar Ronja A
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Ronja! Hoppas allt är bra med dig och att du får en härlig jul. Vi hörs när det börjar närma sig inför deklarationen.
  • Liselotte L
    Liselotte L skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevlig och kunnig mäklare. Mycket lugn och saklig. Hela försäljningen kändes trygg.
    Kan varmt rekommendera Svenskfastighets förmedling och speciellt Erik Bengtsson. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Liselotte L
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Liselotte! Hälsa Fredrik så gott och lycka till med nya boendet! /Erik
  • Monica S
    Monica S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket bra bemötande bra information Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Monica S
    Tack så mycket för det fina betyget Monica! /Erik
  • Milos C
    Milos C skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket nöjda. Professionellt men ändå personligt bemötande. Ger detaljerade beskrivningar, ser till att alla parter är nöjda och införstådda med eventuella anomalier och dylikt. När vi ska sälja vår lägenhet i framtiden så är det Jenny vi lär kontakta, då vi är mycket nöjda. Och bara en sådan här sak visar på det! Läs mer
    2017-12-18 Jenny J svarar Milos C
    Tack Milos för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni trivs i er nya fina lägenhet. Jag ser fram emot att få hjälpa er framöver när det blir dags för er att byta läge. Ha det gott så länge, hälsa Jovana!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Korrekt uppträdande och väldigt tydlig. Lite opersonlig och stel. God kontakt med mig under resans gång. Läs mer
    2017-12-18 Jenny J svarar Bengt L
    Tack Bengt! Det var en lyckosam försäljning och köparna verkar väldigt nöjda med sin nya lägenhet. Jag ska tänka på mitt bemötande nästa gång vi ses då jag som person egentligen är långt ifrån stel och opersonlig :) Du får hälsa de andra i föreningen, så ses du och jag igen nästa år inför deklarationen.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevligt bemötande och tillmötesgående. Vänlig o lugn Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Marianne J
    Tack så mycket för det Marianne, det var trevligt att kunna hjälpa dig med försäljningen! /Erik
  • Ludwig G
    Ludwig G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Snabb och tillmötesgående! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Ludwig G
    Tack för din rekommendation, Ludwig! Jag hoppas du trivs i Malmö och i din nya lägenhet.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var jätte nöjda med Jenny hon var professionell i sitt yrke. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Peter J
    Tack snälla Peter, det var kul att få hjälpa er både med köpet av er nya bostad och försäljningen av er befintliga. Allt gick otroligt smidigt och jag hoppas ni trivs på nya läget.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevligt bemötande och professionellt agerande. Levde väl upp till min förväntan. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Ulla A
    Tack även till dig Ulla för denna rekommendation! Hoppas du och Hans Åke trivs i de småländska skogarna.
  • Hansåke A
    Hansåke A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    2017-12-15 Jenny J svarar Hansåke A
    Tack Hans Åke, både för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med er husförsäljning! Det gick ju riktigt bra!
  • Errol C
    Errol C skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jättebra var kunnig och hjälpsam Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Errol C
    Tack så mycket Errol!
    Hälsa familjen.
  • Carina L
    Carina L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny var fantastisk. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Carina L
    Tack snälla för din rekommendation, Carina! Era köpare verkar trivas fantastiskt i sin nya bostad, och jag hoppas ni gör detsamma. Nu ska vi bara hitta en bostad åt din mor också :) Hälsa Peter så gott!
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt trevligt och genuin. Lovade inte något han inte höll. Har fötterna på jorden. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Anneli G
    Tack för det fina betyget Anneli! Ha det så gott och hälsa Magnus! /Erik
  • Elin C
    Elin C skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt trevlig, förtroendeingivande, kunnig och trygg genom hela försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Elin C
    Tack så mycket för dom fina orden och betyget Elin! Det är kul att höra att ni är nöjda. Ha det så gott och hoppas ni trivs i nya lägenheten! /Erik
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Är en utmärkt mäklare.
    Glad, Positiv, Peppande, Pålitlig,
    Lyssnande o Medkännande. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Ingrid N
    Hej!
    Vad glad jag blir för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Vi ses vid deklarationen.
  • Anette R
    Anette R skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bra bemötande av kunnig och trevlig mäklare. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Anette R
    Tack för den fina recensionen. Hoppas du trivs bra i din nya bostad!
  • Nichlas V
    Nichlas V skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Lugn, stabil och rak. Rekommenderas varmt Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Nichlas V
    Härligt att höra, Nicklas! Hoppas du trivs i föreningen och med alla nya grannar! Vi ses säkert snart igen i området.
  • Göran J
    Göran J skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var mycket nöjda i början, men under tiden som annonsen låg som läge plus blev vi inte kontaktade någon gång trots att det var många spekulanter. Läs mer
    2017-12-19 Erik B svarar Göran J
    Hej Göran,
    Tack för din Reco. Att du som kund ska vara nöjd med min insats under hela försäljningsprocessen är viktig för mig, i det här fallet har jag inte lyckats så bra som jag önskat. Jag tar till mig av dina synpunkter och behov och ser över min kommunikation. Jag hoppas ni ändå är nöjda med resultatet och att ni kommer trivas bra i ert nya boende. /Erik
  • Stig Karl Gustav B
    Stig Karl Gustav B skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Uppfyllde allt vad vi väntat oss. Trevligt sätt och alltid hjälpsam. Mycket bra information om hur försäljning går till.

Av dessa skäll valde vi Erik framför de andra mäklarna. Läs mer
    2017-12-13 Erik B svarar Stig Karl Gustav B
    Det är väldigt kul att höra att ni är nöjda och tack så mycket för den fina rekommendationen! /Erik
  • Eva L
    Eva L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    En glad och tydlig, påläst tjej. Hade mest kontakt med vår dotter som kände att hon togs på allvar. Affären avlöpte smidigt och vi blev handledda bra på hur allt fungerar idag, då det var längesedan vi köpte lägenhet. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Eva L
    Hej Eva!
    Tack snälla för den fina recensionen. Hälsa familjen!
  • Oscar P
    Oscar P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Duktig, sympatisk och professionell! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Oscar P
    Stort tack Oscar, kul att allt gick så smidigt och att du till slut fick din drömlägenhet!
  • Anna T
    Anna T skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Kan bara hålla med föregående rekommendationer!
    Jenny Johansson är en mycket duktig, professionell och förtroendeingivande fastighetsmäklare som i samband med vårt fastighetsköp visat sig vara tålmodig och hjälpsam med ett flexibelt sätt att arbeta. Då vårt fastighetsköp av andra anledningar var ovisst och drog ut på tiden kände vi oss trygga och lugna med Jenny. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Anna T
    Tack snälla Anna för din fina rekommendation, det gör mig väldigt glad att läsa :) Hälsa Roger så gott så ses vi igen nästa år.
  • Tarald J
    Tarald J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson har varit en mycket skickelig fastighetsmäklare för mig. Mycket kunnig och bra känsla för marknaden - med ett flexibelt sätt at arbeta på, för mig - och med goda anpassaningar til marknadsändringar. Eengagerad, skarp, ödmjuk och hjälpsam får man väl ochså lägga til. Jag kann tryggt rekommandera Jenny för andra! Tack för all hjälp med min försäljning Jenny! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Tarald J
    Stort tack för förtroendet Tarald! Varmt välkommen att återkomma om du behöver min hjälp igen.
  • Eva F
    Eva F skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Lugn påläst och förtroende ingivande Läs mer
    2017-12-12 Erik B svarar Eva F
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Eva! /Erik
  • Maria F
    Maria F skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson är en helt fantastisk mäklare. Jag har köpt och sålt många boenden men aldrig tidigare har jag mött någon så professionell, engagerad och skarp mäklare. Hon är också ödmjuk och varmhjärtad och bemöter både säljare och köpare med stor respekt. Hon är dessutom tillgänglig och hjälpsam när man undrar över något. Ska jag sälja fler gånger kommer jag såklart anlita Jenny igen! Tack för all hjälp med min försäljning Jenny! Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria F
    Åh vilken fin rekommendation, Maria! Det gjorde min dag :) Tack själv för förtroendet. /Jenny Johansson
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson har verkligen lever upp till mina förväntningar. Hon har återkopplar och meddelat mig angående bostadsrätten. Läs mer
    2017-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla G
    Stort tack Camilla för din rekommendation! /Jenny Johansson
  • Therese Victoria A
    Therese Victoria A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett trevligt och proffesionellt bemötande av Jenny. Hon sydde ihop en affär så att båda parter blev nöjda och glada. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese Victoria A
    Tack för ditt trevliga omdöme Therese, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. /Jenny Johansson
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tog sig an uppdraget snabbt och effektivt. Trevligt och engagerat bemötande. Inger förtroende. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth S
    Stort tack för din rekommendation Kenneth, det var ett nöje att få hjälpa er. /Jenny Johansson
  • Roxanne N
    Roxanne N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt professionell, hjälpsam och målfokuserad. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roxanne N
    Tack för rekommendationen Roxanne, det var roligt att få hjälpa dig. /Jenny Johansson
  • Douglas E
    Douglas E skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt snabb och trevlig service. Fick privat visning utanför bokade datum med kort varsel! Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Douglas E
    Tack för den fina recensionen Douglas! Hoppas du kommer att trivas bra i lägenheten! /Erik
  • Lena S
    Lena S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hej,
    Jag är väldigt nöjd med genomförandet av försäljningen av min systers lägenhet.
    Jenny har handlagt det på ett proffsigt och korrekt sätt kombinerat med ett vänligt bemötande.
    En liten detalj, som kanske förvånade mig först men som jag sedan uppskattat att kunna föra vidare till mina syskonbarn, är den personliga beskrivningen av de olika intressenterna. Det gjorde dem till ngt mer än bara budgivare...
    Dessutom har Jenny varit hjälpsam att förmedla nycklar till andra, som varit inblandade i iordningställandet av lägenheten och som inte varit direkt berört försäljningen. Vilket jag är mycket tacksam för.
    Vänligen,
    Ylva Sohlman Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena S
    Tack för din fina recension, Ylva. /Jenny Johansson
  • Lena B
    Lena B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bra bemötande, hela lägg affären gick bra och smidigt. Läs mer
    2017-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena B
    Det var roligt att höra Lena, dessutom hoppas vi du trivs i ditt nya hus! /Anna och Jenny
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    erfaren, skicklig och mycket duktig med kommunikation med mig
    hade lite problem pga god man myndigheter men tillsammans löste vi det Läs mer
    2017-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen E
    Tack för rekommendationen, Jörgen. /Jenny Johansson
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mitt val av mäklare visade sig vara en lyckoträff.
    Jenny var jättetrevlig, kunnig,och var snabb på att återkoppla.
    Lägenheten blev såld på första visningen.
    Skulle jag sälja igen så skulle jag definitivt välja Jenny Johansson.
    Anneli Läs mer
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli G
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er genom hela affären. /Jenny Johansson
  • Lis-Mari N
    Lis-Mari N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket trevligt bemötande. Lyssnade och tog in hur jag som säljare önskade att det skulle gå till. Var också lyhörd när jag fick bud som inte var relevant.
    Hela affären gick mycket smidigt så jag är helt nöjd. Läs mer
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lis-Mari N
    Tack snälla för rekommendationen!
  • Helena M
    Helena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag är supernöjd! Proffsigt utfört! Bra kontakt! Alltid tillgänglig! Läs mer
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena M
    Tusen tack för rekommendationen!
  • Miljan K
    Miljan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Har varit på mer än 20 visningar runt om i Skåne, jobbet som Jesper Börjesson gjorde var absolut det bästa jag varit med om. Nästa gång jag säljer då blir det Jesper som får uppdrag.
    Nöjd. Rekommenderas. Läs mer
    2017-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Miljan K
    Tusen tack Miljan för ditt fina omdöme, det gläder mig verkligen att höra. Vore ett sant nöje att hjälpa dig nästa gång det blir dags för dig att sälja!/Jesper Björnsson
  • Jan J
    Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi hade kontakt med Jesper Börjesson som har ett trevligt och behagligt bemötande.
    När Jesper sedan genomförde och slutförde affären på ett professionellt sätt kan vi till 100% rekommendera deras tjänster. Läs mer
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan J
    Tack Jan, för en trevlig affär och för det fina omdömet!/Jesper (Björnsson:-))
  • Susanne Mai D
    Susanne Mai D skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett väldigt bra och professionellt omhändertagande. Väldigt nöjda. Läs mer
    2017-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne Mai D
    Tack Susanne för förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Kul även att det var tredje gången gillt då ni även köpte lägenheten via mig för några år sedan, samt att jag fick äran att förmedla försäljningen även gången dessförinnan! /Jenny Johansson
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kan varmt rekommendera mäklare Jesper Björnsson som på ett professionellt sätt skött alla kontakter, information och visningar av min lägenhet. Personlig och inkännande i sin kontakt.

En bra affärsuppgörelse är när alla parter känner sig trygga och är nöjda med slutresultatet vilket jag som säljare kan intyga att vi är! Läs mer
    2017-04-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna S
    Tack Anna, för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa er med båda försäljningarna. /Jesper
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson är proffsig, trevlig och snabb. Upplevs som mycket ambitiös och gjorde allt för att vår försäljning skulle bli lyckad. Snabb återkoppling och lyhörd för vad vi önskade. Jag och min syster rekommenderar Jenny å det varmaste och är så tacksamma att hon tog hand om försäljningen av vårt barndomshem! // Anna och Kerstin Läs mer
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av ert fina barndomshem. /Jenny Johansson
  • Peter B
    Peter B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Högsta betyg till Jenny Johansson på Svensk fast!
    Jenny överträffade våra förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Svårt att bestämma er för vilken mäklare ni ska välja? Med Jenny vid rodret blir ni garanterat nöjda. Läs mer
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter B
    Tack Peter för din fina rekommendation! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. /Jenny Johansson
  • Zeljko P
    Zeljko P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mina starka rekommendationer går till Jesper Björnsson. Han var tydlig och gjorde en bra presentation av huset vi skulle köpa så att vi kände oss trygga hela vägen . Han var kompetent, väl påläst och kunde svara på alla våra frågor.
    Jag kan starkt rekommendera Jesper Björnsson Läs mer
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Zeljko P
    Tusen tack Zeljko för de fina orden! Det gläder mig att höra att ni varit nöjda med mitt arbete. /Jesper
  • Lars H
    Lars H skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kände mig lugn och trygg under hela affärsuppgörelsen. Erik skötte sitt jobb bra.
    Jag lekte med tanken att själv ha hand om min försäljning. Inser efteråt att det var klokt att anlita mäklare.
    Reklam, fotografering och budgivning är bra att lägga i händerna på proffs. Erik och Svensk fastighetsförmedling rekommenderas varmt! / Lasse Läs mer
    2017-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars H
    Tack så mycket för rekommendationen Lars! / Erik Bengtsson
  • Gun G
    Gun G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Är nöjd som kund , våran mäklare var bra från första mötet o förklara. Var tillgängling om jag undra över något. Ringde upp mig om något hände under försäljningen . Proffsig sålde lgh snabbt . Så rekommenderar gärna våran mäklare till andra vänner o bekanta. Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun G
    Stort tack för din fina rekommendation, Gun. Det var ett sant nöje att få hjälpa er. /Jenny Johansson
  • Nermin B
    Nermin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Ger mina varmaste rekommendationer till Jesper Björnsson som sålde min lgh på Drottningtorget.
    Professionellt rakt igenom med en bra och relevant kommunikation kring säljprocessen. Han gjorde både mig som säljare och köpare väldigt trygga i affären. Bra koll på marknaden och har en sund och bra inställning. En riktigt vass mäklare. Läs mer
    2017-03-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nermin B
    Tack Nermin, för det fina omdömet och för en trevlig affär!/Jesper

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö