Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö — Visa karta

Läs vad 25 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

• Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jesper Björnsson gjorde ett mycket bra arbete med att sälja vår villa. Han gick igenom hela processen som inledning och följde sedan upp, informerade och höll i varje steg av försäljningen enligt den uppgjorda planen. Som helhet mycket nöjd, det hela gick smidigt och med ett bra försäljningspris. Kan varmt rekommendera Jesper!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    En kompetent och synnerligen trevlig mäklare som genomförde en utmärkt försäljning! Rekommenderas starkt till den som vill sälja sin lägenhet!
    2017-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Tack för den fina rekommendationen Fredrik! Vi ses snart igen för fotografering av er nästa lägenhet./Jesper
  • Peymon A
    Peymon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jesper är super duktig och trevlig mäklare. Rekommenderas starkt!
    2017-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peymon A
    Tack Dennis, hoppas du kommer att trivas i lägenheten!/Jesper
  • Jenny  H
    Jenny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett bra första intryck av Jesper Björnsson. Han var tydlig och gjorde en bra presentation av hur han skulle genomföra försäljningen. Han var kompetent, väl påläst och kunde svara på alla våra frågor. Försäljningen genomfördes enligt Jespers tidplan vilket var imponerande.
    2017-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny H
    Tack så jättemycket Jenny, för din fina rekommendation! Det uppskattas och jag hoppas få nöjet att hjälpa er igen om behovet uppstår./Jesper
  • Lars B
    Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Finns jnget att klaga på,allt till full belåtenhet.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars B
    Det var roligt att höra, Lars! Vi ses på tisdag då jag hjälper dig med din deklaration. /Jenny
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi hade ett bra bemötande och god återkoppling av mäklaren, Jesper Björnsson. God kompetens, bra påläst för alla frågor som kom från potentiella köpare. Professionell men ändå personlig.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica H
    Tack Jessica för er fina rekommendation och en trevlig affär!/Jesper
  • Camila H
    Camila H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag är väldigt nöjd med hela upplägget och tydligheten hos Anna som mäklare.
    Väldigt trevlig och lätt att prata med.
    Rekommenderar henne starkt.
  • johan b
    johan b skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Anna var förtroendeingivande och strategisk. Precis vad jag letade efter
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vill på detta sätt skicka en eloge till Jesper Björnsson som på ett mycket professionellt och korrekt sätt skött alla kontakter, information och visningar från start till mål. En bra affärsuppgörelse är när alla parter känner sig trygga och är nöjda med slutresultatet. Här har alla kriterier för detta uppfyllts. Bra jobbat Jesper!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan A
    Tack Stefan för din fina rekommendation och en mycket trevlig affär!/Jesper
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag rekommenderar Anna Stålnacke som var mäklare vid köp av min första lägenhet. Hon gjorde allting tydligt så att jag förstod och svarade snabbt på alla frågor och mejl. Jag har ett mycket bra intryck av Anna och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Alin G
    Alin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Ett stort tack till Jesper Björnsson som genomförde försäljningen av vårt radhus med närvaro, engagemang, värme och professionalitet. Vi blev mycket väl omhändertagna och allt sköttes på ett proffsigt sätt, från första samtalet till kontraktsskrivning. Påläst, ansvarsfull, engagerad. Skulle gärna anlita Jesper igen om det blir tillfälle.

Alin & Carmen Gogan
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alin G
    Tack Alin och Carmen för er fina rekommendation! Det vore ett sant nöje att få hjälpa er igen!/Jesper
  • Alban  B
    Alban B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hejsan, jag vill verkligen ta chansen och rekommendera Jesper Björnsson. Han var otroligt tydlig, lugn och stöttande. Han gjorde hela dealen betydligt enklare. Han höll precis allt han sa och allting blev inom det tidsschemat som han visa mig första gången jag träffade honom. Han tar sitt jobb på fullaste allvar och gör allt i sin makt för att få dig nöjd. Fantastisk mäklare och likaså människa!!!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alban B
    Tack Alban för din otroligt fina rekommendation och för en trevlig affär! Verkligen roligt att höra att du är så nöjd!/Jesper
  • Maria
    Maria skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kan varmt rekommendera Anna Stålnacke som med sitt professionella bemötande, sin tydlighet och sitt engagemang gjorde så att min bostadsförsäljning alltigenom kändes helt trygg!
  • Anna-Stina B
    Anna-Stina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vill tala om hur nöjd jag är med Svensk Fastighetsförmedling och Jesper Björnsson .Min lägenhet i Malmö Ö. Sorgenfri såldes snabbt och till ett mycket bra pris. Allting fungerade proffessionellt - både köparen och jag ger högsta betyg.
    Anna -Stina Berghe
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Stina B
    Tack själv Anna-Stina för en trevlig affär och för din fina rekommendation!/Jesper
  • farid h
    farid h skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kunde inte tänka mig ett bättre eller proffsigare samarbete. En ärlig och tydlig mäklare som fick mig och köpa min första lägenhet. Jag är bara 20 år gammal, många lägenheter och hus kommer att säljas och för min del är det bara Jesper björnsson på min lista. Jag har köpt lägenhet och fick verkligen proffsigt hjälp och vill att mina framtida köpare ska ha det lika bra. Jesper Tack för en god hjälp, och du e den första mäklaren jag kommer höra av mig till / Nöjd kund! / Farid
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar farid h
    Tack Farid, härligt att höra att du är så nöjd! Hoppas att få nöjet att hjälpa dig många gånger framöver också!/Jesper
  • Klara E
    Klara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tydligt och enkelt. Lätt att få tag på vid frågor. Mycket hjälpsam.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara E
    Tack för rekommendationen Klara och för en trevlig affär!/Jesper
  • Morgan D
    Morgan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålde en 2:a på Ellstorp med Svensk Fastighetsförmedling och det gick långt över förväntan! Kan varmt rekommendera vår mäklare Anna Stålnacke som tryggt guidade oss genom hela processen, gav goda råd och professionell service! Det var första gången vi sålde en lägenhet, och Anna svarade snabbt och tålmodigt på våra tusen frågor, höll oss hela tiden uppdaterade, och gjorde hela försäljningen från värdering till kontraktskrivning till en smidig och trygg process.
  • Benny P
    Benny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vår mäklare, Anna Stålnacke, har varit fantastisk. Ett helproffs som man direkt får förtroende för.
    Har redan rekommenderat Anna till vänner och bekanta och det fortsätter jag med.
    Benny P gillar detta
  • Axel J
    Axel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Leverade helt enligt förväntan. Korrekt och proffsigt.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tryggt och proffsigt från start till försäljning!
  • Martin M
    Martin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    väldigt proffsigt och bra bemötande.
    har redan rekommenderat till andra och kommer att fortsätta med det.
    levde upp över våra förväntningar.
  • Britt J
    Britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jesper har en utsökt känsla för inredning och en förmåga att bygga upp bilder och välja vinklar som visar bostadens skönhet på ett mycket konstnärligt, vackert och dessutom informativt sätt. Han har en noggrannhet i att gå igenom villkor och förutsättningar för affären som skapar tydlighet och trygghet. Han återkopplar på ett föredömligt sätt efter visningar och har en vänlig humor som kommer fram i små glimtar vilket underlättar samarbetet. Jag måste erkänna att min första bild av honom var som en lite ruff cowboy-typ, en bild som inte alls speglar dessa kvalitéer. Jag vill varmt rekommendera Jesper som mäklare!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt J
    Stort tack Britt, för din personliga och fina rekommendation!/Jesper
  • Hassan F
    Hassan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Proffsigt men ändå personligt bemötande av mäklaren Anna Stålnacke. Har anlitat Anna på flera försäljningar och alltid fått ett super resultat. Jag rekommenderar Svenska Fastighetsförmedling och mest Anna. Min granne fick inte sin fastighet såld av We like to Mohv You men jag rekommenderade ett byte till Anna och inte långt efter fixade hon försäljningen.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trovärdigt intryck. Snabb handläggning och försäljning av lägenheten. Svarade snabbt på telefon, mejl och sms. Kunnig.
  • Ruxandra N
    Ruxandra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var jättenöjda med Jesper Björnssons sätt att arbeta och med slutpriset vi fick för vår lägenhet.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ruxandra N
    Tack Ruxandra för rekommendationen, hoppas att ni trivs i huset ni köpte av mig också! /Jesper

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö