Anna Stålnacke
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 12 kunder tycker om Anna Stålnacke

• Christina V skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-11

Jag har sålt en etta på 40 kvadratmeter i Malmö. Min mäklare var realistisk med sina råd, noggrann och tålmodig i sitt arbete. Jag är mycket nöjd med hennes arbete med försäljningen och vill varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-12 Anna Stålnacke svarar Christina V
    Tack för din rekommendation Christina!
    Hälsningar
    Anna
  • MY G
    MY G skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-11-14

I bought a 74 sqm apartment, and Anna Stålnacke is the broker responsible for the selling. She is super nice, responsible, professional, endless care and patience to answer questions. Highly recommend! Läs mer
    2018-11-15 Anna Stålnacke svarar MY G
    Thank you for the nice review and your recommendation.
    I am pleased to hear that you are satisfied with my work so far.

Hälsningar
    Anna
  • Linus R
    Linus R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-10-25

Jag har köpt en 60m2 lägenhet. 2a på andra plan.

Blev väl bemötta med ett leende utav Anna och även de samtal med henne innan har varit trevliga. Lättsam och förstående att prata med.

Hade inga direkta förväntningar men skulle jag ha förväntningar på framtida mäklare så skulle man vilja att det är liknande Anna. Trevlig, glad, enkel att ha att göra med.

Tycker det har varit en bra upplevelse. En mäklare som har engagemang och intresse för sitt yrke. Har bara känts positivt. Läs mer
    2018-10-25 Anna Stålnacke svarar Linus R
    Stort tack för ditt omdöme Linus! Jag tror och hoppas att du kommer trivas finfint i din nya lägenhet!
    Hälsningar /Anna
  • Bengt A skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-10-03

Anna är en stjärna. Hon har genomfört säljprocessen för vårt hus på Medhällagatan i Malmö på bästa möjliga sätt.
    Hon är proffsig , förtroendeingivande, har ett fantastiskt fint bemötande som inger lugn och trygghet
    Anna är en stor stjärna på mäklarhimlen! Läs mer
    2018-10-03 Anna Stålnacke svarar Bengt A
    Tack snälla Bengt för era fina ord! Vill samtidigt också tacka er för förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus.
    Hälsningar /Anna
  • Jaquelee G
    Jaquelee G skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2017-02-21

Anlitade Anna Stålnacke, fick sålt vår bostadsrätt på vita höja efter bara någon dag ute på sidan. Är väldigt nöjd och Anna lyssnade verkligen på en och gav utmärk service. Kände mig trygg och kommer absolut anlita henne i framtiden. Läs mer
  • Camila H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2017-01-19

Jag är väldigt nöjd med hela upplägget och tydligheten hos Anna som mäklare.
    Väldigt trevlig och lätt att prata med.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • johan b skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2017-01-19

Anna var förtroendeingivande och strategisk. Precis vad jag letade efter Läs mer
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2016-12-24

Jag rekommenderar Anna Stålnacke som var mäklare vid köp av min första lägenhet. Hon gjorde allting tydligt så att jag förstod och svarade snabbt på alla frågor och mejl. Jag har ett mycket bra intryck av Anna och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Maria skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2016-11-25

Jag kan varmt rekommendera Anna Stålnacke som med sitt professionella bemötande, sin tydlighet och sitt engagemang gjorde så att min bostadsförsäljning alltigenom kändes helt trygg! Läs mer
  • Morgan D skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2016-11-04

Sålde en 2:a på Ellstorp med Svensk Fastighetsförmedling och det gick långt över förväntan! Kan varmt rekommendera vår mäklare Anna Stålnacke som tryggt guidade oss genom hela processen, gav goda råd och professionell service! Det var första gången vi sålde en lägenhet, och Anna svarade snabbt och tålmodigt på våra tusen frågor, höll oss hela tiden uppdaterade, och gjorde hela försäljningen från värdering till kontraktskrivning till en smidig och trygg process. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Jenny Johansson