Anna Stålnacke
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 20 Läs vad Anna Stålnacke

• Kristin B skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-07-16

Vi både köpte och sålde vår villa hos Svensk Fast och Anna Stålnacke och det var lika lätt och smidigt att sälja som det var när vi köpte. Anna är jätteeffektiv och gör processen lätt för oss som säljare. Läs mer
  • Julia O
    Julia O skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-07-11

Sålt bostad. 2rok fr byggår 1935, fiskbensparkett, brädgolv och takstukaturer.

Blev bemött av mäklare på bästa möjliga vis. Pedagogisk i sitt sätt till mig som ej har någon vidare erfarenhet av "säljsvängen". God tillgänglighet och engagerad hela vägen! Hade en bild av att sälja lägenhet skulle vara superjobbigt och krångligt, men mäklare Anna gjorde det enklare och smidigare.

Kommer rekommendera Anna till de jag känner som ska köpa/sälja lägenhet i framtiden. Läs mer
  • VIKTORIA B skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-06-25

Köpt lägenhet med Anna som mäklare. Har varit på en del visningar och hon är den enda jag träffat som tänkt på att t.ex.ta med sig måttband, något som jag tycker är extremt viktigt, samt så svarade hon väldigt lätt och enkelt på alla frågor och återkoppling vid budgivning gick också väldigt fort. Hon verkar älska sitt jobb och hon är en mäklare jag kommer anlita i framtiden när jag säljer min bostad. Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Jennie L skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-06-24

Jag sålde min lägenhet på 40kvm i Kirseberg. Det jag framförallt gillade var att Anna var lyhörd och förtroendeingivande men samtidigt väldigt tydlig och ärlig med hur vi skulle lägga upp försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Lena H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-06-24

Jag är mycket nöjd med mäklaren vid köpet av lägenheten på Idaborgsgatan i Malmö. En kunnig och snabb hantering och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-11 Anna Stålnacke svarar Lena H
    Tack för din rekommendation Lena! Jag tror och hoppas att ni kommer bli nöjda även med lägenheten :)
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Ida Louise H skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-26

Jeg har haft glæden af at have Anna Stålnacke som mægler til at sælge mit hus..
    Anna yder en super service, hun er hjælpsom, effektiv og en rigtig dygtig mægler.
    Jeg kan varmt anbefale Anna Stålnacke Läs mer
    2019-04-26 Anna Stålnacke svarar Ida Louise H
    Tack för förtroendet att få sälja ditt hus Ida! Och stort tack för ditt rekommendation, det glädjer mig mycket att få höra att du är nöjd.
  • Rim K
    Rim K skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-15

Vi har köpt en villa med Anna som mäklare. Hon är lyhörd, lugn, ärlig, trevlig, genuin och väldigt förtroendeingivande. Jag skulle varmt rekommendera Anna. Vi blev bemötta med respekt och upplevde Annas försäljning som opartisk.
    Anna var proffsig genom hela köpet. Läs mer
    2019-04-16 Anna Stålnacke svarar Rim K
    Tack för rekommendationen och era fina omdömen! Jag tror och hoppas att ni ska trivas i huset i många år framöver.
    Anna
  • Filip R skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-03-11

Vi har sålt en 2 rummare på 49 kvm på Sorgenfri/Nobeltorget. Mäklaren återkopplade bra och ordnade visningar på ett bra sätt. Sammanfattningsvis gick det smidigt att få sålt vår lägenhet. Läs mer
    2019-04-16 Anna Stålnacke svarar Filip R
    Tack Filip för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och rekommendation. Tackar också för förtroendet att få sköta er försäljning och önskar er lycka till i nya lägenheten!
    Anna
  • Christina V skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-11

Jag har sålt en etta på 40 kvadratmeter i Malmö. Min mäklare var realistisk med sina råd, noggrann och tålmodig i sitt arbete. Jag är mycket nöjd med hennes arbete med försäljningen och vill varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-12 Anna Stålnacke svarar Christina V
    Tack för din rekommendation Christina!
  • MY G
    MY G skrev om Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-11-14

I bought a 74 sqm apartment, and Anna Stålnacke is the broker responsible for the selling. She is super nice, responsible, professional, endless care and patience to answer questions. Highly recommend! Läs mer
    2018-11-15 Anna Stålnacke svarar MY G
    Thank you for the nice review and your recommendation.
    I am pleased to hear that you are satisfied with my work so far.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Jenny Johansson