Erik Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels för att jag är en duktig mäklare, och dels för att Svensk Fastighetsförmedling har de rätta verktygen och tjänsterna för att nå det bästa resultatet för dig i din bostadsaffär. Jag är lugn, noggrann och engagerad i alla momenten som finns i en bostadsaffär.

Vad gör du helst på fritiden?
Spenderar tid med min sambo och dotter. Andra fritidsintressen är att spela golf,
titta på fotboll och att fiska.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är nog ett litet hus med trädgård utanför staden och med närhet till havet. Läs mer

Läs vad 42 Läs vad Erik Bengtsson

• Russell D skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-06-02

Erik did a great job throughout the selling of our apartment. He’s a lovely guy, calm, competent and professional. We had constant communication with ease and confidence and all proceedings were timely and smart. We would recommend his services without hesitation and indeed he made the whole experience stress free and pleasurable. Many thanks Erik! Läs mer
    2019-06-12 Erik B svarar Russell D
    Thank you very much for those kind words Russel! It makes me very happy to hear, I wish you and your family all the best!
    Mvh Erik
  • Mario S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-05-27

Allt bra 😁
    Erik Bengtsson är bästa mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Erik B svarar Mario S
    Tack så mycket Mario! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Mvh Erik
  • Hong Phong N skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-29

Hela processen har gått bra och snabbt. Jag är nöjd! Läs mer
    2019-05-03 Erik B svarar Hong Phong N
    Tack för det fina betyget Phong, jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten! Mvh Erik
  • Heba H skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-22

Jag har båda köpt och såld en villa som gick mycket bra. Läs mer
    2019-04-23 Erik B svarar Heba H
    Tack för den fina rekommendationen Heba! Det är kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare både som köpare och säljare. Mvh Erik
  • Katarina M skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-17

Mycket trevlig, lugn o h sansad! Läs mer
    2019-04-18 Erik B svarar Katarina M
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Katarina! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Mvh Erik
  • Kerstin P skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-17

Jag har sålt min bostadsrätt på.4 rok och köpt en bostadsrätt på 2 rok. Vid båda tillfällena engagerade jag Erik som mäklare.
    Erik ger ett bra intryck direkt. Han är kommunikativ och lyhörd och återkopplar snabbt vid frågor som uppstår.
    Mina förväntningar på försäljning och inköp infriades och jag är nöjd med resultatet.
    Erik är lätt.att samarbeta med och jag kan varmt rekommendera honom till kommande kunder.
    Kerstin Petersson Läs mer
    2019-04-18 Erik B svarar Kerstin P
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden och omdömet Kerstin! Det är riktigt roligt att höra att du är nöjd med både köpet och försäljningen. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya bostad! Mvh Erik
  • Ulrika V skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-04-03

Vi har köpt Ellstorpsgatan 3E i Malmö. Mäklaren Erik Bengtsson var väldigt proffsig, lugn och strukturerad så allt flöt på väldigt bra. Vi var helt oerfarna när det gällde att köpa bostadsrätt, men mäklaren guidade oss tryggt igenom det hela. Högsta betyg till Erik!

Mvh Ulrika och Anders Läs mer
    2019-04-10 Erik B svarar Ulrika V
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det är verkligen kul att höra att ni är så nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet! Mvh Erik
  • Jessica Margareta K skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-26

Nöjd med bemötande av mäklare vid försäljning av min lägenhet
    Ingav ett förtroende och kunskap ,då det hade sålts i mitt område innan
    Inget påskyndande utan helt i min egen takt
    M v h Jessica Läs mer
    2019-03-04 Erik B svarar Jessica Margareta K
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Jessica! Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd. Mvh Erik
  • Robert K
    Robert K skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-12-19

Lugn och lättsam att arbeta med. Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-12-20 Erik B svarar Robert K
    Tack för den fina rekommendationen Robert! Ha en god jul och ett gott nytt år! Mvh Erik
  • Åke A skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-11-29

Vi sålde en bostad. Blev mycket väl bemött av mäklaren och han levde upp till mina förväntningar som jag hade på en mäklare.
    Han skötte hela affären mycket proffsigt och var hjälpsam på alla sätt och vis. Högsta betyg. Läs mer
    2018-11-29 Erik B svarar Åke A
    Tack så mycket Åke! Det är väldigt kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Hoppas att flytten går smidigt för er! Mvh Erik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Jenny Johansson