Erik Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels för att jag är en duktig mäklare, och dels för att Svensk Fastighetsförmedling har de rätta verktygen och tjänsterna för att nå det bästa resultatet för dig i din bostadsaffär. Jag är lugn, noggrann och engagerad i alla momenten som finns i en bostadsaffär.

Vad gör du helst på fritiden?
Spenderar tid med min sambo och dotter. Andra fritidsintressen är att spela golf,
titta på fotboll och att fiska.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är nog ett litet hus med trädgård utanför staden och med närhet till havet. Läs mer

Läs vad 33 kunder tycker om Erik Bengtsson

• Vi sålde en bostad. Blev mycket väl bemött av mäklaren och han levde upp till mina förväntningar som jag hade på en mäklare.
    Han skötte hela affären mycket proffsigt och var hjälpsam på alla sätt och vis. Högsta betyg. Läs mer
    2018-11-29 Erik B svarar Åke A
    Tack så mycket Åke! Det är väldigt kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Hoppas att flytten går smidigt för er! Mvh Erik
  • Köpt en trea på branteivksgatan.
    Vi fick ett bemötande med glatt humör och angagerad närvo. Fick svar på frågor vi hade med snabb återkoppling. Läs mer
    2018-11-29 Erik B svarar Hata K
    Tack så mycket Hata! Hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten. Mvh Erik
  • Bo S
    Bo S skrev om Erik Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi sålde vår villa genom Svensk Fastighetsförmedling och Erik Bengtsson och är mycket nöjda med hur Erik hjälpte till med allt från fotografering, besiktning, annonsering och visning till avslut. Läs mer
    2018-10-08 Erik B svarar Bo S
    Tack för rekommendationen Bo och Ulla!
    Kul att höra att ni är nöjda med min hjälp. Ni ska ha beröm för ett bra jobb med huset! Vi ses snart igen. Mvh Erik
  • Jag har köpt bostadsrätt. Tycker att mäklaren Erik Bengtsson varit mycket bra. Bra beskrivning av objektet, han är förtroendeingivande, lätt att kontakta och var mån om att besvara våra frågor på ett gott sätt. Läs mer
    2018-09-24 Erik B svarar Anna E
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Anna! Jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Mvh Erik
  • En i alla led förtroendeingivande och professionell mäklare. Från hur lägenheten beskrevs i ord och bild på internet, via bemötandet vid visningen och efterföljande telefonsamtal där frågor besvarandes och till budgivning och avslut. Hela processen präglades av korrekt opartiskhet som var till gagn för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-19 Erik B svarar Mladen P
    Tack för den fina rekommendationen Mladen! Det är riktigt kul att höra att ni känner så. Mvh Erik
  • Bought an apartment through this broker and every thing went well ! Läs mer
    2018-08-06 Erik B svarar Waqar S
    Thank you for the nice review Waqar! Mvh Erik
  • Hjälpsam och snabb. Väl förberedd i vårt första möte och satte förväntningarna på försäljningen av vår kolonilott på rätt nivå. Läs mer
    2018-07-02 Erik B svarar Johan E
    Tack för den fina rekommendationen Johan! Det är kul att ni känner er nöjda med mig som mäklare och att försäljningen gick bra! Mvh Erik
  • Köpt bostadsrätt. Helnöjd med mäklaren, hjälpsam, rak, ärlig och väldigt proffsig. Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Marie N
    Tack för det fina betyget och rekommendationen Marie! Hoppas du kommer trivas i den nya bostaden. Mvh Erik
  • Mäklartjänst av fastighet

Otroligt professionellt bemöt, med focus på det jag ville ihop med mäklarens erfarenhet.
    Mycket bra och saklig första möte där Erik presenterade sig och bolaget precis så ödjmjukt och ärligt.

Överträffade mina förväntninga i hur snabbt Erik svardr på mina frågor och funderingar under hela processen, även arbetet runt själv den direkta försäljningen.

Sammanfattning är att detta var den bästa tjänsten jag någonsin köpt, det var den redan innan utfallet av försäljningen. Strålande och behagligt genomförande. Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Rickard F
    Det är riktigt kul att höra att höra att du är så nöjd med min hjälp! Tack så mycket för den fina rekommendationen Rickard! Mvh Erik
  • sålt en bostadsrätt, Eriks bemötande har varit mycket bra Erik är väl lämpad som mäklare med sitt kunnande och sin lugna framtoning han har uppfyllt de förväntningar som fanns vid kontraktsskrivningen med utmärkt beröm Läs mer
    2018-06-27 Erik B svarar Brita N
    Tack så mycket för de fina orden och rekommendationen Brita! Hoppas du kommer att trivas bra i Ystad. Ha det gott! Mvh Erik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Jenny Johansson