Jenny Johansson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 49 Läs vad Jenny Johansson

• Eva M skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-10-29

Kunnig, proffsig och ingav förtroende direkt.Jenny hade sålt ett par objekt i föreningen och kände till området. Detta spelade oxå in vid mitt val. Jag är mycekt nöjd med hela processen och jag har hela tiden hållits välinformerad om hur intresset var och var budgivning låg till. Mycket nöjd och kan både tänka mig att anlita Jenny igen men även starkt rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-29 Jenny J svarar Eva M
    Wow vilken fin rekommendation! Tack snälla Eva för det. Det värmer att höra att du är nöjd med försäljningen :)
  • Frederick W skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-10-06

1a i Arlöv
    Mkt bra bemötande.
    Att mäklaren skulle ta hand om försäljningen tills dagen för överlåtande med allt vad det innefattar så som städfirma styling foto etc.

Mkt nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-10-16 Jenny J svarar Frederick W
    Tack ska du ha Frederick! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med bostadsförsäljningen :)
  • Fikrije M skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-10-03

-Köpt bostadsrätt
    -Hon heter Jenny, och hon var jätte bra på alla sätt o vis.
    -absolut Läs mer
    2018-10-04 Jenny J svarar Fikrije M
    Tusen tack Fikrije! Jag hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet.
  • Stefan J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-10-03

Jenny är trevlig, serviceminded och har informerat om säljprocessen på ett tydligt sätt från början till slut. Läs mer
    2018-10-04 Jenny J svarar Stefan J
    Tack Stefan! Och tack för att jag åter fick förtroendet att förmedla bostaden som din mor köpte.
  • Rune N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-09-26

Vi sålde våra föräldrars lägenhet.
    Har hela tiden fått ett positivt bemötande.
    Mäklaren strävade efter de förväntningar vi hade.
    Vi har absolut inget att klaga över. Läs mer
    2018-09-28 Jenny J svarar Rune N
    Tack ska du ha Rune för de värmande orden! Och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av era föräldrars lägenhet.
  • Kjell-Åke H
    Kjell-Åke H skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-09-25

Jag har köpt en 3a på 74m3 som behövs renoveras helt enl. våra önskemål .
    Mycket bra bemötande lugn och samlad ej upp jagad som vissa mäklare kan vara .
    VI hade inga större förväntningar men glatt överraskade att vi hittar det vi ville ha. Här kan vi utforma ett boende som vi önskar
    stämde med beskrivningen att det var något med potential.
    Bara bra upplevelse av Jenny , duktig mäklare.

Mvh. Annette och Kjell-Åke Läs mer
    2018-09-28 Jenny J svarar Kjell-Åke H
    Vad roligt att höra! Jag önskar er lycka till med renoveringen och kommer gärna ut och tar en ny titt när ni är färdiga :)
  • Pia Teresa R skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-09-12

Köpt bostadsrätt i Malmö.
    Jenny har mött oss med lugn, saklighet och guidat oss genom
    processen av bostadsköp på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2018-09-13 Jenny J svarar Pia Teresa R
    Stort tack Teresa! Kul att höra att ni är nöjda :)
  • Gunnar N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-07-02

Sålt en bostasrätt. Blev bra bemött av mäklaren. Hade bra kontakt med mäklaren. Fick den snappt sålt. Är mycket nöjd med jobbet. Läs mer
    2018-07-24 Jenny J svarar Gunnar N
    Tack för dina vänliga ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din fars lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar!
  • Emma B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-06-14

Vi jämförde tre olika mäklare som alla gav olika pris. Jenny värderade bostaden högst och lyckades leverera. Även om priset så klart är en viktig faktor så var det viktigt för oss att välja den mäklare som vi skulle vilja mötas av om vi var köpare, och det var Jenny. Hon är väldigt vänlig och ser till att man förstår och är med i hela processen.

Vi kände oss väldigt trygga och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Emma B
    Så glad jag blir över er fina rekommendation, tack Emma och Gabriel för förtroendet!
  • Marcus B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-06-14

Väldigt bra bemötande och service och samt snabb affär Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Marcus B
    Tack Marcus! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Jenny Johansson