Jenny Johansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Drottninggatan 6c
212 11 Malmö — Visa karta

Vad tror Jenny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 48 kunder tycker om Jenny Johansson

• Frederick W skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    1a i Arlöv
    Mkt bra bemötande.
    Att mäklaren skulle ta hand om försäljningen tills dagen för överlåtande med allt vad det innefattar så som städfirma styling foto etc.

Mkt nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-10-16 Jenny J svarar Frederick W
    Tack ska du ha Frederick! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med bostadsförsäljningen :)
  • Fikrije M skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    -Köpt bostadsrätt
    -Hon heter Jenny, och hon var jätte bra på alla sätt o vis.
    -absolut Läs mer
    2018-10-04 Jenny J svarar Fikrije M
    Tusen tack Fikrije! Jag hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet.
  • Stefan J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny är trevlig, serviceminded och har informerat om säljprocessen på ett tydligt sätt från början till slut. Läs mer
    2018-10-04 Jenny J svarar Stefan J
    Tack Stefan! Och tack för att jag åter fick förtroendet att förmedla bostaden som din mor köpte.
  • Rune N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi sålde våra föräldrars lägenhet.
    Har hela tiden fått ett positivt bemötande.
    Mäklaren strävade efter de förväntningar vi hade.
    Vi har absolut inget att klaga över. Läs mer
    2018-09-28 Jenny J svarar Rune N
    Tack ska du ha Rune för de värmande orden! Och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av era föräldrars lägenhet.
  • Kjell-Åke H
    Kjell-Åke H skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag har köpt en 3a på 74m3 som behövs renoveras helt enl. våra önskemål .
    Mycket bra bemötande lugn och samlad ej upp jagad som vissa mäklare kan vara .
    VI hade inga större förväntningar men glatt överraskade att vi hittar det vi ville ha. Här kan vi utforma ett boende som vi önskar
    stämde med beskrivningen att det var något med potential.
    Bara bra upplevelse av Jenny , duktig mäklare.

Mvh. Annette och Kjell-Åke Läs mer
    2018-09-28 Jenny J svarar Kjell-Åke H
    Vad roligt att höra! Jag önskar er lycka till med renoveringen och kommer gärna ut och tar en ny titt när ni är färdiga :)
  • Pia Teresa R skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Köpt bostadsrätt i Malmö.
    Jenny har mött oss med lugn, saklighet och guidat oss genom
    processen av bostadsköp på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2018-09-13 Jenny J svarar Pia Teresa R
    Stort tack Teresa! Kul att höra att ni är nöjda :)
  • Gunnar N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en bostasrätt. Blev bra bemött av mäklaren. Hade bra kontakt med mäklaren. Fick den snappt sålt. Är mycket nöjd med jobbet. Läs mer
    2018-07-24 Jenny J svarar Gunnar N
    Tack för dina vänliga ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din fars lägenhet! Ha en fortsatt fin sommar!
  • Emma B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi jämförde tre olika mäklare som alla gav olika pris. Jenny värderade bostaden högst och lyckades leverera. Även om priset så klart är en viktig faktor så var det viktigt för oss att välja den mäklare som vi skulle vilja mötas av om vi var köpare, och det var Jenny. Hon är väldigt vänlig och ser till att man förstår och är med i hela processen.

Vi kände oss väldigt trygga och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Emma B
    Så glad jag blir över er fina rekommendation, tack Emma och Gabriel för förtroendet!
  • Marcus B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt bra bemötande och service och samt snabb affär Läs mer
    2018-06-15 Jenny J svarar Marcus B
    Tack Marcus! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Iris P
    Iris P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Sålt en marklägenhet. Mäklaren gjorde antagligen så gott hon kunde utefter de förutsättningar som råder på marknaden samt att lägenheten var ett renoveringsobjekt. Upplevde henne som tillmötesgående och proffsig dock kunde återkopplingen efter visningar varit bättre mellan varven. Fick återkoppling efter egen kontakt då man ville veta hur det gått, så inget större att hänga upp sig på. Vi eller hon hade också oturen att dra till sig struliga spekulanter som inte helt och klart hade koll på sina lån och hade en massa förbehåll och villkor vilket gjorde att de affärerna sprack. Men det löste sig till slut. Vi fick inte de pengar vi ville ha men hade heller inte tid att vänta mer. Högst troligt en kombo av rådande läge på marknaden, lägenhetens skick samt strulet med spekulanterna. Men vi fick sålt den och hoppas den gör de nya ägarna gott och mäklaren kan slutänden var nöjd och så också vi. Läs mer
    2018-06-07 Jenny J svarar Iris P
    Stort tack för er recension! Det stämmer att det var många olika parametrar som gjorde att det drog ut på tiden, ibland är det utanför ens egen påverkan så som rådande marknadsläge och förutsättningar hos vissa spekulanter. Men jag tackar för visat förtroende och tålamod vilket gjorde att vi slutligen fick sålt er lägenhet efter budgivning :)
  • Slobodan S
    Slobodan S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi köpte en lägenhet via "Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster". Vi är/var väldigt nöjda med Jenny Johanssons insats både vid visningen och budgivningen samt hjälp vid kontrakt-skrivningen. Väldigt professionellt! Läs mer
    2018-06-05 Jenny J svarar Slobodan S
    Kul att höra! Lycka till med alla era sommarplaner och giftermålet! :)
  • Maha A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi har nu både köpt och sålt bostadsrätt med hjälp av Jenny och är hur nöjda som helst. Väldigt organiserad och håller bra kontakt. Även snabb och effektiv. Läs mer
    2018-06-05 Jenny J svarar Maha A
    Vad glad jag blir, tack för er rekommendation! :)
  • Torsten J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Ett mycket gott intryck och ett väldigt trevligt bemötande. Proffsig och kunnig. Lägenhets försäljningen gick snabbt och smidigt. Har redan rekommenderat Jenny till ytterligare säljare. Läs mer
    2018-04-23 Jenny J svarar Torsten J
    Tack ska ni ha för förtroendet, och för den fina återkopplingen!
  • Ing-Britt S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bostadsrätt, Höjagatan, Malmö.
    Lugnt och trevligt bemötande Läs mer
    2018-04-23 Jenny J svarar Ing-Britt S
    Stort tack för fin respons!! :)
  • Per-Oskar L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Försäljningen gick snabbt och Jenny var proffsig hela vägen från första möte till avslut. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jenny Johansson Läs mer
    2018-03-05 Jenny J svarar Per-Oskar L
    Tack Per! Det var roligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till med er stundande flytt :)
  • Helt perfekt!
    Fick mig en egen visning och kontraktskrivningen gick som på räls. Allt var glasklart! Läs mer
    2018-02-20 Jenny J svarar Allan Christoffer J
    Kul att höra, Allan! Tack för din fina rekommendation.
  • Amir P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Inga konstigheter! Jenny är grym! Läs mer
    2018-02-04 Jenny J svarar Amir P
    STORT tack Amir, det värmer att höra! :)
  • Erik B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi är jättenöjda med Jenny som mäklare och resultatet av försäljningen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-01-30 Jenny J svarar Erik B
    Tack! :) Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Ingvar L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett bra bemötande som kund. Det började med visningen där Jenny svarade på de frågor vi ställde. När vi sedan kom till budgivningen upplevde vi att Jenny var mycket närvarande och
    höll bra kontakt med oss. Vi kan därför rekommendera Jenny. Läs mer
    2018-01-29 Jenny J svarar Ingvar L
    Roligt att höra, Ingvar! Jag hoppas ni ser fram emot flytten!
  • Ann-Britt J
    Ann-Britt J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    vi fick en väldigt bra kontakt . Vi rekommenderar gärna Jenny till andra som skall sälja . Läs mer
    2018-01-29 Jenny J svarar Ann-Britt J
    Tack ska du ha Ann-Britt! Hälsa Göran så gott så ses vi när det börjar närma sig tillträde.
  • Milos C skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mycket nöjda. Professionellt men ändå personligt bemötande. Ger detaljerade beskrivningar, ser till att alla parter är nöjda och införstådda med eventuella anomalier och dylikt. När vi ska sälja vår lägenhet i framtiden så är det Jenny vi lär kontakta, då vi är mycket nöjda. Och bara en sådan här sak visar på det! Läs mer
    2017-12-18 Jenny J svarar Milos C
    Tack Milos för den fina rekommendationen! Jag hoppas ni trivs i er nya fina lägenhet. Jag ser fram emot att få hjälpa er framöver när det blir dags för er att byta läge. Ha det gott så länge, hälsa Jovana!
  • Bengt L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Korrekt uppträdande och väldigt tydlig. Lite opersonlig och stel. God kontakt med mig under resans gång. Läs mer
    2017-12-18 Jenny J svarar Bengt L
    Tack Bengt! Det var en lyckosam försäljning och köparna verkar väldigt nöjda med sin nya lägenhet. Jag ska tänka på mitt bemötande nästa gång vi ses då jag som person egentligen är långt ifrån stel och opersonlig :) Du får hälsa de andra i föreningen, så ses du och jag igen nästa år inför deklarationen.
  • Ludwig G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Snabb och tillmötesgående! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Ludwig G
    Tack för din rekommendation, Ludwig! Jag hoppas du trivs i Malmö och i din nya lägenhet.
  • Peter J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi var jätte nöjda med Jenny hon var professionell i sitt yrke. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Peter J
    Tack snälla Peter, det var kul att få hjälpa er både med köpet av er nya bostad och försäljningen av er befintliga. Allt gick otroligt smidigt och jag hoppas ni trivs på nya läget.
  • Ulla A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Trevligt bemötande och professionellt agerande. Levde väl upp till min förväntan. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Ulla A
    Tack även till dig Ulla för denna rekommendation! Hoppas du och Hans Åke trivs i de småländska skogarna.
  • Hansåke A skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    2017-12-15 Jenny J svarar Hansåke A
    Tack Hans Åke, både för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med er husförsäljning! Det gick ju riktigt bra!
  • Carina L skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny var fantastisk. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Carina L
    Tack snälla för din rekommendation, Carina! Era köpare verkar trivas fantastiskt i sin nya bostad, och jag hoppas ni gör detsamma. Nu ska vi bara hitta en bostad åt din mor också :) Hälsa Peter så gott!
  • Nichlas V skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Lugn, stabil och rak. Rekommenderas varmt Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Nichlas V
    Härligt att höra, Nicklas! Hoppas du trivs i föreningen och med alla nya grannar! Vi ses säkert snart igen i området.
  • Oscar P skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Duktig, sympatisk och professionell! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Oscar P
    Stort tack Oscar, kul att allt gick så smidigt och att du till slut fick din drömlägenhet!
  • Anna T
    Anna T skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Kan bara hålla med föregående rekommendationer!
    Jenny Johansson är en mycket duktig, professionell och förtroendeingivande fastighetsmäklare som i samband med vårt fastighetsköp visat sig vara tålmodig och hjälpsam med ett flexibelt sätt att arbeta. Då vårt fastighetsköp av andra anledningar var ovisst och drog ut på tiden kände vi oss trygga och lugna med Jenny. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Anna T
    Tack snälla Anna för din fina rekommendation, det gör mig väldigt glad att läsa :) Hälsa Roger så gott så ses vi igen nästa år.
  • Tarald J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson har varit en mycket skickelig fastighetsmäklare för mig. Mycket kunnig och bra känsla för marknaden - med ett flexibelt sätt at arbeta på, för mig - och med goda anpassaningar til marknadsändringar. Eengagerad, skarp, ödmjuk och hjälpsam får man väl ochså lägga til. Jag kann tryggt rekommandera Jenny för andra! Tack för all hjälp med min försäljning Jenny! Läs mer
    2017-12-15 Jenny J svarar Tarald J
    Stort tack för förtroendet Tarald! Varmt välkommen att återkomma om du behöver min hjälp igen.
  • Maria F skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson är en helt fantastisk mäklare. Jag har köpt och sålt många boenden men aldrig tidigare har jag mött någon så professionell, engagerad och skarp mäklare. Hon är också ödmjuk och varmhjärtad och bemöter både säljare och köpare med stor respekt. Hon är dessutom tillgänglig och hjälpsam när man undrar över något. Ska jag sälja fler gånger kommer jag såklart anlita Jenny igen! Tack för all hjälp med min försäljning Jenny! Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria F
    Åh vilken fin rekommendation, Maria! Det gjorde min dag :) Tack själv för förtroendet. /Jenny Johansson
  • Camilla G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson har verkligen lever upp till mina förväntningar. Hon har återkopplar och meddelat mig angående bostadsrätten. Läs mer
    2017-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla G
    Stort tack Camilla för din rekommendation! /Jenny Johansson
  • Vi fick ett trevligt och proffesionellt bemötande av Jenny. Hon sydde ihop en affär så att båda parter blev nöjda och glada. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese Victoria A
    Tack för ditt trevliga omdöme Therese, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. /Jenny Johansson
  • Kenneth S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Tog sig an uppdraget snabbt och effektivt. Trevligt och engagerat bemötande. Inger förtroende. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth S
    Stort tack för din rekommendation Kenneth, det var ett nöje att få hjälpa er. /Jenny Johansson
  • Roxanne N skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Väldigt professionell, hjälpsam och målfokuserad. Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roxanne N
    Tack för rekommendationen Roxanne, det var roligt att få hjälpa dig. /Jenny Johansson
  • Lena S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Hej,
    Jag är väldigt nöjd med genomförandet av försäljningen av min systers lägenhet.
    Jenny har handlagt det på ett proffsigt och korrekt sätt kombinerat med ett vänligt bemötande.
    En liten detalj, som kanske förvånade mig först men som jag sedan uppskattat att kunna föra vidare till mina syskonbarn, är den personliga beskrivningen av de olika intressenterna. Det gjorde dem till ngt mer än bara budgivare...
    Dessutom har Jenny varit hjälpsam att förmedla nycklar till andra, som varit inblandade i iordningställandet av lägenheten och som inte varit direkt berört försäljningen. Vilket jag är mycket tacksam för.
    Vänligen,
    Ylva Sohlman Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena S
    Tack för din fina recension, Ylva. /Jenny Johansson
  • Lena B
    Lena B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Bra bemötande, hela lägg affären gick bra och smidigt. Läs mer
    2017-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena B
    Det var roligt att höra Lena, dessutom hoppas vi du trivs i ditt nya hus! /Anna och Jenny
  • Jörgen E skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    erfaren, skicklig och mycket duktig med kommunikation med mig
    hade lite problem pga god man myndigheter men tillsammans löste vi det Läs mer
    2017-10-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen E
    Tack för rekommendationen, Jörgen. /Jenny Johansson
  • Anneli G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Mitt val av mäklare visade sig vara en lyckoträff.
    Jenny var jättetrevlig, kunnig,och var snabb på att återkoppla.
    Lägenheten blev såld på första visningen.
    Skulle jag sälja igen så skulle jag definitivt välja Jenny Johansson.
    Anneli Läs mer
    2017-08-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli G
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er genom hela affären. /Jenny Johansson
  • Susanne Mai D skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Vi fick ett väldigt bra och professionellt omhändertagande. Väldigt nöjda. Läs mer
    2017-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne Mai D
    Tack Susanne för förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Kul även att det var tredje gången gillt då ni även köpte lägenheten via mig för några år sedan, samt att jag fick äran att förmedla försäljningen även gången dessförinnan! /Jenny Johansson
  • Kerstin S skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny Johansson är proffsig, trevlig och snabb. Upplevs som mycket ambitiös och gjorde allt för att vår försäljning skulle bli lyckad. Snabb återkoppling och lyhörd för vad vi önskade. Jag och min syster rekommenderar Jenny å det varmaste och är så tacksamma att hon tog hand om försäljningen av vårt barndomshem! // Anna och Kerstin Läs mer
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av ert fina barndomshem. /Jenny Johansson
  • Peter B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Högsta betyg till Jenny Johansson på Svensk fast!
    Jenny överträffade våra förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Svårt att bestämma er för vilken mäklare ni ska välja? Med Jenny vid rodret blir ni garanterat nöjda. Läs mer
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter B
    Tack Peter för din fina rekommendation! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. /Jenny Johansson
  • Gun G skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Är nöjd som kund , våran mäklare var bra från första mötet o förklara. Var tillgängling om jag undra över något. Ringde upp mig om något hände under försäljningen . Proffsig sålde lgh snabbt . Så rekommenderar gärna våran mäklare till andra vänner o bekanta. Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun G
    Stort tack för din fina rekommendation, Gun. Det var ett sant nöje att få hjälpa er. /Jenny Johansson
  • Lars B skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Finns jnget att klaga på,allt till full belåtenhet. Läs mer
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars B
    Det var roligt att höra, Lars! Vi ses på tisdag då jag hjälper dig med din deklaration. /Jenny
  • Mersad J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Professionellt bemötande och lever upp till förväntningarna. Läs mer
    2017-01-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mersad J
    Hej Mersad. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Hoppas att ni trivs i ert nya hus. // Jenny Johansson
  • Li J skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Jenny är en oerhört kompetent och professionell mäklare som känner till marknaden och sköter allt enligt regelboken.
    Mina varmaste rekommendationer till alla som vill få sålt sin bostad snabbt, smidigt och enkelt och få ut högsta möjliga pris! Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Li J
    Tack snälla för dina fina ord, Li. Jag hoppas jag får tillfälle att hjälpa dig vid fler tillfällen framöver. /Jenny Johansson
  • Hanna O skrev om Jenny Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    Jenny sålde min lägenhet i Malmö. Seriös tjej med mycket erfarenhet som skötte sig proffsigt och höll en god stämning med samtliga inblandade. Jag fick ett väldigt påläst och skärpt intryck och hon skötte hela affären klanderfritt. Mycket nöjd säljare! Läs mer
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna O
    Dina ord värmer, Hanna! Vi ses snart igen, då på Drottninggatan 6C där jag numera sitter! :) /Jenny Johansson
Jenny Johansson
Erik Bengtsson