Rebecca Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få möta människor som befinner sig i olika delar av livet, och att hjälpa dem till en ny bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt lyhörd, engagerad och envis mäklare. Egenskaper som är riktigt bra att ha i jobbet för att bostadsaffären ska bli så lyckad som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig lagar jag gärna en god middag till min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 15 kunder tycker om Rebecca Ekblad

• Charlotta B skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-15

Svensk Fastighetsförmedling hjälpte mig att sälja en lägenhet i Malmö.
    Trevlig mäklare som höll tät kontakt med mig och sålde lägenheten snabbt.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-18 Rebecca E svarar Charlotta B
    Tack snälla för fina ord Charlotta :) Vad kul att du är nöjd med din bostadsaffär och mig som ansvarig mäklare.
    Hälsningar Rebecca
  • Ananda L
    Ananda L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-14

Rebecca did a great job helping us selling our apartment. She was always available, gave us good advices and she is great at dealing with people. Läs mer
    2019-02-15 Rebecca E svarar Ananda L
    Thank you so much for your lovely words Ananda! :)
    Best regards,
    Rebecca
  • Sebastian E skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-12

Rebecca var en fantastisk mäklare, lätt att ha att göra med och bra kommunikation med både oss och köpare! Läs mer
    2019-02-13 Rebecca E svarar Sebastian E
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete, det glädjer mig verkligen. Det var ett nöje att hjälpa er att sälja er lägenhet!
    Hälsningar
  • Katja S
    Katja S skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-02-10

Köpte en bostadsrätt i Sorgenfri i Malmö och fick massa hjälp av Rebecca. Hon var supergullig och hjälpsam med alla våra frågor. För oss som var helt nya på det här med att köpa lägenhet var det otroligt skönt att ha en mäklare som var så tydlig och mån om att alla skulle bli nöjda med affären. Proffsigt och personligt på samma gång. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-02-11 Rebecca E svarar Katja S
    Tack Katja för din fina Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet och ert nya område. Det glädjer mig att ni kände er trygga och nöjda genom hela köpprocessen.

Vänliga hälsningar.
    Rebecca
  • Axel O skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-01-30

Smidig försäljning och trevligt bemötande. Rebecca hjälpte mig genom försäljningen så det inte var så läskigt! Läs mer
    2019-01-31 Rebecca E svarar Axel O
    Tack snälla för dina fina kommentarer. Det var ett nöje att guida dig igenom försäljningen. :)
  • Krister W
    Krister W skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2019-01-24

Vi är mycket nöjda med tillmötesgåendet som var tydligt och bra. En seriös och duktig mäklare.
    //Krister W Läs mer
    2019-01-28 Rebecca E svarar Krister W
    Tack snälla Krister med familj för den fina recensionen.
    Vi ses vid tillträdet!
    Rebecca
  • Andrea L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-07-24

En mäklare som kändes kunnig, lyhörd och professionell. Kändes väl förberedd. Gav också mycket stöd när köpet var gjort men var aldrig påträngande. Läs mer
    2018-08-07 Rebecca E svarar Andrea L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Andrea. Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Du får ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet.
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-06-19

Väldigt positivt bemötande när jag ville sälja min 2a på Kirseberg.
    Helt underbart med en så glad och härlig människa.
    Det blev till slut en snabb försäljning och jag tänker använda mig av Rebecca vid nästa försäljning med när det blir av. Läs mer
    2018-06-27 Rebecca E svarar Rickard J
    Tack snälla Rikard för din fina recensionen. Jag ser fram emot ett nytt samarbete i framtiden. Vi ses vid tillträdet!
  • Nathalie
    Nathalie skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-05-23

Jag har fått ett fantastiskt bemötande av Rebecca. Positiv, hjälpsam och snabba svar på alla mina frågor! Läs mer
    2018-05-24 Rebecca E svarar Nathalie
    Tack så mycket för de fina orden Nathalie. Vi ses snart igen!
    Rebecca
  • Martina H skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

2018-01-03

Rebecca hade ett proffesionellt och trevligt bemötande när jag skulle köpa lägenhet. Hon kunde svara på alla mina frågor och var noggrann med allt och väldigt insatt. Läs mer
    2018-02-20 Rebecca E svarar Martina H
    Hej Martina!
    Tack så jättemycket för den fina recensionen. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet och i din nya stad.
    Hälsningar

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster