Rebecca Ekblad
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få möta människor som befinner sig i olika delar av livet, och att hjälpa dem till en ny bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt lyhörd, engagerad och envis mäklare. Egenskaper som är riktigt bra att ha i jobbet för att bostadsaffären ska bli så lyckad som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig lagar jag gärna en god middag till min familj och mina vänner. Läs mer

Läs vad 9 kunder tycker om Rebecca Ekblad

• En mäklare som kändes kunnig, lyhörd och professionell. Kändes väl förberedd. Gav också mycket stöd när köpet var gjort men var aldrig påträngande. Läs mer
    2018-08-07 Rebecca E svarar Andrea L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Andrea. Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Du får ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet.
  • Rickard J
    Väldigt positivt bemötande när jag ville sälja min 2a på Kirseberg.
    Helt underbart med en så glad och härlig människa.
    Det blev till slut en snabb försäljning och jag tänker använda mig av Rebecca vid nästa försäljning med när det blir av. Läs mer
    2018-06-27 Rebecca E svarar Rickard J
    Tack snälla Rikard för din fina recensionen. Jag ser fram emot ett nytt samarbete i framtiden. Vi ses vid tillträdet!
  • Nathalie
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande av Rebecca. Positiv, hjälpsam och snabba svar på alla mina frågor! Läs mer
    2018-05-24 Rebecca E svarar Nathalie
    Tack så mycket för de fina orden Nathalie. Vi ses snart igen!
    Rebecca
  • Rebecca hade ett proffesionellt och trevligt bemötande när jag skulle köpa lägenhet. Hon kunde svara på alla mina frågor och var noggrann med allt och väldigt insatt. Läs mer
    2018-02-20 Rebecca E svarar Martina H
    Hej Martina!
    Tack så jättemycket för den fina recensionen. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet och i din nya stad.
    Hälsningar
    Rebecca
  • Glad och positiv, gott bemötande. God komunikation oss emellan och bra samarbete. Med Rebecca kände jag mig trygg i mitt val av mäklare! Läs mer
    2017-12-20 Rebecca E svarar Ronja A
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Ronja! Hoppas allt är bra med dig och att du får en härlig jul. Vi hörs när det börjar närma sig inför deklarationen.
  • Jättebra var kunnig och hjälpsam Läs mer
    Glad, Positiv, Peppande, Pålitlig,
    Lyssnande o Medkännande. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Ingrid N
    Hej!
    Vad glad jag blir för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Vi ses vid deklarationen.
  • Bra bemötande av kunnig och trevlig mäklare. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Anette R
    Tack för den fina recensionen. Hoppas du trivs bra i din nya bostad!
    / Rebecca Ekblad
  • Eva L skrev om Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster
    En glad och tydlig, påläst tjej. Hade mest kontakt med vår dotter som kände att hon togs på allvar. Affären avlöpte smidigt och vi blev handledda bra på hur allt fungerar idag, då det var längesedan vi köpte lägenhet. Läs mer
    2017-12-14 Rebecca E svarar Eva L
    Hej Eva!
    Tack snälla för den fina recensionen. Hälsa familjen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Öster

Jenny Johansson