Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum

• Alban  B
    Alban B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Hejsan, jag vill verkligen ta chansen och rekommendera Jesper Björnsson. Han var otroligt tydlig, lugn och stöttande. Han gjorde hela dealen betydligt enklare. Han höll precis allt han sa och allting blev inom det tidsschemat som han visa mig första gången jag träffade honom. Han tar sitt jobb på fullaste allvar och gör allt i sin makt för att få dig nöjd. Fantastisk mäklare och likaså människa!!!
  • Maria
    Maria skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Jag kan varmt rekommendera Anna Stålnacke som med sitt professionella bemötande, sin tydlighet och sitt engagemang gjorde så att min bostadsförsäljning alltigenom kändes helt trygg!
  • Anna-Stina B
    Anna-Stina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Vill tala om hur nöjd jag är med Svensk Fastighetsförmedling och Jesper Björnsson .Min lägenhet i Malmö Ö. Sorgenfri såldes snabbt och till ett mycket bra pris. Allting fungerade proffessionellt - både köparen och jag ger högsta betyg.
    Anna -Stina Berghe
  • farid h
    farid h skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Jag kunde inte tänka mig ett bättre eller proffsigare samarbete. En ärlig och tydlig mäklare som fick mig och köpa min första lägenhet. Jag är bara 20 år gammal, många lägenheter och hus kommer att säljas och för min del är det bara Jesper björnsson på min lista. Jag har köpt lägenhet och fick verkligen proffsigt hjälp och vill att mina framtida köpare ska ha det lika bra. Jesper Tack för en god hjälp, och du e den första mäklaren jag kommer höra av mig till / Nöjd kund! / Farid
  • Klara E
    Klara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Tydligt och enkelt. Lätt att få tag på vid frågor. Mycket hjälpsam.
  • Morgan D
    Morgan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Sålde en 2:a på Ellstorp med Svensk Fastighetsförmedling och det gick långt över förväntan! Kan varmt rekommendera vår mäklare Anna Stålnacke som tryggt guidade oss genom hela processen, gav goda råd och professionell service! Det var första gången vi sålde en lägenhet, och Anna svarade snabbt och tålmodigt på våra tusen frågor, höll oss hela tiden uppdaterade, och gjorde hela försäljningen från värdering till kontraktskrivning till en smidig och trygg process.
  • Benny P
    Benny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Vår mäklare, Anna Stålnacke, har varit fantastisk. Ett helproffs som man direkt får förtroende för.
    Har redan rekommenderat Anna till vänner och bekanta och det fortsätter jag med.
    Benny P gillar detta
  • Axel J
    Axel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Leverade helt enligt förväntan. Korrekt och proffsigt.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Tryggt och proffsigt från start till försäljning!
  • Martin M
    Martin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    väldigt proffsigt och bra bemötande.
    har redan rekommenderat till andra och kommer att fortsätta med det.
    levde upp över våra förväntningar.
  • Britt J
    Britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Jesper har en utsökt känsla för inredning och en förmåga att bygga upp bilder och välja vinklar som visar bostadens skönhet på ett mycket konstnärligt, vackert och dessutom informativt sätt. Han har en noggrannhet i att gå igenom villkor och förutsättningar för affären som skapar tydlighet och trygghet. Han återkopplar på ett föredömligt sätt efter visningar och har en vänlig humor som kommer fram i små glimtar vilket underlättar samarbetet. Jag måste erkänna att min första bild av honom var som en lite ruff cowboy-typ, en bild som inte alls speglar dessa kvalitéer. Jag vill varmt rekommendera Jesper som mäklare!
  • Hassan F
    Hassan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Proffsigt men ändå personligt bemötande av mäklaren Anna Stålnacke. Har anlitat Anna på flera försäljningar och alltid fått ett super resultat. Jag rekommenderar Svenska Fastighetsförmedling och mest Anna. Min granne fick inte sin fastighet såld av We like to Mohv You men jag rekommenderade ett byte till Anna och inte långt efter fixade hon försäljningen.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Trovärdigt intryck. Snabb handläggning och försäljning av lägenheten. Svarade snabbt på telefon, mejl och sms. Kunnig.
  • Ruxandra N
    Ruxandra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Östra Centrum
    Vi var jättenöjda med Jesper Björnssons sätt att arbeta och med slutpriset vi fick för vår lägenhet.

Drottninggatan 6c, 212 11 Malmö