Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

• Annie M
    Annie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Förtroendegivande bemötande. Kunnig i upplägg och tog väl reda på saker hur affären på bästa sätt skulle göras eftersom det blev lite strulande med köparen. Noga med att det blev juridiskt rätt. Bra med täta återkopplingar per telefon, mail och sms så vi som säljare hela tiden var uppdaterade om vad som händer.
    2017-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annie M
    Tack Annie för er fina rekommendation! Kul att ni är nöjda med mitt arbete. / Emma Svensson
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Pontus Ingvarsson är en riktigt bra mäklare, är närvarande och förklarar det man inte vet/behöver veta. Försäljningen gick långt över min förväntan.
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie M
    Tack Emelie för din fina rekommendation. Hoppas husletandet går bra! //Pontus Ingvarsson
  • Susan L
    Susan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lyckad försäljning av bostaden med hjälp av mäklaren!
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susan L
    Tack Susan för rekommendationen, hoppas ni trivs i ert nya hus! // Pontus Ingvarsson
  • ?
    ? skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Pontus var mycket trevlig och tillmötesgående. Anträffbar även under helger o kvällar, detta uppskattas verkligen.
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar ?
    Tusen tack för ett bra samarbete, ha det så bra! // Pontus Ingvarsson
  • Robert E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    En mkt trovärdig person!
    Många tankar och möjligheter ,
    Lojal,hjälpsam och framförallt ser helheten och möjligheterna !
    En personlig och pålitlig mäklare
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert E
    Tack för de fina kommentarerna, hoppas allt är bra i Göteborg. Vi hörs när det är dags för deklarationen! // Pontus Ingvarsson
  • Lena K
    Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Är väldigt nöjd med Emmas proffesionallalitet och personliga engagemang under hela processen när det gäller försäljningen av min lägenhet.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena K
    Hej Lena! Tack själv för ett gott samarbete! Hoppas du trivs i din nya lägenhet. Vi hörs! /Emma Svensson
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är riktigt nöjda med all service i samband med vår bostadsförsäljning, och mäklaren Ebba Jönsson var väldigt duktig, lyhörd och engagerad! Vi rekommenderar varmt!
  • Donna Belle F
    Donna Belle F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma Svensson levende til fulde op til vores forventninger: fagligt dygtig, glad, hjælpsom, smilende og på alle måder en som vi igen vil buge, hvis vi får behov for det.
    Vi anbefaler hende gerne til venner og bekendte.

Johnny og Donna Nielsen
  • Roland N
    Roland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi har fått ett mycket gott bemötande av Tobias. Hjälpsam i alla lägen med bra tips om objektet som ska säljas, men även hjälp med kontakter till städfirma, stylistföretag, m.m. Snabb, korrekt och proffsig i sin roll. En mycket duktig mäklare i våra ögon.
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Otroligt professionellt bemötande! Noga och väl vald försäljningsstrategi med ett slutresultat långt över förväntan. Den ödmjuka och härliga inställningen hos ansvarig mäklare med kollegor, är något jag värdesätter högt. Ser fram emot fler fastighetsaffärer med Tobias och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    jag hade en fantastisk upplevelse med min mäklare. Hon var alltid väldigt kunnig och informativ. Jag kommer absolut rekommendera vidare Ebba till alla bekanta som ska sälja fastighet.
  • Omega E
    Omega E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt engagerad och proffsig mäklare, kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar Pontus mer än gärna😊
  • Ines T
    Ines T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Supertrevlig mäklare med ett fint bemötande. Fick snabba svar på alla frågor och var väldigt aktiv. Kommer varmt rekomendera Ebba till andra som ska sälja sin bostad.
  • Adam A
    Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt bra. Bara gott att säga om vår mäklarkontakt.
  • Anne V
    Anne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket bra bemötande. Håller mig som kund uppdaterad. Bra tips och behjälplig från Ebba.
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Hej,
    Vill bara tala om att det är dödsboet efter Birgit Eriksson som sålt lgh via er. Birgit är avliden. Jag, som är en av dödsbodelägarna, har varit mycket nöjd med Pontus Ingvarssons insats med att sälja mammas lägenhet. Allt har fungerat perfekt och vi har varit mycket nöjda. Pontus har varit mycket engagerad och varit bra på återkoppling till oss. Hälsningar Lisbeth Hansson
  • Tarra N
    Tarra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Klockrent från början till slut! Snabbt, tryggt och bekvämt.

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö