Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i södra Malmö!

Ska du skaffa boende i södra eller centrala Malmö? Eller går du kanske bara i tankarna än så länge? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan staden till punkt och pricka och har över 80 års erfarenhet i branschen. Det är få frågor vi inte kan svara på.

Lägenhet centralt eller i utkanten av stan? Vi hjälper dig med råd och tips om vad som passar bäst. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering så tar vi tryggt och säkert hand om hela processen.

Läs vad 46 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

• Uni S
    Uni S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi fik telefonnummeret til Ebba af banken.
    Ebba er en helt igennem professionel, sympatisk og dygtig ejendomsmægler, som levede helt op til det hun satte os i udsigt ved første møde.
    Vi giver hende vore bedste anbefalinger.

Pia og Gorm. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Uni S
    Jätteroligt att ni är nöjda med mitt arbete, det värmer! Må så gott! /Ebba
  • Anna K
    Anna K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffsig, vänlig, tillmötesgående, lätt att få tag i, pålitlig och sålde till ett bra pris. Läs mer
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket trevlig o kompetent mäklare.
    Har bara gott att säga om Ebba Jönsson.
    Mycket nöjd, högsta betyg från mig. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Britt-marie H
    Tack så mycket Britt-Marie! Du är alltid välkommen tillbaka!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Allt har fungerat utmärkt, tex. när man skickat sms eller mail med frågor har man fått svar väldigt snabbt.
    Mycket nöjd med Ebbas arbete med vår försäljning. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Bengt S
    Tack så mycket för fint omdöme! Det har varit kul att få hjälpa er genom hela processen och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Arianite K
    Arianite K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Trevlig, lyssnar, välförbered. Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Helena Ahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag och min fru har bara positiva omdömen om Helena Ahlgren som vår mäklare. Mjuk och behaglig, långt ifrån den bild man ofta får av överlägsna "armanityper". Effektivt och trovärdigt ledde hon affären till slutköp med ett resultat som överträffade våra förväntningar. Vi kan verkligen rekommendera Helena till dig som står inför ditt livs största affär, en kompetent partner att lita på. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket proffsig och fantastiskt kunnig och trevlig. Läs mer
  • Björn K
    Björn K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Professionell och trevlig. Bistod med allt från prissättning till home staging. Läs mer
  • Ingalill J
    Ingalill J skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emilia är mycket kompitent mäklare.Tillilka ödmjuk o trevlig. Läs mer
    2018-01-18 Emelie I svarar Ingalill J
    Tack för de fina orden Ingalill. Jag hoppas du trivs jättebra i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Jerry R
    Jerry R skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma är saklig, kunnig och har framför allt ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Klippan i stormen för oss som förstagångssäljare! Lätt att få tag på och håller en uppdaterad frekvent. Läs mer
  • Adam A
    Adam A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Fantastisk genom hela säljproccesen. Inget att anmärka på och kan inte se det bli så mycket bättre. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Adam A
    Tack snälla för fina ord! Hoppas ni trivs i nya huset. Hälsa familjen!
  • Simon J
    Simon J skrev om Helena Ahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket proffsig, trevlig och kanon att ha att göra med! Läs mer
    2018-01-17 Helena A svarar Simon J
    Tack Simon! Det var roligt att höra och tack detsamma!. Stort lycka till med nya boendet.
    Mvh Helena
    Helena A gillar detta
  • Faten  A
    Faten A skrev om Helena Ahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mäklaren var alltid tillgänglig och kontaktbart.
    Hon var tydlig och ärlig och lätt person o kommunicera med.
    Hon var ett stöd för både säljaren och köparen vilket skapade ett förtroende vilket ledde till en givande träff Läs mer
    2018-01-12 Helena A svarar Faten A
    Tack så mycket Faten, skönt att ni kände er trygga i affären! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem. Det var bara roligt att få hjälpa er.
    Mvh Helena
    Helena A gillar detta
  • Benjamin S
    Benjamin S skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Det är mycket att ha koll på vid en bostadsaffär, men Emma har koll, vilket låter mig som köpare fokusera på budgivning, finansiering osv. Det kändes tryggt och ordentligt att skriva under kontrakt med Emma i rummet. Läs mer
    2018-01-08 Emma S svarar Benjamin S
    Vad kul att få höra hur du upplevt förmedlingen och att du är nöjd med mitt arbete. Tack snälla för rekommendationen! Vi hörs snart!
  • Bujar H
    Bujar H skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Snabbt och enkelt. Proffsigt jobb gjorde hon, trevlig! Läs mer
    2017-12-07 Emelie I svarar Bujar H
    Tack för det fina omdömet Bujar. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet. /Mvh Emelie Ivansson
  • Elisabet M
    Elisabet M skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Serviceinriktat och vänligt bemötande. Lyhörd och tillgänglig, snabb återkoppling. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet M
    Tack så mycket Elisabet! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya hus./ Mvh Ebba Jönsson
  • Waqas R
    Waqas R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Glad och mycket hjälpsam med alla frågor, bra och professionell mäklare. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Waqas R
    Tack Waqas! Det har vara vara roligt att hjälpa er och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! /Ebba
  • Afshan B
    Afshan B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba gjorde det bedste for os så det kunne lykkes .Jeg er meget tilfreds med det hele. Meget god til at lytte og give feedback på de spørgsmål, vi stillede.
    Hun er meget dygtig og professional om sit arbejde.
    Kan varmt anbefales. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Afshan B
    Tack snälla för fina ord. Jättekul att få hjälpa er att hitta er nya bostad. Jag hoppas att ni kommer trivas!! /Ebba
  • Christel M
    Christel M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christel M
    Tack för rekommendationen och för ett gott samarbete!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde med Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder. Mycket proffsiga och kunniga i bemötande och tillvägagångssätt. Bra information och rutiner vid avtalsskrivning. Kändes tryggt! Läs mer
    2017-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina L
    Tack Katarina!
    Hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten och välkomna igen!
  • Inga-Lisa B
    Inga-Lisa B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket nöjd med allt från första besöket till avslutad affär. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga-Lisa B
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er och för fint omdöme! /Ebba
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket proffsigt och väl genomförd affär rekommenderas absolut. Läs mer
    2017-08-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael O
    Tack för ett trevligt samarbete och tack för din rekommendation! Vi hörs inför deklarationen 😊/ Emma Svensson
  • Bo N
    Bo N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket bra och provsikt bemötande bra jobb Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo N
    Tack för den fina rekommendationen Bosse och hoppas ni trivs i Staffanstorp!
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Bra och rutinerad hantering. Allt sköttes smidigt och var väl förberett i alla steg. Det enda som drar ner helhetsintrycket något är att vi fick känslan av att vi som säljare har ett större intresse av att få upp priset sista biten än vad mäklaren har, men förhandlingen sköttes utmärkt efter att vi sagt ifrån att vi ville ha upp priset ytterligare. Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är mycket nöjda från första dagen, under hela försäljningen och när lägenheten såldes. Vi fick information hela tiden och vi hade lätt för att samarbeta/ kommunicera under hela processen.
    Vi kände oss trygga och kunde verkligen lita på Pontus.
    Något som betydde mycket för oss som säljare. Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina M
    Tack Tina för rekommendationen och ett gott samarbete, kul att ni är nöjda! Vi hörs i början på nästa år då det är dags för deklarationen!
  • John L
    John L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba upplevde vi som en seriös och hårt arbetande mäklare. Detta parat med en förtroendegivande personlighet. Resultatet av det mäklade uppdraget var över förväntningar! Läs mer
    2017-03-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar John L
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni har det gott på resan och att ni kommer trivas i nya huset! / Ebba Jönsson
  • Elise d
    Elise d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare, kommunikativ, proffsig och trevlig. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2017-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elise d
    Tack Elise!
    Det har varit väldigt roligt att samarbeta med er. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    Ta kontakt med mig igen i början av nästa år då det är dags för deklaration.
    Vi hörs!
    //Tobias
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag är klart nöjd med Pontus. Han är en trevlig person, lätt att samarbeta med, och lägenhetsförsäljningen gick smidigt. Så här efteråt kan jag tycka att vi skulle ha legat kvar på Hemnet lite längre, men det var lika mycket mitt eget fel att vi inte gjorde det. Men, som helhet: Pontus gjorde ett bra jobb och jag anlitar honom gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars S
    Tusen tack för rekommendationen och ett bra samarbete Lars, vi hörs i början på nästa år när det är dags för deklarationen.
  • Annie M
    Annie M skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Förtroendegivande bemötande. Kunnig i upplägg och tog väl reda på saker hur affären på bästa sätt skulle göras eftersom det blev lite strulande med köparen. Noga med att det blev juridiskt rätt. Bra med täta återkopplingar per telefon, mail och sms så vi som säljare hela tiden var uppdaterade om vad som händer. Läs mer
    2017-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annie M
    Tack Annie för er fina rekommendation! Kul att ni är nöjda med mitt arbete. / Emma Svensson
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Pontus Ingvarsson är en riktigt bra mäklare, är närvarande och förklarar det man inte vet/behöver veta. Försäljningen gick långt över min förväntan. Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie M
    Tack Emelie för din fina rekommendation. Hoppas husletandet går bra!
  • Susan L
    Susan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lyckad försäljning av bostaden med hjälp av mäklaren! Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susan L
    Tack Susan för rekommendationen, hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • ?
    ? skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Pontus var mycket trevlig och tillmötesgående. Anträffbar även under helger o kvällar, detta uppskattas verkligen. Läs mer
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar ?
    Tusen tack för ett bra samarbete, ha det så bra! // Pontus Ingvarsson
  • Robert E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    En mkt trovärdig person!
    Många tankar och möjligheter ,
    Lojal,hjälpsam och framförallt ser helheten och möjligheterna !
    En personlig och pålitlig mäklare Läs mer
    2017-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert E
    Tack för de fina kommentarerna, hoppas allt är bra i Göteborg. Vi hörs när det är dags för deklarationen!
  • Lena K
    Lena K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Är väldigt nöjd med Emmas proffesionallalitet och personliga engagemang under hela processen när det gäller försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena K
    Hej Lena! Tack själv för ett gott samarbete! Hoppas du trivs i din nya lägenhet. Vi hörs! /Emma Svensson
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är riktigt nöjda med all service i samband med vår bostadsförsäljning, och mäklaren Ebba Jönsson var väldigt duktig, lyhörd och engagerad! Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Donna Belle F
    Donna Belle F skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma Svensson levende til fulde op til vores forventninger: fagligt dygtig, glad, hjælpsom, smilende og på alle måder en som vi igen vil buge, hvis vi får behov for det.
    Vi anbefaler hende gerne til venner og bekendte.

Johnny og Donna Nielsen Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi har fått ett mycket gott bemötande av Tobias. Hjälpsam i alla lägen med bra tips om objektet som ska säljas, men även hjälp med kontakter till städfirma, stylistföretag, m.m. Snabb, korrekt och proffsig i sin roll. En mycket duktig mäklare i våra ögon. Läs mer
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Otroligt professionellt bemötande! Noga och väl vald försäljningsstrategi med ett slutresultat långt över förväntan. Den ödmjuka och härliga inställningen hos ansvarig mäklare med kollegor, är något jag värdesätter högt. Ser fram emot fler fastighetsaffärer med Tobias och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    jag hade en fantastisk upplevelse med min mäklare. Hon var alltid väldigt kunnig och informativ. Jag kommer absolut rekommendera vidare Ebba till alla bekanta som ska sälja fastighet. Läs mer
  • Omega E
    Omega E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt engagerad och proffsig mäklare, kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar Pontus mer än gärna😊 Läs mer
  • Ines T
    Ines T skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Supertrevlig mäklare med ett fint bemötande. Fick snabba svar på alla frågor och var väldigt aktiv. Kommer varmt rekomendera Ebba till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Adam A
    Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt bra. Bara gott att säga om vår mäklarkontakt. Läs mer
  • Anne V
    Anne V skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket bra bemötande. Håller mig som kund uppdaterad. Bra tips och behjälplig från Ebba. Läs mer
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Hej,
    Vill bara tala om att det är dödsboet efter Birgit Eriksson som sålt lgh via er. Birgit är avliden. Jag, som är en av dödsbodelägarna, har varit mycket nöjd med Pontus Ingvarssons insats med att sälja mammas lägenhet. Allt har fungerat perfekt och vi har varit mycket nöjda. Pontus har varit mycket engagerad och varit bra på återkoppling till oss. Hälsningar Lisbeth Hansson Läs mer
  • Tarra N
    Tarra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Klockrent från början till slut! Snabbt, tryggt och bekvämt. Läs mer

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö