Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i södra Malmö!

Ska du skaffa boende i södra eller centrala Malmö? Eller går du kanske bara i tankarna än så länge? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan staden till punkt och pricka och har över 80 års erfarenhet i branschen. Det är få frågor vi inte kan svara på.

Lägenhet centralt eller i utkanten av stan? Vi hjälper dig med råd och tips om vad som passar bäst. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering så tar vi tryggt och säkert hand om hela processen.

Läs vad 27 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

• Christel M
    Christel M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde med Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder. Mycket proffsiga och kunniga i bemötande och tillvägagångssätt. Bra information och rutiner vid avtalsskrivning. Kändes tryggt!
    2017-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina L
    Tack Katarina!
    Hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten och välkomna igen!
  • Inga-Lisa B
    Inga-Lisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket nöjd med allt från första besöket till avslutad affär.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket proffsigt och väl genomförd affär rekommenderas absolut.
    2017-08-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael O
    Tack för ett trevligt samarbete och tack för din rekommendation! Vi hörs inför deklarationen 😊/ Emma Svensson
  • Bo N
    Bo N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket bra och provsikt bemötande bra jobb
    2017-05-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo N
    Tack för den fina rekommendationen Bosse och hoppas ni trivs i Staffanstorp! // Pontus
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Bra och rutinerad hantering. Allt sköttes smidigt och var väl förberett i alla steg. Det enda som drar ner helhetsintrycket något är att vi fick känslan av att vi som säljare har ett större intresse av att få upp priset sista biten än vad mäklaren har, men förhandlingen sköttes utmärkt efter att vi sagt ifrån att vi ville ha upp priset ytterligare.
  • Christina M
    Christina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är mycket nöjda från första dagen, under hela försäljningen och när lägenheten såldes. Vi fick information hela tiden och vi hade lätt för att samarbeta/ kommunicera under hela processen.
    Vi kände oss trygga och kunde verkligen lita på Pontus.
    Något som betydde mycket för oss som säljare.
    2017-05-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina M
    Tack Tina för rekommendationen och ett gott samarbete, kul att ni är nöjda! Vi hörs i början på nästa år då det är dags för deklarationen! // Pontus
  • John L
    John L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba upplevde vi som en seriös och hårt arbetande mäklare. Detta parat med en förtroendegivande personlighet. Resultatet av det mäklade uppdraget var över förväntningar!
    2017-03-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar John L
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni har det gott på resan och att ni kommer trivas i nya huset! / Ebba Jönsson
  • Elise d
    Elise d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare, kommunikativ, proffsig och trevlig. Vi är väldigt nöjda!
    2017-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elise d
    Tack Elise!
    Det har varit väldigt roligt att samarbeta med er. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    Ta kontakt med mig igen i början av nästa år då det är dags för deklaration.
    Vi hörs!
    //Tobias
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag är klart nöjd med Pontus. Han är en trevlig person, lätt att samarbeta med, och lägenhetsförsäljningen gick smidigt. Så här efteråt kan jag tycka att vi skulle ha legat kvar på Hemnet lite längre, men det var lika mycket mitt eget fel att vi inte gjorde det. Men, som helhet: Pontus gjorde ett bra jobb och jag anlitar honom gärna igen om det skulle bli aktuellt.
    2017-02-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars S
    Tusen tack för rekommendationen och ett bra samarbete Lars, vi hörs i början på nästa år när det är dags för deklarationen./Pontus Ingvarsson
  • Annie M
    Annie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Förtroendegivande bemötande. Kunnig i upplägg och tog väl reda på saker hur affären på bästa sätt skulle göras eftersom det blev lite strulande med köparen. Noga med att det blev juridiskt rätt. Bra med täta återkopplingar per telefon, mail och sms så vi som säljare hela tiden var uppdaterade om vad som händer.
    2017-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annie M
    Tack Annie för er fina rekommendation! Kul att ni är nöjda med mitt arbete. / Emma Svensson
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Pontus Ingvarsson är en riktigt bra mäklare, är närvarande och förklarar det man inte vet/behöver veta. Försäljningen gick långt över min förväntan.
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie M
    Tack Emelie för din fina rekommendation. Hoppas husletandet går bra! //Pontus Ingvarsson
  • Susan L
    Susan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lyckad försäljning av bostaden med hjälp av mäklaren!
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susan L
    Tack Susan för rekommendationen, hoppas ni trivs i ert nya hus! // Pontus Ingvarsson
  • ?
    ? skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Pontus var mycket trevlig och tillmötesgående. Anträffbar även under helger o kvällar, detta uppskattas verkligen.
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar ?
    Tusen tack för ett bra samarbete, ha det så bra! // Pontus Ingvarsson
  • Robert E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    En mkt trovärdig person!
    Många tankar och möjligheter ,
    Lojal,hjälpsam och framförallt ser helheten och möjligheterna !
    En personlig och pålitlig mäklare
    2017-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert E
    Tack för de fina kommentarerna, hoppas allt är bra i Göteborg. Vi hörs när det är dags för deklarationen! // Pontus Ingvarsson
  • Lena K
    Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Är väldigt nöjd med Emmas proffesionallalitet och personliga engagemang under hela processen när det gäller försäljningen av min lägenhet.
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena K
    Hej Lena! Tack själv för ett gott samarbete! Hoppas du trivs i din nya lägenhet. Vi hörs! /Emma Svensson
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är riktigt nöjda med all service i samband med vår bostadsförsäljning, och mäklaren Ebba Jönsson var väldigt duktig, lyhörd och engagerad! Vi rekommenderar varmt!
  • Donna Belle F
    Donna Belle F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma Svensson levende til fulde op til vores forventninger: fagligt dygtig, glad, hjælpsom, smilende og på alle måder en som vi igen vil buge, hvis vi får behov for det.
    Vi anbefaler hende gerne til venner og bekendte.

Johnny og Donna Nielsen
  • Roland N
    Roland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi har fått ett mycket gott bemötande av Tobias. Hjälpsam i alla lägen med bra tips om objektet som ska säljas, men även hjälp med kontakter till städfirma, stylistföretag, m.m. Snabb, korrekt och proffsig i sin roll. En mycket duktig mäklare i våra ögon.
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Otroligt professionellt bemötande! Noga och väl vald försäljningsstrategi med ett slutresultat långt över förväntan. Den ödmjuka och härliga inställningen hos ansvarig mäklare med kollegor, är något jag värdesätter högt. Ser fram emot fler fastighetsaffärer med Tobias och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    jag hade en fantastisk upplevelse med min mäklare. Hon var alltid väldigt kunnig och informativ. Jag kommer absolut rekommendera vidare Ebba till alla bekanta som ska sälja fastighet.
  • Omega E
    Omega E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt engagerad och proffsig mäklare, kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar Pontus mer än gärna😊
  • Ines T
    Ines T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Supertrevlig mäklare med ett fint bemötande. Fick snabba svar på alla frågor och var väldigt aktiv. Kommer varmt rekomendera Ebba till andra som ska sälja sin bostad.
  • Adam A
    Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt bra. Bara gott att säga om vår mäklarkontakt.
  • Anne V
    Anne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket bra bemötande. Håller mig som kund uppdaterad. Bra tips och behjälplig från Ebba.
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Hej,
    Vill bara tala om att det är dödsboet efter Birgit Eriksson som sålt lgh via er. Birgit är avliden. Jag, som är en av dödsbodelägarna, har varit mycket nöjd med Pontus Ingvarssons insats med att sälja mammas lägenhet. Allt har fungerat perfekt och vi har varit mycket nöjda. Pontus har varit mycket engagerad och varit bra på återkoppling till oss. Hälsningar Lisbeth Hansson
  • Tarra N
    Tarra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Klockrent från början till slut! Snabbt, tryggt och bekvämt.

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö