Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i södra Malmö!

Ska du skaffa boende i södra eller centrala Malmö? Eller går du kanske bara i tankarna än så länge? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan staden till punkt och pricka och har över 80 års erfarenhet i branschen. Det är få frågor vi inte kan svara på.

Lägenhet centralt eller i utkanten av stan? Vi hjälper dig med råd och tips om vad som passar bäst. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering så tar vi tryggt och säkert hand om hela processen.

Läs vad 97 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

• Carin H
    Carin H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Personligt bemötande, snabb o saklig återkoppling, humor, trygg mäklare! Läs mer
    2018-07-16 Ebba J svarar Carin H
    Tack för ditt omdöme Carin! Jag hoppas och tror verkligen att er dotter kommer att trivas i den nya lägenheten!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie Ivansson fick förtroendet att sälja min lägenhet, vilket hon gjorde både snabbt och okomplicerat men även till rekordpris. Helt klart över mina förväntningar! Kan varmt rekommendera Emelie! Läs mer
    2018-07-04 Emelie I svarar Jenny P
    Stort tack för omdömet, förtroendet och det fina samarbetet Jenny. Hoppas du snart hittar en ny lägenhet att trivas i länge. Mvh Emelie
  • Julia  S
    Julia S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi hade turen att hitta Ebba i precis rätt tid!
    Ebba tog sig an vårt objekt med ett otroligt engagemang, även om hon visste att vi behövde ha vår lägenhet såld på en väldigt kort tid.

Under försäljningens gång höll Ebba oss välinformerade, trots att de har en hemsida där man kan hitta all tänkbar information om sin försäljning. Det gjorde att hennes engagemang lyste igenom under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Ebba och detta tack vare hennes engagemang och professionella sätt att arbeta och bemöta sina kunder.

Åter igen, tack så mycket! Läs mer
  • Angela K
    Angela K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt en bostadsrätt. Fantastisk mäklare, lugn, behaglig och enligt mitt tycke väldigt säker i sin roll som mäklare. Förväntningarna blev mer än väl uppfyllda.

Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-06-25 Emma S svarar Angela K
    Tack snälla! Vad kul att höra att ni är nöjda. Vi hörs inför tillträdet!
  • Gabriel Monaf H
    Gabriel Monaf H skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    mycket trevlig och hjälpsam mäklare. jag rekommenderar Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    2:a på Söderkulla, trevlig och kunnig mäklare. Jag ville ha sålt lägenheten och det blev den. Kan starkt rekomenderas. Läs mer
    2018-06-05 Emelie I svarar Jan P
    Tack för det fina omdömet Jan! Jag hoppas ni kommer att trivas kanonbra på er nya gård. Mvh Emelie
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Försäljning av lägenhet. Mycket professionellt och trevligt utfört. Ordning och reda i processen, bra uppföljning. Vi kan verkligen rekommendera Ebba! Läs mer
    2018-05-23 Ebba J svarar Åsa Ö
    Tack för er rekommendation Åsa, bara roligt att hjälpa er! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt en bostadsrätt. Bra återkopplingar enl. överenskommelser, ordning o reda, tydlighet i processen. Bra koll på situationen vilket var förtroendeskapande och gav tillit. Läs mer
    2018-05-22 Ebba J svarar Håkan R
    Tack så mycket Håkan för ditt omdöme. Hoppas att ni alla är nöjda!
  • Richard O
    Richard O skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Köpt lägenhet mötte mäklare Ebba Jönsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi är mycket nöjda med Ebba Jönsson var mycket tillmötesgående och proffsig.
    Vi kommer att anlita Ebba Jönsson när Vi ska sälja vårt nästa objekt . Läs mer
    2018-05-22 Ebba J svarar Richard O
    Tack så jättemycket för fin rekommendation! Jag hjälper er gärna när det är dags att sälja!
  • Ronnie R
    Ronnie R skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Bra på alla sätt vid försäljningen Läs mer
    2018-05-18 Emelie I svarar Ronnie R
    Tack så mycket för omdömet Ronnie! Det var skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Emelie
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Köpte ett hus genom svensk fastighetsförmedling och presentation, budgivningsprocess och avtal har skötts utan anmärkning. Läs mer
    2018-05-15 Emma S svarar Lisbeth L
    Kul att höra hur ni upplevt köpet! Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • Per Allan H
    Per Allan H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    - Vi sålde en lägenhet i Malmö
    - Ebba jobbade hårt för att få lägenheten såld -- det var inte så lätt som vi förväntat oss
    - Ebba höll hela tiden kontakt med oss och informerade om hur det gick
    - Sammanfattning: bara positivt! Läs mer
    2018-05-10 Ebba J svarar Per Allan H
    Tack för er rekommendation och tack för att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem!
  • Anders P
    Anders P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Skött uppdraget mycket bra. Med ett resultat över vad som förväntades. Läs mer
    2018-05-10 Ebba J svarar Anders P
    Tack för ditt omdöme Anders. Jätteroligt att det gick så bra!
  • Albin C
    Albin C skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag har köpt en bostadsrätt och denna mäklaren har alltid bemött en med respekt och har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor. Man känner verkligen att denna mäklaren har koll på saker och lämnar inte en med funderingar. Jag rekommenderar Ebba till alla som vill sälja bostad. En ärlig mäklare som tar arbetet på allvar. Bara +++++++ Läs mer
    2018-05-08 Ebba J svarar Albin C
    Tack så hemskt mycket för jättefint omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni kommer att trivas fint i er nya bostad!
  • Mohamad K
    Mohamad K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Bästa mäklare Emma Svensson väldig trevlig Läs mer
    2018-04-30 Emma S svarar Mohamad K
    Tack för er rekommendation! Hörs snart inför tillträdet!
  • Helene L
    Helene L skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket ambitiös och professionell säljare och en varm och trevlig person. Vi är så nöjda. Läs mer
    2018-04-17 Emma S svarar Helene L
    Tack så hemskt mycket för rekommendationen! :) Vi hörs snart igen!
  • Helene L
    Helene L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma Svensson, mycket ambitiös och professionell säljare. Samtididigt en varm och trevlig person.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av Ebba och är supernöjda med att vi valde henne som mäklare! Hon kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-04-11 Ebba J svarar Oskar L
    Tack snälla för fint omdöme. Var superkul att få hjälpa er i försäljningen av er fina lägenhet! /Ebba
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt proffsigt, trevligt och förberett!
    Couldn't be better... Läs mer
    2018-04-11 Emelie I svarar Andreas J
    Jag hoppas och tror att du kommer att trivas kanonbra i din nya lägenhet Andreas. Tack för det fina omdömet. Mvh Emelie
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sakligt och proffesionellt bemötande av mäklaren! Läs mer
    2018-04-10 Ebba J svarar Linnéa L
    Tack Linnéa,
    Kul att få hjälpa dig! /Ebba
  • Geofrey S
    Geofrey S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie has been very good to me and helpful plus Tobias
    i hope we stay in touch incase of more questions
    regards
    Geofrey Läs mer
    2018-04-04 Emelie I svarar Geofrey S
    Thank you for the kind words Geogrey. I hope you will enjoy the apartment! /Best regards Emelie
  • Erik C
    Erik C skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie gav ett mycket positivt första intryck redan första gången vi träffade henne och vi är helt igenom nöjda med all kontakt och allt jobb hon gjort. Vi upplevde Emelie som engagerad, kunnig och ärlig mot både oss som säljare och mot köparen. Läs mer
    2018-04-01 Emelie I svarar Erik C
    Tack så mycket Erik och Annelie för dom fina orden! Jag hoppas ni kommer trivas kanonbra i ert nya hus. Mvh Emelie
  • Therése Lizette E
    Therése Lizette E skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi köpte ett hus i Käglinge.

Emma möte upp oss i hallen under visningen, svarade på alla frågor, kunnig inom bl.a renoveringsbehovet, trots mycket folk i huset så kände vi oss väldigt nöjda med tiden Emma kunde lägga på oss.

Mina förväntningar var höga vad gäller kontakt och snabba svar.
    Jag ger Emma topp betyg i detta avseende.
    Vi ställde många frågor, sms:ade, ringde, mailade...
    Emma var alltid lika snabb på att svara.

Min upplevelse är att trots lite klydd pga säljarna och de andra budgivarna så sköte Emma det exemplariskt.
    Vi var väldigt på och ville så gärna ha huset.
    Vi känner att det är tack vare Emma som vi faktiskt fick vårt drömhus!

En mäklare som ger 110% alla dagar i veckan alla tider på dygnet.

// Therése och Hugo Läs mer
    2018-04-06 Emma S svarar Therése Lizette E
    Tack för omdömet och fina ord! Vi hörs och ses snart igen!
  • Elin K
    Elin K skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie är en fantastisk person. Hon är snabb med att ge svar och jag som oerfaren köpare kände mig trygg och lugn genom hela köpprocessen. Tummen Upp! :) Läs mer
    2018-03-18 Emelie I svarar Elin K
    Stort tack för det jätte fina omdömet Elin! Jag hoppas att ni kommer att trivas kanonbra i lägenheten! Mvh Emelie
  • Jan L
    Jan L skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är fullt nöjda med Emelie som mäklare o hennes bemötande. Läs mer
    2018-03-18 Emelie I svarar Jan L
    Tack för omdömet Jan och Inga! Det har varit ett stort nöje att hjälpa er med försäljningen. Mvh Emelie
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi sålde ett hus i närheten av Malmö med hjälp utav Emma Svensson på Svensk Fastighetsförmedling. Vi är jättenöjda! Emma är noggrann och tydlig. Gjorde upp en bra planering för försäljningen som passade vårt hus. Fanns alltid tillgänglig för frågor och vi är ner än nöjda med resultatet av försäljningen! Läs mer
    2018-03-19 Emma S svarar Gunilla N
    Tack snälla för er fina rekommendation! Jättekul att få vara med i er försäljning :)
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Det fungerade mycket bra vi är nöjda Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt och jag kände mig trygg med Ebba som mäklare under hela processen. Hon är grym! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-03-05 Ebba J svarar Jenny J
    Tack Jenny! Det har varit superkul att få hjälpa dig!!! /Ebba
  • Annika F
    Annika F skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag mötte Ebba för första gången vid en visning för en lägenhet, där hon gav en mjukt, vänligt och otroligt kunnigt intryck. Det blev att jag köpte en annan lägenhet av annan mäklare men Ebbas bemötande, expertis och goda service gjorde att jag valde henne när det var dags sälja min lägenhet. Detta gjorde hon med bravur och idag är både jag och köparen mer än nöjda. Läs mer
    2018-03-01 Ebba J svarar Annika F
    Tack snälla för det fina omdömet! Har bara varit roligt att få hjälpa dig Annika! /Ebba
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffsig och trevligt bemötande! Kunde inte vara bättre! Läs mer
    2018-02-26 Ebba J svarar Bengt P
    Tack snälla för fint omdöme! Bara roligt att få hjälpa dig! /Ebba
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Trevlig, väl insatt i området, hade med sig aktuell information om marknad och potentiella köpare, rak på sak, tillmötesgående, inte inställsam Läs mer
    2018-03-05 Emma S svarar Matilda O
    Tack! Jättekul att vara del av er försäljning! Vi hörs! :)
  • Karin O
    Karin O skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma Svensson är en mycket sympatisk person som har varit lätt att ha att göra med. Hon har varit väl förberedd och förklarat bra vad som gäller. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-21 Emma S svarar Karin O
    Tack Karin! Vi hörs snart igen! :)
  • Zhiyong C
    Zhiyong C skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vänlig bemötande. Hon Är engagerad och är sak kunnig. Läs mer
    2018-02-16 Ebba J svarar Zhiyong C
    Tack för ditt omdöme Zhiyong! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Malak Akram Y
    Malak Akram Y skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffesionell i sitt bemötande. Mycket flexibel vad gäller visning samt kontraktsskrivning. Allt gick snabbt, smärtfritt och bra! Läs mer
    2018-02-11 Emelie I svarar Malak Akram Y
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas kanonbra i er nya lägenhet. /Mvh Emelie
  • Frida Ann-Margret L
    Frida Ann-Margret L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi träffade Ebba i samband med att vi köpte bostad 2012. Vi fick direkt förtroende för Ebba som är en väldigt driven men ödmjuk mäklare. Vi har därefter valt att anlita Ebba vid de två bostadsförsäljningar vi genomfört sedan dess, framförallt för att vi har ett väldigt stort förtroende för henne men också för att vi vet att hon är så lätt att arbeta med. Vi är oerhört nöjda!
    Ebba är väldigt systematisk, hon guidar verkligen en genom försäljningsprocessen och får det hela att kännas så enkelt. Hon är alltid förberedd och påläst. Vi kommer utan tvekan att vilja anlita Ebba fler gånger! Läs mer
    2018-02-05 Ebba J svarar Frida Ann-Margret L
    Tack snälla för ett fantastiskt omdöme, så glad jag blir!! Det är så roligt att få hjälpa er och jag hoppas kunna få göra det vid fler tillfällen!
  • Urban S
    Urban S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lugn, sansad och seriös. Inger förtroende. Läs mer
    2018-02-01 Emelie I svarar Urban S
    Tack för det fina omdömet Urban! Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i er nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Monika B
    Monika B skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    BRA BEMÖTANDE, PROFESSIONELL. FÖRSÄLJNINGEN GICK ÖVER FÖRVÄNTAN OCH HON SKÖTTE DET BRA. Läs mer
    2018-02-08 Emma S svarar Monika B
    Kul att höra, tack för fina ord! Hälsa Cecilia så gott!
  • Marie C
    Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Har bara bra att säga.
    Duktig bra bemötande.
    Jobba på snabbt.
    Lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-03-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie C
    Hej Marie!
    Tack så jättemycket! Vad roligt att ni känner så. Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni får det bra i det nya hemmet.
  • Juan José P
    Juan José P skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emma förklarade allt väldigt tydligt och hade redan en strukturerad plan färdig vid vårt första möte. Efter det så följdes planen till punkt och pricka, samtidigt som Emma hörde av sig med jämna mellanrum för att informera om eventuella köpare. Hon var helt enkelt lysande. Läs mer
    2018-02-07 Emma S svarar Juan José P
    Tack för din fina rekommendation Juan! Hoppas allt är bra med dig! :)
  • Nushin N
    Nushin N skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vældig professionel og utrolig venlig. Läs mer
    2018-01-29 Emma S svarar Nushin N
    Hej Nushin! Tack snälla för din rekommendation! Hoppas allt är bra med dig!
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi upplevde Ebba som positiv och professionell. Allt hanterades smidigt och vi fick det stöd vi behövde. Läs mer
    2018-01-22 Ebba J svarar Jesper O
    Tack för fint omdöme! Hoppas att allt är bra med er!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är en väldigt trevlig och tydlig mäklare. Ett stort plus för god återkoppling i alla läge. Läs mer
    2018-01-22 Ebba J svarar Pernilla H
    Tack Pernilla för fint omdöme!
  • Helen S
    Helen S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Trevlig, kunnig, professionell. Väl insatt i objektet. Läs mer
    2018-01-22 Emelie I svarar Helen S
    Tack Helen för fint omdöme.
    /Emelie
  • Britt-mari S
    Britt-mari S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt proffsigt och bra bemötande på alla sätt. Levde upp till min förväntan på alla tänkbara sätt! Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Britt-mari S
    Tack Britt-Mari! Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Sachio K
    Sachio K skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är en mycket trevlig tjej. Professionell och kunnig. Vi är väldigt nöjda med henne!! Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Sachio K
    Tack för fin rekommendation, skönt att ni är nöjda!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag fick bra service, kommunikationen mellan mig och köparen sköttes på ett sått som gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Fredrik S
    Tack för din rekommendation Fredrik. Hoppas att allt är bra med er!
  • Carina A
    Carina A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Kunnig, proffsig och hjälpsam. Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Carina A
    Tack så mycket Carina, vi ses snart för deklaration!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ett bra o proffsigt bemötande! Duktig på att förklara och svara på eventuella frågeställningar mm. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-01-29 Emma S svarar Fredrik K
    Vad roligt att höra! Och tack själv för ett trevligt samarbete!
  • Mariann J
    Mariann J skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lugn, metodisk och väldigt kompetent marknads kännedom. Skapar en trygghet i hela processen och kommunicerar bra, tydligt och ofta genom hela förloppet. Följer också upp efteråt när det kommer till Deklarationen. Läs mer
    2018-01-19 Ebba J svarar Mariann J
    Tack för fint omdöme :) Vi hörs snart angående deklarationen!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    saklig, driven och tålmodig. Bara positivt omdömme om samarbetet med henne sim mäklare. Läs mer
    2018-01-19 Ebba J svarar Camilla K
    Tack Camilla! Hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!

Södra Förstadsgatan 63, 214 20 Malmö