Ebba Jönsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass.
Södra Förstadsgatan 63
214 20 Malmö — Visa karta

Vad tror Ebba att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 49 kunder tycker om Ebba Jönsson

• Rania E skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Duktig mäklare som gav oss all information som behövdes. Nöjda med vårt köp Läs mer
    2018-11-12 Ebba J svarar Rania E
    Tack för ditt omdöme Rania! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset! /Ebba
  • Eva A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren hade ett mycket professionellt bemötande och svarade alltid snabbt på mail och sms. Jag kunde fråga om råd och fick bra vägledning när jag skulle fatta beslut. Bilderna av lägenheten blev jättefina och jag var väldigt nöjd med besiktningen de erbjöd via anticimex. Kände mig 100% trygg, jag kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2018-10-09 Ebba J svarar Eva A
    Tack Eva för det fina omdömet. Det har bara varit roligt att hjälpa er! Hoppas att ni kommer att trivas fint i er nya lägenhet!
    /Ebba
  • Jag är jätta nöjd över Ebba Jönsson som vår mäklare. Hon gjorde ett väldigt bra jobb med att sälja vårt huset, tack för allt

MVH Gamze Idriz Läs mer
    2018-10-01 Ebba J svarar Mürteza Petrit I
    Tack så mycket för ert omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. /Ebba
  • Robin W skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lyhörd och samarbetsvillig mäklare. Pålitlig och driven! Varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-09-15 Ebba J svarar Robin W
    Tack för fint omdöme. Hoppas att ni kommer trivas i nya bostaden nu! /Ebba
  • Jonny W
    Jonny W skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Duktig mäklare som gör sitt bästa för att få objektet sålt. Läs mer
    2018-09-15 Ebba J svarar Jonny W
    Tack snälla för omdömet! Hoppas att ni kommer att trivas nu i nya bostaden! /Ebba
  • Ahmed H
    Ahmed H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Köpte precis min första bostad från svensk fastighetsförmedling efter en hel del visningar på andra lägenheter. Jag rekommenderar verkligen mäklaren Ebba Jönsson! Blev väldigt bra bemött och fick svar på alla mina frågor om bostaden. Ett smidigare köp får man leta efter!
    Skicket på bostaden var precis som förväntat och bostaden hade fått en genomgående besiktning. Ska jag sälja eller köpa bostad nästa gång så blir det helt klart svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-09-14 Ebba J svarar Ahmed H
    Tack Ahmed för ditt fina omdöme! Bara roligt att få hjälpa dig. Jag hoppas att du kommer att trivas superbra i lägenheten och du är såklart varmt välkommen tillbaka den dagen du ska sälja! /Ebba
  • Ann S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag är mycket nöj med Ebba Jönssons mäklarinsats.

Tyvärr är denna enkätform för otydlig i min smak, så jag har inga ytterligare kommentarer. Läs mer
    2018-09-13 Ebba J svarar Ann S
    Tack så mycket för ditt omdöme Ann! /Ebba
  • Jelena M skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jäg köpte lägenhet presis .Och vi är jätte nojd med mäklare och hur hon gor sitt jobb.Hon är bäst Läs mer
    2018-09-08 Ebba J svarar Jelena M
    Tack för ditt omdöme Jelena! Bara roligt att få hjälpa er.
  • Carola R
    Carola R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Har precis sålt mitt barndomshem efter min mammas bortgång. En bostadsrätt på 10 våningen i Malmö! 3 rum och kök. Min mäklare Ebba Jönsson hade ett fantastiskt bemötande från första sekund som vi sågs. Hon gav mig all den information och hjälp som jag behövde. Hon har funnits vid min sida under hela processen, alltid funnits tillgänglig för mig (nästan dygnet runt!). Jag har blivit informerad om allt nytt som har hänt under hela försäljningsförloppet. Att sälja en bostad är nytt för mig och jag hade inga speciella förväntningar. Men Ebba har gjort varje dag till ett äventyr genom att delge mig all information, både i snabbhet och tydlighet! Hon lyckades sälja lägenheten tre dagar efter första visningen. Så spännande att följa budgivningen som var väldigt händelserik! Kan varmt rekommendera Ebba, om man går i tankar på att sälja eller köpa. Tack för allt Ebba. 👍🏻 Läs mer
    2018-09-05 Ebba J svarar Carola R
    Superstort tack till din fina rekommendation Carola! Det har varit jätteroligt att hjälpa dig och jag är verkligen glad att du uppskattat min hjälp och mitt arbete så mycket. Du är alltid välkommen igen!
    /Ebba
  • Inga-Lill C skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba Jönsson har sålt min 2rums lägenhet på Lindeborg Det har hon skött kanonbra Hon var vänlig och rar och jag har känt mig trygg Kunde inte blivit bättre med någon annan. Läs mer
    2018-08-27 Ebba J svarar Inga-Lill C
    Tack för ditt omdöme Inga-Lill. Verkligen roligt att få hjälpa dig! /Ebba
  • Teresa P
    Teresa P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde min lägenhet och redan från början fick jag ett gott intryck av Ebbas professionalitet och höga servicenivå. Bra återkoppling då vi ofta återkopplade på mail. Supernöjd och jag rekommenderar mer än gärna Ebba! Läs mer
    2018-08-14 Ebba J svarar Teresa P
    Tack för fint omdöme Teresa! Jätteroligt att få hjälpa dig och att du är nöjd med mitt arbete.
    Allt gott!/Ebba
  • Carin H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Personligt bemötande, snabb o saklig återkoppling, humor, trygg mäklare! Läs mer
    2018-07-16 Ebba J svarar Carin H
    Tack för ditt omdöme Carin! Jag hoppas och tror verkligen att er dotter kommer att trivas i den nya lägenheten!
    /Ebba
  • Julia S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi hade turen att hitta Ebba i precis rätt tid!
    Ebba tog sig an vårt objekt med ett otroligt engagemang, även om hon visste att vi behövde ha vår lägenhet såld på en väldigt kort tid.

Under försäljningens gång höll Ebba oss välinformerade, trots att de har en hemsida där man kan hitta all tänkbar information om sin försäljning. Det gjorde att hennes engagemang lyste igenom under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Ebba och detta tack vare hennes engagemang och professionella sätt att arbeta och bemöta sina kunder.

Åter igen, tack så mycket! Läs mer
  • Åsa Ö skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Försäljning av lägenhet. Mycket professionellt och trevligt utfört. Ordning och reda i processen, bra uppföljning. Vi kan verkligen rekommendera Ebba! Läs mer
    2018-05-23 Ebba J svarar Åsa Ö
    Tack för er rekommendation Åsa, bara roligt att hjälpa er! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
    /Ebba
  • Håkan R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt en bostadsrätt. Bra återkopplingar enl. överenskommelser, ordning o reda, tydlighet i processen. Bra koll på situationen vilket var förtroendeskapande och gav tillit. Läs mer
    2018-05-22 Ebba J svarar Håkan R
    Tack så mycket Håkan för ditt omdöme. Hoppas att ni alla är nöjda!
    /Ebba
  • Richard O skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Köpt lägenhet mötte mäklare Ebba Jönsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi är mycket nöjda med Ebba Jönsson var mycket tillmötesgående och proffsig.
    Vi kommer att anlita Ebba Jönsson när Vi ska sälja vårt nästa objekt . Läs mer
    2018-05-22 Ebba J svarar Richard O
    Tack så jättemycket för fin rekommendation! Jag hjälper er gärna när det är dags att sälja!
  • Per Allan H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    - Vi sålde en lägenhet i Malmö
    - Ebba jobbade hårt för att få lägenheten såld -- det var inte så lätt som vi förväntat oss
    - Ebba höll hela tiden kontakt med oss och informerade om hur det gick
    - Sammanfattning: bara positivt! Läs mer
    2018-05-10 Ebba J svarar Per Allan H
    Tack för er rekommendation och tack för att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem!
    /Ebba
  • Anders P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Skött uppdraget mycket bra. Med ett resultat över vad som förväntades. Läs mer
    2018-05-10 Ebba J svarar Anders P
    Tack för ditt omdöme Anders. Jätteroligt att det gick så bra!
    /Ebba
  • Albin C skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag har köpt en bostadsrätt och denna mäklaren har alltid bemött en med respekt och har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor. Man känner verkligen att denna mäklaren har koll på saker och lämnar inte en med funderingar. Jag rekommenderar Ebba till alla som vill sälja bostad. En ärlig mäklare som tar arbetet på allvar. Bara +++++++ Läs mer
    2018-05-08 Ebba J svarar Albin C
    Tack så hemskt mycket för jättefint omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni kommer att trivas fint i er nya bostad!
    /Ebba
  • Oskar L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av Ebba och är supernöjda med att vi valde henne som mäklare! Hon kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-04-11 Ebba J svarar Oskar L
    Tack snälla för fint omdöme. Var superkul att få hjälpa er i försäljningen av er fina lägenhet! /Ebba
  • Linnéa L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sakligt och proffesionellt bemötande av mäklaren! Läs mer
    2018-04-10 Ebba J svarar Linnéa L
    Tack Linnéa,
    Kul att få hjälpa dig! /Ebba
  • Jenny J skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt och jag kände mig trygg med Ebba som mäklare under hela processen. Hon är grym! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-03-05 Ebba J svarar Jenny J
    Tack Jenny! Det har varit superkul att få hjälpa dig!!! /Ebba
  • Annika F
    Annika F skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag mötte Ebba för första gången vid en visning för en lägenhet, där hon gav en mjukt, vänligt och otroligt kunnigt intryck. Det blev att jag köpte en annan lägenhet av annan mäklare men Ebbas bemötande, expertis och goda service gjorde att jag valde henne när det var dags sälja min lägenhet. Detta gjorde hon med bravur och idag är både jag och köparen mer än nöjda. Läs mer
    2018-03-01 Ebba J svarar Annika F
    Tack snälla för det fina omdömet! Har bara varit roligt att få hjälpa dig Annika! /Ebba
  • Bengt P skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffsig och trevligt bemötande! Kunde inte vara bättre! Läs mer
    2018-02-26 Ebba J svarar Bengt P
    Tack snälla för fint omdöme! Bara roligt att få hjälpa dig! /Ebba
  • Zhiyong C skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vänlig bemötande. Hon Är engagerad och är sak kunnig. Läs mer
    2018-02-16 Ebba J svarar Zhiyong C
    Tack för ditt omdöme Zhiyong! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
    /Ebba
  • Vi träffade Ebba i samband med att vi köpte bostad 2012. Vi fick direkt förtroende för Ebba som är en väldigt driven men ödmjuk mäklare. Vi har därefter valt att anlita Ebba vid de två bostadsförsäljningar vi genomfört sedan dess, framförallt för att vi har ett väldigt stort förtroende för henne men också för att vi vet att hon är så lätt att arbeta med. Vi är oerhört nöjda!
    Ebba är väldigt systematisk, hon guidar verkligen en genom försäljningsprocessen och får det hela att kännas så enkelt. Hon är alltid förberedd och påläst. Vi kommer utan tvekan att vilja anlita Ebba fler gånger! Läs mer
    2018-02-05 Ebba J svarar Frida Ann-Margret L
    Tack snälla för ett fantastiskt omdöme, så glad jag blir!! Det är så roligt att få hjälpa er och jag hoppas kunna få göra det vid fler tillfällen!
    /Ebba
  • Jesper O skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi upplevde Ebba som positiv och professionell. Allt hanterades smidigt och vi fick det stöd vi behövde. Läs mer
    2018-01-22 Ebba J svarar Jesper O
    Tack för fint omdöme! Hoppas att allt är bra med er!
    /Ebba
  • Pernilla H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är en väldigt trevlig och tydlig mäklare. Ett stort plus för god återkoppling i alla läge. Läs mer
    2018-01-22 Ebba J svarar Pernilla H
    Tack Pernilla för fint omdöme!
    /Ebba
  • Britt-mari S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt proffsigt och bra bemötande på alla sätt. Levde upp till min förväntan på alla tänkbara sätt! Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Britt-mari S
    Tack Britt-Mari! Hoppas att du trivs i din nya bostad!
    /Ebba
  • Sachio K skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är en mycket trevlig tjej. Professionell och kunnig. Vi är väldigt nöjda med henne!! Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Sachio K
    Tack för fin rekommendation, skönt att ni är nöjda!
    /Ebba
  • Fredrik S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag fick bra service, kommunikationen mellan mig och köparen sköttes på ett sått som gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Fredrik S
    Tack för din rekommendation Fredrik. Hoppas att allt är bra med er!
    /Ebba
  • Carina A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Kunnig, proffsig och hjälpsam. Läs mer
    2018-01-21 Ebba J svarar Carina A
    Tack så mycket Carina, vi ses snart för deklaration!
    /Ebba
  • Mariann J skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lugn, metodisk och väldigt kompetent marknads kännedom. Skapar en trygghet i hela processen och kommunicerar bra, tydligt och ofta genom hela förloppet. Följer också upp efteråt när det kommer till Deklarationen. Läs mer
    2018-01-19 Ebba J svarar Mariann J
    Tack för fint omdöme :) Vi hörs snart angående deklarationen!
    /Ebba
  • Camilla K skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    saklig, driven och tålmodig. Bara positivt omdömme om samarbetet med henne sim mäklare. Läs mer
    2018-01-19 Ebba J svarar Camilla K
    Tack Camilla! Hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!
  • Christina G
    Christina G skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag är mycket nöjd med min mäklare, tjänstvillig. glad och trevlig, har absolut inget att anmärka! Läs mer
    2018-01-19 Ebba J svarar Christina G
    Tack för fina ord Christina! Hoppas att allt är bra med dig och att du kommit i ordning i din nya bostad!
    /Ebba
  • Maria K skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är kunnig, tydlig och en erfaren mäklare. Jag är nöjd med Ebba som mäklare. Läs mer
    2018-01-19 Ebba J svarar Maria K
    Tack så mycket Maria, hoppas att du trivs bra i din nya bostad!
  • Uni S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi fik telefonnummeret til Ebba af banken.
    Ebba er en helt igennem professionel, sympatisk og dygtig ejendomsmægler, som levede helt op til det hun satte os i udsigt ved første møde.
    Vi giver hende vore bedste anbefalinger.

Pia og Gorm. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Uni S
    Jätteroligt att ni är nöjda med mitt arbete, det värmer! Må så gott! /Ebba
  • Mycket trevlig o kompetent mäklare.
    Har bara gott att säga om Ebba Jönsson.
    Mycket nöjd, högsta betyg från mig. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Britt-marie H
    Tack så mycket Britt-Marie! Du är alltid välkommen tillbaka!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Allt har fungerat utmärkt, tex. när man skickat sms eller mail med frågor har man fått svar väldigt snabbt.
    Mycket nöjd med Ebbas arbete med vår försäljning. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Bengt S
    Tack så mycket för fint omdöme! Det har varit kul att få hjälpa er genom hela processen och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
    /Ebba
  • Adam A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Fantastisk genom hela säljproccesen. Inget att anmärka på och kan inte se det bli så mycket bättre. Läs mer
    2018-01-18 Ebba J svarar Adam A
    Tack snälla för fina ord! Hoppas ni trivs i nya huset. Hälsa familjen!
    /Ebba
  • Elisabet M skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Serviceinriktat och vänligt bemötande. Lyhörd och tillgänglig, snabb återkoppling. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet M
    Tack så mycket Elisabet! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i ert nya hus./ Mvh Ebba Jönsson
  • Waqas R
    Waqas R skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Glad och mycket hjälpsam med alla frågor, bra och professionell mäklare. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Waqas R
    Tack Waqas! Det har vara vara roligt att hjälpa er och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! /Ebba
  • Afshan B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba gjorde det bedste for os så det kunne lykkes .Jeg er meget tilfreds med det hele. Meget god til at lytte og give feedback på de spørgsmål, vi stillede.
    Hun er meget dygtig og professional om sit arbejde.
    Kan varmt anbefales. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Afshan B
    Tack snälla för fina ord. Jättekul att få hjälpa er att hitta er nya bostad. Jag hoppas att ni kommer trivas!! /Ebba
  • Inga-Lisa B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket nöjd med allt från första besöket till avslutad affär. Läs mer
    2017-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga-Lisa B
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er och för fint omdöme! /Ebba
  • John L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba upplevde vi som en seriös och hårt arbetande mäklare. Detta parat med en förtroendegivande personlighet. Resultatet av det mäklade uppdraget var över förväntningar! Läs mer
    2017-03-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar John L
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni har det gott på resan och att ni kommer trivas i nya huset! / Ebba Jönsson
  • Sanna N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är riktigt nöjda med all service i samband med vår bostadsförsäljning, och mäklaren Ebba Jönsson var väldigt duktig, lyhörd och engagerad! Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Lilian A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    jag hade en fantastisk upplevelse med min mäklare. Hon var alltid väldigt kunnig och informativ. Jag kommer absolut rekommendera vidare Ebba till alla bekanta som ska sälja fastighet. Läs mer
  • Ines T skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Supertrevlig mäklare med ett fint bemötande. Fick snabba svar på alla frågor och var väldigt aktiv. Kommer varmt rekomendera Ebba till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Anne V skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket bra bemötande. Håller mig som kund uppdaterad. Bra tips och behjälplig från Ebba. Läs mer
Ebba Jönsson
Emma Svensson