Emelie Ivansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Södra Förstadsgatan 63
214 20 Malmö — Visa karta

Vad tror Emelie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Emelie Ivansson

• Pontus I skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie hjälpte mig att köpa min första lägenhet. Hon gjorde affären trygg och höll mig ständigt uppdaterad. jätte nöjd Läs mer
    2018-10-29 Emelie I svarar Pontus I
    Tack så jätte mycket för det fina omdömet Pontus! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Anna Louise H skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi har sålt en lägenhet och träffade mäklaren genom att vi var på en visning. Emelie var öppen, tillmötesgående och positiv vilket är viktiga egenskaper att ha, därför ville vi gärna att hon skulle sälja vår lägenhet.

Ett fantastiskt samarbete, flexibel och hjälper gärna till med allt. 👍 Läs mer
    2018-10-23 Emelie I svarar Anna Louise H
    Tack snälla Aleks och Anna för dom varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Jonas W skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie fick i uppdrag att sälja vår bostadsrätt, och hon gjorde detta jobb utmärkt. Vi är nöjda med allting. Kontakten med Emelie har funkat jättebra, hon va alltid tillgänglig. Allting har sköts snyggt och snabbt. Skulle varmt rekommendera Emelie. Läs mer
    2018-10-16 Emelie I svarar Jonas W
    Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Tusen tack för förtroendet och detta fina omdömet! Kul att ni är nöjda. Mvh Emelie
  • Caroline J skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder - Ansvarig mäklare Emelie Ivansson. Mina förväntningar var att få min lägenhet såld inom en relativt kort tidsperiod, att ha en transparent och lätt dialog med mäklaren genom hela processen och att slippa fundera för mycket över stegen i processen, samt få lite råd och tips under processens gång.

Från första mötet gav Emelie och ett gott intryck - Professionell men personlig samt ett tryggt intryck med en ödmjukhet som ibland saknas inom branschen. Hon var lätt att ha att göra med och gav guidning genom hela processen. Oavsett vad mitt slutpris skulle hamnat på i slutändan skulle jag rekommendera mäklaren och det här mäklarkontoret. Plus i kanten blev det självklart när affär och slutpris hamnade långt över mina förväntningar! Läs mer
    2018-10-14 Emelie I svarar Caroline J
    Tusen tack för förtroendet och dom fina orden Caroline! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med din försäljning. Mvh Emelie
  • Gunnel O
    Gunnel O skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde min lägenhet på Kapellplan i Malmö. Emelie var klar o tydlig, vänlig utan att vara mesig och hon fixade utan att ha invändningar både att hjälpa till att flytta möbler för att få bra foton, vilket hon hade känsla för och att ordna med visningar trots att jag inte var tillgänglig på grund av arbete på annan ort. Hon få det allra bästa betyget! Läs mer
    2018-09-04 Emelie I svarar Gunnel O
    Tack så hemskt mycket för förtroendet och det fina omdömet Gunnel! Riktigt kul att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Mvh Emelie
  • Britt-Marie S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi sålde en bostadsrätt och Emelie tog väl hand om oss genom hela processen. Hon var väl förberedd och rutinerad. Vi upplevde det som att hon tog väl hand om både säljare och köpare. Mjuk, rar och proffesionell. Läs mer
    2018-08-24 Emelie I svarar Britt-Marie S
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet! Mvh Emelie
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie Ivansson fick förtroendet att sälja min lägenhet, vilket hon gjorde både snabbt och okomplicerat men även till rekordpris. Helt klart över mina förväntningar! Kan varmt rekommendera Emelie! Läs mer
    2018-07-04 Emelie I svarar Jenny P
    Stort tack för omdömet, förtroendet och det fina samarbetet Jenny. Hoppas du snart hittar en ny lägenhet att trivas i länge. Mvh Emelie
  • Jan P skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    2:a på Söderkulla, trevlig och kunnig mäklare. Jag ville ha sålt lägenheten och det blev den. Kan starkt rekomenderas. Läs mer
    2018-06-05 Emelie I svarar Jan P
    Tack för det fina omdömet Jan! Jag hoppas ni kommer att trivas kanonbra på er nya gård. Mvh Emelie
  • Ronnie R skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Bra på alla sätt vid försäljningen Läs mer
    2018-05-18 Emelie I svarar Ronnie R
    Tack så mycket för omdömet Ronnie! Det var skönt att det gick så snabbt och smidigt med försäljningen. Mvh Emelie
  • Andreas J skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Väldigt proffsigt, trevligt och förberett!
    Couldn't be better... Läs mer
    2018-04-11 Emelie I svarar Andreas J
    Jag hoppas och tror att du kommer att trivas kanonbra i din nya lägenhet Andreas. Tack för det fina omdömet. Mvh Emelie
  • Geofrey S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie has been very good to me and helpful plus Tobias
    i hope we stay in touch incase of more questions
    regards
    Geofrey Läs mer
    2018-04-04 Emelie I svarar Geofrey S
    Thank you for the kind words Geogrey. I hope you will enjoy the apartment! /Best regards Emelie
  • Erik C skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie gav ett mycket positivt första intryck redan första gången vi träffade henne och vi är helt igenom nöjda med all kontakt och allt jobb hon gjort. Vi upplevde Emelie som engagerad, kunnig och ärlig mot både oss som säljare och mot köparen. Läs mer
    2018-04-01 Emelie I svarar Erik C
    Tack så mycket Erik och Annelie för dom fina orden! Jag hoppas ni kommer trivas kanonbra i ert nya hus. Mvh Emelie
  • Elin K skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emelie är en fantastisk person. Hon är snabb med att ge svar och jag som oerfaren köpare kände mig trygg och lugn genom hela köpprocessen. Tummen Upp! :) Läs mer
    2018-03-18 Emelie I svarar Elin K
    Stort tack för det jätte fina omdömet Elin! Jag hoppas att ni kommer att trivas kanonbra i lägenheten! Mvh Emelie
  • Jan L
    Jan L skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Vi är fullt nöjda med Emelie som mäklare o hennes bemötande. Läs mer
    2018-03-18 Emelie I svarar Jan L
    Tack för omdömet Jan och Inga! Det har varit ett stort nöje att hjälpa er med försäljningen. Mvh Emelie
  • Malak Akram Y skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffesionell i sitt bemötande. Mycket flexibel vad gäller visning samt kontraktsskrivning. Allt gick snabbt, smärtfritt och bra! Läs mer
    2018-02-11 Emelie I svarar Malak Akram Y
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas kanonbra i er nya lägenhet. /Mvh Emelie
  • Urban S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Lugn, sansad och seriös. Inger förtroende. Läs mer
    2018-02-01 Emelie I svarar Urban S
    Tack för det fina omdömet Urban! Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i er nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Helen S skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Trevlig, kunnig, professionell. Väl insatt i objektet. Läs mer
    2018-01-22 Emelie I svarar Helen S
    Tack Helen för fint omdöme.
    /Emelie
  • Ingalill J
    Ingalill J skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Emilia är mycket kompitent mäklare.Tillilka ödmjuk o trevlig. Läs mer
    2018-01-18 Emelie I svarar Ingalill J
    Tack för de fina orden Ingalill. Jag hoppas du trivs jättebra i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Bujar H skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Snabbt och enkelt. Proffsigt jobb gjorde hon, trevlig! Läs mer
    2017-12-07 Emelie I svarar Bujar H
    Tack för det fina omdömet Bujar. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet. /Mvh Emelie Ivansson
Ebba Jönsson
Emma Svensson