Emma Svensson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få vara med i skedet där man som kund står inför en förändring, ett nytt boende och ska göra en stor affär i sitt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig som mäklare så får du en erfaren mäklare som kommer att genomföra din försäljning tryggt och smidigt och med stort engagemang.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mina kunder brukar tycka att jag som mäklare är saklig, ärlig och tillgänglig. Läs mer

Läs vad 33 kunder tycker om Emma Svensson

• Jag sålde en bostadsrätt och är väldigt imponerad över hur enkelt och snabbt allt gick. Emma Svensson är kunnig, tydlig och engagerad och ett extra plus i kanten är hennes lokalkännedom! Läs mer
    2018-12-07 Emma S svarar Emma G
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • Hanna T
    Supernöjd! Från nästan inget folk på visningarna och endast skambud med min gamla mäklare, till budgivning och ett högt slutpris med Emma Svensson! Kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2018-11-28 Emma S svarar Hanna T
    Tack snälla! Det var kul att få hjälpa till! :)
  • Köpare av lägenhet. Jag blev bemött på ett professionellt men samtidigt personligt sätt av mäklaren, finns ingenting negativt att tillägga! Läs mer
    2018-11-05 Emma S svarar Lovisa B
    Tack Lovisa! Kul att höra att du är nöjd! Hörs snart igen! //Mvh Emma
  • Jag hade tidigare träffat ett par mäklare för försäljning av min bostadsrätt utan att få till det riktigt.
    Emma gav mig ett gott intryck från första mötet vilket kändes tryggt för mig. Hon var proffsig i sitt arbete med bla statestik på avslutade försälningar i området, fotografering mm.

Emma var det klara valet för mig när jag valde ut mäklare.
    Jag rekomnderar henne start till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-10-01 Emma S svarar Ibrahim A
    Tack så mycket för din rekommendation! VI hörs vidare :)
  • Me an my wife bought a Radhus. Our real estate was really good, calm and a good advisor. All our questions were answered
    Thank you very much Emma Svensson Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Neir V
    Thank you for this recommendation and congratulation again on a very nice house. See you soon!
  • Vår mäklare Emma Svensson har visat ett stort engangemang och har fortlöpande informerat oss vad som hänt under vår försäljning av vår bostadsrätt. Emma gav oss ett väldigt positiv intryck redan vid vår första kontakt. Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Annika K
    Vad kul att ni är nöjda. Tack för omdömet! :)
  • Jag har köpt en bostadsrätt, en fin liten 2:a på S:t Knuts Torg i Malmö.

Jag har blivit bemött väldigt professionellt av mäklaren.

Jag uppskattar att mäklaren var tillgänglig även utanför de klassiska kontorstimmarna.

I helhet är jag väldigt nöjd med köpprocessen och har fått svar och hjälp med alla frågor jag ställt. Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Anthony S
    Tack! Kul att du uppskattat mitt arbete! Vi hörs!
  • Sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling vid två tillfällen. Väldigt nöjd med servicen. Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Nevin C
    Tack för omdömet! Vi hörs snart igen! :)
  • Sålt en bostadsrätt. Fantastisk mäklare, lugn, behaglig och enligt mitt tycke väldigt säker i sin roll som mäklare. Förväntningarna blev mer än väl uppfyllda.

Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-06-25 Emma S svarar Angela K
    Tack snälla! Vad kul att höra att ni är nöjda. Vi hörs inför tillträdet!
  • mycket trevlig och hjälpsam mäklare. jag rekommenderar Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Ebba Jönsson