Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 338 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

• 2019-03-07

Pontus D skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vi anlitade Daniel för att sälja vår 2,5:a i Slottsstaden.
    Från första till sista stund av försäljningsprocessen hade han ett lysande bemötande. Daniel visade genomgående lugn, trygghet, och värme.
    Han visade sig mycket noggrann och kunnig och var alltid tillgänglig för frågor. Tog även egna initiativ till kontakt under försäljningsprocessen.
    I kombination med en riktigt bra prislapp går det inte att önska mer av sin mäklare. Läs mer
  • 2019-03-06

David Linde skrev om Sebastian Kackarovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sebastian hade hand om vår lägenhetsförsäljning. Vi jämförde flera mäklare och fastnade direkt för Sebastian. Han visade ett tydligt engagemang och fanns alltid tillgänglig om vi hade frågor eller funderingar, även under kvällstid. Vi är jättenöjda med slutpriset på lägenheten och hanteringen av försäljningen. Vi hade inte kunnat få en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-03-06

Peter N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vårt hus blev sålt den 26. februari 2019.

Vi vill tacka Daniel Karlsson för ett fantastiskt samarbete. Han gjorde allt för att få affären att gå igenom. Han uppdaterade ständigt oss via SMS och mail. Läs mer
  • 2019-02-25

Ramona H skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Ett proffsigt första intryck där mäklaren Daniel visade till 100% att han kan sitt jobb! Vi är mer än nöjda att just du sålde vår lägenhet på Limhamnsvägen. Läs mer
  • 2019-02-25

Yvonne D skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Emma har skött försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt sätt. Hon är tydlig, trevlig och återkopplar alltid. Kunde inte blivit bättre. Tack Emma! Läs mer
    2019-02-26 Emma W svarar Yvonne D
    Vad roligt att höra, tack snälla Yvonne för förtroendet och de fina orden!
    Vänliga hälsningar, Emma
  • 2019-02-22

Christina A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Ett fantastiskt professionellt bemötande av Daniel genom hela säljprocessen när jag sålde min bostadsrätt i Malmö. Jag har varit trygg och han har uppfyllt mina förväntningar med råge och jag har bara positiva ord om honom. Jag rekommenderar Daniel varmt till er som önskar en proffsig och engagerad mäklare med både hjärta och hjärna! Läs mer
  • 2019-02-19

Simon M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie gjorde ett perfekt jobb som mäklare. Jag har inget att anmärka på! Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Simon M
    Stort tack Simon! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-02-14

Julia T skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålt en bostadsrätt, 2 rum o kök.
    Pålitlig mäklare som gav ett väldigt bra intryck och fint bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Julia T
    Tack Julia, vad roligt att höra! Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
  • 2019-02-13

Robin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Ribersborg i Malmö. Tobias och Daniel har arbetat på ett mycket professionellt vis och bemött oss på ett sätt som skapat förtroende och trygghet vid varje kontakt. Vi hade höga förväntningar på mäklarna då vi visste att de sålt lägenheter med framgång flera gånger tidigare i vår förening/fastighet. Våra förväntningar infriades.
    Sammantaget medförde Tobias och Daniel att vi kände oss lugna och trygga under processens gång. Läs mer
    2019-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robin E
    Tack Robin!
    Det var väldigt roligt och hjälpa er.
    Hoppas ni kommer trivas i nya boendet.
  • 2019-02-11

Sara Å skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag fick hjälp av Kasper Isgren för att sälja min bostadsrätt under 2018. Under hela försäljningsprocessen fanns han där för alla frågor, funderingar och som stöd. Han gjorde ett fantastiskt arbete, definitivt utöver vad jag förväntade. Jag kan varmt rekommendera Kasper Isgren som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-07

Elisabeth J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vi blev kontaktade av Emma Wrangmark över telefon och hon hade en väldigt jordnära och proffsig approach. Vi hade börjat leta efter hus och skulle i så fall sälja vår 3a på Lorensborg när vi hittade vårat framtida boende. Emma stod ut ifrån mängden av de mäklare som hade ringt upp oss runt den tiden så det kändes rätt redan vid första kontakten. Hon gjorde ett strålande jobb från start till slut och överträffade våra förväntningar på alla punkter; planering, förslag på styling, koll på marknaden, service minded och avslutningsvis försäljningen.
    Vi kommer utan tvekan att rekommendera Emma till dom vi känner. Läs mer
  • 2019-02-07

Mate M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Kasper skulle sälja våran lägenhet på Ribersborg. Kasper gav ett härligt, proffesionellt och tryggt intryck. Vii kände oss trygga med Kasper.

Kasper gjorde ett enormt grundligt jobb och va trevlig och informerade oss hela tiden hur det gick. Trots att försäljningen gick trögt så slutade inte Kasper att jobba och till sist fick vi lägenheten såld.

Kasper är otroligt proffesionellt och ger verkligen allt för kunden. Han är ärlig och återkopplar direkt vad som händer.

Rekommenderar starkt Kasper!

// 2st supernöjda kunder! Läs mer
  • 2019-02-05

Johan S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Superbra och proffsig! Rekommenderas. Läs mer
  • Alexandra W

2019-02-04

Alexandra W skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag och min man fick hjälp av Kasper med att sälja en bostadsrätt i Ribersborg, Malmö. Han gav ett mycket bra första intryck och nådde sedan upp till förväntningarna genom hela affären. Han gjorde mycket grundlig research, var tydlig och mycket trevlig varje gång vi pratade. Vi kände hela tiden fullt förtroende för Kasper och skulle rekommendera honom varmt. Läs mer
  • 2019-01-27

Ulrika Lahti skrev om Sebastian Kackarovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sebastian hade tillsamman med Tobias Enckell, som jag tidigare anlitat för föreningens del, hand om min lägenhetsförsäljning. Sebastian höll låg profil igenom hela processen. Upplevde att jag hade en bättre dialog med Tobias.
    Slutresultatet blev dock lyckat. En snabb och smidig affär där jag blev nöjd med slutpriset.
    Tack för gott arbete och lycka till med framtida uppdrag. Läs mer
    Sebastian K gillar detta
  • Frida M

2019-01-22

Frida M skrev om Sebastian Kackarovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jättebra bemötande på visning och efteråt och alltid tillgänglig på telefon för frågor och dylikt. Enda gången jag känt mig något stressad var när budgivningen var över på kvällen och kontraktskrivningen skulle skett direkt dagen efter, men när jag uttryckte detta så kunde tiden ändras även om det blev på en helgdag vilket jag uppskattade mycket eftersom jag har lite annorlunda arbetstider. Känner mig trygg och nöjd med hela affären. Läs mer
    2019-01-23 Sebastian K svarar Frida M
    Tack så mycket för ditt omdöme, det glädjer mig att du känner dig nöjd! /Sebastian
  • 2019-01-22

Esther Ida Martina F skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Valde Kasper som mäklare för att sälja min etta. Hade fått goda rekommendationer & bra intryck av honom på andra visningar samt vid första mötet. Tyvärr blev jag inte mer än ”nöjd” med hela försäljningen; exempelvis sådär med fotografen som rekommenderades samt med vissa återkopplingar som skulle ske, men ej kom. Fick ett sämre förtroende på grund av hans bemötande i vissa samtal och när mina nycklar tillfälligt försvann. Läs mer
    2019-01-24 Kasper I svarar Esther Ida Martina F
    Tack för feedback Esther! Förstår att det uppstod frågetecken hos dig när jag förväxlade nycklarna. Det skulle vara givande för mig att få veta mer om hur du upplevde mitt bemötande, så att jag kan lära av det. Vi hörs med avstämning inför tillträdet.
  • Fredrik Tobias S

2019-01-21

Fredrik Tobias S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Bra hantering vid försäljning av lägenhet. Proffsigt och ambitiöst Läs mer
    2019-01-24 Kasper I svarar Fredrik Tobias S
    Tack förtroendet Fredrik! Hör gärna av er om jag kan hjälpa er i husletandet, med exempelvis prisstatistik eller om ni vill bolla vad som helst!
  • Bo R

2019-01-17

Bo R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Behövde sälja min lägenhet i Malmö Live.
    Anlitade Nathalie Borgernäs. Utmärkt val.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig,
    noggrann, kompetent, effektiv och
    med starkt fokus på att uppnå bra resultat.
    Överträffade mina förväntningar. Fler sådana
    fastighetsmäklare!
    Bo Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Bo R
    Stort tack för fina ord Bo! Det har varit jätteroligt att få samarbeta tillsammans med dig och få förtroendet att hjälpa till. Stort lycka till med din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Marianne S

2019-01-09

Marianne S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    2a lägeheten som sålts av Emma Wrangmark, Sv Fastighförm åt mig
    Mycker duktig, tillmötesgående o serviceinriktad , påläst o allrid till hands.
    Inga krångliheter någonstans.

Utomordentligt väl skött!! Läs mer
    2019-01-14 Emma W svarar Marianne S
    Tack snälla Marianne för din fina rekommendation!
    Alltid ett nöje att få hjälpa dig! :)
  • 2019-01-08

Peipei J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    I have a great experience of buying an apartment. My broker Emma helps me a lot to understand the process of buying an apartment in Sweden and quick answer to my questions. She detailed explained the contract to me which really appreciated and very patient! Really thanks and wonderful experience to me! Läs mer
    2019-01-15 Emma W svarar Peipei J
    Thank you so much Peipei for your recommendation and kind words! :)
    Best regards, Emma
  • 2019-01-02

Sandra Madelen L skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag har sålt en 1,5a på 48 kvm i malmö och kom i kontakt med Emma genom mina föräldrar som även dom använt samma firma.
    Första mötet med Emma gav mig en känsla av genuint intresse för mig/min bostad men även ett glatt leende och jag fick en bra känsla.. jag var trygg med att Emma var den som skulle representera min bostad!
    Jag hade mina förväntningar men trodde aldrig det skulle gå så snabbt eller så enkelt som det gjorde och eftersom det är första gången jag säljer en bostad så var det väldigt skönt att ha en stöttande mäklare med mig hela tiden så mina förväntningar blev mer än uppfyllda!! Läs mer
    2019-01-02 Emma S svarar Sandra Madelen L
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra! Vi hörs snart igen!
  • 2018-12-11

Julia N skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Professionell och jag kände ett stort förtroende för mäklaren. Läs mer
    2018-12-11 Emelie I svarar Julia N
    Tack så hemskt mycket för omdömet Julia. Jag hoppas du kommer trivas kanonbra i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • 2018-12-07

Rune C skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Lägenheten såldes för 1500000:-
    Jag blev mycket väl bemött och jag tycket att mäklaren levde över förväntningar som jag hade Läs mer
    2018-12-07 Emelie I svarar Rune C
    Tack så jätte mycket för förtroendet och det fina omdömet! Önskar er allt gott! Mvh Emelie
  • 2018-12-06

Emma G skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt och är väldigt imponerad över hur enkelt och snabbt allt gick. Emma Svensson är kunnig, tydlig och engagerad och ett extra plus i kanten är hennes lokalkännedom! Läs mer
    2018-12-07 Emma S svarar Emma G
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • 2018-12-04

Lisbeth B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt i Malmö. Mäklaren Ebba Jönsson har överträffat mina förväntningar. Hon har bemött mig med engagemang och tålamod på ett utmärkt sätt. Jag har hennes erfarenhet och magkänsla att tacka för att lägenheten till slut blev såld. Hon är kunnig och noggrann, så man får förtroende och känner sig trygg. Man får svar på sina frågor, och man känner sig välkommen att fråga om det mesta. Jag har blivit mycket trevligt bemött. Läs mer
    2018-12-05 Ebba J svarar Lisbeth B
    Tack Lisbeth för ditt fina omdöme, det värmer!
    Det har varit roligt att hjälpa er och ni är alltid välkomna tillbaka!
    /Ebba
  • 2018-11-30

Lisa B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    3 RoK i Malmö centrum, vid Caroli Centrum. Försäljning i slutet av november 2018.

Blev superproffsigt bemött av mäklaren Daniel Karlsson när han kom för att värdera lägenheten. Initialt skulle detta leda till ett utköp men jag bestämde mig där och då att jag ville sälja med Svensk fastighetsförmedling istället. De erbjöd tjänster som jag kände var relevanta och de ingick i mäklararvodet.

Från början till slut (vilket i detta ovanliga fall var 8 dagar) blev jag bemött med sympati, kunnighet, tydlighet och ständig återkoppling, vilket jag uppskattde enormt.

Försäljningen gick otroligt smidigt till och all kommunikation var enkel och igen, tydlig.

Jag kan inte understryka nog hur mycket jag rekommenderar Daniel och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie sålde vår lägenhet på Sturegatan. Vi är väldigt nöjda med allt från första bemötande fram tills lyckad försäljning, en bra bit över utropspriset.
    Vi upplevde vår mäklare som kunnig, seriös och trevlig. Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Daniel E
    Tack Daniel! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda med både process och slutresultat, det var jätteroligt att få hjälpa er. Stort lycka till med det nya huset! :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2018-11-25

Zaid G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålt en lgh som är svårsåld. Mäklaren var alltid trevlig och tillgänglig. En lugn, rak och kunnig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
  • 2018-11-25

Ümer A skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag tycker att Emelie har överträffat mina högt ställda förväntningar som mäklare. Emelie har varit väldigt professionell och engagerad under säljprcessen. Jag kan varmt rekommendera Emelie!

//Ümer Läs mer
    2018-11-25 Emelie I svarar Ümer A
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet Umer! Det har varit ett stort nöje att hjälpa dig med försäljningen. /Mvh Emelie
  • 2018-11-24

Roger S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    vi har fått mycket god hjälp med vår bostadsaffär och är mycket nöjda. Det gäller hela processen från första möte tills affären har genomförts. Bra jobbat! Läs mer
    2018-11-25 Ebba J svarar Roger S
    Tack så mycket Roger, det värmer att höra! Med vänlig hälsning, Ebba
  • 2018-11-23

Sofie J skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålde min tvåa i Fågelbacken med hjälp av Daniel. Han är väldigt kompetent, professionell och engagerad. Han återkopplade under hela processen och höll mig uppdaterad om vad som skulle hända härnäst. Jag är supernöjd med allt och kan alla gånger rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2018-11-17

Andreas N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Såld bostadsrätt i Malmö City.

Oerhört professionellt från första kontakten till avslutad affär.

Förväntade mig en mäklare som har förståelse för att detta kan vara kundens största och viktigaste affär i livet. Då är det viktigt med ömsesidigt förtroende och respekt, detta ger Kasper genom ett personligt lugn, stor kunskap om regler, lagar och marknaden samt ett mycket gott bemötande.

Jag rekommenderar varmt Kasper Isgren och Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum för såväl säljare som köpare. Här får du vad du betalar för, professionalism och respekt genom hela köp-/säljprocessen. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Andreas N
    Stort Tack för förtroendet Andreas! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas resan varit grym, nu väntar nya spännande saker för er 2019!
  • 2018-11-17

Madeleine L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Har köpt en lägenhet förmedlad av Kasper Isgren. Kasper är påläst och förtroendeingivande och jag kommer gärna använda mig av Kasper vid kommande bostadsförsäljningar Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Madeleine L
    Stort tack för ord som värmer! Snart är det ju dags för inflytt också :) Vi hörs och ses snart!
  • 2018-11-14

Olof M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålde en lägenhet i Malmö med Nathalies hjälp. Hon var proffsig, tålmodig med "dumma frågor" från mig och mycket trevlig. Hon lyckades hitta helt rätt köpare och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Olof M
    Tack för din fina recension Olof! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2018-11-12

Rasmus J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    - Professionellt och trevligt bemötande.
    - Hela processen gick helt enligt Emmas plan och bostaden såldes till önskat slutpris.
    - Vi kommer samarbeta med Emma om möjligheten ges. Läs mer
  • 2018-11-11

Rania E skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Duktig mäklare som gav oss all information som behövdes. Nöjda med vårt köp Läs mer
    2018-11-12 Ebba J svarar Rania E
    Tack för ditt omdöme Rania! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset! /Ebba
  • Hanna T

2018-11-05

Hanna T skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Supernöjd! Från nästan inget folk på visningarna och endast skambud med min gamla mäklare, till budgivning och ett högt slutpris med Emma Svensson! Kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2018-11-28 Emma S svarar Hanna T
    Tack snälla! Det var kul att få hjälpa till! :)
  • 2018-11-04

Lovisa B skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpare av lägenhet. Jag blev bemött på ett professionellt men samtidigt personligt sätt av mäklaren, finns ingenting negativt att tillägga! Läs mer
    2018-11-05 Emma S svarar Lovisa B
    Tack Lovisa! Kul att höra att du är nöjd! Hörs snart igen! //Mvh Emma
  • 2018-11-03

Ria S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Emma Wrangmark var vår fastighetsmäklare som hjälpte med att sälja min mors lägenhet efter att hon hade avlidet. Emma var ett nöje att arbeta. Hon är kunnig, kompetent och vänlig. Hon svarade alltid på mina frågor och gav information i tid. Hon var väldigt tålmodig med mig, som jag bor i USA och var i kontakt via telefon och email. Jag hade fin kontakt med henne och rekommenderar henne starkt till någon som köper eller säljer en fastighet i Malmö. Läs mer
  • 2018-11-01

Andreas G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpt en etta i Västra hamnen, Malmö. Jättenöjd med allting, från visningen till påskrivet kontrakt. Snabb service och trevligt bemötande samt god kunskap (fick svar på alla mina frågor...). Kan klart rekommenderas! Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Andreas G
    Tack för rekommendationen Andreas! Roligt att höra att du är så nöjd :) Hoppas du trivs bra i nya lägenheten! Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2018-11-01

Tara C skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie fanns där för mig från början till slut!
    Hon var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Väldigt nöjd kund! Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Tara C
    Tack Tara! Det betyder jättemycket att få höra. Hoppas du trivs bra med både jobb och boende i Stockholm! Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2018-10-30

Bo F skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Brf Åsunden i Malmö. Vi blev bra bemötta, fick stort förtroende direkt. Mäklaren var bra påläst
    och lämna bra information om objektet. Bra kontakt via E-mail och SMS. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar under processen. Vi är mycket nöjda med mäklaren allt har varit perfekt,
    har ej mer att skriva. Högsta Betyg. Läs mer
  • 2018-10-28

Pontus I skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Emelie hjälpte mig att köpa min första lägenhet. Hon gjorde affären trygg och höll mig ständigt uppdaterad. jätte nöjd Läs mer
    2018-10-29 Emelie I svarar Pontus I
    Tack så jätte mycket för det fina omdömet Pontus! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Josephine N

2018-10-23

Josephine N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie Borgernäs var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Västra hamnen. Jag har tidigare sålt lägenheter med andra mäklare men Nathalie är utan tvekan den bästa. Från det första mötet när lägenheten värderades tills kontraktsskrivning har kontakten varit fantastisk. Nathalie är otroligt trevlig men även en väldigt kunnig och proffessionell mäklare. Jag har fått uppdateringar under hela processen och allt har verkligen överträffat mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Nathalie som har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Josephine N
    Wow! Tack Josephine! Dina ord värmer verkligen :) Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Hoppas du trivs bra i Göteborg och att du kommit in i nya jobbet. Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2018-10-23

Anna Louise H skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vi har sålt en lägenhet och träffade mäklaren genom att vi var på en visning. Emelie var öppen, tillmötesgående och positiv vilket är viktiga egenskaper att ha, därför ville vi gärna att hon skulle sälja vår lägenhet.

Ett fantastiskt samarbete, flexibel och hjälper gärna till med allt. 👍 Läs mer
    2018-10-23 Emelie I svarar Anna Louise H
    Tack snälla Aleks och Anna för dom varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet. Mvh Emelie
  • 2018-10-22

Mona H skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Märklaren var tydlig och förstog mej.

Positive och glad tjej:). Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Mona H
    Tack så mycket för din fina respons Mona! Jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet :)
  • Moe I

2018-10-22

Moe I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpt bostadsrätt. Kunnig, noggrann och vänlig. Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Moe I
    Tack så mycket för fina ord! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!
  • 2018-10-22

Anna skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    En mäklare med stort visat intresse från början till slut. Professionell och engagerad och försöker se till att dina önskemål blir beträffade. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Anna
    Tack Anna för din fina rekommendation! Det värmer verkligen :) Stort lycka till med ert nya äventyr i Göteborg!
  • 2018-10-18

Jennie A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Anlitade Natalie Borgernäs. Otroligt engagerad, kompetent och driven mäklare. Hade höga förväntningar och de överträffades. Nu är vår lgh i Slottstaden såld. Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö