Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 321 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

• 2019-01-21

Fredrik Tobias S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Bra hantering vid försäljning av lägenhet. Proffsigt och ambitiöst Läs mer
  • Bo R

2019-01-17

Bo R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Behövde sälja min lägenhet i Malmö Live.
    Anlitade Nathalie Borgernäs. Utmärkt val.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig,
    noggrann, kompetent, effektiv och
    med starkt fokus på att uppnå bra resultat.
    Överträffade mina förväntningar. Fler sådana
    fastighetsmäklare!
    Bo Läs mer
  • Marianne S

2019-01-09

Marianne S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    2a lägeheten som sålts av Emma Wrangmark, Sv Fastighförm åt mig
    Mycker duktig, tillmötesgående o serviceinriktad , påläst o allrid till hands.
    Inga krångliheter någonstans.

Utomordentligt väl skött!! Läs mer
    2019-01-14 Emma W svarar Marianne S
    Tack snälla Marianne för din fina rekommendation!
    Alltid ett nöje att få hjälpa dig! :)
  • 2019-01-08

Peipei J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    I have a great experience of buying an apartment. My broker Emma helps me a lot to understand the process of buying an apartment in Sweden and quick answer to my questions. She detailed explained the contract to me which really appreciated and very patient! Really thanks and wonderful experience to me! Läs mer
    2019-01-15 Emma W svarar Peipei J
    Thank you so much Peipei for your recommendation and kind words! :)
    Best regards, Emma
  • 2019-01-02

Sandra Madelen L skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag har sålt en 1,5a på 48 kvm i malmö och kom i kontakt med Emma genom mina föräldrar som även dom använt samma firma.
    Första mötet med Emma gav mig en känsla av genuint intresse för mig/min bostad men även ett glatt leende och jag fick en bra känsla.. jag var trygg med att Emma var den som skulle representera min bostad!
    Jag hade mina förväntningar men trodde aldrig det skulle gå så snabbt eller så enkelt som det gjorde och eftersom det är första gången jag säljer en bostad så var det väldigt skönt att ha en stöttande mäklare med mig hela tiden så mina förväntningar blev mer än uppfyllda!! Läs mer
    2019-01-02 Emma S svarar Sandra Madelen L
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra! Vi hörs snart igen!
  • 2018-12-11

Julia N skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Professionell och jag kände ett stort förtroende för mäklaren. Läs mer
    2018-12-11 Emelie I svarar Julia N
    Tack så hemskt mycket för omdömet Julia. Jag hoppas du kommer trivas kanonbra i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • 2018-12-07

Rune C skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Lägenheten såldes för 1500000:-
    Jag blev mycket väl bemött och jag tycket att mäklaren levde över förväntningar som jag hade Läs mer
    2018-12-07 Emelie I svarar Rune C
    Tack så jätte mycket för förtroendet och det fina omdömet! Önskar er allt gott! Mvh Emelie
  • 2018-12-06

Emma G skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt och är väldigt imponerad över hur enkelt och snabbt allt gick. Emma Svensson är kunnig, tydlig och engagerad och ett extra plus i kanten är hennes lokalkännedom! Läs mer
    2018-12-07 Emma S svarar Emma G
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • 2018-12-04

Lisbeth B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt i Malmö. Mäklaren Ebba Jönsson har överträffat mina förväntningar. Hon har bemött mig med engagemang och tålamod på ett utmärkt sätt. Jag har hennes erfarenhet och magkänsla att tacka för att lägenheten till slut blev såld. Hon är kunnig och noggrann, så man får förtroende och känner sig trygg. Man får svar på sina frågor, och man känner sig välkommen att fråga om det mesta. Jag har blivit mycket trevligt bemött. Läs mer
    2018-12-05 Ebba J svarar Lisbeth B
    Tack Lisbeth för ditt fina omdöme, det värmer!
    Det har varit roligt att hjälpa er och ni är alltid välkomna tillbaka!
    /Ebba
  • 2018-11-30

Lisa B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    3 RoK i Malmö centrum, vid Caroli Centrum. Försäljning i slutet av november 2018.

Blev superproffsigt bemött av mäklaren Daniel Karlsson när han kom för att värdera lägenheten. Initialt skulle detta leda till ett utköp men jag bestämde mig där och då att jag ville sälja med Svensk fastighetsförmedling istället. De erbjöd tjänster som jag kände var relevanta och de ingick i mäklararvodet.

Från början till slut (vilket i detta ovanliga fall var 8 dagar) blev jag bemött med sympati, kunnighet, tydlighet och ständig återkoppling, vilket jag uppskattde enormt.

Försäljningen gick otroligt smidigt till och all kommunikation var enkel och igen, tydlig.

Jag kan inte understryka nog hur mycket jag rekommenderar Daniel och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie sålde vår lägenhet på Sturegatan. Vi är väldigt nöjda med allt från första bemötande fram tills lyckad försäljning, en bra bit över utropspriset.
    Vi upplevde vår mäklare som kunnig, seriös och trevlig. Läs mer
  • 2018-11-25

Zaid G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålt en lgh som är svårsåld. Mäklaren var alltid trevlig och tillgänglig. En lugn, rak och kunnig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
  • 2018-11-25

Ümer A skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag tycker att Emelie har överträffat mina högt ställda förväntningar som mäklare. Emelie har varit väldigt professionell och engagerad under säljprcessen. Jag kan varmt rekommendera Emelie!

//Ümer Läs mer
    2018-11-25 Emelie I svarar Ümer A
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet Umer! Det har varit ett stort nöje att hjälpa dig med försäljningen. /Mvh Emelie
  • 2018-11-24

Roger S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    vi har fått mycket god hjälp med vår bostadsaffär och är mycket nöjda. Det gäller hela processen från första möte tills affären har genomförts. Bra jobbat! Läs mer
    2018-11-25 Ebba J svarar Roger S
    Tack så mycket Roger, det värmer att höra! Med vänlig hälsning, Ebba
  • 2018-11-23

Sofie J skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålde min tvåa i Fågelbacken med hjälp av Daniel. Han är väldigt kompetent, professionell och engagerad. Han återkopplade under hela processen och höll mig uppdaterad om vad som skulle hända härnäst. Jag är supernöjd med allt och kan alla gånger rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2018-11-17

Andreas N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Såld bostadsrätt i Malmö City.

Oerhört professionellt från första kontakten till avslutad affär.

Förväntade mig en mäklare som har förståelse för att detta kan vara kundens största och viktigaste affär i livet. Då är det viktigt med ömsesidigt förtroende och respekt, detta ger Kasper genom ett personligt lugn, stor kunskap om regler, lagar och marknaden samt ett mycket gott bemötande.

Jag rekommenderar varmt Kasper Isgren och Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum för såväl säljare som köpare. Här får du vad du betalar för, professionalism och respekt genom hela köp-/säljprocessen. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Andreas N
    Stort Tack för förtroendet Andreas! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas resan varit grym, nu väntar nya spännande saker för er 2019!
  • 2018-11-17

Madeleine L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Har köpt en lägenhet förmedlad av Kasper Isgren. Kasper är påläst och förtroendeingivande och jag kommer gärna använda mig av Kasper vid kommande bostadsförsäljningar Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Madeleine L
    Stort tack för ord som värmer! Snart är det ju dags för inflytt också :) Vi hörs och ses snart!
  • 2018-11-14

Olof M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålde en lägenhet i Malmö med Nathalies hjälp. Hon var proffsig, tålmodig med "dumma frågor" från mig och mycket trevlig. Hon lyckades hitta helt rätt köpare och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-12

Rasmus J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    - Professionellt och trevligt bemötande.
    - Hela processen gick helt enligt Emmas plan och bostaden såldes till önskat slutpris.
    - Vi kommer samarbeta med Emma om möjligheten ges. Läs mer
  • 2018-11-11

Rania E skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Duktig mäklare som gav oss all information som behövdes. Nöjda med vårt köp Läs mer
    2018-11-12 Ebba J svarar Rania E
    Tack för ditt omdöme Rania! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset! /Ebba
  • Hanna T

2018-11-05

Hanna T skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Supernöjd! Från nästan inget folk på visningarna och endast skambud med min gamla mäklare, till budgivning och ett högt slutpris med Emma Svensson! Kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2018-11-28 Emma S svarar Hanna T
    Tack snälla! Det var kul att få hjälpa till! :)
  • 2018-11-04

Lovisa B skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpare av lägenhet. Jag blev bemött på ett professionellt men samtidigt personligt sätt av mäklaren, finns ingenting negativt att tillägga! Läs mer
    2018-11-05 Emma S svarar Lovisa B
    Tack Lovisa! Kul att höra att du är nöjd! Hörs snart igen! //Mvh Emma
  • 2018-11-03

Ria S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Emma Wrangmark var vår fastighetsmäklare som hjälpte med att sälja min mors lägenhet efter att hon hade avlidet. Emma var ett nöje att arbeta. Hon är kunnig, kompetent och vänlig. Hon svarade alltid på mina frågor och gav information i tid. Hon var väldigt tålmodig med mig, som jag bor i USA och var i kontakt via telefon och email. Jag hade fin kontakt med henne och rekommenderar henne starkt till någon som köper eller säljer en fastighet i Malmö. Läs mer
  • 2018-11-01

Andreas G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpt en etta i Västra hamnen, Malmö. Jättenöjd med allting, från visningen till påskrivet kontrakt. Snabb service och trevligt bemötande samt god kunskap (fick svar på alla mina frågor...). Kan klart rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-01

Tara C skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie fanns där för mig från början till slut!
    Hon var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • 2018-10-30

Bo F skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Brf Åsunden i Malmö. Vi blev bra bemötta, fick stort förtroende direkt. Mäklaren var bra påläst
    och lämna bra information om objektet. Bra kontakt via E-mail och SMS. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar under processen. Vi är mycket nöjda med mäklaren allt har varit perfekt,
    har ej mer att skriva. Högsta Betyg. Läs mer
  • 2018-10-28

Pontus I skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Emelie hjälpte mig att köpa min första lägenhet. Hon gjorde affären trygg och höll mig ständigt uppdaterad. jätte nöjd Läs mer
    2018-10-29 Emelie I svarar Pontus I
    Tack så jätte mycket för det fina omdömet Pontus! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Mvh Emelie
  • Josephine N

2018-10-23

Josephine N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Nathalie Borgernäs var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Västra hamnen. Jag har tidigare sålt lägenheter med andra mäklare men Nathalie är utan tvekan den bästa. Från det första mötet när lägenheten värderades tills kontraktsskrivning har kontakten varit fantastisk. Nathalie är otroligt trevlig men även en väldigt kunnig och proffessionell mäklare. Jag har fått uppdateringar under hela processen och allt har verkligen överträffat mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Nathalie som har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • 2018-10-23

Anna Louise H skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vi har sålt en lägenhet och träffade mäklaren genom att vi var på en visning. Emelie var öppen, tillmötesgående och positiv vilket är viktiga egenskaper att ha, därför ville vi gärna att hon skulle sälja vår lägenhet.

Ett fantastiskt samarbete, flexibel och hjälper gärna till med allt. 👍 Läs mer
    2018-10-23 Emelie I svarar Anna Louise H
    Tack snälla Aleks och Anna för dom varma orden! Det har varit ett nöje att hjälpa er med er försäljning. Jag hoppas att ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet. Mvh Emelie
  • 2018-10-22

Mona H skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Märklaren var tydlig och förstog mej.

Positive och glad tjej:). Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Mona H
    Tack så mycket för din fina respons Mona! Jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet :)
  • Moe I

2018-10-22

Moe I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpt bostadsrätt. Kunnig, noggrann och vänlig. Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Moe I
    Tack så mycket för fina ord! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!
  • 2018-10-22

Anna skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    En mäklare med stort visat intresse från början till slut. Professionell och engagerad och försöker se till att dina önskemål blir beträffade. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Anna
    Tack Anna för din fina rekommendation! Det värmer verkligen :) Stort lycka till med ert nya äventyr i Göteborg!
  • 2018-10-18

Jennie A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Anlitade Natalie Borgernäs. Otroligt engagerad, kompetent och driven mäklare. Hade höga förväntningar och de överträffades. Nu är vår lgh i Slottstaden såld. Läs mer
  • 2018-10-16

Jonas W skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Emelie fick i uppdrag att sälja vår bostadsrätt, och hon gjorde detta jobb utmärkt. Vi är nöjda med allting. Kontakten med Emelie har funkat jättebra, hon va alltid tillgänglig. Allting har sköts snyggt och snabbt. Skulle varmt rekommendera Emelie. Läs mer
    2018-10-16 Emelie I svarar Jonas W
    Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Tusen tack för förtroendet och detta fina omdömet! Kul att ni är nöjda. Mvh Emelie
  • 2018-10-13

Caroline J skrev om Emelie Ivansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålde bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder - Ansvarig mäklare Emelie Ivansson. Mina förväntningar var att få min lägenhet såld inom en relativt kort tidsperiod, att ha en transparent och lätt dialog med mäklaren genom hela processen och att slippa fundera för mycket över stegen i processen, samt få lite råd och tips under processens gång.

Från första mötet gav Emelie och ett gott intryck - Professionell men personlig samt ett tryggt intryck med en ödmjukhet som ibland saknas inom branschen. Hon var lätt att ha att göra med och gav guidning genom hela processen. Oavsett vad mitt slutpris skulle hamnat på i slutändan skulle jag rekommendera mäklaren och det här mäklarkontoret. Plus i kanten blev det självklart när affär och slutpris hamnade långt över mina förväntningar! Läs mer
    2018-10-14 Emelie I svarar Caroline J
    Tusen tack för förtroendet och dom fina orden Caroline! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med din försäljning. Mvh Emelie
  • 2018-10-08

Eva A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålde min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren hade ett mycket professionellt bemötande och svarade alltid snabbt på mail och sms. Jag kunde fråga om råd och fick bra vägledning när jag skulle fatta beslut. Bilderna av lägenheten blev jättefina och jag var väldigt nöjd med besiktningen de erbjöd via anticimex. Kände mig 100% trygg, jag kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2018-10-09 Ebba J svarar Eva A
    Tack Eva för det fina omdömet. Det har bara varit roligt att hjälpa er! Hoppas att ni kommer att trivas fint i er nya lägenhet!
    /Ebba
  • 2018-10-08

Jens Emanuel R skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålt en lägenhet i malmö.

Positivt, glatt och proffisinoellt

Snabb affär med bra vinst, Emma wrangmark gjorde allt och mer där till för att allt skulle funka, full hängivenhet och hanterar allt på bästa sätt!

Jätte nöjd med Emma hon gjorde allt jobb och mer där till! Toppen rekomenderar henne varmt vilken dag som helst! Läs mer
  • 2018-10-04

Anna-Lena C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Sålt en taklägenhet. Det tog längre tid än vad vi förväntat oss.
    Väldigt nöjd med processen. Mäklaren var seriös, lugn och pålitlig.
    Hade kanske förväntat mig ett högre pris för lägenheten. Läs mer
  • 2018-10-03

Hada Y skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    We worked with Daniel to sell our apartment and we couldn't be happier with his service.

Daniel is professional, professional and professional. He approached the business with his expertise in the industry as well as his great attention to details. Our communication was excellent. His ability to break things down and lead us through the process made what could be a daunting task so much easier.

I need to add that we did briefly talked to another broker before, but that broker thought that our apartment was "impossible to sell". He made us feel stupid for having owned that property, wherewas Daniel took the job with confidence and sold it at a good price. What a stark contrast!

If you need to sell your property, talk to Daniel! Läs mer
  • 2018-09-30

Mürteza Petrit I skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag är jätta nöjd över Ebba Jönsson som vår mäklare. Hon gjorde ett väldigt bra jobb med att sälja vårt huset, tack för allt

MVH Gamze Idriz Läs mer
    2018-10-01 Ebba J svarar Mürteza Petrit I
    Tack så mycket för ert omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. /Ebba
  • 2018-09-27

Ibrahim A skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag hade tidigare träffat ett par mäklare för försäljning av min bostadsrätt utan att få till det riktigt.
    Emma gav mig ett gott intryck från första mötet vilket kändes tryggt för mig. Hon var proffsig i sitt arbete med bla statestik på avslutade försälningar i området, fotografering mm.

Emma var det klara valet för mig när jag valde ut mäklare.
    Jag rekomnderar henne start till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-10-01 Emma S svarar Ibrahim A
    Tack så mycket för din rekommendation! VI hörs vidare :)
  • 2018-09-27

Jakob M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag anlitade Daniel för att sälja min bostad.
    Han var mycket engagerad, trevlig, lyhörd och mån om att alltid snabbt återkomma när jag sökte honom.
    Jag är mycket nöjd med priset han fick ut för min bostad och med den service och kontinuerliga dialog med mig som säljare, köparen och andra spekulanter som Daniel hanterade genom hela affären. Läs mer
  • 2018-09-23

Malin T skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vi fick hjälp av Daniel med att sälja vår lägenhet sommaren -18.

Daniel ingav förtroende och lugn, höll oss uppdaterade genom hela processen och bemötte spekulanter och budgivare proffsigt.

Vi rekommenderar Daniel any day of the week!

/Mats & Malin Läs mer
  • 2018-09-21

Neir V skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Me an my wife bought a Radhus. Our real estate was really good, calm and a good advisor. All our questions were answered
    Thank you very much Emma Svensson Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Neir V
    Thank you for this recommendation and congratulation again on a very nice house. See you soon!
  • 2018-09-20

Annika K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Vår mäklare Emma Svensson har visat ett stort engangemang och har fortlöpande informerat oss vad som hänt under vår försäljning av vår bostadsrätt. Emma gav oss ett väldigt positiv intryck redan vid vår första kontakt. Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Annika K
    Vad kul att ni är nöjda. Tack för omdömet! :)
  • 2018-09-19

Anthony S skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt, en fin liten 2:a på S:t Knuts Torg i Malmö.

Jag har blivit bemött väldigt professionellt av mäklaren.

Jag uppskattar att mäklaren var tillgänglig även utanför de klassiska kontorstimmarna.

I helhet är jag väldigt nöjd med köpprocessen och har fått svar och hjälp med alla frågor jag ställt. Läs mer
    2018-09-21 Emma S svarar Anthony S
    Tack! Kul att du uppskattat mitt arbete! Vi hörs!
  • 2018-09-15

Robin W skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Lyhörd och samarbetsvillig mäklare. Pålitlig och driven! Varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-09-15 Ebba J svarar Robin W
    Tack för fint omdöme. Hoppas att ni kommer trivas i nya bostaden nu! /Ebba
  • Jonny W

2018-09-15

Jonny W skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Duktig mäklare som gör sitt bästa för att få objektet sålt. Läs mer
    2018-09-15 Ebba J svarar Jonny W
    Tack snälla för omdömet! Hoppas att ni kommer att trivas nu i nya bostaden! /Ebba
  • Ahmed H

2018-09-14

Ahmed H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Köpte precis min första bostad från svensk fastighetsförmedling efter en hel del visningar på andra lägenheter. Jag rekommenderar verkligen mäklaren Ebba Jönsson! Blev väldigt bra bemött och fick svar på alla mina frågor om bostaden. Ett smidigare köp får man leta efter!
    Skicket på bostaden var precis som förväntat och bostaden hade fått en genomgående besiktning. Ska jag sälja eller köpa bostad nästa gång så blir det helt klart svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-09-14 Ebba J svarar Ahmed H
    Tack Ahmed för ditt fina omdöme! Bara roligt att få hjälpa dig. Jag hoppas att du kommer att trivas superbra i lägenheten och du är såklart varmt välkommen tillbaka den dagen du ska sälja! /Ebba
  • 2018-09-12

Ann S skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum
    Jag är mycket nöj med Ebba Jönssons mäklarinsats.

Tyvärr är denna enkätform för otydlig i min smak, så jag har inga ytterligare kommentarer. Läs mer
    2018-09-13 Ebba J svarar Ann S
    Tack så mycket för ditt omdöme Ann! /Ebba