Daniel Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 66 kunder tycker om Daniel Karlsson

• 2018-11-30

3 RoK i Malmö centrum, vid Caroli Centrum. Försäljning i slutet av november 2018.

Blev superproffsigt bemött av mäklaren Daniel Karlsson när han kom för att värdera lägenheten. Initialt skulle detta leda till ett utköp men jag bestämde mig där och då att jag ville sälja med Svensk fastighetsförmedling istället. De erbjöd tjänster som jag kände var relevanta och de ingick i mäklararvodet.

Från början till slut (vilket i detta ovanliga fall var 8 dagar) blev jag bemött med sympati, kunnighet, tydlighet och ständig återkoppling, vilket jag uppskattde enormt.

Försäljningen gick otroligt smidigt till och all kommunikation var enkel och igen, tydlig.

Jag kan inte understryka nog hur mycket jag rekommenderar Daniel och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-11-25

Sålt en lgh som är svårsåld. Mäklaren var alltid trevlig och tillgänglig. En lugn, rak och kunnig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
  • 2018-11-23

Sålde min tvåa i Fågelbacken med hjälp av Daniel. Han är väldigt kompetent, professionell och engagerad. Han återkopplade under hela processen och höll mig uppdaterad om vad som skulle hända härnäst. Jag är supernöjd med allt och kan alla gånger rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2018-10-04

Sålt en taklägenhet. Det tog längre tid än vad vi förväntat oss.
    Väldigt nöjd med processen. Mäklaren var seriös, lugn och pålitlig.
    Hade kanske förväntat mig ett högre pris för lägenheten. Läs mer
  • 2018-10-03

We worked with Daniel to sell our apartment and we couldn't be happier with his service.

Daniel is professional, professional and professional. He approached the business with his expertise in the industry as well as his great attention to details. Our communication was excellent. His ability to break things down and lead us through the process made what could be a daunting task so much easier.

I need to add that we did briefly talked to another broker before, but that broker thought that our apartment was "impossible to sell". He made us feel stupid for having owned that property, wherewas Daniel took the job with confidence and sold it at a good price. What a stark contrast!

If you need to sell your property, talk to Daniel! Läs mer
  • 2018-09-27

Jag anlitade Daniel för att sälja min bostad.
    Han var mycket engagerad, trevlig, lyhörd och mån om att alltid snabbt återkomma när jag sökte honom.
    Jag är mycket nöjd med priset han fick ut för min bostad och med den service och kontinuerliga dialog med mig som säljare, köparen och andra spekulanter som Daniel hanterade genom hela affären. Läs mer
  • 2018-09-23

Vi fick hjälp av Daniel med att sälja vår lägenhet sommaren -18.

Daniel ingav förtroende och lugn, höll oss uppdaterade genom hela processen och bemötte spekulanter och budgivare proffsigt.

Vi rekommenderar Daniel any day of the week!

/Mats & Malin Läs mer
  • 2018-08-19

Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Daniel. Vi blev proffsigt bemötta genom hela processen. Hade bra dialoger och fick hela tiden löpande uppdateringar. Daniel uppfyllde absolut våra förväntningar på en mäklare och vi rekommenderar honom för er andra som är i valet av mäklare. Läs mer
  • 2018-08-06

Köpt, mkt trevlig, kunnig, Daniel är bäst helt enkelt Läs mer
  • 2018-08-04

Daniel var från första stund en mäklare vi kände att vi litade på till 100%. Och den känslan stannade kvar under hela försäljningsprocessen.
    Några av de orden som beskriver Daniel är proffsighet, kunnighet, lyhördhet, transparens och tydlighet. Sen kan det tilläggas att han är förbannat trevlig också! ;-)
    Vi fick vår bostad såld snabbt, smidigt och till ett väldigt bra försäljningspris.
    Skulle vi göra om försäljningen hade vi inte ändrat på någonting.
    Vi kan varmt rekommendera Daniel Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    //Mats och Malin Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum