Emma Wrangmark

Läs vad 12 kunder tycker om Emma Wrangmark

• Marianne S

2019-01-09

2a lägeheten som sålts av Emma Wrangmark, Sv Fastighförm åt mig
    Mycker duktig, tillmötesgående o serviceinriktad , påläst o allrid till hands.
    Inga krångliheter någonstans.

Utomordentligt väl skött!! Läs mer
    2019-01-14 Emma W svarar Marianne S
    Tack snälla Marianne för din fina rekommendation!
    Alltid ett nöje att få hjälpa dig! :)
  • 2019-01-08

I have a great experience of buying an apartment. My broker Emma helps me a lot to understand the process of buying an apartment in Sweden and quick answer to my questions. She detailed explained the contract to me which really appreciated and very patient! Really thanks and wonderful experience to me! Läs mer
    2019-01-15 Emma W svarar Peipei J
    Thank you so much Peipei for your recommendation and kind words! :)
    Best regards, Emma
  • 2018-11-12

- Professionellt och trevligt bemötande.
    - Hela processen gick helt enligt Emmas plan och bostaden såldes till önskat slutpris.
    - Vi kommer samarbeta med Emma om möjligheten ges. Läs mer
  • 2018-11-03

Emma Wrangmark var vår fastighetsmäklare som hjälpte med att sälja min mors lägenhet efter att hon hade avlidet. Emma var ett nöje att arbeta. Hon är kunnig, kompetent och vänlig. Hon svarade alltid på mina frågor och gav information i tid. Hon var väldigt tålmodig med mig, som jag bor i USA och var i kontakt via telefon och email. Jag hade fin kontakt med henne och rekommenderar henne starkt till någon som köper eller säljer en fastighet i Malmö. Läs mer
  • 2018-10-30

Köpt en bostadsrättslägenhet på Brf Åsunden i Malmö. Vi blev bra bemötta, fick stort förtroende direkt. Mäklaren var bra påläst
    och lämna bra information om objektet. Bra kontakt via E-mail och SMS. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar under processen. Vi är mycket nöjda med mäklaren allt har varit perfekt,
    har ej mer att skriva. Högsta Betyg. Läs mer
  • 2018-10-08

Sålt en lägenhet i malmö.

Positivt, glatt och proffisinoellt

Snabb affär med bra vinst, Emma wrangmark gjorde allt och mer där till för att allt skulle funka, full hängivenhet och hanterar allt på bästa sätt!

Jätte nöjd med Emma hon gjorde allt jobb och mer där till! Toppen rekomenderar henne varmt vilken dag som helst! Läs mer
  • 2018-06-13

Super trevligt och hjälpsam 👌🏻👍🏻 Läs mer
  • Jenny S

2018-06-09

Jag sålde en bostadsrätt i Malmö, en trea med relativ närhet till centrum. Emma var mycket trevlig och vänlig mot både mig som säljare och mot köpare. Alltid tillgänglig via sms eller telefon. Gjorde sitt yttersta för att få igenom en affär under stressande omständigheter. Hon var mycket kunnig avseende regler och lagar avseende bostadsförsäljning, och mycket noggrann vid kontraktskrivandet. Jag är full av beundran för kompetens, flitighet och det goda humöret! Jag har 100% förtroende för Emma Wrangsmark! Läs mer
  • 2018-04-08

Emma är en mycket kvalificerad och driven säljare, som definitivt uppfyllde mina förväntningar på en duktig fastighetsförmedlare. Mycket påläst och kunnig, samt kom snabbt fram till ett avslut. Jag är mycket nöjd på sättet som hon drev affären i hamn! Läs mer
  • 2018-01-18

Redan från början upplevde vi Emma som en väldigt positiv och glad person som ingav förtroende. Under hela säljprocessen har hon kontinuerligt gett oss feedback på ett proffsigt och trevligt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

Daniel Karlsson