Kasper Isgren
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 40 kunder tycker om Kasper Isgren

• 2018-11-17

Såld bostadsrätt i Malmö City.

Oerhört professionellt från första kontakten till avslutad affär.

Förväntade mig en mäklare som har förståelse för att detta kan vara kundens största och viktigaste affär i livet. Då är det viktigt med ömsesidigt förtroende och respekt, detta ger Kasper genom ett personligt lugn, stor kunskap om regler, lagar och marknaden samt ett mycket gott bemötande.

Jag rekommenderar varmt Kasper Isgren och Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum för såväl säljare som köpare. Här får du vad du betalar för, professionalism och respekt genom hela köp-/säljprocessen. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Andreas N
    Stort Tack för förtroendet Andreas! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas resan varit grym, nu väntar nya spännande saker för er 2019!
  • 2018-11-17

Har köpt en lägenhet förmedlad av Kasper Isgren. Kasper är påläst och förtroendeingivande och jag kommer gärna använda mig av Kasper vid kommande bostadsförsäljningar Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Madeleine L
    Stort tack för ord som värmer! Snart är det ju dags för inflytt också :) Vi hörs och ses snart!
  • 2018-09-03

Kasper på Svensk fastighetsförmedling var professionell från första visning till kontraktsskrivning. Han var påläst på lägenheten han sålde och kunde svara på de frågor som dök upp utan svårighet. Kommer låta Svensk fastighetsförmedling sälja min lägenhet! Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Marie H
    Tack Marie! Kul att vi fick förtroendet att hjälpa dig med både köpet och försäljningen av din egen bostad. Körde förbi gatan här om veckan och såg att det lyste i fönstret högst upp :) Hoppas att du trivs!
  • 2018-09-02

Professionellt och strukturerat utan stress. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Berit H
    Tack Berit för fin feedback! Hoppas ni trivs bra i nya lyan. Hälsa Dietmar och ta hand om er!
  • 2018-08-15

Jag/vi upplever Kasper som en välutbildad och rutinerad mäklare. Han förbereder sig väl och sätter sig in i sina säljuppdrag på ett föredömligt sätt. Kasper har en mycket behaglig personlig framtoning, inger ett stort förtroende och bemöter såväl säljare som spekulanter på ett proffsigt sätt. En mäklare som jag/vi starkt kan rekommendera! Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Roland N
    Stort tack Roland! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningarna. Hälsa resterande i styrelsen så ses vi kanske snart!
  • 2018-08-14

Jag och min köpte en bostadsrätt i Malmö och vi är väldigt nöjda med Kaspers insats! Utöver att han är väldigt kompetent, är han också flexibel och tillmötesgående. Han gjorde så att vi kände oss trygga genom hela processen (trots att vi var utomlands under budgivning och kontraktsskrivning). Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Maria P
    Tack för fina vitsord! Hoppas att ni trivs bra i lägenheten och får njuta av Ribbans grymmaste terrasser till våren ; )
  • 2018-08-02

Köpt en lägenhet på 2 RoK efter ha letat en längre tid. Blev väl bemött, på ett professionellt sätt, och hade en bra dialog under hela processen, från första visning till köp. Har varit i kontakt med flera mäklare i jakt på lägenhet och få har jag fått så bra intryck av som Kasper. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Marcus S
    Tack Marcus för fin feedback! Hoppas att du trivs bra i lägenheten och att du får ett härligt och kreativt ritår 2019 :)
  • 2018-06-25

Kasper Isgren har sålt en bostadsrättslägenhet åt mig. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Otroligt kunnig och seriös, väl förberedd. Återkopplade både före och efter visning. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Berit L
    Tack Berit! Extra kul att få hjälpa dig både vid köpet och när du skulle sälja. Hoppas att du trivs i huset och att du har det fint! Hjälper dig gärna med deklarationen om du önskar det. Kommer att skicka dig ett mail om detta.
  • 2018-06-23

Har köpt bostadsrätt i Slottstaden, Malmö.
    Mäklaren väldigt trevlig, informativ, kunnig om både förening, bostaden, tipsade om vad som kan göras och hur i lägenheten med referenser till liknande objekt.
    Han kändes helt ärlig och tog sig tid med frågor.
    Ett mycket trevligt möte, en perfekt mäklare. Befriad från "försäljarsnacket". Bara objektiv och ärlig.
    Topp!👍 Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Yvonne D
    Tack för grymt fin feedback! Blir så glad att du upplevde det på detta sätt :)
  • 2018-06-18

Sålt en bostadsrätt. Mycket seriös och professionell mäklare. Bra på att kommunicera och hålla processen uppdaterad. Var mån om att skapa värde för såväl säljare som köpare. Läs mer
    2019-01-04 Kasper I svarar Per Å
    Tack för fina omdömet Per! Snart dags för lite deklaration som jag gärna hjälper er med om ni önskar. Hoppas allt är bra annars!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder och Centrum

Daniel Karlsson