Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Svensk Fastighetsförmedling Malmö

• BadgeNineYears
1 891

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö! Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller...

1891 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Urszula Teresa G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Söderkulla

Super bra professional mäklare mer stor erfarenhet genom jobb. Super kontakt. Jag rekommenderar verkligen.

Frank M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Elinegård

Närvarande, professionell, tillgängligt, kunnig och bryr sig om.

Svar från Ebba Jönsson

Tack Frank för ditt fina omdöme. Jag hoppas att ditt val kommer att kännas rätt och att du kommer att trivas bra i din nya fina bostad! /Ebba

Francisco V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Aldin Tafic en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Lindeborg

Jag blev alltid bemött med respekt och han var alltid trevlig och positiv. Han levde upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb.

Kristina K
Sålde sitt hus med hjälp av Ewa Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Limhamn

Väldigt kunnig. Blev bemött på ett bra sätt. Vi (eller jag i alla fall) hade förväntningarna att med hennes erfarenhet så kunde hon få min morfars hus sålt, vilket hon fått. tyckte det gick till på ett bra sätt. skönt med en mäklare som har erfarenheten. Är väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Christin L
Limhamn

Trevlig. Samarbetsvillig. Gjorde att man kände att hon stod på säljarens sida. Kunde vara lite tydligare vad som gällde med testamente och bouppteckning. Skulle varmt rekommendera henne till andra

Marie P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Borgmästaregården

Blev bemött på ett bra sätt. Positivt och omhändertagande. Vi fick mkt snabb hjälp och bra med information. Allt är ju på distans men det har verkligen fungerat bra. Även om vi inte har träffats personligen så känns det som vi kan prata väldigt bra med varandra.

Farah A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Aldin Tafic en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Lindeborg

Hej Han är duktig på sitt jobb och är välbemötande. Genom ett gott bemötande går det att skapa tillit och trygghet.

Ulrika Tufta P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Östra Sorgenfri

Proffesionellt arbete och duktig säljare!

Mats L
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Då vår försäljning tagit längre tid än vad vi förväntade oss, vi vet att det rådande läget med höga räntor och oviss framtid har Alexander jobbat oavbrutit,med att göra vår försäljning så attraktiv som möjligt.Alexander är en mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare som har gjort sitt yttersta för att gör vår försäljning möjlig. Vi har jobbat under en längre tid tid tillsammans utan att Alexander har tappet modet för vår försäljning. Nu har försäljning gått i lås och jag är tacksam för Alexander tålamod och engagemang...

Denise H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Jag skulle rekommendera Frida alla dagar i veckan! Med sitt engagemang och driv fångade hon mig redan när jag kom på visning och sen ville jag verkligen att hon skulle hjälpa mig att sälja min egen lägenhet. Frida är personlig och delar med sig, man känner att man är ett team som hjälps åt. Hon finns där och stöttar i vått och torrt, du kan utan problem bolla med Frida. Jag har känt mig trygg under hela resan och är så otroligt nöjd med Frida som mäklare. Rekommenderar varmt Frida om du är ute efter en mäklare som du kan teama upp med!

Niclas H
Östra Sorgenfri

Väldigt trevlig och fixade allt snabbt och smidigt!

Åsa S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Daniel har ett djupt engagemang för kunden och tog sig tid för att besvara de frågor och funderingar som jag hade i samband med mitt köp. Daniel höll också löpande kontakt med mig under hela processen och även efter själva avtalsskrivandet. Det är viktigt då köp av en bostad är en stor affär för de flesta och det har Daniel förståelse för. Jag kan varmt rekommendera Daniel.

Evelyn Mariebell E
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Oxie

snabb och tillgänglig mäklare som sålde en bostad till oss sjukt smidig affär. Jätte trevlig och hjälpsam.

Mila D
City

Professionell Engagerad Saklig Seriös Klass!

Svar från Ewa Lindén

Tack för att du valde Svensk Fastighetsförmedling vid försäljningen av din mammas lägenhet. Det tog en stund att sälja, men så är det i denna marknad. Välkommen tillbaka och ha det gott!

Elma H
Malmö

Snabb på att svara, kunnig, flexibel och ödmjuk! Kändes tryggt att få hjälp och stöttning av Daniel under process ✨

Simon D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Väldigt smidig och trygg resa rakt igenom. Kan starkt rekommendera Alexander till framtida säljare!

Ylva G
Dockan

Otroligt professionell och kunnig. Trevligt bemötande. Tydliga förklaringar och svar på frågor.

Kicki Kristina N
Limhamn

Samarbetsvillig och underlättade pappersarbetet kring bostadsköpet.

Amy J
Värnhem

Super proffsig och trevlig. Jag var imponerad av hur snabb och duktig mäklarna är på Svenska Fastighetsförmedling.

Svar från Ebba Jönsson

Tack snälla för fint omdöme Amy. Vi är glada att vi kunde hjälpa er med ert köp och vi hoppas att ni kommer att trivas bra i nya lägenheten! /Ebba

Florentina B
Elinegård

En mäklare som förmedlar trygghet- lugn är hon. Vilket skapar företroende.

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ditt omdöme Florentina, det uppskattar jag verkligen. Jag hoppas att du kommer att trivas i din fantastiskt fina nya bostad. /Ebba

Pirjo B
Dalaplan

Jag uppskattade att jag fick tillfälle att se lägenheten 2 ggr. Emma var positiv, hjälpsam och kunnig. Hon gav tydliga svar på alla mina frågor.

Lars-Göran E
Skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Allt har fungerat super från början till överlämnandet av lägenhet . Vi är jättenöjda med allt .

Svar från Ebba Jönsson

Tack snälla för fint omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet! /Ebba

Cornelia O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Kunnig, men svår att nå. Det tog lång tid mellan vi tagit kontakt med Alexander och tills vi såg någon handling från hans sida. Fler gånger var vi tvungna att höra av oss för att få återkoppling trots att han utlovat att ringa dagen efter. I övrigt trevlig och proffsig.

Susanne P
Malmö

Frida är oerhört proffsig; vältänkta försäljningsstrategier, snabba återkopplingar och fin rådgivning. Dessutom en genuint trevlig person. Får du chansen att arbeta med Frida som mäklare, så ta den. Jag rekommenderar henne varmt.

Gun S
Västra Hamnen

Aldin Tafic var alltid trevlig och skötte sitt jobb bra. Allt gick väldigt snabbt och var till belåtenhet.

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Förtroendeingivande, transparent och kommunikativ

Eva L
Köpte sin stuga med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
MALMÖ

Snabb återkoppling på olika frågor gällande kolonin. Tillmötesgående . Vänlig .

Babar K
Västra Hamnen

Vänlig och gott bemötande. Bjöd på sig själv. lugn och pålitlig och välklädd och väluppfostrad.

Maciej S
Oxie

Trevlig kunnig vet vad hon sysslar med.

Stefan J

Kunnig & duktig 👍👍👍👍🤠🤠🤠🤠🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Rebecca H
Slottsstaden

Daniel är mycket professionell och hjälpsam. Han har gett mig en mycket mer positiv bild av mäklare.

Erik F
Dalaplan

Klar och tydlig kommunikation från början till slut, aktivt arbete med spekulanter och budgivning.

Billy B
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Djupadal

Mycket trevlig och tydlig i sin kommunikation. Lyssnade på våra önskemål men presenterade och alternativ som hjälpte oss i vår försäljning.

Brf Vemmenhög 6 (
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Slottsstaden

Ja visst, Emma är tydlig och ger både bra råd har kunskaper i det hon talar om. Hon har ett mkt bra bemötande och är lyhörd för synpunkter. Mina erfarenheter efter ett antal lgh försäljningar genom Emma är mkt positiva. Med utomordentligt beröm godkänt!!!

Inger F
Malmö

Mycket bra o proffsig svara på alla frågor hjälp sam med allt

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ditt omdöme Inger, jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba

Elisabeth N
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Mårtensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Åkarp

Jag träffade Frida i samband med att jag skulle sälja min mammas hus. Frida var mycket proffesionell och ödmjuk. Hon berättade om processen och hur hon kunde hjälpa till. Men frramförallt är hon en varm person som ingav stor trygghet i processen. Jag kan varmt rekommendera henne.

Ing-Britt N
Ribersborg

Allt gick mycket bra, möjligen lite för fort på slutet!? Annars är jag helnöjd! Ing-Britt Nilsson Bertilsson

Inger J
Sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Nya Bellevue

Mycket förtroendeingivande mäklare med ett alltid bra bemötande. Otroligt hjälpsam och snabb med återkoppling både efter visningar och vid frågor och funderingar. Jag är väldigt nöjd med hennes engagemang och samarbete och rekommenderar henne gärna.

Svar från Ebba Jönsson

Tack Inger för ditt fina omdöme. Jag är jätteglad att jag fick chansen att hjälpa er! /Ebba

Mattias N
Lorensborg

Snabb affär och väldigt bra på att förtydliga grejer.

Melinda D
Västra Hamnen

Daniel Karlsson mötte mina förväntningar, vi anordnade två visningar, där han tog tid och gick genom hela lägenheten, källarförrådet, gården, de gemensamma ytorna och soprummet, vilket gjorde min upplevelse av helheten väldigt bra.

Maud E
Ribersborg

Han var kunnig och kände till området och mitt hus mycket väl. Han guidade mig genom försäljningsprocessen mycket pedagogiskt och bra. Lätt att få förtroende för Daniel. Han motsvarande mina förväntningar mer än väl.

Kajsa L
Slussen

Kunnig, snabb respons, fint bemötande och tydlig. Tack Alexander!

Jesper I
Dockan

Fantastisk mäklare! Skicklig, transparent och dedikerad. Överträffade förväntningarna och säkrade en smidig och framgångsrik fastighetsaffär. Fem av fem stjärnor!

Nona K
Västra Hamnen

Toppenbra mäklare, informerade oss sakligt och pedagogiskt, mycket nöjd. Skulle jag mot förmodan behöva en mäklare i framtiden, så vet jag redan var han finns. Tack nona och Josef Koncan

Inga Nancy K
Limhamns Sjöstad

Kunnig och gott bemötande. Hon gav ett professionellt intryck.

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ert omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /Ebba

Maria N
Erikslust

Daniel har varit mycket professionell genom hela vårt samarbete från första kontakt till försäljning. Han har varit tydlig och transparent genom hela processen och lyhörd för mina behov och förslag. Daniel är förtroendeingivande för både säljare och köpare vilket leder till en trygg och god affär för båda parter.

Stefan L
City

Genomgående mycket positiv, från start till avslut. Ewa svarade alltid snabbt när jag kontaktade.

Annika J
City

Vår upplevelse av Ewa Linde'n som mäklare är att hon är mycket kunnig, engagerad, erfaren, lugn och trevlig. Under hela försäljningsprocessen var kommunikationen mycket god och snabb. Vi fick bra information om visningar och uppföljningen av dessa. Objektsbeskrivningen var utmärkt utformad med en informativ text om lägenheten. Ewa hade kontakt med en skicklig fotograf samt en stylist som gav oss användbara råd. Jag vill varmt rekommendera Ewa Linde'n, eftersom hon på ett mycket professionellt sätt tog oss igenom hela försäljningsprocessen, så att vi alla kände att det blev ett bra avslut.

Svar från Ewa Lindén

Kul att ni blev nöjda med affären! Jag är säker på att era köpare kommer att trivas utmärkt i den fina lägenheten. Tack för att ni valde Svensk Fastighetsförmedling för försäljningen. Ha det gott och välkommen tillbaka!

Jean Pierre L
Varvsstaden

Daniel är en fantastisk mäklare som skapar trygga och effektiva affärer. Rekommenderar Daniel mer än varmt till alla som vill sälja.

Nicolai P
Elinegård

Was a really nice experience to have Ebba as a realtor for our place.

Svar från Ebba Jönsson

Thank you Nicolai, glad I could help you and I hope you will enjoy your new apartment! /Ebba