Anna Stålnacke

Anna Stålnacke

Anna Stålnacke är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Anna Stålnacke har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Anna Stålnacke har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Stålnacke har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 47 Läs vad Anna Stålnacke

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Östra Sorgenfri
    2021-06-12
    Skickade våra lånade pengar till baka Tillbaka när vi gick in med privata pengar.

Hade vi ngt att klaga över slutstädningen skulle vi vända oss till städbolaget.
    Ansvaret ligger hos säljaren.
  • Meryem M
    • Bulltofta
    2020-08-05
    Anna har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt som är en omgjord 4 rums till 3 rums. Hon var väldigt lyhörd till våra önskemål och följde vår takt, vilket var väldigt viktigt för oss. När vi väl var beredda att sälja hade hon redan potentiella köpare, så vi sålde lägenheten innan annons/visning. Väldigt tillmötesgående, effektiv och varm som person! Rekommenderar starkt.
    • Bulltofta
    2020-07-20
    Sålt en villa, supertrevlig mäklare som tar sig tid att lyssna och sätter sig in i allt.
    Även köpt en lägenhet via samma mäklare som var på semester och ändå svarade på alla mina frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Nobeltorget
    2020-07-01
    Vi har sålt en tvåa. Vi har använt Anna tidigare , för fyra år sedan Och har aktivt sökt upp Anna igen .
    Professionell , korrekt, vägledande och det blev dessutom en avans över förväntan med budgivning . Oväntat bra i dessa tider.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Riseberga
    2020-06-30
    Bra. Gör sitt jobb väl. Håller bra kontakt och har hög integritet. Prof. Bemötande

Eftersom priset blev under utgångspriset blir det ändå inte högsta betyg. Målet inte uppnått och vi hade hoppats på bättre försäljningspris.

Sålde en fristående villa med tomträtt i bra skick på Riseberga för 4150000. Utgångspris var 4395tkr.
    Coronatider o tomträtt gjorde troligen att förväntningarna var något för högt ställda
    /Mats Lundqvist
    • Gula Höja
    2020-06-29
    Jag är på gång att sälja både hus och lägenhet och Anna har bemött oss på bästa sätt. Professionell och privat på samma gång. Vi har stort förtroende för henne och hon är ärlig och rak. Det gillar vi!
    • Håkanstorp
    2020-06-29
    Anna är proffsig och har verkligen koll på läget. Hon är hjälpsam och trevlig och har gjort försäljningen av vårt dödsbo så mycket lättare än vad vi kunde önskat.
    • Nydala
    2020-05-26
    Sålt 3 rok
    Hon är fantastisk
    Att lägenheten blev såld snabbt
    mycket bra
    • Kirseberg
    2020-04-29
    Väldigt proffsig och förtroendeingivande! Har både köpt och sålt med henne som mäklare och är väldigt nöjd med båda upplevelserna!
    • Malmö Live
    2020-04-26
    Proffsig och lagom personlig.
    God kunskap om området Malmö Live