Läs vad 46 Läs vad Anna Stålnacke

• 2020-08-05
    Anna har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt som är en omgjord 4 rums till 3 rums. Hon var väldigt lyhörd till våra önskemål och följde vår takt, vilket var väldigt viktigt för oss. När vi väl var beredda att sälja hade hon redan potentiella köpare, så vi sålde lägenheten innan annons/visning. Väldigt tillmötesgående, effektiv och varm som person! Rekommenderar starkt.
    Meryem M
    Meryem M
    • 88.0 m²
    • Bulltofta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-07-20
    Sålt en villa, supertrevlig mäklare som tar sig tid att lyssna och sätter sig in i allt.
    Även köpt en lägenhet via samma mäklare som var på semester och ändå svarade på alla mina frågor.
    Johan D
    • 88.0 m²
    • Bulltofta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-07-01
    Vi har sålt en tvåa. Vi har använt Anna tidigare , för fyra år sedan Och har aktivt sökt upp Anna igen .
    Professionell , korrekt, vägledande och det blev dessutom en avans över förväntan med budgivning . Oväntat bra i dessa tider.
    Maria R
    • 50.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-06-30
    Bra. Gör sitt jobb väl. Håller bra kontakt och har hög integritet. Prof. Bemötande

Eftersom priset blev under utgångspriset blir det ändå inte högsta betyg. Målet inte uppnått och vi hade hoppats på bättre försäljningspris.

Sålde en fristående villa med tomträtt i bra skick på Riseberga för 4150000. Utgångspris var 4395tkr.
    Coronatider o tomträtt gjorde troligen att förväntningarna var något för högt ställda
    /Mats Lundqvist
    Mats L
    • 128.0 m²
    • Riseberga
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-06-29
    Jag är på gång att sälja både hus och lägenhet och Anna har bemött oss på bästa sätt. Professionell och privat på samma gång. Vi har stort förtroende för henne och hon är ärlig och rak. Det gillar vi!
    Monika D
    • 80.5 m²
    • Gula Höja
  • 2020-06-29
    Anna är proffsig och har verkligen koll på läget. Hon är hjälpsam och trevlig och har gjort försäljningen av vårt dödsbo så mycket lättare än vad vi kunde önskat.
    Sofia H
    • 58.0 m²
    • Håkanstorp
  • 2020-05-26
    Sålt 3 rok
    Hon är fantastisk
    Att lägenheten blev såld snabbt
    mycket bra
    Jörgen L
    • 76.5 m²
    • Nydala
  • 2020-04-29
    Väldigt proffsig och förtroendeingivande! Har både köpt och sålt med henne som mäklare och är väldigt nöjd med båda upplevelserna!
    Sanna I
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Kirseberg
  • 2020-04-26
    Proffsig och lagom personlig.
    God kunskap om området Malmö Live
    Marie R
    • 61.0 m²
    • Malmö Live
  • 2020-04-24
    Vi har sålt vår bostad. Mycket bra och trevligt bemötande! Vi har fått ut det vi hoppades och förväntade! Har varit lätt att få kontakt med Anna.
    Lars H
    • 61.0 m²
    • Malmö Live

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte