Anna Stålnacke
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-09 - 2020-08

Läs vad 46 Läs vad Anna Stålnacke

• Meryem M
    Meryem M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-08-05

Bulltofta
    Anna har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt som är en omgjord 4 rums till 3 rums. Hon var väldigt lyhörd till våra önskemål och följde vår takt, vilket var väldigt viktigt för oss. När vi väl var beredda att sälja hade hon redan potentiella köpare, så vi sålde lägenheten innan annons/visning. Väldigt tillmötesgående, effektiv och varm som person! Rekommenderar starkt. Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Johan D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-20

Bulltofta
    Sålt en villa, supertrevlig mäklare som tar sig tid att lyssna och sätter sig in i allt.
    Även köpt en lägenhet via samma mäklare som var på semester och ändå svarade på alla mina frågor. Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-01

Nobeltorget
    Vi har sålt en tvåa. Vi har använt Anna tidigare , för fyra år sedan Och har aktivt sökt upp Anna igen .
    Professionell , korrekt, vägledande och det blev dessutom en avans över förväntan med budgivning . Oväntat bra i dessa tider. Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-30

Riseberga
    Bra. Gör sitt jobb väl. Håller bra kontakt och har hög integritet. Prof. Bemötande

Eftersom priset blev under utgångspriset blir det ändå inte högsta betyg. Målet inte uppnått och vi hade hoppats på bättre försäljningspris.

Sålde en fristående villa med tomträtt i bra skick på Riseberga för 4150000. Utgångspris var 4395tkr.
    Coronatider o tomträtt gjorde troligen att förväntningarna var något för högt ställda
    /Mats Lundqvist Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Monika D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-29

Gula Höja
    Jag är på gång att sälja både hus och lägenhet och Anna har bemött oss på bästa sätt. Professionell och privat på samma gång. Vi har stort förtroende för henne och hon är ärlig och rak. Det gillar vi! Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Sofia H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-29

Håkanstorp
    Anna är proffsig och har verkligen koll på läget. Hon är hjälpsam och trevlig och har gjort försäljningen av vårt dödsbo så mycket lättare än vad vi kunde önskat. Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Jörgen L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-26

Nydala
    Sålt 3 rok
    Hon är fantastisk
    Att lägenheten blev såld snabbt
    mycket bra Läs mer
    Anna Stålnacke gillar detta
  • Sanna I sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-29

Kirseberg
    Väldigt proffsig och förtroendeingivande! Har både köpt och sålt med henne som mäklare och är väldigt nöjd med båda upplevelserna! Läs mer
  • Marie R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-26

Malmö Live
    Proffsig och lagom personlig.
    God kunskap om området Malmö Live Läs mer
  • Lars H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Stålnacke en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-24

Malmö Live
    Vi har sålt vår bostad. Mycket bra och trevligt bemötande! Vi har fått ut det vi hoppades och förväntade! Har varit lätt att få kontakt med Anna. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson