Carl Hane

Carl Hane

Carl Hane är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Carl Hane har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Carl Hane har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Carl Hane har haft 4 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-08

Läs vad 8 Läs vad Carl Hane

• köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Hane en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-04
    Super trevlig mäklare som har varit både tillmötesgående och kunnig samt gjort väldigt mycket för att göra allt så lätt och smidigt som möjligt. Kan varmt rekommendera, redig toppen kille.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Hane en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-09-03
    Trevligt bemötande. Levde upp tillförväntningarna. Snabbt avslut på försäljningen.
    2021-09-03
    Mycket trevlig och har svarat proffsigt på alla våra frågor som vi haft via telefon mm. Allt har ordnats bra och smidigt med kontrakt och banköverförning.
    Mvh.
    Ronny Larsson
    2021-09-03
    Kändes som en perfekt mäklare. Vänlig och kunnig och känns som en genuint trevlig person. Vi är mycket nöjda med bemötandet.
    2021-09-03
    Carl var mycket professionell, artig och glad från första mötet och hela vägen fram till försäljning. Blev väldigt välinformerad om hur han tänkte att försäljningsprocessen skulle se ut. Jag ville ha mycket information om hur visningarna hade gått och om inte Carl hade möjlighet att svara i telefon så tog det inte lång tid innan han ringde tillbaka.
    Jag är väldigt nöjd med Carl som min mäklare.
    2021-09-01
    Carl Hane är väldigt duktig mäklare utan tvekan!Han hade uppnått mina förväntningar.
    Allt hade gått snabbt och smidigt!Bra bemötande, bra kontakt. Jag rekommenderar Carl av hela mitt hjärta. Mvh Peter
    Stort tack för det fina omdömet Peter! Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa dig genom hela processen! Carl Hane
    2021-08-21
    Carl var”Jättebra och professionell!" Vi kan varmt rekommendera Carl Hane ”
    Tack för att du tog dig tiden att skicka ett omdöme och stort grattis till din första lägenhet! Vi ses på tillträdet! Carl Hane
    • Ellstorp
    2021-08-20
    Mycket trevlig och följsam.Hjälpsam. Förstående.Lätt att samarbeta med.
    Lätt få tag i, både på mail och telefon.
    Rekommenderas🌼
    Hej Marie! Tack för de fina orden och ett gott samarbete! Carl Hane