Läs vad 22 Läs vad Fabian Rietz

• 2021-01-15
    Har sålt med Fabian i raketfart min 3-a på Högaholm. Första intryck är väldigt viktigt med mäklaren och det kändes absolut rätt. Han är väl engagerad snabb med annons och hittar lätt lösningar. Kan bara varmt rekommendera Fabian Rietz till alla säljare där ute.
    Vänliga hälsningar/säljare IM
    Ines M
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Högaholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fabian Rietz en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2021-01-04
    I bought 2 room apartmant i Malmo, Almvik, and makleran was corect, fast so I was happy with job done.
    Dusan G
    • 64.0 m²
    • Högaholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fabian Rietz en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2021-01-02
    Fabian har det man önskar sig av en mäklare, kunnig, informativ, lugn, lyhörd och ffa lättillgänglig. Trots att jag bor på annan ort och min syster i Danmark har allt kunnat skötas perfekt vid försäljningen av vår fars dödsbo. Har bara gott att säga. Kan absolut rekommendera honom.
    Marie A
    • 64.0 m²
  • 2020-12-10
    Sålde min bostad med fabians hjälp & vilken försäljning det blev! Såld till rekordpris innan visning, bättre resultat kunde jag inte önska mig. Prestation: 10/10
    Emillio A
    • 50.0 m²
    • Östervärn
  • 2020-12-06
    Köpt min första bostadsrätt. Fick ett utmärkt bemötande! Fabian känns kunnig, driven och är väldigt trevlig.

Jag skulle absolut rekommendera honom som mäklare.
    Melinda S
    • 44.0 m²
    • Ellstorp
    Stort tack för rekommendationen. All lycka till!

• 2020-12-05
    Jag har nyligen sålt min tvåa på Ellstorp tillsammans med Fabian. Jag hade inte kunnat hitta en mer driven, positiv, lättillgänglig och engagerad säljare.
    Fabian ger inga falska förhoppningar och vi jobbade efter samma mål hela vägen och slog REKORD i kvadratmeterpris! All time high i en stor förening på 404st lägenheter.
    Jag kommer rekommendera alla att sälja via Fabian, och själv anlita honom vid nästa affär.
    Towe A
    Towe A
    • 44.0 m²
    • Ellstorp
    Stort tack Towe! Grattis till en fantastisk affär.

• 2020-12-01
    Har tagit det stora steget att köpa min första bostad, en väldigt fin 2a i ett superområde. Hade under hela processen haft en nära kontakt med mäklaren om lägenheten och varit mycket hjälpsam under både visningen och kontakt över telefon. Mäklaren var insatt och hjälpsam under visningen, skriva kontakt och det juridiska delen som behövde gås igenom.

Är väldigt nöjd med hela processen och mäklarens del i det hela!
    Vilma G
    • 55.6 m²
    • Dammfri
    Stort grattis! Spännande tider, all lycka till :)

• 2020-12-01
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare vid försäljning av en 2:a i Malmö. Fabian gav ett tryggt och professionellt intryck och vi är övertygade om att det är hans förtjänst att försäljningen lyckades så pass bra och smidigt.
    Martina S
    • 55.6 m²
    • Dammfri
    Stort tack för förtroendet Martina! Hälsa Fredrik :)

• 2020-11-20
    Jag har köpt en bostadsrätt av Fabian Rietz. Det gick fantastiskt smidigt tack vare hans kompetens, tillmötesgående och jättefina bemötande. Jag befinner mig på annan ort men köpet kunde genomföras ändå tack varje, återigen, Fabians kompetens. Högsta betyg!
    Stort tack Fabian!
    Vänliga hälsningar
    Elinor Lindsten
    Elinor L
    • 48.0 m²
    • Malmö
    Tack så mycket Elinor och grattis till köpet :)

• 2020-11-18
    Försäljning av lägenhet, Dammfri, Malmö.

Mycket bra och seriös mäklare. Förstklassig service och stort engagemang. Kan inte bli bättre. Rekommenderas varmt!
    Hans F
    • 3:a
    • 76.5 m²
    • Dammfri
    Stort tack för förtroendet Hans! Grattis till en bra försäljning :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte