Kasper Isgren
Registrerad mäklare sedan 2011-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 83 Läs vad Kasper Isgren

• Bill H sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-11

Malmö Live
    Min fru, Titti Hansen, har svaret på samma undersökning, som jag instämmer i. Läs mer
  • Petra L köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-10

Malmö Live
    Kasper hjälpte oss köpa lägenhet, blev trevligt bemött, allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Titti Marianne H sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-10

Malmö Live
    Vi har fått hjälp med att sälja två bostäder av Kasper. I båda fallen oerhört snabbt, smärtfritt och professionellt.
    Förväntningarna var högt ställda efter den första affären, och uppnåddes till fullo.
    Vi rekommenderar Kasper å det varmaste och ställer gärna upp som referenser till denna sympatiska och rappt agerande kille. Läs mer
  • Henrietta S köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-07

Ribersborg
    En oerhört engagerad och kompetent mäklare med ett fantastiskt bemötande. En mäklare som verkligen sticker ut på ett positivt sätt! Hela processen kändes trygg och jag skulle definitivt rekommendera Kasper i alla lägen! Läs mer
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-07-02

Ribersborg
    Kasper har så här långt väl uppfyllt mina förväntningar på såväl nedlagt arbete, råd/diskussionspartner. K har lyssnat och kommit med bra reflektioner och råd på mina funderingar. Läs mer
  • Daniel T köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-29

Östra Sorgenfri
    I bought an apartment last week. Kasper Isgren was the mäklare. During my apartment viewings, Kasper showed me the property very well. He knew everything about the apartment and could answer all my questions. After the first viewing, I showed interest and Kasper offered a second viewing as well. Because of that, I had a chance to make sure this is the apartment I would like to buy. During the whole buying process, he was always available and helpful. Based on my experiences, I can highly recommend Kasper for anyone who is buying or selling a property. Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-24

3:a
    Slottsstaden
    Vi fick hjälp att sälja vår lägenhet.
    Kasper va proffsig med ett bra bemötande genom hela försäljningsprocessen. Han mötte våra förväntningar som säljare väl och höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände, vilket vi uppskattade mycket! Vi sålde i en lite svår tid, men fick tillslut ihop det pga flexibilitet över hela ledet. På det stora hela än vi mycket nöjda med Kaspers insats och service. Läs mer
  • Nicklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-15

Ribersborg
    Köpte en bostad genom Kasper. Han var väldigt hjälpsam och tog sig tid att reda ut alla funderingar jag hade inför köpet. Var väldigt lugn och informativ under hela processen. Läs mer
  • Ludvig D köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-23

Rådmansvången
    Jag har köpt en lägenhet av Kasper. En mycket kompetens och flexibel mäklare. Väldigt lugn, sansad och påläst.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Abbas H köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-04-02

Dalaplan
    En av dom absolut skickligaste och trevligaste mäklaren vi någonsin träffat. Mycket kompetent och flexibel. Absolut toppkvalitet på det arbete han utför. Vi är mycket nöjda med Kasper och kommer definitivt vända oss till honom i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson