Kasper Isgren

Kasper Isgren

Kasper Isgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Kasper Isgren har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Kasper Isgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.9. Kasper Isgren har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 159 Läs vad Kasper Isgren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ribersborg
    2022-07-28 Verifierad kund
    Kasper gav ett förtroendeingivande intryck. Lugn, lyssnande, vägledande, professionell och trevlig är några ord som beskriver vad vi upplevde hos Kasper. Varmt rekommenderat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-07-24 Verifierad kund
    Kasper gav vid första mötet ett professionellt intryck, var lugn och förklarade bra.
    Lyssnade på vad vi förväntade oss utav honom och gav oss olika råd.
    Både vi som säljare och köparna av vår bostad var mer än nöjda.
    Kan varmt rekommendera Kasper som mäklare.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Kasper som genomgående var professionell, trevlig och hjälpsam under säljprocessen. Även mycket tacksamma för Kaspers tips och rådgivning i vår köpprocess.
  • Per Y
    2022-06-10 Verifierad kund
    Hej!
    Jag har inte träffat en mäklare som är så tillmötesgående och lämnar ett förtroende som Kasper gör.
    Het en trygghet i sitt agerande.
    Lyssnar och verkligen vill sälja vårt hus till det bästa priset.

Mvh/Per Yngve Spjutvägen 3 i Åkarp
  • köpte sitt hus med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Tydlig i kommunikation.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket lugn och trygg mäklare! Trevlig och påläst!

Vi kände oss väldigt omhändertagna och trygga i kontakten med Kasper. Många kan ta lärdom av honom! :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Kasper som mäklare vid köpet av min bostad. Han uppfattades väl insatt och professionell samt tog sig gott om tid att besvara frågor. God och tydlig kommunikation. Jag var så nöjd att jag sedan anlitade Kasper till försäljningen av min tidigare bostad. Jag kan varmt rekommendera honom till alla!
    • Käglinge
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket professionell: Bra på att etablera förtroende genom sitt sätt att berätta om verksamheten och sin roll/person, förklarar processen och delarna pedagogiskt, öppen dialog om upplägget, löpande snabb återkoppling och förankring av beslut inför de olika stegen i försäljningen - mycket bra bemötande rakt igenom.

Kasper rekommenderades av min kusin Axel som sålt hus i Åkarp och köpt lgh i Malmö. Axel var mycket nöjd och skruvade upp förväntningarna för mig jag mina systrar - som infriades.
    • Käglinge
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mäklaren har varit mycket duktig och proffessionell i sitt arbete, Vi har fått mycket bra hjälp med försäljningen av fars bostad. Tydlig och noggrann vägledning i hela proceduren.
    Jag kommer att rekommendera honom å det varmaste.
    Skulle jag i framtiden själv behöva hjälp med att sälja eller köpa bostad vill jag kunna anlita svensk fastighetsförmedling och honom.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Tar sig tid att förklara och är seriös och mycket lugnare än alla andra mäklare jag träffat. Håller inte på och övervärderar och har sig. Rekommenderas starkt!