Kasper Isgren

Kasper Isgren

Kasper Isgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Kasper Isgren har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Kasper Isgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.9. Kasper Isgren har haft 23 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 93 Läs vad Kasper Isgren

• 2020-11-22
    Vi köpte en 4a i centrala Malmö som Kasper förmedlade. Han agerade professionellt och förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjde med Kaspers insats!
    Sofia T
    • 4:a
    • 119.5 m²
    • Gamla Staden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-11-22
    Har sålt en bostadsrätt. Blev mkt bra bemött av mäklaren.
    Petra E
    • 77.0 m²
    • Fågelbacken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2020-11-20
    - seriöst - hjälpsam - trevligt
    Richard J
    • 4:a
    • 119.5 m²
    • Gamla Staden
  • 2020-11-18
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Kasper Isgren. Kasper hade ett professionellt bemötande under hela processen och med hjälp av sin erfarenhet skötte han vår bostadsförsäljning perfekt.
    Oskar S
    • 70.0 m²
  • 2020-10-22
    Jag har både köpt och sålt bostäder av Kasper Isgren. Han är seriös, oerhört kunnig, påläst om området. Som både köpare och säljare känner man sig trygg med Kasper genom hela affären. Han ger hela tiden information vad som händer. Jag litar på honom till 100%. Dessutom är han trevlig! Bättre mäklare finns inte.
    Berit L
    • 1:a
    • 48.0 m²
  • 2020-10-08
    Supertrevligt & informativt bemötande, kändes tryggt.
    Åsa H
    • 80.0 m²
  • 2020-10-07
    Jag köpte en bostad på 53 kvm. Kasper Isgren är väldigt hjälpsam och trevlig som mäklare. Han var väldigt påläst under visningarna och svarade på alla frågor om bostaden. Han var även tillgänglig för frågor under hela processen - från visning till tillträdesdagen. Det märks att Kasper Isgren är en erfaren och duktig mäklare. Jag är väldigt nöjd med mitt köp av bostad och är tacksam för den hjälp som Kasper Isgren och Svensk fastighetsförmedling har bidragit med.
    Amanda O
    • 53.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2020-10-06
    Väldigt genuin och trevlig person, alltid tillgänglig och enkel att samarbeta med. Lyssnar på önskemål och försöker göra sitt bästa för att infria dem! Varma rekommendationer!
    Ömer D
    • 53.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2020-10-02
    Vi köpte vår lägenhet med Kasper Isgren som mäklare. Vi kände oss helt trygga i vårt köp och när det var dags för oss att sälja var det naturligt att anlita Kasper. Kasper har integritet, han inger trygghet och lugn, har lång och gedigen erfarenhet och är professionell dvs han ser till både köparens och säljarens bästa. Det tycker jag är viktigt!
    Kaisa A
    • 3.5:a
    • 102.0 m²
    • Malmö
  • 2020-10-02
    Jag har fått hjälp av Kasper att sälja min bostadsrätt på Östra Kristinelundsvägen 12A i Slottstaden. Kasper har visat på ett stort engagemang, mycket kunnig inom fastigheter och försäljningar av bostadsrätter, väldigt påläst om ens objekt och förening som jag inte har stött på hos andra mäklare. Jag hade stora förväntningar då Kasper har tidigare hjälpt min sambo att sälja hennes lägenhet borta vid Nobeltorget. Kasper möte upp mina höga förväntningarna och gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen. Om jag skulle behöva en mäklare i framtiden så kommer jag definitivt att välja Kasper igen.
    Tom F
    Tom F
    • 80.0 m²
    • Slottsstaden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte