Rebecca Ekblad

Rebecca Ekblad

Rebecca Ekblad är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Rebecca Ekblad har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Rebecca Ekblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Ekblad har haft 22 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få möta människor som befinner sig i olika delar av livet, och att hjälpa dem till en ny bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt lyhörd, engagerad och envis mäklare. Egenskaper som är riktigt bra att ha i jobbet för att bostadsaffären ska bli så lyckad som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig lagar jag gärna en god middag till min familj och mina vänner.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 55 Läs vad Rebecca Ekblad

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Västra Kattarp
    2021-06-14
    Bra bemötande, proffsigt hanterande, bra information, tillgänglig. Högsta betyg.
    Mvh Margareta Haglund
    • Vita Höja
    2021-05-17
    GJORDE EN BRA SMIDIG AFFÄR VI BLEV NÖJDA OCH KUNDEN BLEV NÖJD BRA JOBBAT REBECKA
    • Ellstorp
    2021-05-04
    Rebecca var mäklaren när jag köpte min första lägenhet för några år sedan. Hon var väldigt tillgänglig och hjälpsam trots alla mina frågor i och med första lägenhetsköpet. När jag senare skulle sälja lägenheten fanns det ingen tvivel om att jag ville anlita Rebecca. Hon är förutom glad och trevlig väldigt pedagogisk och trygg att ha bredvid sig vid en affär som annars kan kännas stor och läskig. Jag rekommenderar verkligen Rebecca!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ellstorp
    2021-04-27
    Jag har köpt min första bostadsrätt i Malmö. Jag har upplevt ett trevligt och professionellt bemötande av Rebecka. Känner även att jag har fått det där extra stödet och guidningen som just jag behövde som förstagångsköpare. Jag har intrycket av att både jag och säljaren är väldigt nöjda med affären och jag tycker att hela grejen har varit väldigt smidig tack vare Rebecka, så det har levt upp till mina förväntningar.
    • Malmö
    2021-03-08
    jag har köpt en bostad på Högaholm. Jag blev väl bemött. Mycket lätt att prata med. Jag letade efter en bostad och fann den på Högaholm. Ja det tyckte jag.
    Tack snälla för de fina orden. Glad att jag kunde hjälpa dig hitta din nya bostad :) Hälsningar Rebecca Rebecca Ekblad
  • Christian H
    • Malmö
    2021-03-04
    Har sålt min lägenhet och har blivit väl omhändertagen redan från början.
    Allting blev över förväntan och rekommenderar henne varmt!
    Ska ni anlita en mäklare så är det Rebecca ni vänder er till.
    Kan garantera att ni INTE blir missnöjda!
    Tack Christian för ditt omdöme. Vad glad jag blir att ni vill rekommendera mig vidare! :) Hälsningar Rebecca Rebecca Ekblad
    2021-02-19
    Jag är väldigt nöjd med Rebecca som mäklare. Hon är väldigt informativ, duktig och trevlig. Hon såg till så att min lägenhet såldes för ett pris som jag var nöjd med och hon såg till så att affären blev smidig och snabb. Jag träffade tre olika mäklare innan jag bestämde mig och jag är otroligt nöjd med att jag bestämde mig för Rebecca!
    Tack Emma, det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! :) Hälsningar Rebecca Rebecca Ekblad
    2021-02-19
    Jag har köpt en bostad. Rebecca är väldigt tillmötesgående, och hjälpsam. Allt man har undrat över har man fått svar på.
    Tack för ditt omdöme Linnea, skönt att du känner att du fått hjälp med dina frågor inför köpet av din nya lägenhet! Hälsningar Rebecca Rebecca Ekblad
    2021-02-04
    Saklig, noggrann och förtroendeingivande vid försäljning av tvåa i Sorgenfri i Malmö. Stor kunskap om lämplig målgrupp för lägenheten.
    2021-02-02
    Rebecca är oerhört professionell. Jag ville sälja min tvåa i Malmö och hoppades på att jag skulle göra en liten vinst. När lägenheten var såld och papprens påskrivna hade jag gjort en vinst på dubbelt så mycket som jag förväntade mig. Det säger väl egentligen allt?

Som mäklare är Rebecca ständigt relevant. Försäljningen är alltid i centrum och information levereras på ett förståeligt och lugnt vis. Alla kontakter sköts klanderfritt och snabbt. Från första sekund försökte Rebecca vara tillmötesgående kring mina önskningar. Hon lägger förväntningsribban på en rimlig nivå men levererar orimligt bra.

Sammanfattningsvis: Rebecca sålde min lägenhet till ett fantastiskt pris på ungefär tre veckor från vår första kontakt till påskrivet kontrakt. Om du funderar på Rebecca finns bara en sak att säga: kör.

//Gustav Sjöström