Rebecca Ekblad

Rebecca Ekblad

Rebecca Ekblad är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Rebecca Ekblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 41 omdömen sedan 2017-12-12. Rebecca Ekblad har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få möta människor som befinner sig i olika delar av livet, och att hjälpa dem till en ny bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt lyhörd, engagerad och envis mäklare. Egenskaper som är riktigt bra att ha i jobbet för att bostadsaffären ska bli så lyckad som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig lagar jag gärna en god middag till min familj och mina vänner.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

41 omdömen om Rebecca Ekblad

• Köpt min första bostadsrätt, en etta! Rebecca bemötte mig med stort engagemang i mitt intresse för lägenheten hon förmedlade. Hon tog mig på allvar och gjorde processen jättesmidig för alla involverade.
    Ellen L köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-10-13
    • 1:a
    • 23.2 m²
    • Nobeltorget
    2020-10-13
  • Jag träffade Rebecca på en visning av en lägenhet jag var intresserad av att köpa och fick så bra intryck och hjälp av henne att jag valde att anlita henne för att sälja min lägenhet sen. Hon skötte försäljningen av min lägenhet superbra och har varit till väldigt stor hjälp före, under och efter försäljningen! Hon är jättetrevlig och duktig!
    Hanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-08-10
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Malmö
    2020-08-10
  • Jobbat på bra. Skött kontakten med oss på ett bra sätt. Tydlig och trevlig.
    Jonas M sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-05-29
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Östra Sorgenfri
    2020-05-29
  • Sålt lägenhet på Lönngatan. Utmärkt bemött av mäklaren, enkel att få tag på, svarar direkt och när det va dags att sälja så tog det enbart ett par dagar . Rekommenderas varmt!
    Christopher O sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-03-23
    • 47.0 m²
    • Lönngården
    2020-03-23
    Tack för din reco Christopher! Vad kul att du är nöjd. Hälsningar Rebecca

Rebecca E

• En hårt och seriös jobbande mäklare som håller en bra dialog. Rekommenderas starkt!
    Victor J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-02-21
    • 58.5 m²
    • Malmö Live
    2020-02-21
    Tack snälla Victor för den varma och fina rekommendationen! Vad härligt att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare =) Hälsningar Rebecca

Rebecca E

• I bought apartment through Rebecca Ekblad, she was highly Open and engaged through the process, keeping me updated at all times and chasing actions to keep the purchase moving smoothly. Thank you Rebecca for all help.
    Aakash P
    Aakash P köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-02-19
    • 60.0 m²
    • Östra Sorgenfri
    2020-02-19
    Thank you Aakash for your answer! Hope you will enjoy your new apartment. Best regards, Rebecca

Rebecca E

• Rebecca hjälpe mig nyligen att genomföra ett köp av en lägenhet i Malmö. Från första kontakten, via budgivning till att överse pappershanteringen och samtal med banken har skett med fullständigt engagemang och professionalism. Rekommenderar varmt Rebecca.
    Gabriel W köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2020-02-09
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Rörsjöstaden
    2020-02-09
    Tack återigen Gabriel för din rekommendation. Vad härligt att du är nöjd med din upplevelse och ditt köp! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Rebecca

Rebecca E

• Uppdraget avsåg försäljning av lägenhet i Brf Tenoren Malmö. Blev från första stund professionellt och vänligt bemött. Mina förväntningar överträffades med råge! Tom Nilsson Marknadschef Unikum Datasystem ab tn@unikum.se
    Tfcn I sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2019-11-04
    • 58.5 m²
    • Malmö Live
    2019-11-04
    Tack, för den fina Recon Tom! Jag är superglad för förtroendet av att sälja din fina lägenhet vid Malmö Live. Hälsningar, Rebecca

Rebecca E

• Proffsig, saklig och hade all informations som behövdes.
    Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2019-10-31
    • 64.0 m²
    • Slussen
    2019-10-31
    Tack så jättemycket för din Reco Alexander. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet! Hälsningar, Rebecca

Rebecca E

• Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och valet av mäklare. Rebecca är otroligt effektiv och energisk i sitt arbete. Dessutom ger hon ett professionellt intryck med god kännedom om marknaden.
    Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Ekblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2019-10-21
    • 62.5 m²
    • Lindeborg
    2019-10-21
    Tack snälla Hanna för förtroendet att hjälpa dig att sälja din lägenhet. Det glädjer mig att du är nöjd med valet med mig som mäklare! Hälsningar, Rebecca

Senaste försäljningarna

Idaborgsgatan