Läs vad 94 Läs vad Sofia Munther

• 2020-12-26
    Min upplevelse av Sofia är att hon nog är den bästa mäklaren både för köpare och säljare. Jag kom i kontakt med henne som köpare och kommer garanterat klntakta henne när det blir dags att sälja.
    Simon Ö
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    God fortsättning Simon! Vad roligt att du som köpare är nöjd! Det gläder mig. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-30
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Sofia har varit mycket vänlig och med fast hand ledsagat affären framåt. Man är helt trygg med att hon kan sitt arbete och hon sitter lugnt i båten när man som säljare tycker att det gungar lite för mycket eftersom man inte vet alla turer man skall igenom i en bostadsaffär. Hon visste precis.
    Sofia gjorde också mycket mer än vi hade förväntat oss. Vi bor på annan ort och hon avlastade oss inför visning med det praktiska som behövde göras förutom all dokumentation hon tagit hand om.
    Jag ger henne mina varmaste rekommendationer!
    Elisabeth
    Elisabeth T
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Veberöd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Elisabeth! Tack så otroligt mycket för de fina orden. Jag är glad att jag har kunnat hjälpa er genom försäljningen när ni har befunnit er på annan ort. Jag tycker det är viktigt att vara lyhörd och göra det lilla extra. Önskar er en fortsatt fin höst, ta hand om er! //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-30
    Min mamma och jag har ägt lägenheten i Veberöd tillsammans. Sofia och min mamma har haft kontakt under processens gång och som min mamma har beskrivit det så har Sofia varit exemplarisk!
    Tomas T
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Veberöd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Tomas! Tack för 5/5 och din Reco! Så roligt att kunna hjälpa er på distans och genomföra en smidig affär, vilken fin lägenhet du har! //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Vi har sålt min farmors villa i Lund med hjälp av Sofia. Hon har varit fantastisk i processen! Sofia är en väldigt effektiv och duktig mäklare som är lätt att samarbeta med. Sofia har också varit mycket flexibel vilket har varit till stor hjälp för oss då vi som sålt fastigheten bor i andra delar av landet.
    Vi har skött större delen av försäljningen per distans och det har fungerat utmärkt.
    Har bara positivt att säga om Sofia och kan varmt rekommendera henne till alla som önskar sälja eller köpa bostad!
    Maria M
    Maria M
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Maria! Så glad jag blir! Vilka fina ord. Tack så jättemycket för bra samarbete, det har varit så roligt att få ha kontakt med er alla som befunnit er i olika städer. Genom bla Läge+ och Varudeklarerat genomförde vi en smidig försäljning trots att ni befann er på distans. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet nästa år! //Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Köp av villa. Sofia var trevlig och tillmötesgående. Svarade på alla frågor och höll en uppskattad presentation av husets för- och nackdelar. Fick oss att känna oss trygga samt genomförde en snabb och enkel kontraktsskrivning. Upplevde att nöjdhet hos både säljare och köpare var viktigare för henne än att köra säljsnacket man hör hos många andra mäklare. Vi har i andra fall varit med om att frågor om objektets skick etc. bagatelliseras och slätas över. Sofia var superproffsig och vi är mycket nöjda!
    Kerstin S
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Kerstin! Tack så jättemycket för ditt omdöme! Vad roligt att ni uppskattade vardagsrumspresentationen på visningen som vi alltid håller. Viktigt att ge alla samma information och göra er intressenter trygga i ert beslut. Dina ord värmer, ta hand om er så ses vi på tillträdet nästa år! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Jättebra mäklare med engagemang och kunskap. Stor digital medvetenheten och superservice.
    Claes-anders M
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Stort tack Claes-Anders för gott samarbete och för förtroendet att hjälpa er med en sådan viktig affär. Trots att ni har befunnit er på annan ort under försäljningen har det gått väldigt smidigt. Önskar dig en fortsatt fin höst. // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-29
    Sofia är mycket professionell, kompetent och kommunikativ, och har bra kunskaper om fastighetsmarknaden i Lund. Hon är en stjärna på mäklarhimlen!
    JAN-OLOV V
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Jan-Olov! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir. Genom Läge+, Varudeklarationen av er villa samt rätt marknadsföring var vi effektiva i hela processen och fick till en smidig försäljning. Tack för förtroendet, ta hand om dig! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-27
    Sofia is a very professional, kind broker who helped a lot since the viewing day. I really appreciated what she did for me, helping me get the offer from the seller. Every time we had the conversation, i was really satified with her fast reply and professional answer. If i need any help with buying or selling a home, i would definitely go for Sofia Munther!
    Ying L
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hi Ying! Thank you for your kind words! I'm happy I could help you and I hope you will enjoy your new home! See you in December! // Best Regards, Sofia Munther Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-19
    Det kändes tryggt och bra från början att låta Sofia ta hand om försäljningen av vår mors lägenhet.
    Hon tog tid på sig att förklara sin roll i det hela och sedan löpte det på utan problem.
    Jag kan gärna rekommendera Sofia till andra som ska sälja i Lund.
    Eva B
    • 3:a
    • 96.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Eva! Stort tack för ditt fina omdöme! Jag är glad att du har känt dig trygg under försäljningen då flera av er har befunnit er på annan ort. Önskar dig en fin höst! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-18
    Vill bara säga att vi va riktigt likliga att träffar underbart mäklare Sofia vi har lättat två år efter hus och det första gång känner mig är välkommen på detta sättet jag kan säga att det va fantastiskt bemötande stoooor tack sofia för allt
    Sura S
    • 135.0 m²
    • Mårtens Fälad
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lund
    Hej Sura! Tack så jättemycket för dina fina ord. Det gläder mig att ni ser fram emot att få flytta in i ert nya hus! Jag hoppas du kommer trivas där med din familj. Har ni några frågor eller funderingar så vet ni vart jag finns. Önskar dig en fin höst så ses vi på tillträdet! // Mvh Sofia Munther, Svensk Fastighetsförmedling