Svensk Fastighetsförmedling Malung

Svensk Fastighetsförmedling Malung

• Badge2022
Ligue 0280-135 55 Compartilhar

About company

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Malung! I Malung finner du Sveriges första ishockeygymnasium för tjejer, ett kluster av skinnbutiker samt flera kulturella och sociala evanemang som hålls årligen i området. Malung är också en historisk stad, nämnd i skrift redan på 1100-talet. Vi har stor lokalkännedom och vet...

76 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Malung

Hans Eric Valdemar W
Escreveu sobre Svensk Fastighetsförmedling Malung

Dessvärre en mycket dålig köpupplevelse. Otydlig, arrogant mäklare som verkar sakna förmågan att förstå att jag vill ha underlag på mina inbetalda pengar genom att skicka kopia av köpekontrakt och köpebrev efter slutlikvid. Inskrivningsmyndigheten har ej fått dokument två veckor efter köp. Möts av en utskällning i telefonen.

Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för din feedback Hans. Det är ibland svårt att förklara alla steg i processen kring lagfart. Jag ska vara tydligare i framtiden och tar med mig detta. Glad Påsk!

Michail F
Malung

Bra upprättande med trevligt personal.bra upplevelse

Max Hindø L
Malung

Kan ikke skrive på svensk men fint og hurtig arbejde. Hvis jeg kommer til Malung vil det være sammen med et par flasker god rødvin.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för dina fina ord och varmt välkommen till kontoret om du passerar!

Måns A
Lima

Vi blev bra bemötta av mäklaren i samband med köpet. Under budgivningen var mäklaren mycket svår att få tag på och vi upplevde oss inte informerade under stora delar av budgivningsprocessen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för er feedback! Vi är så glada för att ni äntligen har hittat ert hem! Tyvärr blir det inte alltid alla rätt och vi beklagar att ni fått en tråkig upplevelse av budgivningen och att vi brast i kontakten med er. Vi tar med oss det och lär oss något av detta. Vi önskar er en fin sommar och hoppas att ni kommer väl till rätta och stortrivs i ert fina hus!

Anna-Lena J
Skeret

Mäklaren har från första stund varit behjälplig på alla tänkbara sätt. Hållit oss informerade om allt som skulle ske. Vi trodde att det skulle vara svårt att sälja nu , men det visade sig vara snabbt avklarat. Positivt i alla led.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Stort tack för förtroendet Anna-Lena och tack för fint betyg! Önskar dig en fortsatt fin sommar.

Marianne C
Sälen

Ingen vidare aktivitet på säkjarbetet. Dålig uppfattning om marknadsvärdet. Jag hade en mer realistisk syn på var priset skulle ligga än mäklaren. När försäljningsdokumenten skulle signeras fick jag inte tillskickat mig ett svarskuvert utan fick själv ordna med kuvert och fråga efter adressen som det skulle sändas till. Jag fick påpeka att det var bråttom då överlåtelsedatum låg mitt i de andrlsveckor som köptes få ör detta året. Det innebar att jag inte får ersättning för de veckor som hinner passera innan dokumenten kommer fram till Svensk Fadtighetsförmedling.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för din feedback Marianne! Det betyder mycket för oss och hjälper oss att bli bättre. Det är ofta besvärligt med handlingar som ska skickas per post för signering och den processen tar tid. Vi hoppas på en lösning med möjlighet till digital signering i framtiden. Önskar dig en fin sommar!

Henrik Ö

Bra och trevligt bemötande! // Henrik

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för fin feedback! Vad roligt att höra att du är nöjd med din affär.

Annika F
Malung

Trevlig och proffsig mäklare, hon skapade trygghet genom hela processen från visning via budgivningen och slutligen köp.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tusen tack för fint betyg och fina ord Annika! Vi hoppas att du trivs med din nya bostad.

Ove W
Malung

Bra, mäklare som kunde sin sak

Maritha M
Malung

Bra och kunnig personal som uppträdde proffsigt!

Sofia H
Tandåliden

Mäklaren verkar rak, seriös och trevlig. Vill lösa upp ”knutarna” på vägen allt eftersom, som man förväntar sig!

Lars K
Tandåliden

Proffsigt bemötta, väldigt nöjda.

Victor G
Malung

Mycket bra bemötande.. trevlig å bra mäklare med ett glatt humör å rolig humor.. toppen

Jenny B
Malung

Proffsigt och bra bemötande.

Stefan V
Malungsfors

Alles sehr gut geklappt, Wünsche wurden ernst genommen und schnell erledigt. Sehr gute Zusammenarbeit. Immer gerne wieder.

Claes C
Comprou a sua habitação com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Malung
Malung-Sälen

På alla sätt ett vänligt och proffsigt bemötande.

Indra Å
Malung

Så himla bra bemötande och härlig mäklare. Verkligen nöjd!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för dina fina ord Indra. Och visst är hon en riktig klippa Susanna! Vi hoppas att ni får en härlig sommar i stugan.

Maud G
Malung

Jag blev mycket bra bemött. Jag hade förväntat mig en seriös och kunnig mäklare som hade goda kunskaper om området. Jag tycker att mäklaren var professionell och uppfyllde alla mina förväntningar. Jag fick snabbt svar på min förfrågan, och det kändes som att jag som säljare var viktig. Jag är mycket nöjd!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Stort tack för fina ord och detta toppbetyg till vår mäklare Susanna Torris! Vi på Svensk Fastighetsförmedling tackar för förtoendet.

Roland L
Malung

Mkt bra bemötande. Lite svår att få tag på per telefon. Mycket snabbt utförande av affären enligt våra önskemål.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Stort tack för ett fint betyg! Och grattis till ert husköp!

Evy S
Malung

Mycket professionellt, enkelt och smidigt. Lätt att komma i kontakt med, alltid trevligt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för fina ord och fint betyg, det betyder mycket för oss. Och tack för förtroendet och valet av oss på Svensk Fastighetsförmedling som förmedlare.

Yngve A
Malungsfors

Meget bra behandling av salg. Jeg er meget fornøyd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för fint omdöme och betyg. Det betyder mycket för oss! Tusen tack för förtroendet!

Inga K
Malungsfors

Trevligt bemötande över mobilen. Snabbt utlägg på mail om nya bud.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för ditt fina omdöme och fint betyg! Så roligt att du är nöjd med processen vid ditt köp. Tack!

Anna K
Malung

Kunnig och professionell. Flera personer var inblandad i ärendet. Lämnade mitt bank kontonummer flera gånger och våra kontaktuppgifter var fel

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för ditt omdöme och fina feedback! Givetvis ska du inte ha behövt lämna ditt kontonummer flera gånger, det ser vi över på vår check-lista. Tack

Karl Olof K
Comprou a sua habitação com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Malung
Malung

Så här långt i affären har det funkat mycket bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för omdöme och fint betyg!

Derk Jan V
Malung

Susanna Torris var mycket snabbt med hennes svar och helt duktigt i denna fastighetsaffären. Utmärkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tusen tack för fint omdöme!

Per A
Malung

Överlag mycket proffesionellt bemötande. Dessutom personligt med en tydlig känsla att de sätter kunden i första rummet och inte räds visningar på obekväma tider etc.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för fint betyg Per. Det betyder mycket för oss!

Elin H
Mora

Susanna har varit helt fantastisk från första mötet på visningen och under processen som slutade med ett köp av gård. Hon har varit ärlig, hjälpsam och positiv. Vi har ingenting att klaga på!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för ditt fina omdöme Elin! Susanna är en riktig klippa och vi är glada att ni värdesätter henne lika mycket som vi gör. Tack!

Ann-sofie Å
Lindvallen

Hej ! Vi köpte en lägenhet i Lindvallen Sälen. Mäklaren var trevlig och skötte kontakten bra. Tyvärr hade hon problem med säljaren så köpet drog ut på tiden med många olika ändringar på vägen. Vi har för avsikt att låta mäklaren sälja vår lägenhet i Stöten i höst

Anna-karin T
Öje

Säljprocessen när mitt hus skulle säljas blev snabb och enkel trots att allt fick skötas på distans. Alla kontakter med mäklaren var snabba, enkla och alltid positiva. Det slutliga resultatet överträffade dessutom alla mina förväntningar.

Lars Inge A
Sörsjön

Trevligt bemötande. Det märktes att mäklaren inte hade så stor erfarenhet. Det borde satts en sluttid för budgivning.

Anders D
Sälen

Lägenhet i Sälen (fritidsboende). Mkt bra bemötande och service av mäklaren.

Emma H
Sälen

Bara plus inga problem vid försäljning av vårt hus alltid bra bemött och bra återkoppling under försäljningens gång-

Susanna Ö
Vendeu a sua habitação com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Malung
Malung

Försäljningen är inte avslutat än, så varför skickar ni en förfrågan för andra gången ?????

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för ditt svar! Det verkar inte ha blivit helt rätt när förfrågan om omdöme blev skicka till dig. Vi följer självklart upp detta och hoppas att er affär avslutas på bästa sätt. Önskar dig en fortsatt fin jul!

Morten A
Mora

Salg av Torp. Vi hadde ingen forventninger, men det ble en fin opplevelse da vi fikk super service av Per og Sussanna i Malung.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack för ett trevligt omdöme och för förtroendet att sälja er pärla!

Anna P
Malung

Köpt ett hus, allt gick bra. Bra info och snabbt handläggande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Tack Anna! Så roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas bra med er nya fastighet.

Birgitta B
Malung

Hon kan både Malung och branchen. Ger tydliga svar och jobbar snabbt. proffsigt och peronligt bemötande och levde till fullo upp till mina förväntningar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Malung

Visst är hon en riktig pärla vår Susanna! Hon kan både Malung och branschen. Tack för ett fint betyg och för att vi på Svensk Fastighetsförmedling fick vara en del i er fastighetsaffär.

Stefan B
Malung

Vi föreställde oss att det skulle vars krångligt att köpa hus, men med en sån mäklare så gick det som på räls! Kunde inte begära mer, all eloge till svensk fastighetsförmedling Malung!

Hannah B
Malung

Jag och min man har köpt en villa i Malung. Bemötandet från mäklaren har varit väldigt bra. Lyssnat på våra frågor, funderingar och önskemål. Varit lyhörd och även hjälpsam för att lösa det på bästa möjliga sätt för oss köpare men även för säljaren. Hon har sett till att denna affären gått smidigt utifrån konstraktskrivning med mera då vi bor 20 mil från Malung. Om jag talar för både mig och min man så har vi bara positiva upplevelser av detta husköp och kontakt med mäklaren.

Torbjörn L
Sälen

Köpt Utmärkt bemötande och hantering Något ryckig information om status och nästa steg i processen. Fick i någon situation själv jaga på för att få information

Anders H
Lindvallen

Allt gick super smidigt. La bud säljarna sa ok och vi skrev kontrakt sedan 30 min senare. Smidig affär för Fastighetsmäklaren

Irene P
Hills Panorama & Spa

Sålt en bostadsrätt (fritidsboende). Mäklaren har alltid varit väldigt trevlig och vi har fått bra kontakt men däremot är vi väldigt missnöjda med hela processen. Det har varit dålig återkoppling och inte hört av sig när hon lovat. Jag har fått jaga information och tre gånger under försäljningsprocessen fick vi höra att "vi har ett avslut denna veckan" utan att vår bostad blev såld. Det har varit många spekulanter och intressenter men jag upplever att allt dragit ut på tiden och folk har tröttnat. Som mäklare behöver man vara aktiv vilket det absolut inte varit i detta fallet.

Jørgen J
Öje

Vi har solgt et sommerhus Vi blev mødt af Susanna Toris på en fantastisk måde. Vi følte os som guldkunder og vurderingen af sommerhuset var perfekt. Startprisen var okay og der var to fremvisninger. Der blev lagt billeder på nettet og to aviser. Susanna levede op til alle vores forventninger og huset blev solgt på otte dage til det dobbelte af vurderingen. Vi kan kun anbefale Susanna som mægler til andre.

Per-olof S
Öje

Köpt ett litet torp. Mkt trevligt bemött och proffsig hjälp

Jenny G
Sälen

Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Professionellt bemötande, kontakt och löpande information under processens gång. Rekommenderas varmt om du går i sälj eller köptankar.

Erik O
Malung

Bara bra, vi kunde prata som folk båda två utan fyrtiosju termer å bankspråk.

Danielsson J
Malung

Hej! Ett utmärkt bemötande, verkligen jättenöjd.

Henry T
Vendeu um terreno com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Malung
Malung-Sälen

Sålt tomt Bra,proffesionellt

Agneta Ingegerd Birgitta E
Hemfjällstangen

Jag har sålt ett fritidshus.Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående och jag tror att hon gjorde mer än vad som var brukligt.Hon åkte tex upp och tittade till huset när hon var på väg hem från kontoret.Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar.

Paolo B
Sörsjön

Very nice and professional. The transaction and paperwork is being handled very well. Staisfied about the services provided.

Ewa Weiher L
Lima

Väldigt proffesionellt bemötande. Mäklare var kunnigt och behjälpligt i alla ärenden.