Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Långgatan 26, 647 30 Mariefred — Visa karta

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

• Clarence C
    Clarence C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Professionell och förtroendeingivande inledning men avslutningen något pressad och för mig påfrestande då allt blev lite forcerat fram till avslut.
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Väldigt trevlig och duktig ;kan sin sak.Vi är väldigt nöjda!Tack
  • Magdalena G
    Magdalena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Mycket tillmötesgående och seriös.
    Mycket aktiv - inget är besvärligt.
    Ett mycket bra val av mäklare.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Fantastiskt bra är du Linda och vi har varit nöjda sen första sekund.
    Lugn,tydlig och otroligt förtroendeingivande är du så vi har hela tiden känt och i trygga händer.
    Tusen tack för din insats och hjälpsamhet.
    Mvh Andreas Kristiansson
  • Klas A
    Klas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Snabb försäljning, allt gick smidigt och väldigt bra kommunikation +++++
  • Lena C
    Lena C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Snabb och trevlig respons , bra återkoppling så fort någonting händer och ett ok avslut på affären

Långgatan 26, 647 30 Mariefred