Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

• BadgeSixYears
Ring 0159-302 30 Dela

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm! Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av...

205 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Helena B
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Stallarholmen

Elisabet är en otroligt bra mäklare. Positivt och erfaren. Hon uppdaterar och gör dig delaktig i arbetet. Hon är flexibel och lyhörd och har god erfarenhet av både säljare och köpare. Har anlitat henne vid flera tillfällen och skulle varmt rekommendera andra att göra det.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina reco Helena! Så roligt att få hjälpa dig! Mina bästa hälsningar, trevlig helg! Elisabet

Tomas T
Köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Annalena är noggrann och följer upp frågor som uppstår. Annalena arbetar också effektivt och inger stort förtroende.

Fredrik G
Mariefred

Elisabet är Sveriges i särklass bästa mäklare, alla kategorier. Rekommenderas!

Svar från Elisabet Jacobsen

Wow, tusen tack Fredrik!! Det har varit så kul att få hjälpa er familj och nu andra gången till och med :) Ses snart! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Karl Per Mattias L
Sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Sakkunnig,pedagogisk och väldigt effektiv

Hej, Stort tack för fint omdöme, vi ses framåt. Hälsningar Annalena

Brittmarie P
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Mariefred

Trevligt, juste, och korrekt bemötande. Bra på att snabbt svara på våra frågor och funderingsr

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Brittmarie! Härligt att ni hittat hem här i Mariefred! Varma hälsningar från mig! /Elisabet

Tommy P
Mariefred

Trevlig, proffsig, kunnig. Lätt att få kontakt med.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack för dina fina ord Tommy! Roligt att vara den som välkomnar er till Mariefred! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Seved Holger C
Strängnäs

Upplevde Annalena som mycket kunnig och proffsig. Fick bra tips vid första besöket och hur man skulle styla före fotograferingen. Hon är även mycket trevlig och hjälpsam jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.

Svar från Annalena Stening

Hej, Tackar för fina ord och rekommendationen. Vi ses snart igen ha det fint! //Annalena

Kristin G
Mariefred

Elisabet kan jag varmt rekommendera till alla som ska sälja sin bostad. Hon är en trygghet i en sån här stor affär, är väldigt kunnig och framförallt tydlig och transparant med information. Snabb på att svara på alla mina frågor och kom med bra råd i olika situationer.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för din fina rekommendation Kristin! Så roligt att få hjälpa dig och att vi hittade så bra köpare! Vi ses snart igen, mina varmaste lycka till i ert nu stundande husletande!

Helena J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Sundby Park

Trevlig och tydlig mäklare. Var påläst om lägenheten oh vi har inget att klaga på. Det blev en snabb affär så Anna-lena behövde inte lägga så mycket tid på oss.

Svar från Annalena Stening

Hej Helena, Tack för ditt omdöme ses snart igen ha det fint :-) Hälsningar Annalena

Jimmy F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Sundby Park

Anna-Lena är fantastiskt trevlig och engagerad mäklare med bred erfarenhet. Jag är mycket nöjd med hennes hantering av att sälja min lägenhet. Jag rekommenderar starkt att ni som går i säljtankar kontaktar Anna-Lena för ett säljuppdrag. Stort lycka till önskar jag Anna-Lena och även till er som funderar på att sälja en fastighet. //Jimmy

Svar från Annalena Stening

Tusen tack Jimmy för din rekommendation, tack för att jag fick hjälpa till. Ha det fint :-)

Pontus J
Sundby Park

Påläst, snabb återkoppling, glad, bra bemötande, ordningssam.

Hej, Tackar kul att kunna hjälpa till ses snart igen :-) //Annalena

Linda H
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Elisabet känns kunnig o Inger trygghet. Kan varmt rekommendera Elisabet.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Linda! Så kul att ni äntligen hittade hem! Välkomna till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar till er!

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Mycket kompetent mäklare, koll på saker. Väldigt tillmötesgående och trevlig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Åh TACK Anna, så roligt att höra att ni är nöjda! Mina varmaste hälsningar!

Peter T
Strängnäs

Trevlig. Pratar så man förstår. Väldigt smidig försäljning. Svarar snabbt på mejl och SMS. Jag har använt Svensk Fast två gånger förut och har varit nöjd.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för dina fina ord och för ert förtroende med försäljningen Peter! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Daniel H
Strängnäs

Kan verkligen rekommendera Elisabet. Kunnig, proffsig, tydlig och trevlig. Ger ett glatt och positivt bemötande och har oftast haft svar på mina frågor på en gång. Har hon inte haft svar så har det tagit max 15 minuter innan hon har återkommit med ett svar. Sammanfattningsvis: Glad, lyhörd, proffsig och otroligt kunnig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina rekommendation Daniel, det värmer verkligen! Härligt att ni hittat hem till slut, varmt välkommen till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar!

Harriet E
Strängnäs

En proffsig och kunnig tjej. Lugn och trevlig, bra bemötande. Alltigenom supernöjd!!!

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort TACK Harriet! Kändes så fint att få hjälpa er! Mina varmaste hälsningar!

Maria O
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande där man kände sig sedd och lyssnad på. Tydlig kommunikation.

Svar från Annalena Stening

Hej Maria, tack för din fina respons till min reco. Ses snart igen må så gott :-)

Marita F
Strängnäs

Anna-lena är mycket proffsig, supertrevlig ooh jättebra både som person och mäklare. Vi är jättenöjda med försäljningen av vår bostad på tranbärsstigen 22b strängnäs.

Svar från Annalena Stening

Hej igen Marita, Tack så mycket för fina ord till mig jättekul att få hjälpa till , ses snart igen :-) //Annalena

Nichlas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Har haft en jättebra kontakt genom hela resan, och hon lyckades sälja lägenheten för betydligt mer än vad jag vågade hoppas på. Jag är supernöjd. //Nichlas

Svar från Elisabet Jacobsen

TACK Nichlas!!! Jag blir väldigt glad! Roligt att höra du är så nöjd! Det har varit kul att jobba med dig! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Orvokki N
Strängnäs

Mycket professionellt gjort arbete. Kan varmt rekommendera henne

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Orvokki, det var roligt att kunna hjälpa er! Vi ses snart igen! Mina varmaste hälsningar/Elisabet

Stefan E
Strängnäs

Mycket professionell och hjälpsam. Snabba svar på frågor oavsett tid på dygnet och veckodag.

Stort tack för dina fina ord Stefan! Ses snart igen! Varma hej Elisabet

Åke A
Mariefred

Hej! Vi undersökte 3 mäklarefirmor i Mariefred inför försäljningen av vårt hus. Mäklaren från SF var för oss bästa valet. Tyvärr fick hon nytt uppdrag från annan Mäklarfirma och vi tilldelades annan mäklare av SF. Kanske inte den optimala lösning mäklaren och oss, med affären kunde avslutas till en acceptabel nivå. Vänligen Åke

Svar från Annalena Stening

Hej Åke, tack för ett trevligt samarbete i en lite annorlunda marknad. Härligt att vi hittade er köpare till slut och att vi hamnade på en acceptabel nivå. Vi ses i Juni igen må så gott hälsningar Annalena

Evelina P
Köpte sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Mariefred

Trevlig och pedagogisk, känns tryggt att ha Annalena som mäklare

Svar från Annalena Stening

Hej Evelina, Tackar för ett fint omdöme vi ses snart igen :-) Hälsningar Annalena

Maria A

Proffsigt bemötande Snabba svar vid frågor Väldigt duktig

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack för din fina Reco Maria! Och tack för förtroendet med din försäljning! Bästa hälsningar Elisabet

Anders Joakim B
Strängnäs

Mycket trevlig, bra bemötande, skulle varmt rekommendera henne.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Joakim, det var roligt att få hjälpa er hitta hem! Varma hej!/Elisabet

Håkan R
Strängnäs

Jag blev bemött med en kram så det var bra. Förväntningarna var att vi skulle få sålt ganska fort. Det infriades.

Svar från Annalena Stening

Hej Håkan, Härligt att få hjälpa till med er försäljning. Tack för omdömet Må så gott ses i Januari :-) //Annalena

Eva-Lis R
Strängnäs

Bra bemött. Vi förväntade oss att få sålt inom 3 månader och det lyckades precis.

Svar från Annalena Stening

Hej Eva-Lis, tack så mycket för fint omdöme vi hörs framåt :-) Hälsningar Annalena

Gabor S
Strängnäs

Hon var väldigt hjälpsam och snäll under hela köpet. :)

Hej, Tack för ditt omdöme Gabor, vi ses :-) Hälsningar Annalena

Edgar G
Mariefred

Tydlig, förstående och kommunikativ!

Tack Edgar! Varmt välkommen till Mariefred! Bästa hälsningar Elisabet

Sofie T

Lysande från start till mål! Jag kan varmt rekommendera Elisabet

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort stort TACK för ert förtroende och din fina rekommendation! Mina varmaste hälsningar!

Richard H
Åkers Styckebruk

Stort engagemang och mycket hög servicenivå!

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack Richard! Fint att få förtroendet att hjälpa er! Mina varmaste hälsningar!

Markus C
Strängnäs

Elisabet är en mäklare i ordets rätta bemärkelse. Hennes lyhördhet, tydlighet och vilja att få till en affär borgar för att köpare och säljare kan mötas. Hon tar sig tid att förstå resonemanget bakom varje bud och sätta dem i sin rätta kontext. På så sätt kunde vi som köpare känna oss trygga i att våra bud inte skulle missförstås eller sända fel signaler. Visst, i slutändan betalade vi kanske lite mer än vad vi först hade tänkt men vi känner oss - med Elisabets hjälp - ändå trygga i att vi har gjort en bra affär.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Markus! Så roligt att fått hjälpa er hitta hem! Mina varmaste hälsningar till hela familjen!

Charlotte Elisabeth V
Strängnäs

Elisabet är en oerhört engagerad mäklare med stor uthållighet och behaglig personlighet. Jag kan varmt rekommendera Elisabet!

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack Charlotte! Det var roligt att få jobba med er! Mina varmaste hälsningar 😊

Johan V
Strängnäs

Kunnig, positiv, lyhörd och uthållig!

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack Johan och tack för förtroendet med er försäljning! Mina varmaste hälsningar 😊

Anders F
Köpte sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Stora Sundby

Mycket trevlig och professionell. Lätt att prata med och svarar alltid i telefon eller ringer upp om hon missat samtalet. Allting gick smidigt och snabbt och vi är supernöjda med både fastigheten och Annalena.

Svar från Annalena Stening

Hej Anders, Tack för mycket fint omdöme lycka till med er fina Gård. Må så gott //Annalena

Helena H
Sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Trevligt, konstruktivt, professionellt, tryggt, positivt och roligt!

Hej Helena, Tack så mycket för fint omdöme <3 Vi ses //Annalena

Helena F
Mariefred

Enkelt uttryckt: Rätt person på rätt plats! Mycket trevlig (utan insmickrande krusiduller) och tydlig mäklare. Gav ett rakt och ärligt intryck. Lätt att kommunicera med. Lyssnade på oss säljare och gav bra information. Hela tiden tillgänglig per telefon, mail eller sms . Det vi uppskattade mycket var också att allt flöt på, snabbt och smidigt. Vi är hundra procent nöjda.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Helena! Det var roligt att jobba tillsammans med er! Mina varmaste hälsningar!

Antoine F
Mariefred

Elisabet är trevlig, rak och snabb i handling.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack Antoine! Varma hälsningar från mig! :)

Caroline H
Strängnäs

Vi är väldigt nöjda med Annalenas insats från första möte fram till att huset blev sålt. Vi rekommenderar henne varmt till framtida kunder!

Hej Caroline, Tack för finaste rekommendationen, ha det fint :-) //Annalena

Li-Marie J
Strängnäs

Mycket trevligt och glatt bemötande.

Tusen tack Li-Marie för din bedömning ses snart igen :-) Hälsningar Annalena

Monika L
Strängnäs

Väldigt väl förberedd, proffsigt och väldigt trevligt bemötande, alltid tillgänglig och bra på att informera och förklara. Hon verkar genuint road av sitt arbete. Vi är så nöjda med vårt val av mäklare!

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för ert fina omdöme Monica och Sten! Det var så roligt att jobba med er, tack för förtroendet, vi ses snart igen! Varma hälsningar Elisabet

Sylvia B
Stallarholmen

Hon fanns alltid där för att svara på frågor och hjälpa till. Vi är så nöjda.

Svar från Annalena Stening

Hej Sylvia, Stort tack för din bedömning och tack för att jag fick hjälpa till. Ha det fint :-) hälsningar Annalena

Petrus R
Åkers Styckebruk

Jag fick professionellt bemötande av mäklaren. Det gick som jag har förväntat mig med snabba beslut och avtal. Duktigt och erfaren mäklare som kan sitt jobb.

Svar från Annalena Stening

Hej Petrus, tack för en mycket fin bedömning. Ses inom kort igen. Hälsningar Annalena

Stephanie A
Centrum

Proffsig, snabb, supertrevlig, kunnig och helt enkelt så enkel att göra affär med.

Stort tack!!! Så roligt att kunna hjälpa er! Varma hälsningar Elisabet 🤗

Alexander K
Finninge Dammen

Elisabet är värdens bästa! Jätte glad att vi valde henne 12/10. Elisabet va med värja steg genom hela processen och hjälpa oss med allt litet och stort! Finns igen bättre mäklaren här i Sverige.

Svar från Elisabet Jacobsen

Huge thank you for your kind words Alexander! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Ha en jättefin sommar! Varma hälsningar Elisabet

Ulla M
Strängnäs

Annalena skötte försäljningen av lägenheten på ett mycket proffsigt sätt. Snabb återkoppling i alla delar av försäljningen. Jag är mycket nöjd!

Svar från Annalena Stening

Tack så mycket för fina ord och tack för att jag fick hjälpa till. Ha det fint hälsningar nnalena

Patrick C
Strängnäs

Vi hade nöjet att arbeta med mäklare Annalena under köpet av vår bostad, och vi vill gärna dela vår upplevelse och vårt omdöme om henne. Redan från första kontakten blev vi positivt överraskade av Annalenas bemötande. Hon var professionell, vänlig och lyhörd för våra önskemål och behov. Hon visade stort engagemang och dedikation i att medla mellan oss och säljaren för att slutföra köpet av den specifika lägenheten. Vi hade höga förväntningar på mäklaren och hon levde verkligen upp till dem. Hon var mycket kunnig och...

Svar från Annalena Stening

Hej Patrick, tusen tack för en superfin och varm reco. Jag önskar er all lycka till i ert nya boende i Strängnäs. Vi ses, ha det fint :-) //Annalena

Tobias W
Strängnäs

Tyckte att Annalena skötte detta kanon! Väldigt ihärdig och gav inte samt mycket lyhörd till va vi hade för önskemål. Väldigt nöjd med Annalena.

Hej Tobias, Tack för fint omdöme ha det fint. //Annalena

Helena G
Strängnäs

Oroligheterna i världen gjorde att det tog tid. Då det är ett dödsbo har det varit tufft på ett personligt plan. Annalena har verkligen varit guld värd. Är så tacksam att vi fick henne. Hon sänder sådan trevlig och positiv energi när vi haft kontakt med henne. Kommer garanterat rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till vänner och bekanta. Och om det är i Strängnäs, Annalena Stening.

Hej Helena, tack för fina ord och ett fint omdöme Ha det så bra :-) //Annalena

Pernilla G
Strängnäs

Mycket professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Annalena till andra köpare och säljare.

Hej Pernilla, Tusen tack för ditt omdöme. Vi ses. Hälsningar Annalena