Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

• BadgeFiveYears
Ring 0501-707 15 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mariestad! Mariestad. En av Vänerns vackra pärlor i Västergötland. Är det hit du vill flytta? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Förutom själva Mariestad har vi även full koll på område runtomkring - som Töreboda, Gullspång och Hova. Till oss kan...

133 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Björn J
Mariestad

Kompentent skött och hanterat genom hela processen.

Johan K
Mariestad

Bra engagemang och bra hjälp vid både försäljning och köp av bostad.

Jan D
Lyrestad

Allt gick mycket fint. Snabb och enkel bearbetning. Mycket vänlig och tillgänglig när som helst.

Birgitta E
Gullspång

Tillmötesgående ,lyssnande och lätt att prata med.

Regina P
Mariestad

Bemötandet jättebra. Vi kom överens om allt bra. Försäljningen gick snabbt och utan problem. Tack för allting.

Conny G
Mariestad

Fungerade kanon, bra bemötande utav mäklaren, lyssnade på våra önskemål.👍

Irene H
Torsö

Vänligt bemötande. Ställde upp på våra önskemål. Vi är hittills nöjda.

Bart R
Töreboda

Evelina och Towe hjälpte oss mycket bra. Professionell, snabb, noggrann och ärlig. Tack!

Eva E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Evelina Levin har hjälpt oss med en snabb och smidig lägenhetsförsäljning. Hon är professionell, kunnig och mycket trevlig.

Maria A
Gullspång

Hej, väldigt trevligt och professionellt bemötande. Snabb kommunikation och tydlighet.

Lise-Lotte G
Hova

Vi har blivit väl bemötta av vår mäklare. Kunnig och trevlig. Vi har fått väldigt bra hjälp då det har varit mycket att reda ut. Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda.

Fredrik K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Mycket bra service och stort engagemang vid försäljning och köp av bostad! Frida och Roger var mycket kunniga och hjälpsamma med allt vad det innebär! Tack!

Annelie C
Mariestad

Otroligt trevlig mäklare(Evelina) Proffsig och ödmjuk. Känner mig väldigt trygg i valet av SvenskFast i Mariestad! Kan absolut rekommendera andra som vill sälja sin fastighet, att vända sig till dem!//Annelie

Christina I
Mariestad

Vi blev bemötta på ett professionellt och sakligt sätt. Visste inte riktigt vad vi kunde ha för förväntningar då det är första gången vi säljer bostad, men allt har flutit på otroligt smidigt. Vi känner att vi tryggt kunnat lita på att ingenting missas och helt lämna över allt i mäklarens händer. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda.

Emmanuel P
Lyrestad

Hej!! Bästa upplevelsen av Evelina, trevlig, hjälpsam, mänsklig engagerad finner jag inga ord för att berömma henne!! Under svåra omständigheter har hon bemött mig o köparna på ett väldigt professionellt sätt Sammanfattningsvis en duktig mäklare som jag önskar henne allt väl i livet. Jag kommer även i fortsättningen att anlita henne. Bravo

Christoffer A
Mariestad

Vi fick ett väldigt bra bemötande och väldigt driven samt engagerad mäklare. Kan säga att hon överträffa våra förväntningar och gjorde ett fantastiskt jobb på så kort tid och vi är väldigt nöjda och skulle vi sälja nångång i framtiden så är det samma mäklare vi kommer kontakta

Christoffer F
Mariestad

Första gången jag säljer en bostad och Frida gjorde upplevelsen super enkel för mig. Alla frågor har fått sina svar och Frida har tagit hand om allting på ett super bra sätt. Kan varmt rekommendera Frida!

Therese B
Torsö

Kunnigt och trevligt bemött av mäklaren.

Goran B
Torsö

På ett mycket bra sätt, mäklaren levde upp till våra förväntningar

Cecilia R
Mariestad

En väldigt trevlig mäklare som va mycket tillmötesgående och hjälpte oss till ett snabbt och bra köp.

Katarina O
Mariestad

Har fått ett jättebra bemötande mäklaren levde upp till mina förväntningar. sålde huset snabbt och till ett bra pris. Mäklaren har varit tillgänglig samt att jag har fått svar på alla mina frågor. kan varmt rekommendera mäklaren och svensk fastighetsförmedling

Jessica S
Mariestad

Super bra bemötande av våra mäklare!

Hendrik S
Mariestad

Trevligt bemötande och kunnig. Löste problem och svarade på alla våra frågor från start till mål. Varit drivande att få folk till visningar och fixat med styling vid fotografering av bostaden. En bra mäklare med andra ord.

Ahmad D

Bästa mäklaren i Mariestad. Rekommenderar 👍😊

Conny Å
Sjötorp

Frida Kronborg har visat en mycket påläst och proffsigt bemötande. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar.Jag kan på det varmaste rekomendera Frida Kronborg på Svensk Fastighetförmedling i Mariestad.

Mattias Kay K
Mariestad

Tyckte dom var bra och det kändes proffsigt

Hampus Erik F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Valde Frida Kronborg som mäklare till uppdraget att sälja min bostad. Hon gjorde ett helt fantastiskt och professionellt arbete från första dialog till slutförd försäljning där hon verkligen la ner hela sin själ i varenda moment litet som stort. Det skapade en väldig trygghet för mig som säljare genom hela processen likväl som jag märkte samtliga intressenter fick den uppmärksamhet och hjälp jag själv som spekulant skulle uppskattat otroligt mycket. Slutresultatet ledde till nöjda köpare och en otroligt nöjd säljare där...

Hans K
Moholm

Bra bemötande. Vi hade förväntningar om försäljning närmare försäljningspriset. Är dock nöjda med priset vi fick. Tycker att Frida gjorde ett bra arbete. Bilderna på huset var mycket bra. Synd att inte arbetet med pantbrevet inte ingick.

Jimmy H
Gullspång

Bemötandet var helt okej Tyvärr är väl det så, att ibland tycker jag att datorn tar för mycket plats, det personliga samtalet försvinner (speciellt när man inte är en hejare i skriven text) Detta var en mer allmän tanke att ta till sig.

Olov M
Mariestad

Bra bemött. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar. Skötte försäljningen av min gamla lägenhet bra.

Folke F
Sjötorp

Verkade kunnig och förklarade hur allt går till.

Pär A
Mariestad

Trevligt bemötande och öppen konversation.

Bjarne S
Älgarås

Inkännande och professionellt. Vi hade inga förväntningar bara förhoppningar. Men Sanne är en grymt proffsig mäklare. Fantastiskt trevlig människa som har gjort ett fantastiskt bra jobb.

Sören O
Gullspång

Mycket hjälpsam 👍 trevlig mäklare ringer alltid tillbaka om hon är upptagen Kan verkligen rekommendera henne

Johan N
Mariestad

Att sälja vår fastighet med Svenska Fastighetsförmedling i Mariestad tillsammans med Sanne Skartnes var en bra upplevelse. Från start när processen beskrevs för oss och försäljningen förberedes med fotografering där huset visades från sin bästa sida. Försäljningen med en spännande budgivning och potentiella köpare med egna tankar om genomförandet sköttes exemplariskt.

Emil P
Mariestad

Det blev perfekt allting. Sen sålde jag min villa några veckor tidigare av samma mäklar firma och har inget att klaga på. Kommer jag sälja i framtiden så blir det svensk fastighet igen utmärkt service

Ulrika L
Mariestad

Per har varit heltrevlig å lugn å har gjort hittills ett riktigt bra jobb 👌🙌👏 Mvh ulrika

Torkil N
Gullspång

Trevlig mäklare med hög social kompetens Uppfyllde våra förväntningar. Köpet har fungerat bra så här långt, övertagande om en månad.

Anita K
Gullspång

Väldigt bra bemötande av mäklaren som förenklade hela processen.

Nils Arne C
Lyrestad

Vår mäklar-kontakt Sanne Skartnes är en ung, entusiastisk och driven kraft - som med ett verkligt lugn tar sig an sitt uppdrag på bästa sätt. Hon är vår lysande mäklar-stjärna och uppskattas storligen ! Tack / Ugglekorsets Fastighets AB gm. Nils Ceder vd

Milla M
Mariestad

Nöjd med allt. Allt var positivt och lättsamt.

Jürgen T
Tidaholm

Kontakten var bra med mäklaren. Information över fastigheten var bra. Träfffen med Säljaren, mäklaren och mina barnen, at skriva köpekontrakten verkar ganska bra.

Mikael H
Dala / Leksberg

När man gör sitt livs affär, så är det extremt viktigt med rätt hjälp! Jag rekommenderar Roger Axelsson å det varmaste! Alltid något i retur när man kontaktar honom. Vet han inte frågan, tar han reda på det. Fem starkt lysande stjärnor!!! //Micke 😁

Inger K
Töreboda

Bra, snabb tid för visning. Lite strul med budgivning som drog ut på tiden. Vi kommer få ett underbart hus ändå!

Ali Asghar N
Gullspång

Super trevliga och hjälpsamma.

Leif K
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
Töreboda

Bra och tydlig försäljning av mäklare Sanne.

Fredrik J
Mariestad

Mycket nöjda med Roger som mäklare.

Hans J
Sjötorp

Utmärkt mäklare( Sanne)Effektivt och bra bemötande. Använder gärna deras tjänster i fortsättningen . Hans Jonsson

Benjamin S
Mariestad

Vi har blivit väldigt trevligt bemötta, fått snabba svar på våra frågor och mäklaren har varit mycket tillmötesgående. Det har varit en positiv köpupplevelse och vi är nöjda kunder!

Anneli G
Töreboda

Jag rekomenderar varmt Sanne som mäklare. Hon är driven, hjälpsam och väldigt trevlig. Vi har både sålt och köpt via henne. En helt perfekt mäklare med andra ord👌