Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• Tanious K
    Tanious K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya Morozova en mäklare i världsklass! Jag är oerhört nöjd med försäljningen och kommer självklart att vända mig till henne igen i framtiden!

/Nöjd kund
  • Haffsa  R
    Haffsa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har nyligen köpt en lägenhet genom Liliya Morozova och vi är mycket imponerade av professionell service, vänlig hjälp och den extra milen hon gick för att hjälpa oss med vår allra första köp i Sverige. Vi behöver fler människor som Liliya så tjänstesektorn, hon är en guld tillgång för företaget!
  • Shokhan S
    Shokhan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack det var jätte bra , Malin är jätteviktig och jag är nöjd prackar henne för allt som hon har gjort .
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Svårbedömt pga strul med affären på grund av avhoppad köpare
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Carlsson, världen bästa mäklare!
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Välkomnande, kunnig och kommunikativ. Min fru och jag kände oss väldigt säkra och nöjda med vår mäklare.
  • karin m
    karin m skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Karlsson har utfört sitt arbete med min försäljning bra,trots det strul det blev med köparen har hon behållit sitt lugn,och försökt lugna mej.
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har bemötts på ett alldeles utmärkt sätt. Har inget att klaga på.
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bra bemötande, inlyssnande mäklare.
    Mäklaren var kunnig om närområdet.
    Juridiskt kunnig.
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket gott och trevligt bemötande från första stund.
  • Carita S
    Carita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag fick ett jättefint och proffsigt bemötande av Malin. Jag kände mig jättetrygg med henne och hade fullt fötroende för henne inför och under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Malin till vänner och bekanta som ska sälja el köpa.
    Hälsningar Carita Storm

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta