Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 32 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• Leena S
    Leena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Dunja var vänlig, trevlig och kunnig. Tog väl hand om säljaren och köparen. Hade tid att lyssna och svara. Hon gav goda råd. Jag är nöjd med hur försäljningen sköttes. Leena Seger Läs mer
  • Silver K
    Silver K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket bra generellt sett. Den expertisen man får i början stämmer med det som händer under affärens gång, vilket genererar tillit till en sådan mäklare. Stark rekommenderar. Mycket tillmötesgående och trevlig som person. Läs mer
    2017-12-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Silver K
    Tack Silver! Glad att du är nöjd med mitt arbete och din nya bostad
  • Ramear  G
    Ramear G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi hade 110% rätt när vi valde Lilya på Svensk fastighetsförmedling i Märsta. En riktig krigare när det gäller försäljningen. Håller en uppdaterad hela tiden och hittar nya kreativa idéer för att sälja bättre. Jag är själv säljare och tycker att Lilya är en ödmjuk och begåvad säljare. 👍🏼👍🏼👍🏼😊 Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ramear G
    Tusen tack Ramear!
    Det är jätte smickrande att få beröm från en jätte duktig säljare.
    Ha det fint!
  • Hillevi A
    Hillevi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Dunja Tabakovic är trevlig, lyhörd och anstränger sig för att både säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda med affären. Vi är glada att vi valde Dunja som mäklare när vi sålde vår lägenhet! Läs mer
    2017-12-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hillevi A
    Tack snälla för de fina orden och tack för ett gott samarbete. Det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen. Med vänliga hälsningar Dunja
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bästa Malin Da Silva
    Vi passade bra ihop lugna i det stökiga läget
    Superbra jobbat att få den såld till begärt pris Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel B
    Tack snälla Daniel! Det var så roligt att få hjälpa dig med en lyckad affär. Så glad att nu är nöjd!
    Med vänlig hälsning, Malin Da Silva
  • Ove J
    Ove J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jätte bra fick ett bra förtroende av Malin en väldig proffessionäl mäklare Läs mer
    2017-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ove J
    Tack snälla Ove! Din uppmuntran gläder mig enormt. Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen. Tack för ett gott samarbete!
  • Yadelig S
    Yadelig S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sofia har med sitt kunnande genomfört sina mäklaruppdrag på ett mycket professionellt tillvägagångssätt. Våra bästa rekommendationer.

Yadelis & Rolando Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yadelig S
    Tack snälla! Lycka till med flytten. Mvh Sofia
  • Rolf Sigvard J
    Rolf Sigvard J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket bra bemötande, inger snabbt förtroende och har ett genuint intresse av att utföra uppdraget på bästa sätt och tillgodose alla parter. Mäklaren uppfyllde alla förväntningar och hade ett lugnt förhållningssätt. Rekommenderar denna mäklare starkt. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rolf Sigvard J
    Tack snälla och tack själv för bra samarbete! Mvh Sofia
  • Madina O
    Madina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag tycker att Liliya är en utmärk mäklare!
    Jobbar snabbt och effektivt. Informera tydligt mig som kund vad tänker hon göra (visning,träff,hur många har intresse för min bostad,kontakta föreningen mm.)Hon alltid tillgänglig ifall jag har frågor. Jag upplevde väldigt bra bemötande som skaffade förtroende. Läs mer
    2017-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Madina O
    Tusen tack Madina. Det var kul att samarbeta med dig. Lycka till!
  • Berit M
    Berit M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är så nöjda med Dunja och fick
    huset sålt. Hon ger bra och snabb
    återkoppling, hon är kompetent,
    professionell och trevlig. Jag
    rekommenderar henne varmt och
    skulle absolut anlita henne igen Läs mer
  • Per-Erik H
    Per-Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Ett företag med proffsig framtoning som lugnt lägger upp försäljningen av bostaden. Och Liliyas framtoning fick mig att känna mig trygg. Var det någon fundering så fick man ett snabbt svar.
    Kan enbart varmt rekommenderas.
    /Pelle Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Ett proffsigt och kompetent bemötande. Då detta gällde ett dödsbo var bemötandet med stor personlighet och med stor vänlighet. Vi fick användbara tips inför visning. Ingen fråga som vi ställde var för dum.
    Vi kommer att varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling.

Med vänlig hälsning
    Ulf Schefvert Läs mer
  • Malik W
    Malik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bemötandet var profesionellt och personligt. Läs mer
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag skickade ett mail till mäklaren om att jag ville sälja min lägenhet.
    Återkopplingen på mailen tog onödigt lång tid (någon vecka).
    När jag väl hade fått kontakt med mäklaren, gick allting väldigt snabbt.
    1 vecka efter vårt första möte var lägenheten såld, och det utan allmän visning.
    Därefter har allting gått väldigt bra och smidigt.
    Jag är mer än nöjd med hur mäklaren och Svensk fastighetsförmedling har skött försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Anna-Lisa V
    Anna-Lisa V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bra och korrekt bemötande. Höll ordning på allt. Läs mer
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Lisa V
    Tack snälla Birgitta och Gunilla! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er en fin dag! Mvh / Malin Da Silva
  • Carolina W
    Carolina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag rekommenderar Malin Carlsson som mäklare, hon har alltid som ställt upp och väglett mig under min försäljning av min första bostad. Vilket har varit trevligt, roligt och en utmaning! Men med hög yrkesprofessionell kunskap och vägledning var aldrig mina funderingar eller frågor för små eller för stora. Från dag ett vid första kontakten till avslutande försäljning har Malin varit tillmötesgående och alltid anträffbar. Strukturerad och engagerad mäklare som med ett lugn, gett mig en positiv känsla i hur bra det kan gå med en bostadsaffär! Läs mer
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carolina W
    Tack snälla Carolina. Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen av er första bostad. Lycka till med nya bostaden och hoppas ni kommer trivas lika bra i den. Med vänlig hälsning Malin Carlsson
  • Lena T
    Lena T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Carlsson. Med sådan känsla och service utöver det normala - har hon fått oss känna trygghet i både köp och försäljning. Smidigt och med en personligt engagemang som varit guld värt! Tusen tack från hela familjen, våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2017-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena T
    Tack snälla Lena! Jag önskar dig all lycka till med lägenheten och hoppas du trivs bra.
  • Louise G
    Louise G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Fantastiskt duktigt mäklare, både köpt och sålt med henne. Skulle anlita henne igen, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sven-åke E
    Sven-åke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag upplevde mäklaren som proffsig och trevlig och tror att spekulanterna gjorde detsamma. Försäljningen gick bra, över förväntan Läs mer
    2017-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-åke E
    Tack Svenne! Lycka till med flytten och välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig. Med vänlig hälsning Malin Carlsson
  • Josephine V
    Josephine V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är så himla nöjda med Svensk fast Märsta, Sigtuna, både bemötandet och utförandet. Vi skulle aldrig välja någon annan mäklare efter våra fantastiska erfarenheter. Vi rekommenderar alla våra bekanta att använda sig av dom när det behövs. Tusen tack för perfekt service!! Läs mer
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josephine V
    Tack Josephine! Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa till igen. Lycka till med huset. Med vänlig hälsning Malin Carlsson
  • Tanious K
    Tanious K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya Morozova en mäklare i världsklass! Jag är oerhört nöjd med försäljningen och kommer självklart att vända mig till henne igen i framtiden!

/Nöjd kund Läs mer
  • Haffsa  R
    Haffsa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har nyligen köpt en lägenhet genom Liliya Morozova och vi är mycket imponerade av professionell service, vänlig hjälp och den extra milen hon gick för att hjälpa oss med vår allra första köp i Sverige. Vi behöver fler människor som Liliya så tjänstesektorn, hon är en guld tillgång för företaget! Läs mer
  • Shokhan S
    Shokhan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack det var jätte bra , Malin är jätteviktig och jag är nöjd prackar henne för allt som hon har gjort . Läs mer
    2017-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Shokhan S
    Tack snälla Shokhan! Det var så roligt att hjälpa dig och din familj med försäljningen! Önskar er en allt gott! Mvh / Malin Da Silva
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Svårbedömt pga strul med affären på grund av avhoppad köpare Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Carlsson, världen bästa mäklare! Läs mer
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Välkomnande, kunnig och kommunikativ. Min fru och jag kände oss väldigt säkra och nöjda med vår mäklare. Läs mer
  • karin m
    karin m skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Karlsson har utfört sitt arbete med min försäljning bra,trots det strul det blev med köparen har hon behållit sitt lugn,och försökt lugna mej. Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har bemötts på ett alldeles utmärkt sätt. Har inget att klaga på. Läs mer
    2017-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingemar H
    Tack Ingemar! Det gör mig glad att höra! Mvh / Malin Da Silva
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bra bemötande, inlyssnande mäklare.
    Mäklaren var kunnig om närområdet.
    Juridiskt kunnig. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket gott och trevligt bemötande från första stund. Läs mer
  • Carita S
    Carita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag fick ett jättefint och proffsigt bemötande av Malin. Jag kände mig jättetrygg med henne och hade fullt fötroende för henne inför och under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Malin till vänner och bekanta som ska sälja el köpa.
    Hälsningar Carita Storm Läs mer
    2017-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carita S
    Tusen tack Carita! Det har varit en fröjd att hjälpa dig från första stund. Roligt att höra att du också trivs bra i ditt nya boende! Ha en fin dag! Mvh / Malin Da Silva
  • Harriet G
    Harriet G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Väldigt bra på att sälja! Men som köpare blir man mer än besviken när man flyttar in och upptäcker en massa fel och brister. Även omdömet om området som sådant var helt fel trots att det måste ha varit känt för mäklaren. Läs mer

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta