Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 165 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• 2019-10-21

Anne-Louise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Fick ett väldigt bra bemötande och bra hjälp när jag skulle köpa min första lägenhet! Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anne-Louise S
    Tack Anne-Louise! Hoppas att di ska stortrivas i bostaden. Med vänliga hälsningar Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-21

Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi köpte ett hus och i panik behövde vi sälja vårt egna, då fanns Nils där och ordnade allt helt smärtfritt och snabbt, troligen den bästa mäklare jag sprungit på, överträffade alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-18

Jan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag anlitade Liliya Morozova på Svensk Fastighetsförmedling i Märsta i samband av en försäljning av en bostadsrätt i Märsta.

Jag blev bemött på ett underbart sätt och märkte snabbt att Liliya kunde sin sak som fastighetsmäklare.

Liliya levde verkligen upp till mina förväntningar och hon låg alltid ett steg före i processen, helt underbart.

Jag kan värmt rekomendera Liliya till er alla som går i sälj eller köptankar.

Det finns inget dåligt att säga om Liliya, jag är mer än supernöjd med hela säljprocessen och resultatet av affären.

Tack Liliya att du gjorde hela affären på ett mycket professionellt och kreativ framtoning.

Varma hälsningar,
    Jan Cederholm Läs mer
  • Jouri P

2019-09-09

Jouri P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya Morozova är en otroligt kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    Hon är extremt kunnig i området och fanns där för oss under hela säljprocessen. En mäklare du kan lita på! Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jouri P
    Tack Jouri! Jag är glad att ni är nöjda.
  • 2019-09-04

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpt en lägenhet i märsta.
    Allt var toppkvalitet från början till slutet av affären. Har varit i kontakt med många mäklarhus men detta slog alla, ständig uppdatering av vad som sker och alltid ett varmt och vänligt bemötande.
    Jag rekommenderar verkligen dessa mäklare, de är proffs Läs mer
    2019-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne S
    Tusen tack Susanne! Med vänlig hälsning Liliya Morozova
  • 2019-09-03

Thi Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tillmötesgående och jordnärt mäklare. Läs mer
  • Milan O

2019-09-02

Milan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Proffsig, godtrogen och ärlig känsla fick vi av Madde. Lätt att göra med. Läs mer
  • 2019-08-30

Ka Wing L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    utmärkt service med utstrålning och engagemang med enastående kommunikation Läs mer
  • 2019-08-22

AINTA K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är jätte nöjda av mäklaren Dunja Tabakovic. Vi fick stor hjälp från henne, hon var riktigt professionell och snäll. Jag stark rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-22

Tsega T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    .Jag har köpt,
    . hon har varit respekt och utmaningar Läs mer
    2019-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tsega T
    Tack Tsega!
  • 2019-08-19

Micael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mäklare Nils Lagerlöf har sålt min lägenhet i Märsta åt mig.
    Då jag var i behov av en snabb försäljning men inte ville tumma på priset, var inga problem för Nils!
    Jag är riktigt nöjd med Nils och skulle rekommendera honom för alla! Läs mer
  • 2019-08-17

Adil N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag är nöjd med all hjälp vi fått. Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adil N
    Tack Adil!
    Jag är glad att du är nöjd.
  • Lollo K

2019-08-17

Lollo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Nils har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Sigtuna. Han har genom hela processen varit proffesionell och alltid varit tillgänglig när vi haft frågor. Han hanterade vår försäljning utmärkt vilket resulterade i försäljningsrekord i vårt bostadsområde. Vi kan varmt rekommendera Nils om du vill lyckas med din försäljning! Läs mer
  • 2019-08-15

Natalia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag sålde min lägenhet i Märsta och köpte samtidig ett annat lägenhet.
    Mäklare va med mig hela vägen, hon väldig professionell och kunnig. Jag bokstavligen har inte behövd oroa mig om alla nyanser och förlitade mig på henne. Det va bra beslut och hon gjorde ett fantastisk jobb. Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natalia G
    Tack Natalia!
    Vad roligt att du är nöjd.
  • 2019-07-19

Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Totalt engagemang från dag 1! Vår mäklare var alltid på hugget och kom med idéer under försäljningen av vår trea, supertrevlig och tillmötesgående, och förstående och tålmodig när man själv inte alltid var helt enkel med sina krav. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-18

Inger Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Både köpt och sålt lägenhet och hus genom Dunja.
    Professionell och förtroendeingivande. Rekommenderar henne till köpare och säljare. Läs mer
    2019-07-19 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Inger Birgitta B
    Tack snälla Inger! Vad kul att du är så nöjd med mitt arbete.
    Med vänliga hälsningar Dunja
  • 2019-07-12

Karl Ivar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Liliya Morozova. Tack vare henne gick det bra. Hon har lett mig genom affären med ibland mild, ibland fast hand. Mycket kunnig, rak och tydlig.

Betyg A++
    Rekommenderas!

/Ivar Karlsson Läs mer
    2019-07-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl Ivar K
    Tack Ivar!
    Hoppas att du ska trivas i det nya huset.
  • 2019-07-10

Sofie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi köpte och sålde via Liliya och jag har alltid känt mig trygg med henne. Hon är alltid glad och vet verkligen vad hon gör. Rekommenderar henne till alla! :) Läs mer
    2019-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofie P
    Det glädjer mig enormt mycket Sofie att ni är nöjda!
    Lycka till med bostad sökandet!
  • Philip K

2019-07-01

Philip K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hej,
    Vi är helt och hållet nöjda med vår mäklare Liliya Morozova på Svensk Fastighetsförmedling i Märsta(Stockholm norrort). Väldigt trevlig, kunnig och professionell.

Vi har haft kontakt med Liliya sedan en tid tillbaka då vi har behövt få vår lägenhet fram till visning och försäljning. Liliya har hela tiden funnits med och gett råd och stöd. När vi väl kom fram till visning gick det blixtsnabbt fram till en affär som både vi och köparna var nöjda med.

Vi har också förstått att Liliya finns med efter affärens avslutande och att vi då får hjälp med deklarationen av vinsten. Det känns väldigt tryggt och bra.

Vår erfarenhet av Liliya är som framgått alltigenom positiv. Läs mer
    2019-07-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip K
    Tack Philip!
    Jag är super glad att ni är nöjda.
    Med vänliga hälsningar Liliya
  • 2019-06-25

Samo Service Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt ett radhus i Märsta. Jag hade då den otroligt duktiga och engagerade mäklaren Liliya Morozova. Hon var mycket kunnig person och hon var alltid tillgängligt när vi behövde henne. Efter våra första möte kändes det direkt att vi har valt en rätt mäklare och mina förväntningen var att hon skulle lyckas med vår objekt, hon lyckades sälja den även om marknaden var tuff. Läs mer
    2019-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Samo Service Ab
    Tack för ett trevligt omdöme Guhad!
  • 2019-06-24

Ljuban T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har köpt lägenhet och jag hade bästa mäklaren. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-06-22

Therese Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt en villa under en stillastående säljarmarknad och trots detta har Nils varit driven,informativ och tydlig i försälhningsprocessen. Vi fick bra betalt för villan. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-06-21

Katarina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya är en fantastiskt trevlig och proffsig mäklare som kan sin sak bra. Hon sparar inte på sin energi och har väldigt många bra tips och råd på vägen till försäljning. Jag rekommenderar verkligen henne om man vill ha en smidig bostadsförsäljning. /Katarina Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina E
    Tack snälla Katarina! Jag är så glad att du är nöjd!
    Med vänliga hälsningar Liliya
  • 2019-06-19

Daniel f skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpt hus. Blev mycket bra bemött, kunnig. Klara och tydliga besked gällande köpet och rutiner. Läs mer
  • 2019-06-14

Therese Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack Liliya för ditt arbete med vår försäljning! Det var en trög marknad men du lyckades komma på nya idéer för att skynda på försäljningen. Och det gav resultat! Tack! Läs mer
    2019-06-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese Ö
    Tack själv Therese för ditt beröm det gör mig väldigt glad!
  • 2019-06-10

WICTOR S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi fick hjälp av Dunja att sälja våran lägenhet och kunde inte vara nöjdare! Dunja har verkligen gjort allt och lite till för att hjälpa oss, inte bara med försäljningen men även med frågor och funderingar kring objekt vi varit intresserade av att köpa. Rekommenderar både mäklarfirman och Dunja, samt att använda sig av Läge+ om du går i försäljningstankar men inte riktigt är redo ännu! Läs mer
  • 2019-05-31

Dagny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt min mammas lägenhet. 2 rum 69kvm 4 tr 55+ boende söderg 14 Märsta. Fick ett mkt bra intryck av mäklaren efter presentationen av sig själv avgjordes valet. Bemötandet var trevligt och proffisionellt sakligt förtoendeingivande. Lägenheten såldes för den summan som förväntades. Läs mer

Tareefa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpte lägenhet
    Hemnet
    Vi är mycket nöjd med mäklare
    Och mycket duktig
    Så hjälp sam. Läs mer
  • 2019-05-28

Catherine Odette C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi sålde vår 3a med Liliya och även fast det var en trög försäljning så gav hon aldrig upp och gav oss tips på vad vi kunde göra så att det inte skulle stå stilla, hon lyssnade verkligen på våra önskemål och vi kunde ha ett bra och lyckat samarbete! Vi är supernöjda med vår försäljning! Läs mer
    2019-05-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catherine Odette C
    Tack Catherine! Vad gullig du är. Jag är verkligen glad att ni är nöjda!

Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi fick kontakt med Malin i samband med köp av vår bostadsrätt. Vi blev professionellt bemötta och fick direkt en bra känsla. Tydlig, kunnig och trygg. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-05-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma L
    Hej Emma, Tack för fina ord. Hoppas ni kommer trivas i nya bostaden. Krama om Lillkillen och hälsa familjen. Med vänlig hälsning Malin Magnusson
  • 2019-05-27

Siv Elisabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt villa. Mäklaren förklarade hur affären skulle gå till och vad hon hade för uppgift och vad vi hade för uppgift. Hon lyssnade på våra åsikter och förtydligade det vi tyckte var oklart. hon kom alltid i tid till avtalade möten och gav ett kunnigt intryck. Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Siv Elisabeth H
    Tack Siv för ett trevligt omdöme.
  • Simone G

2019-05-26

Simone G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpte min första lägenhet, en tvåa, där Liliya Morozova var mäklare. Hon var väldigt konkret och tydlig i sitt arbete vilket underlättade för mig som ny på bostadsmarknaden då det är många nya processer och ord att hänga med på. Jag uppskattar hennes hjälp otroligt mycket. Läs mer
    2019-05-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simone G
    Tack Simone!
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.
  • Mikael A

2019-05-23

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har det senaste månaderna haft med Liliya Morozova att göra vid tre tillfällen. En gång som köpare där vi inte blev de som köpte, därefter som säljare av vårt hus och slutligen som köpare av en lägenhet. I alla dessa fall har hon varit mycket bra. Hon är tydlig och proffessionell i sin yrkesroll, hon ringer alltid när hon sagt att hon ska ringa och hon skapar förtroende för båda parter i processen.
    I alla tre fall var vi mycket nöjda med hennes agerande och kan därför starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack Mikael!
    Jätte trevligt att ni är nöjda!
  • 2019-05-23

Lina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt friliggande villa. Nils Lagerlöf var vår mäklare hela vägen
    Seriös, kunnig och trevlig med lång erfarenhet att kunna guida med tips och råd. Samarbetar med duktig fotograf Adrian.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Henrik S

2019-05-18

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya är målinriktad och rakt på sak, har haft henne som mäklare vid två försäljningar nu och nått målpriset båda tillfällena. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik S
    Tusen tack Henrik! Kul att du är nöjd igen!
  • 2019-05-13

Aung T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpte och sålde bostaden via samma mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aung T
    Tusen tack Aung!
    Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-05-12

Syed Muhammad Husnain K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    403/5000
    Madeleine Gustafsson är mycket bra Fastighetsmäklare på svenskfastighetsförmedling. Hon är professionell och väldigt aktiv. Jag är imponerad och nöjd med hennes professionella arbete. Totalt var det en stor upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-30

Marcus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde en etta i Sätunaområdet i Märsta och tog hjälp av Nils som är oerhört kompetent. Professionellt bemötande från första stund där han med rak kommunikation sätter seriösa nivåer vilka han också håller. En mäklare jag definitivt kommer sprida till andra och använda igen. Läs mer
  • 2019-04-16

Agop J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Min mäklare är jätte trevlig o jätte duktig hon vet vad hon gör o hur hon ska hantera sina kunder..she is my number one Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agop J
    Tusen tack Jack! Vad gullig du är!!!Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-03

Eileen Marica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har både köpt och sålt genom Dunja Tabacovic på Svensk Fastighetsförmedling. Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt i "Slottsbyn" och sålde vår bostadsrätt i radhus på 137 kvm, på Uranusgatan. Dunja har en ung och positiv energi och har bemött oss trevligt och korrekt.
    Det vore inte rättvist att jämföra Dunjas tjänster med äldre och mer erfarnare kollegors i mäklarbranschen, speciellt som vi är nöjda i slutänden. Vi tackar Dunja och tror att hon ska få många framgångsrika uppdrag i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-16

Michael Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde ett småhus, hade rätt höga förväntningar på mäklaren som han ändå överträffade.
    Mycket tryggt att ha med Nils att göra och kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-03-12

Helén S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde mitt Radhus.
    Kan varmt rekommendera min super duktiga mäklare Nils Lagerlöf . Läs mer
  • 2019-03-11

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har sålt huset. Proffsigt hanterat i alla avseenden. Vi fick det pris vi ville ha, innan visning. Bra jobbat! Läs mer
  • Elisabeth B

2019-02-20

Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trevlig och glad mäklare. Allt gick snabbt och smidigt vid försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabeth B
    Vad trevligt Elisabeth att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till med nästa bostad. Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2019-02-20

Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack så mycket för hjälp oss och bra job bet Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam A
    Tack själv Adam! Hoppas att ni ska trivas i er lägenhet.
  • Jill V

2019-02-20

Jill V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag valde Nils på Svensk Fastighetsförmedling pga att jag visste att han skulle presentera mitt radhus på ett positivt och representativt sätt. Han hade hjärtat med för huset och det är grunden för min lyckade försäljning. Nils var också mycket allert och driven i sitt bemötande. Han förmedlade en mycket god känsla i våra möten och vi hade en bra kommunikation under försäljningsprocessen.
    Försäljningen gick smidigt och bra enligt min förväntan. Läs mer
  • 2019-02-18

Per T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt en villa i Rosersberg
    Bra o tät kontakt med all information jag tyckte jag behövde. Alltid tillgänglig o positiv. Läs mer
  • 2019-02-17

Anki A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var mycket engagerad och hjälpsam. Det fanns inga frågetecken utan allt sköttes professionellt och med hjärtat på rätta stället. Jag är så tacksam som köpare för allt stöd jag fått. Läs mer
    2019-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anki A
    Tack Anki! Vad snäll du är. Det gör mig jätte glad att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-02-14

Mohamad T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har köpt en lägenhet i vidargatan och jag tycker märklaren om. Hon har en bra personality som kan hjälpa kunder att få all information som man behövs. Hon är så snabbt och snäll som kunder kan gå vidare med henne utan problem. Läs mer
    2019-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohamad T
    Tusen tack Mohamad! Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Ha det så fint! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2019-02-05

Eleonore Kritz skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag sålde min etta genom mäklaren Dunja Tabakovic och är jättenöjd,jag blev väl bemött och allt var superproffsig skött.Kan varm rekommendera denna mäklare och fastighetsförmedling😀 Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Eleonore Kritz
    Tack för de fina orden och för ett gott samarbete. Kul att höra att du är så nöjd med mitt arbete och Svensk Fastighetsförmedling.
    Med vänliga hälsningar, Dunja Tabakovic

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta