Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• Ahmed A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hon är aktiv omtänksam, håll i tiden visat och förklarat mej allt som jag behövde då var min första gång som jag köper lägenhet vill bara tacka henne så mycket 👌 Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ahmed A
    Tack Ahmed!
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostaden.
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Hany Adel M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt lägenhet
    Liliya är super trevligt och vi är jätte nöjd
    Hon jättebra på hennes jobb och vi rekommenderar hen till mina vänner Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hany Adel M
    Hej Hany!
    Jag är så glad att ni är nöjda.
    Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • Peter L
    Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    sålde radhus i Sigtuna - Nils var proffsig från första kontakt till avslut. Kan varm rekommendera Nils ! Läs mer
  • Madeleine C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har sålt ett friköpt radhus. Blivit bra bemött och fått bra rådgivning och vägledning genom hela köpet. Kontinuerlig information och känt oss väldigt trygga. Alltid funnits tillgänglig. Utmärkt mäklare! Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Madeleine C
    Tack Madeleine!
    Vilka fina ord. Jag är så glad att ni är nöjda. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Väldigt nöjda med Thomas vid försäljningen av vår lägenhet. Vi kommer garanterat att vända oss till honom i framtiden. Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma K
    Jag tackar för ert förtroende och det fina betyget ni gav mig! Det var väldigt smidigt och enkelt att få arbeta med er, tack!

Thomas Wetterström
  • Tobias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trevlig och engagerad mäklare som vi absolut kommer anlita igen. Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Tobias E
    Tack så mycket för de fina orden och för det samarbete vi hade, jag ser fram emot nästa gång det bär av!

Thomas Wetterström
  • Jwan Sirwan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hej
    Jag har såld min lägenhet
    Det gick jätte bra , mäklaren var jätte duktigt på sitt arbete , trevlig bemötande , jag kände mig väldigt bekvämt med henne , duktig lyssnare är hon oxå
    Jag hade förväntat mig snabb försäljning och få sälja lägenheten med det priset som jag har önskat mig , det blev så som jag har förväntat mig tack vara eran fina jobb och duktiga mäklaren
    Jag kommer att rekommenderar henne vidare
    MVH Jwan Rashed Läs mer
    2018-09-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jwan Sirwan R
    Tack själv Jwan för ett trevligt samarbete. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Bengt F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Från start till mål har Dunja agerat "above and beyond". Då ska man ha i åtanke att detta var ett "billigt" objekt och att försäljningen pga olika omständigheter blev avsevärt mer krävande än en förväntad genomsnittlig försäljning. Fantastiskt bra från start till mål som sagt. Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-09-19 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Bengt F
    Tack snälla för förtroendet och dem fina orden. Med vänliga hälsningar Dunja
  • Elin Elisabet B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi fick väldigt bra hjälp av vår mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin Elisabet B
    Tack Elin för förtroende . Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trygg försäljning och superbra service. Fullt förtroende för vår mäklare, kunde inte varit bättre! Läs mer
  • Mohamad A
    Mohamad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya Morozova är professionell och har alltid tid med sina kunder. Hon vill det bästa för både köpare och säljare
    Rekommenderar starkt Läs mer
    2018-08-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohamad A
    Tack Mohamad!
    Jag är alltid glad att hjälpa både er och hela er familj. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Mohammed Hassan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Allt gick bra på ett enkelt sätt.
    Tack. Läs mer
    2018-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohammed Hassan M
    Tack Hassan! Hoppas att ni ska stor trivas i Märsta!
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Raoul B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde en lägenhet i Märsta och är mycket nöjd med Dunja och hennes insats hon har varit tillänglig och väldigt hjälpsam under hela processen och gjort ett otroligt jobb under min försäljing destutom är hon väldigt trevlig och lätt att samarbeta med.
    Kommer rekomendera Dunja Tabakovic till mina vänner. Läs mer
    2018-08-03 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Raoul B
    Tack så mycket för förtroendet och dem fina orden. Med vänliga hälsningar Dunja
  • Martin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt en fristående villa. Det har gått väldigt smidigt och fort med både köp och försäljning. Hela affären har skötts på ett mycket professionellt sätt och har helt klart levt upp till mina förväntningar.
    Jag kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling Märsta. Läs mer
  • Frida T
    Frida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Dunja hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i centrala Märsta. Fantastiskt engagerad, kompetent och tillgänglig. Hon är inkännande och lyhörd. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Dunja varmt! Läs mer
    2018-07-18 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Frida T
    Vad kul att höra att ni är så nöjda. Tack för ett gott samarbete och jag hoppas ni trivs i ert nya hus. Med vänliga hälsningar, Dunja
  • Leif Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde en 4:a i brf Granen i Märsta.
    Välkomnande, lättsamt men ändå professionellt.
    Förväntningarna var att det skulle kunna ta tid och bli lite jobbigt, då det inte verkar vara så lättsålt just nu. Tvärtemot våra förväntningar gick det väldigt fort och för oss enkelt.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och det sätt hon tagit sig an uppdraget. Den fotograf som ni anlitade var verkligen ett proffs inom sitt gebit. Som helhet en mycket positiv erfarenhet av det hela. Stort tack. Läs mer
    2018-07-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif Gunnar H
    Tack själv Leif! Hoppas att ni ska hitta er drömbostad snart. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Abdul R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Duktig/hjälpsam/snäll personal. Läs mer
    2018-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Abdul R
    Tack Abdul! Kul att du är nöjd. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Irfan C
    Irfan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt en lägenhet och jag är supernöjd med Liliya. Hon har bra erfarenhet samt jobbar med höga proffessionlt temp.
    Hon över lovar inget dock alltid kämpar att leverera bästa. Det var trvligt att vara kund hos Svensk fast. Läs mer
    2018-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Irfan C
    Stort tack Irfan! Jag är glad att du är nöjd med mitt arbete och hoppas att jag kan hjälpa dig i framtiden! Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Jamshid J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya är en duktig, hjälpsam och trevligt mäklare.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jamshid J
    Tack Jamshid!
    Hoppas att ni ska stor trivas i den nya bostaden! Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Ali S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sofia var väldigt professionell och tydlig från början och gav inte upp. Till slut så gick det i lås. Läs mer
  • Klod I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    😗😗😗😗😗😗 mycke glad tack somycke . Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klod I
    Tack själv Klod!!!Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Pavel skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har både köpt och sålt via Svensk Fastighetsförmedling.
    Kan inget annat än rekomendera , Dunja! Finns en massa skäl till det, hon finns där 24/7 när man än behöver hjälp med nåt eller undrar nåt.
    Dunja är väldigt hjälpsam, jordnära och ödmjuk. Håller en alltid uppdaterat oavsatt vad. Väldigt till mötesgående och hjälpsam. Ordande allt med flytt städningen,!
    Tack Dunja 😊
    Nummeret sparad, för framtiden! Läs mer
    2018-06-19 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Pavel
    Tusen tack Pavel för de fina orden och för ett gott samarbete. Kul att höra att ni är så nöjd med mitt arbete och Svensk Fastighetsförmedling. Med vänliga hälsningar Dunja
    Pavel gillar detta
  • Yvonne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt Baldergatan 42.
    Dunja har varit trevlig från första mötet. Bortsett från det så kände jag ett stort förtroende och tacksamhet när hon erbjöd att hon kunde hjälpa mig med att åka och öppna för en ev. Städfirma. För att hon visste att jag har en bit att åka annars. Fint gjort! 🌼 För övrigt så har Dunja alltid varit tillgänglig och återkopplat när det behövts. Der har känts tryggt. Jag Kommer absolut att rekommendera Dunja.😁 Läs mer
  • Sören B
    Sören B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Känner Dunja sedan tidigare affär. Hon är lätt att samarbeta med.
    Denna gång gällde affären en ensligt belägen villa. Med förtroende ser jag fram mot att samarbeta med Dunja om nästa projekt Läs mer
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sofia Carlén hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon tog över uppdraget då vi var missnöjda med mäklaren vi hade innan.

Sofia lyssnar in vad man önskar, agerar profisionellt, är kunnig och man känner sig trygg.

Hon uppfyllde alla våra förväntningar och lite till. Läs mer
  • Lindy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt mammas lägenhet, vi är väldigt nöjda med vår mäklare under hela processen. Hon har haft stor förståelse för vad det innebär när en äldre person ska sälja och hjälpt oss på alla sätt utifrån våra önskemål. Vi har fått tydliga instruktioner med råd och tips. Affären hat gått väldigt snabbt och smidigt. Det är andra gången vi använder samma mäklarbyrån och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lindy E
    Tusen tack för förtroende och beröm. Med vänlig hälsning Liliya Morozova
  • Saule A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är mycket nöjda med Lilias arbetet. Hon visade sig som professionell. Vi fick all möjlig information och hjälp från henne. Stor tack! Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Saule A
    Tack själv Saule! Grattis med det nya huset. Med vänlig hälsning Liliya Morozova
  • John C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Ett stort tack till Sofia Carlén på svensk fastighetsförmedling i Märsta som på ett utomordentligt och proffesionellt vis hjälpte oss med våran husförsäljning i Odensala.
    ******10000 stjärnor till Sofia******
    Hls John & Veronica Läs mer
    2018-05-24 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar John C
    Tack snälla ni, har varit ett nöje att samarbeta med er! Hälsningar Sofia
  • Annika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sofia Carlén hjälpte oss att förverkliga vår dröm!

När marknaden kändes osäker var vi mycket oroliga för att försäljningen skulle dra ut på tiden eller att vi skulle behöva gå ner i pris. Så blev det inte. Istället lyckades vi sälja till målpriset innan visning och idag flyttar vi snart till vårt nya drömhem. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Annika H
    Tack Annika, vad roligt att höra och grattis till nya boendet!
  • Fredrika Inger Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jättenöjd med vår mäklare Dunja Tabakovic som hjälpte oss att sälja vårt hus. Snabb återkoppling, klar information och mycket trevligt bemötande.
    Jag kände mig trygg i min försäljning. Läs mer
  • Veronica Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack så hemskt mycket Dunja för all hjälp med försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är så nöjda med allt och kommer garanterat att höra av oss till dig igen i framtiden. Läs mer
    2018-04-25 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Veronica Ö
    Tack själva för ett bra samarbeta och kul att höra att ni är så nöjda. Med vänliga hälsningar Dunja
  • Lee E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Världens bästa bemötande och kundfokus!! :) Är så himla glad att jag anlitade er/Dunja Tabakovic inför min försäljning av lägenheten, Tänk om alla företag hade de bemötandet mot sina kunder. :) Att få snabba svar och hjälp både innan under och efter försäljning har vart fantastiskt! Än en gång, Stort Tack Dunja!!! :) du är en stjärna. Läs mer
    2018-04-25 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Lee E
    Tusen tack för de fina orden och för ett gott samarbete. Kul att höra att du är så nöjd med mitt arbete. Med vänliga hälsningar Dunja
  • Asad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    HI OFCOURES I M TOOMUCH HAPPY AND I M THANK FULL TO YOU YOU ARE GREAT GOD VILL BLESS YOU
    THANKS AGAIN MVH ASAD HUSSAIN Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Asad H
    You are welcome Asad! Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Denniz D
    Denniz D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jättebra bemötande! Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Denniz D
    Tack Denniz! Hoppas att ni ska trivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är så nöjda och kommer anlita/rekommendera Dunja Tabakovic vid fler tillfällen.

Bemöte oss på ett otroligt bra och proffsigt sätt. Försäljningen kunde inte gjorts på bättre.

Vi blev rekommenderade av vänner om Dunja Tabakovic som också dom var väldigt nöjda och vi förstår nu varför.

Med vänlig hälsning, Emilie Löfberg Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Emilie L
    Tack snälla för era fina ord och för ett bra samarbete. Så glad att ni är nöjd. Med vänliga hälsningar Dunja Tabakovic
  • Nicole P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Starkt jobbat i en tuff marknad. Mycket bra återkoppling under hela försäljningen. En mäklare jag kommer att rekommendera! Läs mer
    2018-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicole P
    Tusen tack Nicole! Kul att höra det från en säljare. Ha det fint! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • Berit G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt bostadsrätt.
    Ytterst professionell ! kunnig, engagerad, intresserad vänlig, snabb.
    Förväntningar: känna stor tillförsikt & trygghet i kontakten med mäklaren, vilket infriades till 100%
    Sammanfattning: en alltigenom trygg & positiv kontakt med mäklaren Malin.
    Oerhört effektiv och lyhörd! samt bäst av allt trevlig att ha att göra med.
    Det enda som jag kan tänka på vara "förbättringsområde" torde vara att det ibland kan kännas lite "stressande" , men har full förståelse för detta i den situation Mäklaren befinner sig i.
    Vi har bara GODA- MYCKET GODA ord för vår mäklare Malin.
    Tack för mycket gott bemötande och hjälp!
    Hälsar Lars & Madelaine Wallén. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Berit G
    Hej Lars och Madelaine!
    Tack för era fina ord och för ett bra samarbete.
    Vänliga hälsningar
    Malin Nilsson
  • Alexandra P
    Alexandra P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya är en fantastisk mäklare, superproffsig, lyhörd, hjälpsam och grym helt enkelt! Läs mer
    2018-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexandra P
    Tack Alexandra! Jag är super glad att du är nöjd med mitt arbete.
  • Johan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    En bra och tydlig mäklare , lätt att arbeta med och positiv , glad och framåt
    Sålde vår lägenhet och vi är super nöjda , snabb och smidig affär
    Kan inte bli bättre Läs mer
    2018-03-24 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Johan O
    Tack, vad kul och höra! Det har varit ett nöje att få samarbete med er. Mvh Sofia Carlén, Svensk Fastighetsförmedling
    Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg gillar detta
  • Hampus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Väldigt bra och professionell. Läs mer
    2018-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hampus S
    Tack Hampus! Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Mattias Axel Herman I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Lyhörd och trevlig mäklare som ger en som köpare ett gott intryck. Kommer troligtvis att använda mig av Svensk Fastighetsförmedling igen. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias Axel Herman I
    Vad snällt Mattias! Tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något i framtiden. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Ing-Marie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Det var självklart att fråga efter Dunja igen när vi nu hade bestämt
    oss för att sälja vår kolonistuga.Sommaren 2017 hade vi kontakt
    där hon visade sitt intresse för vårt lilla objekt.
    Proffsigt, respektfullt, tydligt och snabbt gick det!
    I sin roll som mäklare är hon en mycket behaglig person.

Med vänlig hälsning
    Ingmarie och HanOlof Olson Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ing-Marie O
    Tack snälla för de fina orden och för ett gott samarbete. Kul att höra att ni är så nöjda.
    Dunja
  • Åsa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Lilya har varit fantastisk trevlig och hjälpsam under hela processen. Jag är jätte nöjd med hennes insats. Läs mer
    2018-03-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa C
    Tack Åsa! Jag är alltid glad om jag kan hjälpa till och möta kundens förväntningar.
    Ha det fint!
  • Phatchari C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Lilya är toppen. Hon gjorde allt för mig. Jag ska med varmt hjärta
    rekommendera Dig til andra köpare/säljare. Tack så mycket./
    Phatchari Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Phatchari C
    Tack själv Phatchari! Hoppas att du ska trivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Liliya Morozova
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Tack för hjälpen med försäljningen av vårt hus. Vi är Supernöjda. Du är professionell, tydlig, närvarande engagerad och lugn. Så glada att vi valde dig 😀/Åsa Tivemark Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa T
    Tack Åsa! Att läsa dessa rader glädjen mig verkligen. Mitt mål var att göra er trygga och nöjda igenom hela processen! Tillsammans var vi ett grymt team fram till en lyckad försäljning. Med vänlig hälsning, Malin Da Silva
  • Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket bra! Väldigt bra bemötande. En mycket flexibel, anpassningsbar och insatt mäklare ! Läs mer
    2018-03-24 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Johanna E
    Tack Johanna, vad glad jag blir! Mvh Sofia Carlén, Svensk Fastighetsförmedling
  • Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Varför jag anlitade Liliya Morozova på Svensk fastighetsförmedling igen var att jag och min man för ca ett år sedan anlitade Liliya och upplevde henne väldigt effektiv, proffsig och duktig. Du håller oss, dina kunder uppdaterad hela tiden och gör allt för att få till en bra försäljning. Margareta S-F Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta S
    Tack Margareta! Jag är så glad att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Bella L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi kunde inte ha varit nöjdare. Grym på alla vis. Tack! Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bella L
    Tusen tack Bella! Vad gulligt av er. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • Thomas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trygg och flexibel säljprocess! Läs mer
  • Marie I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hon är grym från start. Känns jättetryggt att lämna över till. Har stenkoll och dessutom supertrevlig. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie I
    Tack Marie för varma ord! Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta