Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 193 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• 2020-06-26

Mirza B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Ms Malin Magnusson is punctual, dedicated to her work and truly professional. Regardless of the outcome of the bidding process, I can vouch for her clarity, honesty and promptness in reply throughout the process (from viewings to moderating the bidding). I pray for her a successful and prosperous career ahead. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mirza B
    Thanks for the nice words, it has been a pleasure to help you with the purchase of your first home. I hope you will enjoy your new home and I wish you all the best of luck with you and your future family.Best regard Malin Magnusson
  • 2020-06-26

Akmal D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trevlig och professionell mäklare som hjälpte mig alldelles utmärkt! Bostaden såldes innan annonsering, rekommenderas värmt! Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Akmal D
    Tack Akmal !!! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • Ximena A

2020-06-24

Ximena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    I sale the apartament it was very good service.

excellent.

Magda B. Läs mer
  • 2020-06-10

Carolina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt min lägenhet 2a i Märsta.
    Dunja är proffsig och gav god återkoppling genom hela processen
    Dunja levde upp till mina förväntningar, tydlig och kommunikativ Läs mer
    2020-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Carolina W
    Tack för de fina orden Carolina. Kul att höra att du är så nöjd.

Dunja
  • 2020-04-22

Inga-britt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi sålde en bostadsrätt i Sundveda, Märsta. Vi tycker att Jenny hade ett stort engagemang under hela försäljningsprocessen samt att hon var lättillgänglig per telefon. Vi kan varmt rekommendera Jenny Arnefjord på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-04-28 Jenny A svarar Inga-britt A
    Tack snälla för dessa ord! Vi ses snart igen.
  • 2020-04-16

Linda D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har köpt en lägenhet utan att ha varit på fysisk visning, helt galet kan man tycka. Men tack vare mäklaren så kände vi oss trygga ändå.
    Trevlig, förtroendeingivande och kunnig är sammanfattande ord av hur vi upplevde henne. Hitta smidiga lösningar för att underlätta och minimera resande i dessa Coronatider. Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda D
    Tusen tack Linda!
    Hoppas att er son ska stor trivas i bostaden.
  • 2020-03-30

Saskia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt en bostadsrätt som vi trivdes in väldigt mycket. Märklaren hade tålamod och förståelsen att det tog oss tid att sälja. Hon var kapabel, proffsig och samtidigt riktig empatisk.

Jag var väldigt nöjd med tydliga samtal, besked och avtal.
    Varmt rekommendera mäklaren! Läs mer
    2020-03-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Saskia S
    Tack Saskia!
    Vad roligt och trevligt att du är nöjd.
    Med Vänliga Hälsningar Liliya Morozova
  • 2020-03-24

Dennis G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi håller på att sälja ett kedjehus i Märsta, tack vare Corona (antar jag) så har det varit lite trögt med intressenter, men vår mäklare gör ett kalasjobb och motsvarar gott och väl de förväntningar man kan ha i dessa ”oroliga” tider. 👍🏼👍🏼😊 Läs mer
    2020-03-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis G
    Tusen tack Dennis! Med Vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2020-03-21

Yusufjon Asadullaevich R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    jag är mycket nöjd och tacksam till mäklarens . hon jobbar snabbt och tydligt. Läs mer
    2020-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yusufjon Asadullaevich R
    Tusen tack för fina ord!
  • 2020-03-02

Ahmed Husham Mahmood A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag köpte en lägenhet i Märsta.
    Behandla mig bra, förklara alla viktiga detaljer och hjälp mig mycket. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ahmed Husham Mahmood A
    Tack Ahmed! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Mvh Liliya
  • 2020-03-02

Håkan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt en 1:a. Mycket bra bemötande - kunnigt, engarerat, energiskt och ett trevligt bemötande. Mäklaren var serviceinriktad på ett bra sätt och tog ett bra helhetsansvar för försäljningen. Hela bproceduren från första samtal till tecknade av avtal gick snabbt och enkelt för min del - smidigare än vad jag förväntat mig. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan M
    Tack Håkan för dina ord! Mvh Liliya
  • 2020-02-28

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpt ett radhus
    Profisionell och ett genomgående bra bemötande. Läs mer
  • 2020-02-26

Terese H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är jättenöjda med Dunja! Bra kommunikation och hon har varit tillgänglig alla dagar i veckan, dagar samt kvällar. Hon har gjort allt för att vi ska bli nöjda. Det är vi tacksamma för 😃 Läs mer
  • 2020-02-26

Kathrine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag och min man har köpt en bostad nyligen och har fått ett jätte fint bemötande av Lillya som mäklare.Redan vid första möte fick vi ett ärligt och varmt intryck som sedan var bestående genom hela processen. Liliya var väldigt tydlig under mötet då alla papper skrevs vilket skapade en stor trygghet.
    Vi har fått ett proffesionellt intryck och ser gärna ett fortsatt samarbete tillsammans med henne framgent. Läs mer
    2020-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kathrine F
    Tack Kathrine! Vad glad jag blir. Tack för fina ord. Hoppas att ni kommer att trivas i det nya huset. Med vänliga hälsningar Liliya
  • 2020-02-22

Eva A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket väl bemött mäklare som av utmärkt service och tog hänsyn till oss som var där. Liliya Morozova är utmärkt och mycket vänlig, trevlig på alla sätt. Stort Tack till Liliya för mycket gott arbete vid försäljning av vårt underbara hus. Läs mer
    2020-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva A
    Tusen tack Eva! Det var jätte trevligt att träffa er och få äran att hjälpa er med försäljningen. Med vänliga hälsningar Liliya
  • 2020-02-15

Elizabeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trevlig, positiv, lyssnade på mig och ville verkligen uppfylla mina behov och förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-12

EMMA B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Dunja är den absolut bästa mäklaren jag haft. Noggrann med att höra av sig, förklarar allt till punkt & pricka. Svarar på frågor om man har några funderingar. Otroligt duktig mäklare!
    Rekommenderar till hundra procent! Läs mer
  • 2020-01-25

Linda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Första gången som jag köper en lägenhet och Jenny har verkligen gjort så jag känner mig trygg och lugn under hela köpet. Läs mer
    2020-02-20 Jenny A svarar Linda B
    Tack för det Linda! Blir väldigt glad över att höra vad du tycker.
    Jenny A gillar detta
  • 2019-11-22

Maria-liisa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    # Har köpt bostadsrätt.
    # Lilyana är jätte trevlig/kunnig/hjälpsam
    # Har inte fått överlåtelsedagen än och därav blir det lite minus. Vet att det beror på säljaren!!!!!!!
    # Kolla ovan Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria-liisa R
    Tack Maria - Liisa!
    Hoppas att det löser sig med tillträde.
  • 2019-11-14

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt bostad. Proffsigt och engagerat bemötande. Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva S
    Stort tack Eva!
  • 2019-11-13

Georgios M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har köpt en lägenhet i Märsta. Vi fick ett fantastiskt bemötande av mäklaren.Mäklare överträffade alla våra förväntningar på ett mycket positivt. Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Georgios M
    Tack för de fina orden Georgios! Jag hoppas ni kommer trivas i nya bostaden.

• 2019-11-13

Johanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde min första lägenhet. Fick ett proffsigt, hjälpsamt, jordnära bemötande av en tillmötesgående mäklare! Rekommenderar! Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Johanna J
    Tusen tack Johanna för den fina rekommendationen.

Vänliga hälsningar,
  • 2019-11-12

Bernt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Proffsigt och rutinerat.
    Jag är helt nöjd! Läs mer
  • 2019-11-12

Leticia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har köpt en bostadsrätt i Märsta på stationsgatan 2A. Kände mig genast trygg och otroligt bra bemött av mäklaren, ett professionellt förhållningssätt och väldigt kunnig, social och glad. Mäklaren var nästintill tillgänglig hela tiden och är väldigt driven i sitt arbete och mån om mig som köpare.

Tyckte att Dunja tabakovic levde upp till förväntningarna jag hade om inte mer, då hon bidrog till en väldigt bra service och hittade lösningar snabbt som passade mig samt såg till mina behov.
    Jag kan varmt rekommendera Dunja tabakovic för hon är engagerad, lyhörd, målinriktad och jobbar hårt för att du ska nå ditt mål. Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Leticia B
    Tack snälla Leticia för de fina orden. Jag är så glad att du är nöjd.

• 2019-11-07

Balint L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet på 56 kvm i Märsta.
    Nils är en mycket trevlig ytterst kompetent och pålitlig mäklare. Han har alltid varit tillgänglig och fattat snabba men ändå välgenomtänkta beslut.
    10 av 10! :-) Läs mer
  • 2019-10-29

Anthony H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har haft kontakt med samma mäklare på många visningar.
    Hon är proffsig och mycket trevlig- Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anthony H
    Tack för det! Kul att du är nöjd. Med vänliga hälsningar Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-29

Dalia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag sålde min lägenhet på Idungatan 12. Mäklaren va jätte trevligt väldigt aktiv hon vet va hon gör toppen mäklare. Jag kommer rekommendera henne till alla jag känner Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dalia G
    Tusen tack Dalia! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-24

Pauline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    En liten tvåa i Valsta centrum
    Jag kände till mäklaren
    Hade inga förväntningar
    Den var bra Läs mer
  • 2019-10-21

Anne-Louise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Fick ett väldigt bra bemötande och bra hjälp när jag skulle köpa min första lägenhet! Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anne-Louise S
    Tack Anne-Louise! Hoppas att di ska stortrivas i bostaden. Med vänliga hälsningar Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-21

Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi köpte ett hus och i panik behövde vi sälja vårt egna, då fanns Nils där och ordnade allt helt smärtfritt och snabbt, troligen den bästa mäklare jag sprungit på, överträffade alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-18

Jan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag anlitade Liliya Morozova på Svensk Fastighetsförmedling i Märsta i samband av en försäljning av en bostadsrätt i Märsta.

Jag blev bemött på ett underbart sätt och märkte snabbt att Liliya kunde sin sak som fastighetsmäklare.

Liliya levde verkligen upp till mina förväntningar och hon låg alltid ett steg före i processen, helt underbart.

Jag kan värmt rekomendera Liliya till er alla som går i sälj eller köptankar.

Det finns inget dåligt att säga om Liliya, jag är mer än supernöjd med hela säljprocessen och resultatet av affären.

Tack Liliya att du gjorde hela affären på ett mycket professionellt och kreativ framtoning.

Varma hälsningar,
    Jan Cederholm Läs mer
  • Jouri P

2019-09-09

Jouri P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya Morozova är en otroligt kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    Hon är extremt kunnig i området och fanns där för oss under hela säljprocessen. En mäklare du kan lita på! Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jouri P
    Tack Jouri! Jag är glad att ni är nöjda.
  • 2019-09-04

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpt en lägenhet i märsta.
    Allt var toppkvalitet från början till slutet av affären. Har varit i kontakt med många mäklarhus men detta slog alla, ständig uppdatering av vad som sker och alltid ett varmt och vänligt bemötande.
    Jag rekommenderar verkligen dessa mäklare, de är proffs Läs mer
    2019-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne S
    Tusen tack Susanne! Med vänlig hälsning Liliya Morozova
  • 2019-09-03

Thi Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tillmötesgående och jordnärt mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Thi Q
    Tack snälla, vad kul att höra att du är nöjd.

Dunja
  • Milan O

2019-09-02

Milan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Proffsig, godtrogen och ärlig känsla fick vi av Madde. Lätt att göra med. Läs mer
  • 2019-08-30

Ka Wing L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    utmärkt service med utstrålning och engagemang med enastående kommunikation Läs mer
  • 2019-08-22

Ainta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är jätte nöjda av mäklaren Dunja Tabakovic. Vi fick stor hjälp från henne, hon var riktigt professionell och snäll. Jag stark rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-22

Tsega T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    .Jag har köpt,
    . hon har varit respekt och utmaningar Läs mer
    2019-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tsega T
    Tack Tsega!
  • 2019-08-19

Micael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mäklare Nils Lagerlöf har sålt min lägenhet i Märsta åt mig.
    Då jag var i behov av en snabb försäljning men inte ville tumma på priset, var inga problem för Nils!
    Jag är riktigt nöjd med Nils och skulle rekommendera honom för alla! Läs mer
  • 2019-08-17

Adil N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag är nöjd med all hjälp vi fått. Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adil N
    Tack Adil!
    Jag är glad att du är nöjd.
  • Lollo K

2019-08-17

Lollo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Nils har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Sigtuna. Han har genom hela processen varit proffesionell och alltid varit tillgänglig när vi haft frågor. Han hanterade vår försäljning utmärkt vilket resulterade i försäljningsrekord i vårt bostadsområde. Vi kan varmt rekommendera Nils om du vill lyckas med din försäljning! Läs mer
  • 2019-08-15

Natalia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag sålde min lägenhet i Märsta och köpte samtidig ett annat lägenhet.
    Mäklare va med mig hela vägen, hon väldig professionell och kunnig. Jag bokstavligen har inte behövd oroa mig om alla nyanser och förlitade mig på henne. Det va bra beslut och hon gjorde ett fantastisk jobb. Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natalia G
    Tack Natalia!
    Vad roligt att du är nöjd.
  • 2019-07-19

Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Totalt engagemang från dag 1! Vår mäklare var alltid på hugget och kom med idéer under försäljningen av vår trea, supertrevlig och tillmötesgående, och förstående och tålmodig när man själv inte alltid var helt enkel med sina krav. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-18

Inger Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Både köpt och sålt lägenhet och hus genom Dunja.
    Professionell och förtroendeingivande. Rekommenderar henne till köpare och säljare. Läs mer
    2019-07-19 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Inger Birgitta B
    Tack snälla Inger! Vad kul att du är så nöjd med mitt arbete.
    Med vänliga hälsningar Dunja
  • 2019-07-12

Karl Ivar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Liliya Morozova. Tack vare henne gick det bra. Hon har lett mig genom affären med ibland mild, ibland fast hand. Mycket kunnig, rak och tydlig.

Betyg A++
    Rekommenderas!

/Ivar Karlsson Läs mer
    2019-07-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl Ivar K
    Tack Ivar!
    Hoppas att du ska trivas i det nya huset.
    MVH Liliya Morozova
  • 2019-07-10

Sofie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi köpte och sålde via Liliya och jag har alltid känt mig trygg med henne. Hon är alltid glad och vet verkligen vad hon gör. Rekommenderar henne till alla! :) Läs mer
    2019-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofie P
    Det glädjer mig enormt mycket Sofie att ni är nöjda!
    Lycka till med bostad sökandet!
    MVH Liliya Morozova
  • PHILIP K

2019-07-01

PHILIP K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hej,
    Vi är helt och hållet nöjda med vår mäklare Liliya Morozova på Svensk Fastighetsförmedling i Märsta(Stockholm norrort). Väldigt trevlig, kunnig och professionell.

Vi har haft kontakt med Liliya sedan en tid tillbaka då vi har behövt få vår lägenhet fram till visning och försäljning. Liliya har hela tiden funnits med och gett råd och stöd. När vi väl kom fram till visning gick det blixtsnabbt fram till en affär som både vi och köparna var nöjda med.

Vi har också förstått att Liliya finns med efter affärens avslutande och att vi då får hjälp med deklarationen av vinsten. Det känns väldigt tryggt och bra.

Vår erfarenhet av Liliya är som framgått alltigenom positiv. Läs mer
    2019-07-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar PHILIP K
    Tack Philip!
    Jag är super glad att ni är nöjda.
    Med vänliga hälsningar Liliya
  • 2019-06-25

Samo Service Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt ett radhus i Märsta. Jag hade då den otroligt duktiga och engagerade mäklaren Liliya Morozova. Hon var mycket kunnig person och hon var alltid tillgängligt när vi behövde henne. Efter våra första möte kändes det direkt att vi har valt en rätt mäklare och mina förväntningen var att hon skulle lyckas med vår objekt, hon lyckades sälja den även om marknaden var tuff. Läs mer
    2019-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Samo Service Ab
    Tack för ett trevligt omdöme Guhad!
  • 2019-06-24

Ljuban T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har köpt lägenhet och jag hade bästa mäklaren. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-06-22

Therese Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt en villa under en stillastående säljarmarknad och trots detta har Nils varit driven,informativ och tydlig i försälhningsprocessen. Vi fick bra betalt för villan. Vi är nöjda. Läs mer

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta