Svensk Fastighetsförmedling Märsta

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 241 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta

• 2020-10-29

Nanna E skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Mycket trevlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med vid frågor. Tydlig information. Köpt bostad med hjälp av henne och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-10-28

Linda L skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Liliya var redan från början rak och tydlig, en känsla som skapade förtroende att det skulle gå juste till både för mig som säljare men även för köparen. Det var en tuff marknad i o m Covid-19 men jag är nöjd med utfallet. Jag kan varmt rekommendera Liliya som agerat mycket proffsigt hela vägen. Läs mer
  • 2020-10-26

Ann A skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Sålt lgh för dödsbo. Jenny var både positiv och hjälpsam, samtidigt som hon var tydlig med vad som gäller och vad både vi som säljare och köparna hade att förhålla oss till. Hon höll en alldeles lagom nivå av personlig/professionell och kände snabbt in vår sinnesstämning. Läs mer
  • 2020-10-26

John Anders B skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Köpte bostadsrätt via Liliya och hon skötte visningen och försäljningen utmärkt.
    Kan tänka mig att rekommendera henne till andra.
    Anders. Läs mer
    2020-10-26 Liliya M svarar John Anders B
    Tack Anders! vad glad jag blir. Hoppas att du ska stortrivas i din nya lägenheten.
  • 2020-10-20

Emil H skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Har köpt ett hus av Jenny. Hon var mycket proffsig och trevlig hade väldigt bra koll på allt. Läs mer
  • 2020-10-19

Emil A skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Köpte min första lägenhet via Liliya och hon har varit oerhört trevlig redan från visningen. Jag har bara upplevt bra bemötande och fått bra svar på alla mina frågor. Jag är hittills bara nöjd med Liliya. (skriver detta innan tillträde) Läs mer
    2020-10-20 Liliya M svarar Emil A
    Tack Emil! Hoppas att du ska vara nöjd efter tillträdet också.
  • 2020-10-19

Florian W skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Super smidigt tomtköp med bra rådgivning och service! Läs mer
  • 2020-10-16

Felix S skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Tyckte att det var bra hjälp och stöttning för någon som köpte sin första lägenhet Läs mer
  • 2020-10-15

Lillian A skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag har både varit köpare och säljare. Jag köpte min första lägenhet Liliya som mäklare. Hon var så lugn och förklarade allt tydligt. Jag fick en sånt bekvämt känsla med henne att jag åter gick gick till henne när jag skulle sälja den lägenheten. Hon lyssnade på min önskemål eftersom nu jag nu behövde även köpa ny och större lägenhet😁.
    Allt gick så smydig. Hon är alltid i tid och kommer med feedback och är verkligen duktig på att planera. Bra på att ge förslag på hur lägenheten borde se ut infor fotografering. En utmärkt mäklare. Jag kan verkligen rekommendera henne vidare till andra kunder. Läs mer
    2020-10-20 Liliya M svarar Lillian A
    Tack för förtroendet Lillian!
  • 2020-10-13

Leonora S skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Malin bemöte mig och min sambo väldigt bra när vi skulle skriva på för våran tomtköp. Hon är väldigt trevlig och tydlig. Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    2020-10-14 Malin N svarar Leonora S
    Tack snälla Leonora! Vi hörs snart igen. /Malin
  • 2020-10-13

Linn Ö skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi köpte ett hus där Jenny var mäklare. Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Hon återkopplar snabbt, är kunnig och ingav stort förtroende. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-13 Jenny A svarar Linn Ö
    Tack Linn så roligt att höra!! Detta hus kommer bli fantastiskt bra för er.
  • 2020-10-12

HELENE W skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi har sålt vårt hus.
    Dunja har med outrötttlig energi och trevligt bemötande bistått oss denna process och gjort den lyckad. Vi har haft stort förtroende för henne och varit säkra på att hon har haft vårt bästa i fokus. Stort tack! Läs mer
  • 2020-10-09

Ketrina Z skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi har köpt ett hus i Märsta station med hjälp av en mäklare. Jag behövde ett vackert och bekvämt hus som detta . Jenny Arnefjord är en mycket bra person, mycket vänlig och hjälpsam.
    MVH KETRINA ZEQO Läs mer
    2020-10-13 Jenny A svarar Ketrina Z
    Tack så mycket Ketrina =), jag blir så glad av att höra detta.

Johan E skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Köpt ett hus. Mycket bra bemötande, rakt och, enkelt och informativt. Samt mkt bra tips om viktiga saker som skolor etc.

Rekommenderar gärna Jenny. Läs mer

Mycket duktig mäklare. Tillgänglig. Snabb och professionell Läs mer
    2020-10-07 Jenny A svarar Zina H
    Tack Zina! Jag blir så glad av att läsa detta. Mvh Jenny
  • 2020-10-07

Birgitta K skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Sålt bostadsrätt. Väldigt nöjd med mäklaren Jenny Arnefjord som varit mycket trevlig, hållit mig uppdaterad och varit snabb att återkoppla. Hon sålde lägenheten till ett pris över mina förväntningar. Har rekommenderat henne till vänner och bekanta.Hennes uppdrag är dock inte slutförd förrän slutlikvid erhållits och hon bistått vid deklarationen, men jag har ingen anledning att tro att hon inte kommer att sköta det på samma proffsiga sätt. Läs mer
    2020-10-07 Jenny A svarar Birgitta K
    Tack så mycket! Som du säger lite bitar kvar, vi ses snart igen. Mvh Jenny

Tina L skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag köpte bostadsrätt, jag träffade Liliya första dagen på visningen då jag fick en positiv och en proffesionell bemötande. Hon hade bra kunskap om både objektet och området.
    Hon skötte budgivningen jätte bra och jag har varit med på några budgivningar som inte var bra.

Under hela resan så har hon skött det väldigt professionellt. Vänlig, bra bemötande.

Jag kan rekommendera henne som mäklare och om jag själv säljer en dag så skulle jag anlita henne.
    Tina Lopez Läs mer
    2020-10-08 Liliya M svarar Tina L
    Vad snäll du är Tina! Tusen tack för ditt omdöme. Hoppas att jag kan hjälpa dig mer i framtiden.
  • 2020-10-06

Maha M skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Har köpt en bostadsrätt

professionellt och välomhändertagen mäklare Läs mer
    2020-10-07 Jenny A svarar Maha M
    Tack! Jag hoppas att ni kommer att trivas när ni flyttar in. Vi ses snart. Mvh Jenny
  • 2020-10-06

Matz N skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Bostadsrätt. Uppmärksam, kunnig Läs mer
    2020-10-06 Jenny A svarar Matz N
    Tack Matz! Hoppas allt är bra med dig. Mvh Jenny

Simon B skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Väldigt hjälpsam hela vägen.

Gjorde hela processen väldigt lätt för mig. Läs mer
    2020-10-06 Jenny A svarar Simon B
    Tack så mycket Simon! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas. Mvh Jenny
  • 2020-10-05

Eva Margareta B skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag har sålt min bostad på barrgatan i Sigtuna till ett av mina barnbarn
    Jag tycker att Jenny har gjort ett gott intryck på mej och hon är trevlig och duktig på att informera om olika saker som jag inte visste
    Att sälja sitt hus som man haft i 50 år är svårt på många sätt
    Men mycket god hjälp av Jenny
    Stort tack mvh Eva 💐 Läs mer
    2020-10-06 Jenny A svarar Eva Margareta B
    Tack för de fina orden Eva! Vi hörs och ses snart! Mvh Jenny

Mats N skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Haft bra hjälp av Jenny som kommit med bra råd vid vår fastighetsförsäljning. Läs mer
    2020-10-07 Jenny A svarar Mats N
    Hej Mats, tack för det! Glad att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet. Mvh Jenny
  • 2020-10-05

Cornelia H skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Hade Liliya som mäklare när vi sålde våran lägenhet och vi bemöttes jätte bra! Fick våran lägenhet såld på 24 timmar så vi vart mycket nöjda! Läs mer
    2020-10-08 Liliya M svarar Cornelia H
    Tack Cornelia!
    Vad glad jag blir.

Marina B skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag har både köpt lägenhet och sålt min lägenhet med Dunja. Hon är trevlig, glad, tillmötesgående, bra respons när man ringer henne och hon inte svarar. Har bara allt positivt att säga om Dunja. Skulle anlita henne igen vid försäljning.

Med vänliga hälsningar
    Marina Läs mer
  • 2020-10-04

Julija S skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    The best experience I could have expected. Jenny is very precise, explains all the steps, informs in due time, acts in the best interests of the seller (and the buyer). Jenny doesn't hesitate to help even with the questions not related to the sale. Very recommended! Läs mer
    2020-10-05 Jenny A svarar Julija S
    Thanks Julija and Sergi! See you soon!
  • 2020-10-03

Maria J skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Köpte en lägenhet på Västra Bangatan 56b
    Väl bemött med trevligt sätt.
    Blev nöjd. Läs mer
    2020-10-05 Jenny A svarar Maria J
    Tack Maria! Vi ses på tillträdet.
  • Helena J

2020-10-02

Helena J skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Köpt bostadsrätt I BRF Märsta 1 Frejgatan 40 Märsta. Mina förväntningar jag hade var att få hjälp med köp av bostad o det fick jag
    Upplevelsen var enorm o jätte bra Läs mer
  • 2020-10-02

Ajmal R skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Hon är jätte duktig och professionellt mäklare . Läs mer
  • 2020-10-01

Amanda Rebecca F skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Väldigt trevlig och kunnig inom sitt yrke. Hon får en att känna sig bekväm, delar med sig av egna erfarenheter och är behaglig att ha och göra med. Läs mer
    2020-10-08 Liliya M svarar Amanda Rebecca F
    Gud vad glad jag blir Amanda! Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenheten.
  • 2020-10-01

Olga G skrev om Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Har sålt en bostadsrätt, bra bemötande och bra information och kommunikation
    Ganska nöjd Läs mer
    2020-10-01 Jenny A svarar Olga G
    Tack Olga! Vi ses på tillträdet.
  • 2020-09-27

Varnjit S skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Bästa Mäklare med kundfokus i hela Märsta. Läs mer
    2020-09-28 Liliya M svarar Varnjit S
    Tack Varnjit!
    Verkligen glad att hjälpa dig. Med vänliga halsningar Liliya Morozova

Andreas H skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jobbar hårt och målmedvetet. Trots en tung period så gav hon aldrig upp utan rådde hem det till slut. Läs mer
    2020-09-27 Malin N svarar Andreas H
    Ja, vi hade ett bra samarbete och det ledde till en affär till slut. Vi hörs snart! /Hls Malin

Milojka S skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Hon är den bäst! Hon är effektiv, snäll och kundig. Jag rekomenderar henne herzlich! Läs mer
    2020-09-28 Liliya M svarar Milojka S
    Tack Milojka för dina varma ord! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2020-09-25

Marie-louise F skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi har köp en fastighet för nyproduktion av ett hus på. Malin var mycket trevlig, informativ och behaglig att samtala med. Vi hade inte direkta förväntningar innan mötet, men var mycket tacksamma för det trevliga mottagandet vi fick.

Sammanfattningsvis en i allt genomgående positiv upplevelse. Läs mer
    2020-09-25 Malin N svarar Marie-louise F
    Tack snälla Louise! Det ska bli kul att se ert hus när det står på plats. Vänliga hälsningar Malin

Michael N skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    bra bemötande, alltid tillgänglig, jättenöjd med henne. Läs mer
    2020-09-25 Malin N svarar Michael N
    Tack själv för ett bra samarbete! Hls Malin
  • 2020-09-16

Yvonne Kristina G skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Sålde ett hus med specifikt läge på landsbygden.
    Vi hade Liliya som är väldigt trevlig. Hon är professionell, kompetent, rutinerad, kunnig alltid tillgänglig och hjälpsam. Uppdaterade oss hela tiden.
    Vi kände oss väldigt trygga.
    Kunde vi ge 10 stjärnor 🌟 så skulle vi göra det. Rekommenderar henne varmt.
    Tack. Läs mer
    2020-09-16 Liliya M svarar Yvonne Kristina G
    Tack Yvonne för alla varma ord och förtroende ! Vad glad jag blir! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-09-14

Susan H skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi har köpt tomt.
    En mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Rak och tydlig. Läs mer
  • Татьяна В

2020-09-12

Татьяна В skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Liliya är professionell. Snabbt, bekvämt, sålde lönsamt vår lägenhet på två dagar. Läs mer
    2020-09-16 Liliya M svarar Татьяна В
    Tack så jätte mycket! Det var jätte trevligt att samarbeta med er! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • Enji B

2020-09-03

Enji B skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    The best broker ever!!! Fully satisfied!!! Läs mer
  • 2020-09-01

Hayat Samir A skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi har sålt en 3a
    Jag upplevde att Mäklaren Är kunnig i det hon gör.
    Jag förväntade mig att min lägenhet skulle säljas för högre pris men det va inget särskilt som mäklaren kunde göra. Läs mer
    2020-09-01 Liliya M svarar Hayat Samir A
    Tack Hayat!
    Hoppas att jag även hjälper er med nästa bostad. Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-08-26

Maryam K skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag har sålt en lägenhet på 64 kvadratmeter i Märsta.

Mäklaren som hjälpte mig försälining är kompetent, rutinerad och jag blev bemött på ett fint och uppskattad sätt både profetionellt och socialt. Läs mer
    2020-08-26 Liliya M svarar Maryam K
    Vad snäll du är Maryam! Tack! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-08-26

Morteza N skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Har köpt en lgh. Jag blev bemöt av en trevlig, kunnig och underbar mäklare. Jag kom med min önskemål om vilken typ av bostad är jag intresserade av till mäklaren som på korttid har hjälpt mig och överträffad min önskemål. Sammanfattningsvis så tack vara den mäklaren har köp processen gått snabbt och smidig. Läs mer
    2020-08-26 Liliya M svarar Morteza N
    Tusen tack! Hoppas att ni ska trivas i bostaden. Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-08-25

EMMA L skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Fick hjälp av Dunja när jag sålde min lägenhet, är otroligt nöjd med hennes bemötande, tillgänglighet och ffa support. Hon fick mig att känna full tillit och att vi gjorde det tillsammans. Kunde jag ge 10 p hade jag gjort det direkt :-) Läs mer
  • 2020-08-19

JOHANNA Ö skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Sålde både lägenhet och kolonilott med Dunja som mäklare. Bra bemötande och kändes som en trygg och lugn försäljning. Även fått hjälp med vårt husköp med tips och råd. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-08-14

Tord Albin L skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Vi kände oss väldigt trygga
    Med Dunja som mäklare
    Som fanns för oss både tidig morgon och sen kväll
    Väldigt proffsigt bemötande
    Till 101% Saklig o kunnig I sitt agerande50 Läs mer
  • 2020-08-03

Cenita E K skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Hej jag köpte på Skolgatan i Märsta och fick en mycket bra information och service

Mycket nöjd med allt

Med vänlig hälsning, Cenita Läs mer
    2020-08-03 Liliya M svarar Cenita E K
    Vad glad jag blir Cenita! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-07-31

Lena M skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag har sålt en tvåa på Västra Bangatan. Jag tycker att mäklaren varit mycket tillmötesgående och tillgodosett mina önskemål. Väldigt bra service, allt har gått smidigt till. Och hon har förenklat försäljningen för mig. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-08-01 Liliya M svarar Lena M
    Tack Lena! Vad glad jag blir. Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-07-21

Karl Stefan A skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Jag har sålt en lägenhet på 36 kvd i Märsta.

Mitt första intryck av mäklaren var väldigt bra, hon beskrev saker enkelt då det var första gången jag sålde en bostad.
    Förklarade alla steg och gjorde upp en bra tidsplan som passade mig.

Min Mäklare hade regelbunden kontakt med mig när ny information kommit in och var alltid tillgänglig vid frågor. Läs mer
    2020-07-21 Liliya M svarar Karl Stefan A
    Tusen tack Stefan!
  • 2020-07-05

Mustafa I skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Trevligt bemötande vid legenhetköp, kunniga medarbetare, allt gick snabbt ock smidig! Tack! Läs mer
    2020-07-06 Liliya M svarar Mustafa I
    Tack Mustafa!
    Hoppas att ni ska trivas i den nya bostaden 👍! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte