Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 19 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• Malik W
    Malik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bemötandet var profesionellt och personligt.
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag skickade ett mail till mäklaren om att jag ville sälja min lägenhet.
    Återkopplingen på mailen tog onödigt lång tid (någon vecka).
    När jag väl hade fått kontakt med mäklaren, gick allting väldigt snabbt.
    1 vecka efter vårt första möte var lägenheten såld, och det utan allmän visning.
    Därefter har allting gått väldigt bra och smidigt.
    Jag är mer än nöjd med hur mäklaren och Svensk fastighetsförmedling har skött försäljningen av min lägenhet.
    Liliya M gillar detta
  • Anna-Lisa V
    Anna-Lisa V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bra och korrekt bemötande. Höll ordning på allt.
    2017-03-30 Malin N svarar Anna-Lisa V
    Tack snälla Birgitta och Gunilla! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er en fin dag! Mvh / Malin Da Silva
    Malin N gillar detta
  • Carolina W
    Carolina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag rekommenderar Malin Carlsson som mäklare, hon har alltid som ställt upp och väglett mig under min försäljning av min första bostad. Vilket har varit trevligt, roligt och en utmaning! Men med hög yrkesprofessionell kunskap och vägledning var aldrig mina funderingar eller frågor för små eller för stora. Från dag ett vid första kontakten till avslutande försäljning har Malin varit tillmötesgående och alltid anträffbar. Strukturerad och engagerad mäklare som med ett lugn, gett mig en positiv känsla i hur bra det kan gå med en bostadsaffär!
    2017-03-21 Malin C svarar Carolina W
    Tack snälla Carolina. Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen av er första bostad. Lycka till med nya bostaden och hoppas ni kommer trivas lika bra i den. Med vänlig hälsning Malin Carlsson
  • Lena T
    Lena T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Carlsson. Med sådan känsla och service utöver det normala - har hon fått oss känna trygghet i både köp och försäljning. Smidigt och med en personligt engagemang som varit guld värt! Tusen tack från hela familjen, våra varmaste rekommendationer.
    2017-02-28 Malin C svarar Lena T
    Tack snälla Lena! Jag önskar dig all lycka till med lägenheten och hoppas du trivs bra.
  • Louise G
    Louise G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Fantastiskt duktigt mäklare, både köpt och sålt med henne. Skulle anlita henne igen, rekommenderas varmt!
    Liliya M gillar detta
  • Sven-åke E
    Sven-åke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag upplevde mäklaren som proffsig och trevlig och tror att spekulanterna gjorde detsamma. Försäljningen gick bra, över förväntan
    2017-01-23 Malin N svarar Sven-åke E
    Tack Svenne! Lycka till med flytten och välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig. Med vänlig hälsning Malin Carlsson
  • Josephine V
    Josephine V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi är så himla nöjda med Svensk fast Märsta, Sigtuna, både bemötandet och utförandet. Vi skulle aldrig välja någon annan mäklare efter våra fantastiska erfarenheter. Vi rekommenderar alla våra bekanta att använda sig av dom när det behövs. Tusen tack för perfekt service!!
    2017-01-20 Malin C svarar Josephine V
    Tack Josephine! Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa till igen. Lycka till med huset. Med vänlig hälsning Malin Carlsson
  • Tanious K
    Tanious K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya Morozova en mäklare i världsklass! Jag är oerhört nöjd med försäljningen och kommer självklart att vända mig till henne igen i framtiden!

/Nöjd kund
  • Haffsa  R
    Haffsa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har nyligen köpt en lägenhet genom Liliya Morozova och vi är mycket imponerade av professionell service, vänlig hjälp och den extra milen hon gick för att hjälpa oss med vår allra första köp i Sverige. Vi behöver fler människor som Liliya så tjänstesektorn, hon är en guld tillgång för företaget!
  • Shokhan S
    Shokhan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack det var jätte bra , Malin är jätteviktig och jag är nöjd prackar henne för allt som hon har gjort .
    2017-04-20 Malin D svarar Shokhan S
    Tack snälla Shokhan! Det var så roligt att hjälpa dig och din familj med försäljningen! Önskar er en allt gott! Mvh / Malin Da Silva
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Svårbedömt pga strul med affären på grund av avhoppad köpare
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Carlsson, världen bästa mäklare!
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Välkomnande, kunnig och kommunikativ. Min fru och jag kände oss väldigt säkra och nöjda med vår mäklare.
  • karin m
    karin m skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Malin Karlsson har utfört sitt arbete med min försäljning bra,trots det strul det blev med köparen har hon behållit sitt lugn,och försökt lugna mej.
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har bemötts på ett alldeles utmärkt sätt. Har inget att klaga på.
    2017-04-20 Malin D svarar Ingemar H
    Tack Ingemar! Det gör mig glad att höra! Mvh / Malin Da Silva
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bra bemötande, inlyssnande mäklare.
    Mäklaren var kunnig om närområdet.
    Juridiskt kunnig.
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mycket gott och trevligt bemötande från första stund.
  • Carita S
    Carita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag fick ett jättefint och proffsigt bemötande av Malin. Jag kände mig jättetrygg med henne och hade fullt fötroende för henne inför och under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Malin till vänner och bekanta som ska sälja el köpa.
    Hälsningar Carita Storm
    2017-04-20 Malin D svarar Carita S
    Tusen tack Carita! Det har varit en fröjd att hjälpa dig från första stund. Roligt att höra att du också trivs bra i ditt nya boende! Ha en fin dag! Mvh / Malin Da Silva

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta