Svensk Fastighetsförmedling Märsta

Svensk Fastighetsförmedling Märsta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 319 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-05-14
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev bra bemötta och tycker att allt handlades snabbt och smidigt. Jag har astma och hade dock lite problem med parfymdoft. Annars proffesionellt skött.
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Holmen
    2021-05-11
    Köpte en tomt
    Saklig och hjälpsam
    Tack Malin, ska bli spännande att följa byggnationen. Jenny Arnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-05-08
    Jenny var servicefokuserad, proffsig och väldigt snabb.
    Tack så mycket Jan! Vi ses snart. Jenny Arnefjord
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-05-07
    Kommande torpägare i Sigtuna kommun. Trevlig och tillmötesgående. Mån om att göra en bra affär där jag upplever oss som köpare väl supportade. Inget annat än positivt omdöme från mig
    Tack! Det blir toppen med ladan för er =). Vi ses snart igen. Jenny Arnefjord
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-05-07
    Jag fick hjälp från Liliya att sälja min lägenhet. Liliya var mycket bra och lättsam att ha kontakt med från början till slut. Liliya var alltid tillgänglig och hittar lösningar. Rekommenderar att anlita Liliya.
    Köpt mindre torp
    Bra bemötande både på visning och per telefon efteråt
    Trevlig och tillmötesgående
    Tack Jenny! Detta kommer bli så bra för er! Jenny Arnefjord
    2021-05-05
    Väldigt trevlig och "serviceminded".
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-05-04
    Köpt lgh av Dunja. Hon bemötte mig som kund på ett mycket professionellt sätt. Nöjd och belåten med mina kontakter med henne. Rekommenderas!
  • Angelika Nicole v
    2021-05-04
    Kunniga, trevliga. Fantastisk.
    • Rosersberg
    2021-05-03
    Proffsigt och trevligt bemötande
    När jag köpte en bostadsrätt
    Så jag är mycket nöjd med Dunja
    • Lantligt
    2021-05-03
    Vi har köpt vårt första hus. Vi blev vänligt och sakkunnigt bemöta. Hade inga förväntningar men blev positivt överraskade.
    Tack så mycket Patrik! Detta kommer att bli toppen! Jenny Arnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Ekilla
    2021-05-01
    Sålt min villa genom sv.fast.förm.och Liiya.
    Blev mycket trevligt bemött av henne och hon har gjort ett mycket professionellt arbete vid försäljningen av min fastighet .

Sammanfattning , allt var och blev toppen !!!
    Tusen tack Jerry! Hoppas att du ska trivas med din nya lägenhet. Liliya Morozova
    • Venngarn
    2021-04-30
    Sålt en mindre marklägenheter. Liliya har varit trevlig och vänlig. Service minded och effektiv. Noggrann.
    Tack Marie för dina varma ord. Jag är glad att ni är nöjda. Liliya Morozova
    2021-04-27
    Jag anlitade Jenny för en försäljning av en villa i Sigtuna.
    Jenny var proffsig, kunnig och engagerad genom hela processen och jag kan varmt rekommendera henne!

Fredrik
    Tack för förtroendet Fredrik och fina orden! Jenny Arnefjord
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-04-23
    Bostadsrätts lägenhet.
    Fantastiskt bemötande.
    Ja absolut, har haft kontakt tidigare.
    2021-04-22
    Jenny gav en skön trygghet under vårt husköp i Sigtuna. Hon var tydlig och professionell och bidrog till att skapa en glad och lättsam stämning.
    Tack snälla Anna! Detta kommer att bli toppen för er. Jenny Arnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-04-22
    Jenny är mycket kunnig och professionell.Hon svarar snabbt på alla mina frågor.Mäklare lede upp alla mina förväntningar.
    Tack Theresa. Vi ses snart på tillträdet! Jenny Arnefjord
    2021-04-11
    Vi köpte ett hus i Sigtuna som Jenny förmedlade. Jenny har god lokalkännedom och affären gick snabbt och effektivt utan att kännas forcerad.
    Vi saknade helt erfarenhet av husköp men Jenny var mycket trevlig, tydlig och tålmodig under hela processen.

Extra plus i kanten för Jennys tillgänglighet. Det gick snabbt och lätt att få svar på frågor.
    Jenny rekommenderas varmt för försäljning och köp av bostäder i Sigtuna kommun!
    Fantastiskt fina ord Henrik! Tack så mycket. Jenny Arnefjord
    2021-04-07
    Helt ok och rekommenderad. Förklara bra vad som försäljning.
    2021-04-07
    Trevligt bemötande. Var intresserad av att göra det så bra som möjligt, för mig.
    Jag fick bra information hela tiden.
    Jag hade en bostadsrätt.
    Rekommenderar henne varmt.
    2021-04-03
    En 3 lgh .
    Hemnet
    Det är bra
    2021-04-01
    Sålt en lägenhet. Mycket bra hjälp och mycket bra service! Inga konstigheter, allt gick snabbt och smidigt!
    2021-03-31
    hej, jag har köpt en lägenhet, väldigt nöjd med mäklarens arbete, fått trevligt bemötande, mycket hjälp o uppmärksamhet, förklaring o stöd,
    det var min första så stora inköp så jag hade inte erfarenhet alls. Väldigt väldigt tacksam för underbart arbete , respect o stöd
    • Munkholmen
    2021-03-29
    Enligt ovan allt gick perfekt när det gäller bemötandet, snabbt agerandet, att sälja huset,vägledning.
    Tusen tack Arman! Hoppas att jag få hjälpa dig vidare. Liliya Morozova
    2021-03-24
    We are very happy about all help we get about buying the new apartment.
    Vad glad jag blir Iryna! Hoppas att ni ska trivas. Tack Liliya Morozova
    2021-03-23
    Vi tycker att liliya är bästa mäklaren av alla som jag haft.❤❤❤😍😍😍🌺🌺🌺🌹🌹🌹
    Tack Nadira! Tusen tack för förtroendet jag fått inom alla affärer med er. Liliya Morozova
    2021-03-23
    Vi har köpt en lägenhet i Märsta med hjälp av Liliya. Vi tacksamma för er och för henne för hon är varmt och professional i sitt yrke. Vi är jätte glad på hennes arbete att vi fick köpa lägenheten.
    Tack Werede! Super trevligt att hjälpa er. Med vänliga hälsningar Liliya Liliya Morozova
    2021-03-23
    Skicklig och tydlig och kunnig, känner området väl på Sigtuna halvön. Bra bollplank med fint bemötande
    Tusen tack Thomas! Det har varit ett nöje att visa ert fina hus. Jenny Arnefjord
    • Steninge
    2021-03-18
    Duktig rak och ärlig mäklare som gjorde sitt yttersta för att göra säljare samt köpare nöjda över affären.

Gav snabba svar och var lätt tillgänglig.

Rekommenderas varmt av oss!
    Tack Paulina! Kul att ni är nöjda. Hoppas att ni ska trivas i huset. Med vänliga hälsningar Liliya Liliya Morozova
  • köpte sin stuga med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Arenberga
    2021-03-17
    Trevlig, snabb och hjälpsam.

/Håkan
    Tack Håkan! Hoppas lotten blir bra för dig och dina barnbarn. Jenny Arnefjord
    2021-03-11
    Både köpt och sålt bostadsrätt av henne. Alltid blivit trevligt bemött och hon har hållt mig uppdaterad om vad som händer kontinuerligt. Är supernöjd och kan verkligen rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad.
    Tusen tack Christina! Dina ord glädjer mig ptroligt. Hoppas att jag ska fortsätta hjälpa dig i framtiden. Med vänliga hälsningar Liliya Liliya Morozova
    • Ekilla
    2021-03-09
    Jenny var väldigt hjälpsam genom hela processen och svarade på alla frågor jag hade.
    Tack snälla Frida. Så kul att få hjälpa dig med ditt första köp. Jenny Arnefjord
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-03-07
    Sålt bostad
    Mycket gott bemötande
    Snabba svar på frågor och kommunikation
    Mäklaren levde mycket väl upp till mina förväntningar
    Det blev en snabb och smidig affär
    Tack så mycket för dessa fina ord. Blir så glad av att läsa detta! Jenny Arnefjord
    2021-03-05
    Fint bemötande, rakt på sak, snabbt kontakt.
    Tack Mahmoud!! Detta kommer bli så bra för dig och barnen =) Jenny Arnefjord
  • köpte sin stuga med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-03-04
    Köpt en kolonilott.
    Upplevde mäklaren något stressad och lite svår att förstå.

I övrigt var det en snabb och smidig affär.
    Hej Maria. Tack för din återkoppling, det uppskattar jag mycket. Jag ska tänka ännu mer på att vara tydlig i alla delar. Kul att du är nöjd med affären. Liliya Liliya Morozova
  • Hayman A
    2021-03-01
    Hej!
    Jag köpta Bostadsrätt Vidargatan 5 märsta,
    Det va fantastiskt bemöta med Jenny, hon är fantastisk Mäklara o jag rekommenderas.
    Allt gick jätte snabb.
    Tack för allt
    Tack så mycket Hayman. Detta kommer bli toppen för dig och din fru! Jenny Arnefjord
    2021-02-27
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jenny. Mycket trevligt bemötande. Jenny var kunnig och påläst. Hon levde väl upp till våra förväntningar.
    Tack Stefan! Detta kommer att bli kanon för er! Jenny Arnefjord
    2021-02-26
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. Kommer absolut rekommendera Jenny till andra!
    Tack så mycket, så glad att jag fick hjälpa er med detta. Jenny Arnefjord
    2021-02-26
    Jätte nöjda från start till slut!
    Kan varmt rekommendera Jenny till andra ☺️
    Tack Frida! Vi ses framöver...kanske på padelbanan =) Jenny Arnefjord
  • köpte en tomt med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-02-22
    Jag skrev på ett kontrakt för en tomt hos Malin som var supertrevlig.
  • Maria I
    2021-02-18
    Jag köpte en lägenhet, jag mäklare var väldigt tyst, tålamod, härlig och väluppfostrad, i sanning var hon utmärkt.
    Tack Maria! Vad glad jag blir! Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling Liliya Morozova
  • sålde sitt hus med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Prästängarna
    2021-02-17
    Dunja bemötte oss respektfullt och var hela tiden optimistisk, när det gällde slutpriset. Vi hade ganska höga förhoppningar på vad vi ville få för vårt hus. Dunja överträffade alla de förväntningarna. Vi är mycket nöjda och våra grannar är imponerade över resultatet.
    Kerstin och Jan Åkesson
    2021-02-16
    Sålde villa med Jenny och kan varmt rekommendera henne. Vi är jättenöjda. Trevlig och lyhörd.
    Tack så mycket Anna! Trevlig helg så ses vi snart! Jenny Arnefjord
    2021-02-14
    Köpte en bostadsrätt
    Uppfattade Jenny som trevlig, glad o proffsig.

Hon gjorde ett snabbt och bra jobb.
    Tack Ann-Sofie! Det är så roligt att du äntligen hittat just den lägenheten du sökt. Mvh Jenny Jenny Arnefjord
    • Norrbacka
    2021-02-14
    Sålt villa i Märsta. Uppvisade ett uppriktigt intresse av att sälja huset.
    Vi hade en överensstämmande uppfattning av vilket pris som skulle sättas. Att det sedan blev väldigt mycket högre kom som en överraskning för oss och jag tror för henne med.
    Svårt att kunna bedöma hennes säljteknik, eftersom vi inte var hemma då det var visning.
    Sammantaget: Utmärkt!
    Mvh/Bengt Holmqvist
    Tack för förtroendet och de fina orden Bengt! Jenny Arnefjord
    2021-02-13
    Jag köpte ett hus. Jag blev väldig bra bemött av mäklaren, väldigt trevligt mäklare som kan sitt jobb väldigt bra.

Bra och erfaren mäklare som är trygg att jobba med.
    Tack Handarin! Tror ni kommer stor trivas här. Mvh Jenny Jenny Arnefjord
    2021-02-11
    Affär gjord digitalt, inga konstigheter. Trevlig och tillmötesgående🤗
    Tack Andreas! Hoppas att ni ska stortrivas i er nya lägenhet. Med vänliga hälsningar Liliya Liliya Morozova
    2021-02-11
    Jenny var fantastisk och mycket trevlig. Efter första mötet med henne hade vi ganska höga förväntningar på försäljningen och Jenny levererade verkligen.
    Tack Mats det var snällt sagt! Så roligt att få denna komplimang. Jenny Arnefjord
    2021-01-27
    Jag köpte en lägenhet och Dunja beskriv till mig jätte tidligt och hon var mycket snäll och trevlig.
    Jag tackar om henne.
    2021-01-27
    Dunja hjälpte oss med en smidig och bra affär när vi sålde vår lägenhet. Trevlig att jobba med och serviceminded.