Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 133 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg

• Mikael A

2019-05-23

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har det senaste månaderna haft med Liliya Morozova att göra vid tre tillfällen. En gång som köpare där vi inte blev de som köpte, därefter som säljare av vårt hus och slutligen som köpare av en lägenhet. I alla dessa fall har hon varit mycket bra. Hon är tydlig och proffessionell i sin yrkesroll, hon ringer alltid när hon sagt att hon ska ringa och hon skapar förtroende för båda parter i processen.
    I alla tre fall var vi mycket nöjda med hennes agerande och kan därför starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack Mikael!
    Jätte trevligt att ni är nöjda!
  • 2019-05-23

Lina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt friliggande villa. Nils Lagerlöf var vår mäklare hela vägen
    Seriös, kunnig och trevlig med lång erfarenhet att kunna guida med tips och råd. Samarbetar med duktig fotograf Adrian.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Henrik S

2019-05-18

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Liliya är målinriktad och rakt på sak, har haft henne som mäklare vid två försäljningar nu och nått målpriset båda tillfällena. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik S
    Tusen tack Henrik! Kul att du är nöjd igen!
    MVH Liliya Morozova
  • 2019-05-13

Aung T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Köpte och sålde bostaden via samma mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aung T
    Tusen tack Aung!
    Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete.
    MVH Liliya Morozova
  • 2019-05-12

Syed Muhammad Husnain K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    403/5000
    Madeleine Gustafsson är mycket bra Fastighetsmäklare på svenskfastighetsförmedling. Hon är professionell och väldigt aktiv. Jag är imponerad och nöjd med hennes professionella arbete. Totalt var det en stor upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-30

Marcus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde en etta i Sätunaområdet i Märsta och tog hjälp av Nils som är oerhört kompetent. Professionellt bemötande från första stund där han med rak kommunikation sätter seriösa nivåer vilka han också håller. En mäklare jag definitivt kommer sprida till andra och använda igen. Läs mer
  • 2019-04-16

Agop J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Min mäklare är jätte trevlig o jätte duktig hon vet vad hon gör o hur hon ska hantera sina kunder..she is my number one Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agop J
    Tusen tack Jack! Vad gullig du är!!!Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-03

Eileen Marica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har både köpt och sålt genom Dunja Tabacovic på Svensk Fastighetsförmedling. Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt i "Slottsbyn" och sålde vår bostadsrätt i radhus på 137 kvm, på Uranusgatan. Dunja har en ung och positiv energi och har bemött oss trevligt och korrekt.
    Det vore inte rättvist att jämföra Dunjas tjänster med äldre och mer erfarnare kollegors i mäklarbranschen, speciellt som vi är nöjda i slutänden. Vi tackar Dunja och tror att hon ska få många framgångsrika uppdrag i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-16

Michael Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde ett småhus, hade rätt höga förväntningar på mäklaren som han ändå överträffade.
    Mycket tryggt att ha med Nils att göra och kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-03-12

Helén S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde mitt Radhus.
    Kan varmt rekommendera min super duktiga mäklare Nils Lagerlöf . Läs mer
  • 2019-03-11

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har sålt huset. Proffsigt hanterat i alla avseenden. Vi fick det pris vi ville ha, innan visning. Bra jobbat! Läs mer
  • Elisabeth B

2019-02-20

Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trevlig och glad mäklare. Allt gick snabbt och smidigt vid försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabeth B
    Vad trevligt Elisabeth att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till med nästa bostad. Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2019-02-20

Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Tack så mycket för hjälp oss och bra job bet Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam A
    Tack själv Adam! Hoppas att ni ska trivas i er lägenhet.
  • Jill V

2019-02-20

Jill V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag valde Nils på Svensk Fastighetsförmedling pga att jag visste att han skulle presentera mitt radhus på ett positivt och representativt sätt. Han hade hjärtat med för huset och det är grunden för min lyckade försäljning. Nils var också mycket allert och driven i sitt bemötande. Han förmedlade en mycket god känsla i våra möten och vi hade en bra kommunikation under försäljningsprocessen.
    Försäljningen gick smidigt och bra enligt min förväntan. Läs mer
  • 2019-02-18

Per T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har sålt en villa i Rosersberg
    Bra o tät kontakt med all information jag tyckte jag behövde. Alltid tillgänglig o positiv. Läs mer
  • 2019-02-17

Anki A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var mycket engagerad och hjälpsam. Det fanns inga frågetecken utan allt sköttes professionellt och med hjärtat på rätta stället. Jag är så tacksam som köpare för allt stöd jag fått. Läs mer
    2019-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anki A
    Tack Anki! Vad snäll du är. Det gör mig jätte glad att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-02-14

Mohamad T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag har köpt en lägenhet i vidargatan och jag tycker märklaren om. Hon har en bra personality som kan hjälpa kunder att få all information som man behövs. Hon är så snabbt och snäll som kunder kan gå vidare med henne utan problem. Läs mer
    2019-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohamad T
    Tusen tack Mohamad! Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Ha det så fint! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2019-02-05

Eleonore Kritz skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Jag sålde min etta genom mäklaren Dunja Tabakovic och är jättenöjd,jag blev väl bemött och allt var superproffsig skött.Kan varm rekommendera denna mäklare och fastighetsförmedling😀 Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Eleonore Kritz
    Tack för de fina orden och för ett gott samarbete. Kul att höra att du är så nöjd med mitt arbete och Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-02-05

Tarja Palm skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Dunja Tabakovic har bemött mig trevligt, professionellt, tålmodigt, kunnigt, rakt på sak, och har uppdaterat mig hela tiden vid försäljning av min mammas lägenhet. Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Tarja Palm
    Tack snälla för de fina orden. Vad glad jag blir att du är nöjda.
    Tarja Palm gillar detta
  • 2019-02-02

Per Arne Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har haft en mycket proffsig och nära kontakt med Dunja Tabakovic. Hon har hela tiden varit mycket mån om att hålla oss uppdaterade. Eftersom vi är bosatta i Leksand har det varit lite extra krångligt för henne att få till tider för visning men det har hon klarat av på ett väldigt fint sätt! Hon har levt upp till alla förväntningar vi hade och gjort ett mycket bra arbete för att få vår lägenhet såld. Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Per Arne Å
    Tack snälla för de fina orden och för ett gott samarbete. Kul att höra att ni är så nöjd med mitt arbete.
  • 2019-01-24

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt ett radhus. Fick ett tryggt och proffsigt bemötande, lyhört för våra önskemål. Satte oss som säljare i fokus. Gav goda råd och lyssnade samtidigt in vår vilja. Läs mer
  • 2019-01-24

Tommy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt seniorlägenhet (+55). Trevligt och proffsigt bemötande och genomförning av affär. Läs mer
  • 2019-01-20

Geo Bert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Konsekvent, snabb, ärlig. social
    qwertyioasdfghjkxcvbnmxdfghjkdsrftgyhjxcvbndfghj Läs mer
  • 2019-01-16

Katrin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt vår avlidna mors bostadsrätt. Allt gick väldigt bra och flöt på fint. Bra information från mäklaren kontinuerligt. Proffsigt! Läs mer
  • 2019-01-14

Carola A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Allt har fungerat enligt förväntningar + det lilla extra :-) Läs mer
  • Ola J

2018-12-22

Ola J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålt 1:a
    Ett fantastiskt bra bemötande, hon lyssnade på våra åsikter och engagerade sig i försäljningen från planering till genomförandet.
    Hon överträffade våra förväntningar med sitt engagemang och entusiasm och ffa sitt kunnande om fastighetsmarknaden. De ovan nämnda punkterna låg till grund i en snabbförsäljning och för oss säljare en trygghet.
    Om vi säljer någon bostad igen skulle vi anlita Liliya utan tvekan igen. Läs mer
    2018-12-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ola J
    Tusen tack Ola! Vad glad jag blir att ni är nöjda.
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • David S

2018-12-15

David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Duktig och proffissionell mäklare som både jobbar hårt med att förmedla din bostad men också ger bra råd och tips. Läs mer
    2018-12-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar David S
    Tack David! Vad kul att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-12-11

Hadia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hej!
    liliya en jätte trevlig person och snäll, hon hjälpa oss att hitta bra lägenhet och vi är väldight nöjda med henne och abslout om vi behöver hjälp med nåntig i framtiden vi ska kontakta henne
    brajobatt Liliya med allting Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hadia A
    Tack själv Hadia! Det var jätte trevligt att träffa er och jag glad om jag kan hjälpa er i framtiden. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-12-10

Helene P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt en villa i Sigtuna via mäklare Nils Lagerlöf på Svensk Fastighetsförmedling. Vi är mycket nöjda med hela hanteringen från start till mål. Nils är mycket kunnig, erfaren, kommunikativ, lyhörd och professionell som mäklare. Det överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera Nils och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-12-10

Claes P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Nils är en mycket rutinerad mäklare som på ett proffsigt sätt skötte hela vår villa försäljning från start till mål.

Han var lätt att få tag på och skötte all kommunikation på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2018-12-08

Müslüm D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Mäklaren är punktlig och energisk. Är duktig på återkoppling. Läs mer
    2018-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Müslüm D
    Tack Muslum! Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-12-08

Karima G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Väldigt trevligt och ärligt.
    Rekommenderas stark Läs mer
    2018-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karima G
    Tack! Hoppas att ni ska trivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-12-04

Hugo Mazarin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hon är grym, kan sälja en benlös häst till som en tävlingshäst och samtidigt göra den till en champion. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hugo Mazarin K
    Ha-Ha- Ha!!!! Vad kul att du uppskattar mitt arbete.
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-12-03

Hans R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Kunnig och korrekt. Snabba svar på mejl och telefon.
    Lätt att prata med Läs mer
  • 2018-12-03

Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Nils är ett riktigt fullblodsproffs. Vi är imponerade av hans trevliga bemötande och sinne för detaljer. Jobbar hårt och skapar resultat. Vi är mer än nöjda med försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2018-12-02

Necati B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Thomas är ärligt och bra mäklare. Jag. Är mycket nöjd med hans jobb. Tack thomas. Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Necati B
    Hej Necati

Tack så mycket för dom fin orden, det var ett nöje att få arbeta med er och jag ser fram mot eran tillträdesdag.

Med vänlig hälsning Thomas Wetterström / Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-12-01

Muhammad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Bra och good experience and good qualities Läs mer
  • 2018-11-19

Mikael C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hela affären smärtfri och trygg. En seriös person som både respekterar och värnar om sina kunder. Läs mer
  • 2018-11-15

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi sålde vårat hus o valde Dunja
    Hon är engagerad ,seriös och alltid tillgänglig,sakkunnig och väldigt trevlig,vi fick förtroende av henne från dag 1.Hon har kunskap om lokalområdet...Allt har varit så smidigt med Dunja och jag kan varmt rekommendera Henne som mäklare vid bostadsförsäljning Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Lars B
    Med vänliga hälsningar, Dunja
  • 2018-11-13

Joel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi köpte en villa genom Svensk Fastighetsförmedlinge där Thomas var mäklare. Vår erfarenhet är att han har varit professionell, servicefokuserad och tillgänglig! Vi har kan varmt rekommendera Thomas som mäklare. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Joel E
    Tack så mycket Joel för dom fina orden och grattis till huset!

Vänlig hälsningar
  • 2018-11-13

Louise M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Trevlig och mycket duktig mäklare! Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Louise M
    Tack så mycket Louise och grattis till nya lägenheten!

• Lukas W

2018-11-13

Lukas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    mäklaren var väldigt trevlig! Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Lukas W
    Tack så mycket Lukas!

• Kjell C

2018-11-13

Kjell C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Sålde en bostadsrätt, den aktuella mäklaren har uppträtt korrekt och professionellt. Mäklaren har gott levt upp till de förväntningar jag hade och det har känts som en trygg resa från första kontakten till det slutliga kontraktsskrivandet. Jag kommer även vid fortsatta fastighetsaffärer att använda samma mäklare om det är möjligt. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg svarar Kjell C
    Hej Kjell

Tack för dom fina orden och för ett gott samarbete från första start, du är lätt att ha att göra med! Ser fram mot att kunna arbeta med dig i framtiden.

• 2018-11-01

Ahmad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Du är super duktig mäklare. Tack för senast Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ahmad S
    Tack själv Ahmad! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova
  • 2018-10-27

Jonny G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt ett kedjehus.

Trevlig, tillmötesgående, kunnig och engagerad mäklare.

Trots en trög marknad gick försäljningen bra.

Trots lite struliga ev köpare lyckades Nils lösa detta. Läs mer
  • 2018-10-18

Ahmed A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Hon är aktiv omtänksam, håll i tiden visat och förklarat mej allt som jag behövde då var min första gång som jag köper lägenhet vill bara tacka henne så mycket 👌 Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ahmed A
    Tack Ahmed!
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostaden.
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-10-18

Hany Adel M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Vi har sålt lägenhet
    Liliya är super trevligt och vi är jätte nöjd
    Hon jättebra på hennes jobb och vi rekommenderar hen till mina vänner Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hany Adel M
    Hej Hany!
    Jag är så glad att ni är nöjda.
  • Peter L

2018-10-16

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    sålde radhus i Sigtuna - Nils var proffsig från första kontakt till avslut. Kan varm rekommendera Nils ! Läs mer
  • 2018-10-11

Madeleine C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Har sålt ett friköpt radhus. Blivit bra bemött och fått bra rådgivning och vägledning genom hela köpet. Kontinuerlig information och känt oss väldigt trygga. Alltid funnits tillgänglig. Utmärkt mäklare! Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Madeleine C
    Tack Madeleine!
    Vilka fina ord. Jag är så glad att ni är nöjda. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-10-02

Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna och Rosersberg
    Väldigt nöjda med Thomas vid försäljningen av vår lägenhet. Vi kommer garanterat att vända oss till honom i framtiden. Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma K
    Jag tackar för ert förtroende och det fina betyget ni gav mig! Det var väldigt smidigt och enkelt att få arbeta med er, tack!

Med vänliga hälsningar

Nymärstagatan 24, 195 30 Märsta