Jenny Arnefjord

Jenny Arnefjord

Jenny Arnefjord är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Märsta

Jenny Arnefjord har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jenny Arnefjord har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Arnefjord har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 56 Läs vad Jenny Arnefjord

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-07-19
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare som verkligen engagerade sig.
    Hon uppfyllde våra förväntningar till 100% vilket ledde till en snabb och smidig affär.
  • Anita W
    2021-06-18
    Positiv, seriös och en massa energi! Snabb i återkopplingar, rak och tydlig. Kan varmt rekommendera Jenny!
    Tack så mycket Anita! Önskar dig en trevlig sommar så ses vi snart! Jenny Arnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-06-18
    Proffsig, bra bemötande och utmärkt arbete under hela köpprocessen!
    Allting kändes väldigt tryggt.
    Tack så mycket! Så roligt att ni äntligen har fått ert drömhus! Jenny Arnefjord
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Valsta
    2021-06-04
    Vi sålde en lägenhet och vi blev väl bemötta av mäklaren hon är mycket trevlig. Vi är glada att det blev klart fort och vi behövde bara ha en visning. Dock tycker jag att hon blev lite för mycket en mellanhand mellan köparen och oss. Vi fick mycket frågor om vi skulle behålla möbler, om lampor, klistermärken o.s.v. Ibland fick vi dubbla Mail om samma sak både från mäklare och köpare vilket blev lite tjatigt. Det kändes som att hon var anlitad av köparen och inte av oss.
    Hej Caroline, ja det var toppen att det gick fort då ni redan köpt nytt. Va tråkigt att ni tyckte det blev tjatigt med olika frågor, som fastighetsmäklare är man en mellanhand mellan säljare och köpare och opartisk även om ni som säljare är mina uppdragsgivare. Jättebra med feedback och jag tar till mig det och ska tänka på det i framtiden. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Jenny Arnefjord
    • Steninge Slottsby
    2021-05-27
    Jenny är väldigt duktig och trevlig mäklare. Vi har alltid blivit bemötta på ett fint sätt och fått ärliga svar. För oss har det varit viktigt att ha en mäklare som ger rätt förväntningar och är realistisk med sina antaganden.

Vi är jättenöjda med arbetet som Jenny har levererat. Tack Jenny och hoppas vi får möjlighet att göra affärer igen snart.
    Tack snälla! Har varit kul att jobba med er. Jenny Arnefjord
    • Steninge Slottsby
    2021-05-27
    Mycket trevlig och professionell mäklare.
    Tack så mycket Rodrigo! Vi ses på tillträdet. Jenny Arnefjord
    • Centralt
    2021-05-24
    Toppen! Vi är helnöjda med Jenny Arnefjord som skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsigt bemötande hela vägen. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Hej Pia, tusen tack för de fina orden. Jenny Arnefjord
  • sålde en tomt med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Holmen
    2021-05-17
    Jenny hjälpte oss att sälja en tomt. Affären gick smidigt och hanterades med driv och engagemang. Jenny är både professionell och mänsklig, vilket gör henne till såväl förstående som förtroendeingivande. Bemötandet var alltid vänligt och vi värdesatte närvaron och kommunikationen från hennes sida.
    Tack snälla Isabella! Blir så glad för att läsa detta. Jenny Arnefjord
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Holmen
    2021-05-11
    Köpte en tomt
    Saklig och hjälpsam
    Tack Malin, ska bli spännande att följa byggnationen. Jenny Arnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Märsta
    2021-05-08
    Jenny var servicefokuserad, proffsig och väldigt snabb.
    Tack så mycket Jan! Vi ses snart. Jenny Arnefjord