Läs vad 25 Läs vad Jenny Arnefjord

• 2021-01-04
    Jenny var ett riktigt proffs från början till slut då jag sålde min bostadsrätt! Allt sköttes smidigt och hon höll mig uppdaterad under hela vägen.
    Cecilia K
    • 55.0 m²
    • Sigtuna Stadsängar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Hej Cecilia, tack för fina ord! Jag hoppas allt kommer att bli perfekt nu med flytt till annan ort!

• 2020-11-30
    Köpte bostadsrätt i 75 kvm
    Jag har haft kontakt av Jenny och har gått jätte snabb av visning och sen har lämnat bud som säljaren har accepterat
    Jag upplevde att Jenny hon jätte bra mäklare och har jobbat på bäst sätt för att få säljare och köpare är nöjda
    Jumana S
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Valsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Detta kommer att bli så bra för er Jumana!

• 2020-11-30
    Skulle sälja en lägenhet i valsta och tog kontakt med Jenny som kom och värderade den,sen lades lägenheten ut på försäljning och den var såld samma dag som visningen var. Jenny är en underbar människa som tar sig tid angående allt man vill veta,jag kommer att rekommendera andra att anlita henne.
    Inger Å
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Valsta
    Tack så mycket för dessa fina ord. Blir så glad!

• 2020-11-17
    Jenny hjälpte oss att sälja vårt hus i Sigtuna. Jenny är väldigt tydlig och rakt på sak vilket vi värdesatt högt. Försäljningen gick lite trögt men Jenny kämpade på bra hade ett brett kontaktnät av potentiella köpare och gav aldrig upp vilket gav utdelning i slutändan. Rekommenderas 5/5
    Joakim C
    • 82.0 m²
    • Granby
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Tack Joakim =)! Så kul att höra, njut av kommande jul så ses vi snart!

• 2020-11-16
    Jag köpte en 2:a på 64m2 i Steninge slottsby. Bemötandet av Jenny/mäklare var varmt och professionellt. Affären var smidigt och snabbt avklarat,vilket uppskattades väldigt mycket med tanke på min tunga livssituation jag befinner mig. Mycket uppskattat,samt varmaste rekommendationer av Jenny som mäklare. Mvh Ingela
    Ingela G
    • 64.5 m²
    • Steninge Slottsby
    Blir så glad av att läsa detta Ingela. Vi ses snart igen!

• 2020-11-12
    Köpte ett hus i Sigtuna
    Vi blev bemötta med professionalism men ändå en familjär mäklare som var "dress for the occasion". Har träffat andra mäklare som har spelat en roll och inte klätt sig för den miljön som man ska sälja till vilket känns som en "bilförsäljare" men hon känns genuin och ärlig vilket skapar ett förtroende som köpare.
    Anna L
    • 82.0 m²
    • Granby
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Tack så mycket Anna! Jag vet att ni kommer att trivas så bra!

• 2020-10-26
    Sålt lgh för dödsbo. Jenny var både positiv och hjälpsam, samtidigt som hon var tydlig med vad som gäller och vad både vi som säljare och köparna hade att förhålla oss till. Hon höll en alldeles lagom nivå av personlig/professionell och kände snabbt in vår sinnesstämning.
    Ann A
    • 4:a
    • 114.7 m²
    • Centralt
    Tack så mycket Ann! Hoppas allt är bra med er.

• 2020-10-20
    Har köpt ett hus av Jenny. Hon var mycket proffsig och trevlig hade väldigt bra koll på allt.
    Emil H
    • 99.0 m²
    • Odensala
    Kul att höra Emil. Snart dags för tillträdet =)!!!

• 2020-10-16
    Tyckte att det var bra hjälp och stöttning för någon som köpte sin första lägenhet
    Felix S
    • 57.0 m²
    • Centralt
    Tack Felix, du kommer att trivas toppen i din nya lägenhet.

• 2020-10-13
    Vi köpte ett hus där Jenny var mäklare. Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Hon återkopplar snabbt, är kunnig och ingav stort förtroende. Kan varmt rekommendera henne.
    Linn Ö
    • 57.0 m²
    • Centralt
    Tack Linn så roligt att höra!! Detta hus kommer bli fantastiskt bra för er.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte