Läs vad 107 Läs vad Liliya Morozova

• 2021-01-23
    Liliya hjälpte oss i vår första lägenhetsförsäljning och det var hög klass rakt igenom.
    Professionell, genuin och förtroendeingivande från första mötet som var på en måndag och tre dagar senare var det kontraktsskrivning.
    Med andra ord var det en otroligt snabb och smidig affär där Liliya var fullt engagerad genom hela processen.
    Rekommenderar Liliya varmt till alla er som ska köpa eller sälja bostad.
    Thriffa G
    • 73.5 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Tack snälla Thriffa för alla varma ord

• 2021-01-21
    Laila har överträffat alla förväntningar. Hon hjälpe oss att sälja lägenheten på endast 4 dagar. Vi har fått ett professionellt och mycket bra bemötande.

5 stjärnor utan tvekan.
    Elias A
    • 73.5 m²
    • Centralt
    Kul att höra Elias! Tack snälla!

• 2020-12-18
    Vi har köpt lägenhet på Laoudons väg 1F
    Vi blev mötta på ett bra sätt och hon visade lägenheten och tog sig tid. Vi är mycket nöjda med Liliya.
    Nathalie B
    • 4:a
    • 76.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Tack Nathalie! Hoppas att ni ska stor trivas i den lägenheten.

• 2020-12-07
    Köpt lägenhet
    Mäklaren hade jätte bra bemötande och trevlig 😀
    Fick alla information som jag ville ha , och jag är nöjd.
    Bariki Kokutona K
    Tack Bariki! Vad glad jag blir. Med vänliga hälsningar Liliya

• 2020-12-04
    Liliya har sålt min lägenhet snabbt, smidigt och är alltid trevlig.
    Robert K
    • Centralt
    Tack Robert! Roligt att jag fick hjälpa dig tredje gången!!!

• 2020-12-04
    Jag köpte en lgh och blev väldigt bra bemött. Glad, trevlig och tillmötesgående. Bra tips och samarbeten gjorde affären snabb och smidig.
    Hans U
    • 75.0 m²
    • Valsta
    Kul att du är nöjd Hasse! Med vänliga hälsningar Liliya Morozova

• 2020-12-04
    Jag och min sambo köpte en lägenhet. Vi fick hjälp av Liliya Morozova på Svensk Fastighetsförmedling Märsta och det var bra bemötande,av hennes hjälp fick vi allt klart på kort tid och vi blev nöjda.
    Patrick Hamisi M
    • Centralt
    Tack Patrick! Trevligt att ni är nöjda. Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenheten. Med vänliga hälsningar Liliya Morozova

• 2020-12-03
    Vänlig, professionell mycket bra!
    Linda P
    • 1:a
    • 42.0 m²
    Tusen tack Linda! Med vänliga hälsningar Liliya

• 2020-12-03
    Jag är nöjd att ha jobbat med henne. Hon är effektiv och transparan. Hon lyssnar ocj finns där för varje steg. Kommer i tid och redo för jobbet. Tål konstruktiv feedback när den ges. Ger väldigt mycket förslag och är ärligt.

Rekommenderas.7
    Martin B
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Valsta
    Tack Martin! Det var verkligen kul att samarbeta med dig! Med vänliga hälsningar Liliya

• 2020-11-24
    Vid försäljningen av vårt hus valde vi Liliya på Svensk Fastighetsförmedling.

Så här i efterhand kan jag bara konstatera att vi valde helt rätt!
    110 % engagemang från första stund.

Liliya jobbar hårt med tillit och förtroende och är en väldigt kunnig och professionell mäklare. Flexibel och med kundernas bästa i åtanke gick allt i processen oerhört smidigt.

Om vi i framtiden behöver en mäklare eller om någon frågar mig om rekommendation vet jag precis vem som står högst på min lista
    Kristoffer L
    • 154.0 m²
    • Steningehöjden
    sålde sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Tusen tack Kristoffer!!! Det var verkligen trevligt att hjälpa er med försäljningen. Med vänliga hälsningar Liliya