Läs vad 8 Läs vad Malin Nilsson

• 2020-12-18
    Jag har köpt en tomt glad humör hon förklarade på ett bra sätt vi var jätte nöjda
    Chucri Y
    • Steningehöjden
    köpte en tomt med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
  • 2020-10-19
    Super smidigt tomtköp med bra rådgivning och service!
    Florian W
  • 2020-10-13
    Malin bemöte mig och min sambo väldigt bra när vi skulle skriva på för våran tomtköp. Hon är väldigt trevlig och tydlig. Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare.
    Leonora S
    Tack snälla Leonora! Vi hörs snart igen. /Malin

• 2020-09-25
    Jobbar hårt och målmedvetet. Trots en tung period så gav hon aldrig upp utan rådde hem det till slut.
    Andreas H
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Venngarn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    Ja, vi hade ett bra samarbete och det ledde till en affär till slut. Vi hörs snart! /Hls Malin

• 2020-09-25
    Vi har köp en fastighet för nyproduktion av ett hus på. Malin var mycket trevlig, informativ och behaglig att samtala med. Vi hade inte direkta förväntningar innan mötet, men var mycket tacksamma för det trevliga mottagandet vi fick.

Sammanfattningsvis en i allt genomgående positiv upplevelse.
    Marie-louise F
    • Steningehöjden
    Tack snälla Louise! Det ska bli kul att se ert hus när det står på plats. Vänliga hälsningar Malin

• 2020-09-25
    bra bemötande, alltid tillgänglig, jättenöjd med henne.
    Michael N
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Venngarn
    Tack själv för ett bra samarbete! Hls Malin

• 2020-09-14
    Vi har köpt tomt.
    En mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Rak och tydlig.
    Susan H
  • 2018-04-07
    Sålt bostadsrätt.
    Ytterst professionell ! kunnig, engagerad, intresserad vänlig, snabb.
    Förväntningar: känna stor tillförsikt & trygghet i kontakten med mäklaren, vilket infriades till 100%
    Sammanfattning: en alltigenom trygg & positiv kontakt med mäklaren Malin.
    Oerhört effektiv och lyhörd! samt bäst av allt trevlig att ha att göra med.
    Det enda som jag kan tänka på vara "förbättringsområde" torde vara att det ibland kan kännas lite "stressande" , men har full förståelse för detta i den situation Mäklaren befinner sig i.
    Vi har bara GODA- MYCKET GODA ord för vår mäklare Malin.
    Tack för mycket gott bemötande och hjälp!
    Hälsar Lars & Madelaine Wallén.
    Hej Lars och Madelaine! Tack för era fina ord och för ett bra samarbete. Vänliga hälsningar Malin Nilsson

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte