Malin Nilsson

Malin Nilsson

Malin Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Märsta

Malin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Malin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Nilsson har haft 17 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Malin Nilsson

• köpte en tomt med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2021-02-22
    Jag skrev på ett kontrakt för en tomt hos Malin som var supertrevlig.
    2020-12-18
    Jag har köpt en tomt glad humör hon förklarade på ett bra sätt vi var jätte nöjda
    2020-10-19
    Super smidigt tomtköp med bra rådgivning och service!
    2020-10-13
    Malin bemöte mig och min sambo väldigt bra när vi skulle skriva på för våran tomtköp. Hon är väldigt trevlig och tydlig. Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare.
    Tack snälla Leonora! Vi hörs snart igen. /Malin Malin Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    • Venngarn
    2020-09-25
    Jobbar hårt och målmedvetet. Trots en tung period så gav hon aldrig upp utan rådde hem det till slut.
    Ja, vi hade ett bra samarbete och det ledde till en affär till slut. Vi hörs snart! /Hls Malin Malin Nilsson
    2020-09-25
    Vi har köp en fastighet för nyproduktion av ett hus på. Malin var mycket trevlig, informativ och behaglig att samtala med. Vi hade inte direkta förväntningar innan mötet, men var mycket tacksamma för det trevliga mottagandet vi fick.

Sammanfattningsvis en i allt genomgående positiv upplevelse.
    Tack snälla Louise! Det ska bli kul att se ert hus när det står på plats. Vänliga hälsningar Malin Malin Nilsson
    • Venngarn
    2020-09-25
    bra bemötande, alltid tillgänglig, jättenöjd med henne.
    Tack själv för ett bra samarbete! Hls Malin Malin Nilsson
  • skrev om Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Märsta
    2020-09-14
    Vi har köpt tomt.
    En mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Rak och tydlig.
  • 2018-04-07
    Sålt bostadsrätt.
    Ytterst professionell ! kunnig, engagerad, intresserad vänlig, snabb.
    Förväntningar: känna stor tillförsikt & trygghet i kontakten med mäklaren, vilket infriades till 100%
    Sammanfattning: en alltigenom trygg & positiv kontakt med mäklaren Malin.
    Oerhört effektiv och lyhörd! samt bäst av allt trevlig att ha att göra med.
    Det enda som jag kan tänka på vara "förbättringsområde" torde vara att det ibland kan kännas lite "stressande" , men har full förståelse för detta i den situation Mäklaren befinner sig i.
    Vi har bara GODA- MYCKET GODA ord för vår mäklare Malin.
    Tack för mycket gott bemötande och hjälp!
    Hälsar Lars & Madelaine Wallén.
    Hej Lars och Madelaine! Tack för era fina ord och för ett bra samarbete. Vänliga hälsningar Malin Nilsson Malin Nilsson