Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

• BadgeNineYears

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning. Kom gärna...

595 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

David B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Valsta

Jätteduktig och kompetent mäklare som verkligen kan sitt område.

Svar från Liliya Morozova

Stort tack David för förtroendet samt varma ord.

Milagros V
Centralt

Liliya är jätte trevlig och hon har bemötts mig på professionella sätt,kan hanteras mycket bra sitt jobb, därför jag kan varmt rekommendera henne en av bästa märklaren.

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Milagros! Vad kul att du är nöjd.

Hallo A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Du kan få allt information du behöver. En mycket erfaren mäklare. Jag tackar för allt service jag har fått från henne.

Svar från Liliya Morozova

Tack själv Hallo! Vad roligt att du är nöjd.

Josefine S
Centralt

Otroligt proffsig! Lätt att få kontakt med. Uppdaterar mig som säljare vid minst lilla förändring. Kunnig och den bästa mäklare jag haft! Skulle rekommendera Liliya till alla jag känner som ska sälja inom kommunen. Hon är bäst! /Oerhörd nöjd säljare

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Josefine! Vad kul att höra!

Mayuran K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Da Silva en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Arenberga

"It was a pleasure to deal with Malin, who was both friendly and professional. She was transparent about the property and willing to show us the apartment twice without any trouble. As I am new to Sweden, she helped me to understand the process and guided me through the Sweden housing registration from start to end. Overall, my wife and I are really happy with the decision we made and we are thankful to Malin for showing us such a cozy place in Marsta."

Svar från Malin Da Silva

Thank you so much Mayuran for taking the time to write a review about me! It was a pleasure to help you and your wife in this process. I wish you and your family a great future in the apartment. I am totally convinced that you are going to love it there. Do not hesitate to contact me if you need my help in the future!

Britt Eleonor M
Centralt

Trevlig o glad, lätt att prata med. Sen hade hon dessutom min "drömlägenhet"!

Svar från Liliya Morozova

Tack Eleonor! Hoppas att du ska trivas i din drömlägenhet.

Peter B
Köpte sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Sundveda

Jag brukar aldrig skriva någonstans, men den här gången måste skriva,, Kortfattat,Fantastiskt bra

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Peter! Vad glad jag blir.

Adnan S
Valsta

Bra bemötande, trevlig, ordningsam, fastighets beskrivning 10/10 poäng, imponerade proffesionellt👍. Starka rekommendationer när det gäller Malin Da Silva på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta! Mvh Adnan

Svar från Malin Da Silva

Hej Adnan, Tack snälla för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme om mig! Glad att jag fick hjälpa dig med köpet av din nya bostad. Vi ses nästa gång på tillträdet!

Lars-Olov Y
Märsta

trevlig väldigt serviceminded snabb och korrekt betende väldigt trevlig

Peter Å
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Da Silva en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Tummen upp . Bra kontakt .Bra beskrivning på objektet som såldes

Svar från Malin Da Silva

Hej Peter, Tack att du dig tid att recensera mig. Vi har varit ett jättebra team, du, Weronica och jag i denna process. Glad att vi hittade köpare som kommer ta hand om er Pappas hus på ett jättefint sätt. Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Sadiq M
Märsta

Liliya var duktig att vad hon gör. Snabbt och trevligt

Svar från Liliya Morozova

Tack så jättemycket Subbha! Vad trevligt att ni är nöjda!

Maria R
Rosersberg

Har inte träffat henne personligen, men hon är alltid snabb att svara på sms, har ett mycket gott intryck av henne.

Svar från Liliya Morozova

Vad gulligt av dig Maria. Tack snälla för ditt omdöme.

Ann C
Märsta

Gott bemötande om än något stressigt ibland. Korrekt och effektivt där är jag belåten. Fint och tryggt i en svår stund efter att min moster Barbro gick bort hastigt.

Svar från Malin Da Silva

Hej Ann, Tack att du tog tid tid att recensera mig. Ledsen om det stundtals blev stressigt. Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Köparna kommer att ta hand om er Mosters hem på ett jättefint sätt, det är jag övertygad om. Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Maryam K
Valsta

Liliya är en skicklig mäklare, har god kännedom för bostäderna i området. Dessutom är hon trevlig, som person, flexibel och snabb på att agera under sälj/köp- processen.

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Maryam! Så glad att hjälpa dig igen.

Britt V
Märsta

Bra feedback och trevligt bemötande. Lite stök gällande förkomna pantbrev där jag blev felinformerad dagen innan kontraktsskrivningen om att kontakta banken och öppna ett konto i dödsboet, gjorde så men visade sig sedan att det inte skulle ske på det sättet. Dock ingen större fara med det, lite onödigt jobb för mig bara. Dödsbolagfart hade kunnat ordnas i ett tidigare skede så hade det varit klart till kontraktsskrivningen.

Svar från Malin Da Silva

Hej Britt, Tack att du tog dig tiden att recensera mig. Ledsen att det blev lite stressigt dagen innan kontrakskrivningen. Glad att jag fick hjälpa er med denna försäljning. Köparna kommer ta hand om er Mosters hem på ett jättefint sätt, det är jag övertygad om. Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Abbas Jalis R
Valsta

We were treated with respect and professionalism. Liliya addressed our concerns with speed and accuracy during the entire process. Lot of additional queries and scenarios that we had attached to our requirements were also taken up and answered with complete transparency. The most important thing to note here is that this was our first experience of buying a property in Sweden and the activities were facilitated smoothly and we were guided at every step of the process. It was a great experience for us and we are thankful to Liliya for the same.

Simon N
Centralt

Trevlig, hjälpsam, gav aldrig upp, fanns alltid tillgänglig

Svar från Liliya Morozova

Tack Simon. Kul att hjälpa er med affären.

Magnus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Da Silva en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Arenberga

Malin är bäst 😊..................

Svar från Malin Da Silva

Tack snälla Magnus! Det var en rolig och snabb process att hjälpa dig sälja din lägenhet. Vi ses igen på tillträdet i februari. Ha det fint till dess! Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Sabah Ö
Centralt

Mäklaren har varit tillmötesgående och ärlig under hela processen,

Svar från Liliya Morozova

Tack snälla. Hoppas att du ska stor trivas i bostaden.

Liselotte E
Centralt

Väldigt trevlig och driven. Ville mitt bästa men även köparens. Mäklaren lecde upp till förväntnongarna. Man kände sig välkommen och omhändertagen

Svar från Liliya Morozova

Tack Liselotte! Kul att hjälpa er familj en gång till!

Rati S
Valsta

She is a nice and cooperative person but one thing i believe that she lacks somewhere in convincing clients as we have fixed the lowest price of our apartment but she coudnt able to convince the client on that price and unfortunately we sold our house in loss.

Svar från Malin Da Silva

Thank you for taking the time to write a review about me! I thought we were a good team in this tough market. Unfortunately there are many sellers today who needs to sell their homes at a loss. I wish you all the best in your new home! Kind regards / Malin Da Silva

Omar H
Valsta

Man ska sälja med någon som känner området, och som säljer bäst och dessutom väldigt proffsigt

Svar från Liliya Morozova

Stort tack Omar. Hoppas på ett fortsatt bra samarbete.

Jussi N
Centralt

Mycket bra mäklare! Jobbar snabbt, smidigt och hjälpsamt. Vi har gjort två försäljningar med Liliya, bara positivt att säga.

Svar från Liliya Morozova

Tack Jussi. Det var kul att hjälpa er igen!

Danijel L
Valsta

Super trevlig och hjälpsam! Bryr sig om sina kunder!

Svar från Malin Da Silva

Tack snälla Danijel och Nina! Jag är tacksam att fått hjälpa er i denna process i livet. Önskar er all lycka till i framtiden. Vi ses igen på tillträdet! Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Åsa Ingela W
Centralt

Liliya är mycket kunnig, trevlig och av henne blir man väl bemött. Hon arbetar väldigt professionellt och har varit lätt att nå under hela processen. Bra på alla sätt! Hon rekommenderas verkligen!

Svar från Liliya Morozova

Tack för förtroendet och bra samarbete. Jag uppskattar verkligen det.

Elin G
Centralt

Liliya är en fantastisk mäklare som alltid fanns tillgänglig under hela processen. Hon är en varm och positiv person, nära till skratt och samtidigt väldigt professionell och erfaren i sitt yrke med ett driv att hela tiden röra försäljningen framåt. Jag är så nöjd med Liliya och kommer absolut anlita henne igen när det är dags för nästa försäljning!

Svar från Liliya Morozova

Tack Elin! Det var verkligen trevligt att samarbeta med dig. Hoppas att fortsättningen i framtiden.

Albin O
Centralt

Väldigt lätt att ha och göra med och återkopplar snabbt och duktig och bra mäklare

Svar från Liliya Morozova

Stort tack Albin! Hoppas att ni ska stor trivas i den nya bostaden.

Felicia E
Centralt

Snabb återkoppling, korrekt och tydligen information. Väldigt pedagogisk och noggrann om att vi som förstagångsköpare ska få all relevant information. Trevligt bemötande.

Svar från Liliya Morozova

Tack snälla Felicia! Jätte kul att hjälpa er med första köpet!!!

Pierre F
Centralt

Liliya är väldigt serviceinriktad och var vid senaste kontakt väldigt flexibel till att ordna en extravisning innan kontraktsskrivningen. Hon är noggrann och förklarar hela processen utförligt så både köpare och säljare är fullt införstådda om status och förväntningar.

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Pierre! Vad glad jag blir att ni är nöjda.

Zeeshan M
Valsta

det var otroligt härligt. och hon berättade allt bra. hon hade gav till räckligt tid och förklarade allt väldigt bra.

Inga-Britt Kristina C
Rosersberg

Lungn, saklig, återkopplade hela tiden. Inkännande och mycket förstående.

Svar från Malin Da Silva

Tack snälla Inga-Britt för ditt fina omdöme! Jag känner mig tacksam att fått vara den mäklare som fick hjälpa er i denna process. Önskar er all lycka till och hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus. Vi ses igen på tillträdet! Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Mazhar Latif Q
Valsta

The best service pprovider. Thanx alot

Elzbieta Krystyna K
Valsta

Mycket bra. Liliya tog hand om allt.

Melissa R
Steninge

Det har verkligen varit en exceptionell upplevelse att få samarbeta med Malin. Hon var otroligt driftig och hennes engagemang gick långt utöver det vanliga. Hennes genuina och omtänksamma sätt skapade en atmosfär av tillit och komfort. Hon var rak och tydlig när hon vägledde mig genom hela processen och höll mig ständigt informerade genom dagliga uppdateringar. Resultatet blev en affär som överträffade alla mina förväntningar. Stort tack bästa Malin!

Svar från Malin Da Silva

Tack snälla Melissa! Det har varit så roligt att samarbeta med dig. Jag hoppas jag får hjälpa dig och din dotter med att hitta er drömlägenhet. Är så tacksam att få vara din mäklare! Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Magda Xime B
Steninge

Is passive, kind and effective.

Svar från Malin Da Silva

Thank you Magda! I´m glad to have had the opportunity to help you with a purchase once again. I look forward to see the house after your have done your renovations. See you on the date of access! Kind regards / Malin Da Silva

Ana L
Steninge

Jag kände mig säker från första början på att jag kunde lita på er. Jag fick ständigt bra information och uppdateringar om processen. Malin gjorde ett underbart jobb. Tack!

Svar från Malin Da Silva

Tack så mycket Ana! Jag är så glad att få vara din mäklare och hjälpa dig i denna process i livet. Vi ses igen på tillträdet! Med vänlig hälsning, Malin Da Silva

Achyuth Kumar B
Steninge

We will be the happy owners of the perfect house in a lovely area thanks to you. We are thrilled and excited to personalize it and make it uniquely ours. We are forever grateful to you as our agent for having answered our questions and concerns with such kindness and patience.

Svar från Malin Da Silva

Thank you so much Achyuth and Alisha! I wish you a great future in the house. See you on the date of access! Kind regards / Malin Da Silva

Vladimir P
Centralt

Liliya är bästa mäklaren av alla som jag träffade. Riktigt Proffs.

Bahrija P
Valsta

Väldigt kunnig, effektiv, trevlig mäklare.

Ana R
Centralt

Liliya Morzova är en underbar mäklare! Det var mitt första bostadsköp och Liliya hjälpte och förklarade fint hur saker och ting går till. En professionell och trygg mäklare som jag kommer definitivt att rekommendera vidare.

Svar från Liliya Morozova

Gud vad roligt att du är nöjd med mig Ana! Tusen tack för förtroendet!

Esther C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Hagestål en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Emil is a very profesional a great Mäklare. I really recommend him. Esther Contreras Montero

Svar från Emil Hagestål

It has been a pleasure to get to help you with the sale of your apartment. Thank you for a delightful collaboration and i hope you will be able to find your dream house!

Noman E
Rosersberg

Emil did a very good job in selling our apartment , he continueslly updated us the progress and the action he is taking toward selling the apartment.

Svar från Emil Hagestål

Thank you very much Noman for your kind words!

Medhin K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Hagestål en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Han är bland de bästa mäklare och jag är mycket njöd.Emil är en trevligt person förklara lätt av stiationen ag fick ett bra bemöttande av honon från första dagen. Vid köp Av bostaden det gick jätte bra och enkelt det kändes bra på en gång han är en duktig mäklare måste säga och tackar för hjälpen.

Svar från Emil Hagestål

Tack snälla Medhin för ett fint betyg! Hoppas du får njuta ordentligt av din nya lägenhet och tveka inte på att höra av dig om det är något du behöver hjälp med i framtiden.

Gertrud N
Märsta

Engagerad, kunnig Vi hade inte så mkt kontakt men det var för att köpet gick smidigt

Svar från Emil Hagestål

Tack Gertrud för en trevlig recension och den sparsamma men trevliga kontakten som vi har haft!

Tommy N
Märsta

Han är trevlig, professionell och mycket duktig. Levde upp till och överträffade våra förväntningar! Vi är mycket nöjda med hela försäljningen från första mötet fram till uppföljningen efter försäljningen.

Svar från Emil Hagestål

Vad kul att höra att ni vart så nöjda med mig! Stort tack för de fina orden och ett otroligt spännande samarbete!

Omar H
Valsta

Snabbt och tillgänglig och hjälper till med lilla extra Fick svar på ni frågor och hjälpsam

Filip S
Centralt

Super trevlig och väldigt duktig

Svar från Liliya Morozova

Tack Filip! Kul att du tycker så.

Sviatlana B
Centralt

Hon är duktig! Hon sitter på rätt plats!

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Sviatlana! Roligt och trevligt att hjälpa dig med försäljningen.

Kjell Gustav S
Centralt

Jag tycker hon har gjort ett mycket bra jobb inget att klaga på, kan rekommendera henne.

Svar från Liliya Morozova

Tack Kjell! Vad roligt att ni är nöjda.

Elias A
Köpte sin stuga med hjälp av Malin Da Silva en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Mycket bra bra mäklare med bra service. Rekommenderas starkt 😊

Svar från Malin Da Silva

Tack snälla Elias för det fina omdömet! Önskar dig en fin sommar i kolonistugan i år och under många somrar framöver. Med vänlig hälsning, Malin Da Silva