Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Ring 0530-134 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mellerud! Är Mellerud ett ställe du känner att du vill bo på? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Här på Melleruds kontor i vackra Dalsland har vi mäklare bred kompetens och kan guida dig mellan bostadsrätter och villor av alla sorter för att hitta det perfekta...

27 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Inga-Lill J
Dalskog

Jag har mäklare Elisabeth Jansson till försäljning av fastighet Hon har utfört sitt arbete mycket bra Med kontakt och inf under hela försäljningen Är nöjd och kan verkligen rekommendera henne.

Bob V
Håverud

Vi är värkligen super nöjd met all hjälp vi fick/får med Ramslökevägen 26.

Mona Merete W
Dalskog

Har kun gode opplevelser.De var veldig hjelpsomme og nøyaktige

Daniel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

God informasjon.møtekomende og profesjonelle

Ali S

Utmärkt, :).

Morten G
Mellerud

Vi var väldig nöjd med mäklare Elisabeth Jansson Hun svarada snabbt på alla våra frogår, så bara positivt respons fron oss Mvh Charlotte och Morten Gramkow

Björn S
Mellerud

Det mesta fungerade bra. Har inga speciella kommentarer.

Remigijus B
Mellerud

utmärkt och tydlig service, presentation.

Eje A
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
Mellerud

Det var bra, kanske att bank-id skulle funka vid handpeng, och underskrift av dokument vid första mötet. Kanske något att lätt tilltugg att äta då det var en del att prata om, lite kort tid vid första mötet. som kunde vara över datorn

Louise Å
Dalskog

Mycket trevligt bemötande, snabb och professionell hantering.

Tomas H
Erikstad

Trevlig, öppen. Realistisk värdering, ordning och reda.

Linn K
Mellerud

Hans var professionell, kunnig och lätt att få tag i. Gjorde försäljningen av huset lätt och stressfritt.

Eva Monika Irene F
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
Mellerud

Hade ingen förväntan på ett bra resultat, men blev väldigt positivt överraskad av deras proffsiga sätt att sköta försäljningen

Siv Elise R
Mellerud

Vi har ikke overtatt enda. Synes det har vært god service, men det var veldig hastigt at jeg skrev under og sendte det videre. Når det var gjort tar det veldig lang tid før selger skriver under og sender det videre. Håndpenger er betalt inn, og venter på info om Hva som skjer videre. Skulle gjerne hatt den litt informasjon når jeg har betalt det som skal før resten av lånet kan ordnes.

Lone J
Åsensbruk

Jag har sålt en villa. jag blev mycket positivt bemött av mäklaren.

Marina U
Mellerud

Lugn mäklare som gav mig och processen god tid, kändes erfaren och gav intryck av att tycka om min bostad. Bra visningar. Rask säljprocess, 1 mån bra för att vara ett hus på landet. Mycket nöjd!

Håkan H
Mellerud

Vi fick hjälp av er försäljare Hans Jansson att sälja vår villa och han gjorde ett mycket bra jobb. Han gav oss fortlöpande det aktuella läget vilket vi verkligen uppskattade då vi själva befann oss på annan ort.

June F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
Åsensbruk

Solgt i Åsenbruk. Møtte eiendomsmegler en gang, lite kontakt etterpå. God kontakt med assistent Anna, så det veide opp. Raskt opgjør med utbetaling.

Ahmad M
Mellerud

Det var trevligt. Han var bra. Jag kommer att prata med mina vänner att arbeta med dig. Jap här köpt ett hus /Tack så mycket

Ingrid W
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Trevligt bemötande, konfidentiell på ett bra sätt under själva förhandligen/budgivningen. Strukturerad med bra koll under mötet för kontraktsskrivandet med säljaren

Birgitta R
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Jag fick fint bemötande på alla sätt!

Ingunn H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Vi har kjøpt et lite hus i Dals Rostock og også solgt et større sted i Grinstad. Samme megler er brukt til begge steder. Vi er fornøyd med vår megler, han har hele tiden gitt oss tilbakemeldinger og fulgt opp det som han har lovet.

Tor Arne S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

hans solgte min villa snabt,ock mycket bra service.

Erna C
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Kjøpt fritidsbostad. Meklaren var hyggelig og hjelpsom.stort sett behagelig handel.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Tack för det fina omdömet. Hälsningar Hans Jansson

Torvald E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Solgt en sommarstuga med hjelp av Svensk Fastighetsförmadling. Utmärkt arbete av lokalkontoret i Bengtsfors och av de som arbetar der. God service, punktlighet, och et helhetsintryck som övergick våra förväntningar. Et speciellt tack til Hans Jansson!

Irja L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Vi är helnöjda med vår mäklare, allt har gått smidigt och fint, han har varit mån om att vi skulle förstå allt.Inget att klaga på .Tack!

Gunilla R
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Mycket nöjd med utförandet av uppdraget. Personligt och trevligt bemötande. Professionellt tycker jag.