Alla kategorier Mäklare Östergötland Mjölby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 20 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

• Jessica A
    Jessica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Väldigt trevligt bemötande! Förstående, hjälpsam och tillmötesgående! Bra kontakt och fortlöpande information både till köpare och oss som säljare. Visste hur marknadsföringen skulle riktas för att få bästa resultat! Vi fick ett resultat som var över förväntan! Supernöjda! Läs mer
  • Jamal N
    Jamal N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Du var en jätte duktig säljare, väldigt tålmodig och vi är glada att vi fick just dig som sålde huset till oss Läs mer
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt lägenhet och sålt hus. Vi har blivit bemött på ett professionellt sätt. Med kunskap och empati ingav vår mäklare ett förtroende.
    Han har uppfyllt våra förväntningar och mer därtill. Vi har känt ett stöd i våra beslut. Läs mer
  • Charina Å
    Charina Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt vår villa och köpt en bostadsrätt istället. Vi anlitade Svensk fast.förmedling och vår mäklare var Fredrik Öst. Han har lotsat oss på bästa tänkbara sätt genom hela denna process. Han höll oss informerade hela tiden om hur allt fortskred, lugnt och metodiskt, och vi kände oss väldigt trygga med det. Vi känner att vi blivit mycket väl bemötta och fått all tänkbara hjälp, och är mycket nöjda! Kommer varmt att rekomendera Svensk fast.förmedling och Fredrik Öst till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charina Å
    Hej Charina och Kjell!
    Stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Det har varit trevligt att lära känna er under resans gång.
    Varma hälsningar Fredrik Öst
  • Emma T
    Emma T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande, vi kände oss väldigt bekväma. Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma T
    Hej Emma och Henrik! Tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i huset.
    Vänlig hälsning Fredrik Öst
  • Philippe R
    Philippe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt en bostadsrätt.
    Jag måste säga att mäklaren var väldigt tillmötesgående och behjälplig på alla sätt.
    Ett trevligt och positivt bemötande från mäklarens sida bidrog också till att det blev affär. Läs mer
    2018-04-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philippe R
    Tack Philippe för den fina rekommendationen, det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i den nya lägenheten.

Vänliga hälsningar

Fredrik Öst
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten har till alla delar motsvarat vad vi förväntade oss av en mäklare. Kontakten har hela tiden flutit bra. Han har vid försäljningen framhållit alla fördelar med huset och trots allt negativt som skrivs just nu om nedgång, har försäljningen lyckats bra. Vi är helt nöjda. Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt S
    Hej Bengt och Berit,
    Ett stort tack för dom fina orden. Det glädjer mig att ni är belåtna med min insats vid försäljningen.
    Carsten
  • Christina S
    Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Hej!
    Jag upplever Fredrik Öst som kunnig, tydlig, bra på att förklara saker, ser framåt med en positivt inställning och bra på att lyssna och informera.
    - Just nu ser vi positivt på att slutföra vårat projekt, med Fredriks hjälp. Tack!

MVH
    Christina Läs mer
    2018-04-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina S
    Tack Christina för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fastighet.

Vänliga hälsningar

Fredrik Öst
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Lugn, omtänksam och trevlig med massor kompetens. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus O
    Tack Magnus och Tina för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset. Hälsningar Fredrik
  • Ann O
    Ann O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    * Kompetent engagerat bemötande, positiv under hela processen med köp och försäljning.
    * Fanns tillgänglig med trevlig uppföljning av kontakt behov från såväl säljare som intresserade kunder.
    * Skapade även extra visningar för sent anmälda tänkbara kunder.
    * Väl påläst om säljares önskemål inför försäljning.
    * Har ett behagligt sätt att även möta nya krav. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann O
    Tack för ert förtroende Ann och Claes! Det har varit roligt att lära känna er under resans gång. Varmaste tack för de fina orden! // Fredrik
  • Peter L
    Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten upplever jag som är en "trygg" erfaren mäklare med stort kunnande. Det jag har att säga om Svensk fastighetsförmedling är att jag är förundrad att det tagits beslut att inte annonsera i lokalpress, jag tog det för givet att alla gör det. Med stor sannolikhet hade jag valt en annan mäklare om det stått klart för mig vid valet. Läs mer
  • Xiao H
    Xiao H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bemötande av mäklare var trevlig och professionellt. Läs mer
    2017-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Xiao H
    Hej Xiao! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Ha en trevlig sommar! Hälsningar Fredrik Öst
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Trevlig mäklare som visste vad han pratade om lätt att få tag i om man hade frågor. väldigt proffsig prospekt med bra bilder. Kommer välja er igen vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2017-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan V
    Hej Stefan och tack för det fina omdömet! Det är alltid lika trevligt att hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Hoppas att ni trivs bra i nya huset :) Hälsningar Fredrik Öst
  • Viveka A
    Viveka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Utmärkt mäklare! Erfaren, duktig och noggrann. Bättre kan man inte önska sig! Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jättebra, snabb återkoppling och support. Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie B
    Tack Marie för dina ord! Jag hoppas att ni trivs bra i nya huset. Jag önskar er en härlig sommar! Varma hälsningar, Fredrik Öst
  • Bjørn G
    Bjørn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Veldig bra. Topp service👍🏼👍🏼👍🏼😊 Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bjørn G
    Stort tack för det fina omdömet :) Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Ha en skön sommar! Varma hälsningar, Fredrik Öst
  • Carin R
    Carin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jättebra intryck och bemötande från början, sedan ngt svalare kanska pga att Fredrik just blivit pappa.
    Jag, Carin behöver tydligare instruktioner om vad som ska vara med i deklarationer. Läs mer
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Fungerade som jag förväntade av mäklaren Läs mer
  • Irene R
    Irene R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffsigt och kunnigt. Det är alltid lika trevligt att samarbeta med Fredrik. Läs mer
  • Olena S
    Olena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten Johansson är väldigt professionell mäklare, som upplyste mig ang husförsäljning, vilka krav och möjligheter som finns. Även priser när det gäller Skatteverket, nödvändiga försäkringar, vad man skall tänka vid nyinköp av hus. Carsten är även lätt person att prata med, glad och positiv. Detta är av stor betydelse då man är nervös inför husförsäljning som kanske en av av de största livsaffärer. Sammanfattningsvis en stark "femma" för min mäklare! Läs mer

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby