Alla kategorier Mäklare Östergötland Mjölby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

• Carin R
    Carin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jättebra intryck och bemötande från början, sedan ngt svalare kanska pga att Fredrik just blivit pappa.
    Jag, Carin behöver tydligare instruktioner om vad som ska vara med i deklarationer.
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Fungerade som jag förväntade av mäklaren
  • Irene R
    Irene R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffsigt och kunnigt. Det är alltid lika trevligt att samarbeta med Fredrik.
  • Olena S
    Olena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten Johansson är väldigt professionell mäklare, som upplyste mig ang husförsäljning, vilka krav och möjligheter som finns. Även priser när det gäller Skatteverket, nödvändiga försäkringar, vad man skall tänka vid nyinköp av hus. Carsten är även lätt person att prata med, glad och positiv. Detta är av stor betydelse då man är nervös inför husförsäljning som kanske en av av de största livsaffärer. Sammanfattningsvis en stark "femma" för min mäklare!

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby