Alla kategorier Mäklare Östergötland Mjölby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 35 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

• Therese P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har sålt en äldre villa med anledning av separation.
    Bra stöd och hjälp av Fredrik i en svår situation, tydlig återkoppling och kommunikation när det visade sig att försäljningen gick lite trögt. Lugn, sansad och saklig. Läs mer
    2018-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese P
    Tack Therese och Gert för det fina omdömet, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av huset.
  • Dennis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt en bostadsrätt. Jag tycker att jag har blivit bra bemött av mäklaren han var trevlig. Jag tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb och han värderade lägenheten bra. Sen var det bra att det inte tog så långtid att få ut lägenheten på marknaden och att den såldes fort. Jag tycker allt med mäklaren var bra. Kan rekommendera han till andra som ska sälja Läs mer
    2018-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis A
    Hej Dennis! Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er, både vid köpet av er nya lägenhet och vid försäljningen.
  • Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt en bostadsrätt. Blivit mycket trevligt och väl bemött av mäklaren och med stor respekt. Hon har varit tydlig och gett bra information om alla skeden i försäljningen och har varit ett tryggt stöd i allt. Har visat goda kunskaper och kunnat svara på frågor. Mycket nöjd med vårt mäklarval. Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria T
    Stort tack Maria för de fina orden! Det var varit otroligt roligt att hjälpa er med försäljningen och jag önskar er lycka till framöver! Hälsningar, Elin Berggren
  • Trevor H
    Trevor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    From the first meeting to signing the final documents Elin Berggren acted with professionalism. A real breath of fresh air. Should you choose Elin to sale your object you are in safe hands.
    Trevor Hughes Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trevor H
    Thank you Trevor for your kind words! It has been a pleasure helping you with the sale. Wishing you the best of luck with your new house! Kind regards, Elin Berggren
  • Sophie J
    Sophie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt ett hus och känner oss mkt nöjda med alla faser i processen. Vår mäklare Fredrik var saklig, tillmötesgående och uppträdde såväl professionellt som serviceinriktat. Därtill är han även empatisk och förstående, vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sophie J
    Tack Mikael och Sophie för ert fina omdöme! Det har varit fantastiskt roligt att gå hjälpa er med försäljningen av huset. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset.
  • Bo P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Mycket proffsigt både vid köp o försäljning Läs mer
    2018-08-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo P
    Tack Bo och Annette för det fina omdömet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er, både vid köp av lägenhet och försäljning av huset.
    Vänliga hälsningar, Fredrik Öst
  • Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt en enplansvilla. Mitt första husköp så detta var helt nytt för mig. Bemöttes väldigt bra och professionellt, en trevlig upplevelse i sin helhet! Läs mer
    2018-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tack Andreas! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus! Mvh Elin Berggren
  • Sten C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt en liten bostadsrätt 42m2.
    Vi hade tänkt ha den som fast punkt i Svetige men av olika skäl ändrat oss och behåller en annan större lgh.
    Fredrik har på ett proffsigt och aktivt sätt
    hjälpt oss att sälja den( vi hann aldrig flytta in).
    Vi blev väl bemötta och hela säljprocessen har fungerat utmärkt.
    Tack Fredrik för en fin insats.
    Sten och Gunnel Christoffersson Läs mer
    2018-08-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sten C
    Hej Sten och Gunnel!
    Stort tack för de fina orden, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av lägenheten.
    Vänliga hälsningar, Fredrik Öst
  • Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Förstående, kunnig med mycket trevligt bemötande. Levde upp till mina förväntningar.
    Sålt villa o köpt bostadsrätt.
    Kan rekommendera honom ! Läs mer
    2018-08-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta J
    Stort tack Birgitta för ditt fina omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Robert H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt villa i Mjölby.
    Mäklaren har endast utsrålat ett professionellt bemötande och gjort allt över mina förväntningar.
    Har haft bra kontakt och uppföljning under hela uppdraget.
    Kommer definitivt att använda mig av samma mäklare om jag behöver i framtiden samt kommer att rekommendera Fredrik till andra bekanta. Läs mer
    2018-06-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert H
    Hej Robert!
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen av huset, och tack för det fina omdömet.
  • Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt min bostadsrätt, bra bemött av mäklaren, förväntningarna jag hade var att få min lägenhet såld för en rimlig summa, mäklaren levde upp till det.
    Mäklaren har skött sig bra! Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael E
    Tack Mikael för ditt fina omdöme. Jag önskar dig en skön sommar.
  • Sören K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har sålt en lägenhet. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Motsvarade helt mina förväntningar.
    Totalt, riktigt bra. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sören K
    Hej Sören! Tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet och tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommer att trivas på Gotland!
    Ha en härlig sommar.
  • Fazila M
    Fazila M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi köpte villa av Fredrik Öst nyligen och är nöjda med samtliga led i affären, där först och främst visningen var väldigt välplanerad, bra upplagd och informativ.

Fredrik har ett mycket professionellt bemötande med en väldigt bra inställning och stor lyhördhet. Han känns mycket trygg att ha som mäklare, han har kunnat svara på samtliga frågor som vi har haft, är väldigt kunnig inom sitt område och man känner verkligen att han genuint engagerar sig på ett medmänskligt plan och inte bara med sälj som fokus. Som mäklare är Fredrik både flexibel, lyhörd, tålmodig men också väldigt vänlig.

Sammanfattningsvis kunde vi inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare och vi är väldigt nöjda med affären från början till slut! Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fazila M
    Stort tack Fazila och Mikael för de fina orden! Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset.
    Jag önskar er en skön sommar!
    Med vänliga hälsningar Fredrik Öst
  • Maja F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    mycket trevlig och kunnigt bemött vid mitt köp av bostad. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maja F
    Hej Maja och tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    mkt trevlig och bra mäklare som hjälpte oss att sälja våran lägenhet han uppfyllde alla förväntningar vi hade Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael B
    Tack Mikael för de fina orden, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av lägenheten.
  • Jessica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Väldigt trevligt bemötande! Förstående, hjälpsam och tillmötesgående! Bra kontakt och fortlöpande information både till köpare och oss som säljare. Visste hur marknadsföringen skulle riktas för att få bästa resultat! Vi fick ett resultat som var över förväntan! Supernöjda! Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica A
    Hej Jessica och Andreas! Stort tack för de fina orden. Ha nu en härlig sommar så ses vi framöver!
  • Jamal N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Du var en jätte duktig säljare, väldigt tålmodig och vi är glada att vi fick just dig som sålde huset till oss Läs mer
    2018-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jamal N
    Tack Jamal och Hala för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i det nya huset.
  • Bengt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt lägenhet och sålt hus. Vi har blivit bemött på ett professionellt sätt. Med kunskap och empati ingav vår mäklare ett förtroende.
    Han har uppfyllt våra förväntningar och mer därtill. Vi har känt ett stöd i våra beslut. Läs mer
    2018-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt K
    Hej Bengt och Lena!
    Tack så mycket för de fina orden, vad kul att höra att ni är nöjda! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen.
    Med vänlig hälsning Fredrik Öst
  • Charina Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt vår villa och köpt en bostadsrätt istället. Vi anlitade Svensk fast.förmedling och vår mäklare var Fredrik Öst. Han har lotsat oss på bästa tänkbara sätt genom hela denna process. Han höll oss informerade hela tiden om hur allt fortskred, lugnt och metodiskt, och vi kände oss väldigt trygga med det. Vi känner att vi blivit mycket väl bemötta och fått all tänkbara hjälp, och är mycket nöjda! Kommer varmt att rekomendera Svensk fast.förmedling och Fredrik Öst till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charina Å
    Hej Charina och Kjell!
    Stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Det har varit trevligt att lära känna er under resans gång.
  • Emma T
    Emma T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande, vi kände oss väldigt bekväma. Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma T
    Hej Emma och Henrik! Tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i huset.
    Vänlig hälsning Fredrik Öst
  • Philippe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt en bostadsrätt.
    Jag måste säga att mäklaren var väldigt tillmötesgående och behjälplig på alla sätt.
    Ett trevligt och positivt bemötande från mäklarens sida bidrog också till att det blev affär. Läs mer
    2018-04-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philippe R
    Tack Philippe för den fina rekommendationen, det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i den nya lägenheten.

Vänliga hälsningar

Fredrik Öst
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten har till alla delar motsvarat vad vi förväntade oss av en mäklare. Kontakten har hela tiden flutit bra. Han har vid försäljningen framhållit alla fördelar med huset och trots allt negativt som skrivs just nu om nedgång, har försäljningen lyckats bra. Vi är helt nöjda. Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt S
    Hej Bengt och Berit,
    Ett stort tack för dom fina orden. Det glädjer mig att ni är belåtna med min insats vid försäljningen.
    Carsten
  • Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Hej!
    Jag upplever Fredrik Öst som kunnig, tydlig, bra på att förklara saker, ser framåt med en positivt inställning och bra på att lyssna och informera.
    - Just nu ser vi positivt på att slutföra vårat projekt, med Fredriks hjälp. Tack!

MVH
    Christina Läs mer
    2018-04-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina S
    Tack Christina för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fastighet.

Vänliga hälsningar

Fredrik Öst
  • Magnus O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Lugn, omtänksam och trevlig med massor kompetens. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus O
    Tack Magnus och Tina för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset. Hälsningar Fredrik
  • Ann O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    * Kompetent engagerat bemötande, positiv under hela processen med köp och försäljning.
    * Fanns tillgänglig med trevlig uppföljning av kontakt behov från såväl säljare som intresserade kunder.
    * Skapade även extra visningar för sent anmälda tänkbara kunder.
    * Väl påläst om säljares önskemål inför försäljning.
    * Har ett behagligt sätt att även möta nya krav. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann O
    Tack för ert förtroende Ann och Claes! Det har varit roligt att lära känna er under resans gång. Varmaste tack för de fina orden! // Fredrik
  • Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten upplever jag som är en "trygg" erfaren mäklare med stort kunnande. Det jag har att säga om Svensk fastighetsförmedling är att jag är förundrad att det tagits beslut att inte annonsera i lokalpress, jag tog det för givet att alla gör det. Med stor sannolikhet hade jag valt en annan mäklare om det stått klart för mig vid valet. Läs mer
  • Xiao H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bemötande av mäklare var trevlig och professionellt. Läs mer
    2017-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Xiao H
    Hej Xiao! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Ha en trevlig sommar! Hälsningar Fredrik Öst
  • Stefan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Trevlig mäklare som visste vad han pratade om lätt att få tag i om man hade frågor. väldigt proffsig prospekt med bra bilder. Kommer välja er igen vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2017-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan V
    Hej Stefan och tack för det fina omdömet! Det är alltid lika trevligt att hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Hoppas att ni trivs bra i nya huset :) Hälsningar Fredrik Öst
  • Viveka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Utmärkt mäklare! Erfaren, duktig och noggrann. Bättre kan man inte önska sig! Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jättebra, snabb återkoppling och support. Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie B
    Tack Marie för dina ord! Jag hoppas att ni trivs bra i nya huset. Jag önskar er en härlig sommar! Varma hälsningar, Fredrik Öst
  • Bjørn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Veldig bra. Topp service👍🏼👍🏼👍🏼😊 Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bjørn G
    Stort tack för det fina omdömet :) Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Ha en skön sommar! Varma hälsningar, Fredrik Öst
  • Carin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jättebra intryck och bemötande från början, sedan ngt svalare kanska pga att Fredrik just blivit pappa.
    Jag, Carin behöver tydligare instruktioner om vad som ska vara med i deklarationer. Läs mer
  • Lars Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Fungerade som jag förväntade av mäklaren Läs mer
  • Irene R
    Irene R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffsigt och kunnigt. Det är alltid lika trevligt att samarbeta med Fredrik. Läs mer
  • Olena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten Johansson är väldigt professionell mäklare, som upplyste mig ang husförsäljning, vilka krav och möjligheter som finns. Även priser när det gäller Skatteverket, nödvändiga försäkringar, vad man skall tänka vid nyinköp av hus. Carsten är även lätt person att prata med, glad och positiv. Detta är av stor betydelse då man är nervös inför husförsäljning som kanske en av av de största livsaffärer. Sammanfattningsvis en stark "femma" för min mäklare! Läs mer

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby