Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Andre A
    Andre A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla har skött vår försäljning på ett proffsigt men ändå personligt sätt. Ett rakt och ärligt bemötande, precis som det ska vara. Till skillnad från en tidigare försäljningserfarenhet kände vi att vi hade så stort förtroende för henne att man bara kunde luta mig tillbaka och låta henne göra sitt jobb. Mycket nöjd!
  • Anna Karin B
    Anna Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en tomt och är väldigt nöjda med bemötandet och försäljningen!
  • Arja L
    Arja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är en kunnig ,hjälpsam och social person som engagerar sig i sitt uppdrag. Kan varmt rekommenderas! Arja och Jan-Olof Lindell
  • Adam F
    Adam F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fantastisk mäklare med grym service och återkoppling! Jättehärlig och väldigt professionell. Mycket informativ och tog mycket hänsyn till oss som kund. När vi stod inför olika val presenterades flera olika scenario för oss med olika rekomendationer, vilket gjorde det lättare för oss att fatta beslut. Jag är supernöjd med Elin som mäklare
  • Frida H
    Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag träffade flera mäklare men beslutet var enkelt. Superproffsig från start till mål. Uppskattade speciellt löpande återkoppling och att han arbetade proaktivt. Vi kände oss hela tiden prioriterade som kund.
  • Maurits S
    Maurits S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra mäklare! Bra bemötande, engagerad och kunnig. Jag är supernöjd!
  • Jorge M
    Jorge M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Från början till slutet Daniel var fantastisk, super professionell och hjälpsam, vi är super nöjda och tacksamma. Han är den bästa mäklaren på Svensk fastighetsförmedling.
  • Ann-Christin J
    Ann-Christin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag tycker Anders Lundgren skötte vår försäljning väldigt bra. Proffsigt,
    tog sig tid, återkopplade snabbt om man ville något.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevligt och bra bemötande. Mycket professionell. Kändes mycket engagerad och var lätt att ha att göra med. Levde upp till min förväntan.
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Är helnöj! Kände mej välinformerad hela vägen...
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra bemötande, förstår säljarens önskemål
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt bra överlag, vi är nöjda.
  • Ingela D
    Ingela D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin Grönberg har gett oss ett både engagerat och professionellt bemötande, Vi anser, att hon har visat potentialen i vårt äldre radhus på ett väldigt fint sätt. Hon har alltid varit nåbar för våra frågor och varit mycket lyhörd, när vi haft önskemål om ändrade formuleringar i objektbeskrivningen. Hennes engagemang har varit långt över vad vi förväntat oss. Sammanfattningsvis har vi känt oss väldigt trygga som kunder, hela processen och mötet med våra köpare har förts i en avspänd och samtidigt mycket professionell atmosfär. Vi är väldigt
    nöjda!
  • Claes H
    Claes H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej

Vi är mycket nöjda med Daniels insats
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Inkännande för mina önskemål. Lagom tempo. Kompetent bedömning av husets styrkor och svagheter.
  • Elin F
    Elin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ett jättefint bemötande. Vi är fantastiskt nöjda med Elin Grönberg.
    Det kändes att Elin gick in med mycket hjärta i arbetet kring vår försäljning.
    Rekommenderat Elin för flera av våra vänner.
  • Lee H
    Lee H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mkt bra proffisionellt bemötande ifrån förmedlingen/mäklaren. Klar o tydlig information huruvida försäljningen gick till. Tydlig bra information under försäljningen med visningarna. Budgivningen likaså. Allt gick fort från värdering/fotografering/visning/försäljning super information till försäljaren riktigt proffsigt. Har rekomenderat er till vänner.

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal