Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Jorge M
    Jorge M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Från början till slutet Daniel var fantastisk, super professionell och hjälpsam, vi är super nöjda och tacksamma. Han är den bästa mäklaren på Svensk fastighetsförmedling.
  • Ann-Christin J
    Ann-Christin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag tycker Anders Lundgren skötte vår försäljning väldigt bra. Proffsigt,
    tog sig tid, återkopplade snabbt om man ville något.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevligt och bra bemötande. Mycket professionell. Kändes mycket engagerad och var lätt att ha att göra med. Levde upp till min förväntan.
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Är helnöj! Kände mej välinformerad hela vägen...
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra bemötande, förstår säljarens önskemål
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt bra överlag, vi är nöjda.
  • Ingela D
    Ingela D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin Grönberg har gett oss ett både engagerat och professionellt bemötande, Vi anser, att hon har visat potentialen i vårt äldre radhus på ett väldigt fint sätt. Hon har alltid varit nåbar för våra frågor och varit mycket lyhörd, när vi haft önskemål om ändrade formuleringar i objektbeskrivningen. Hennes engagemang har varit långt över vad vi förväntat oss. Sammanfattningsvis har vi känt oss väldigt trygga som kunder, hela processen och mötet med våra köpare har förts i en avspänd och samtidigt mycket professionell atmosfär. Vi är väldigt
    nöjda!
  • Claes H
    Claes H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej

Vi är mycket nöjda med Daniels insats
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Inkännande för mina önskemål. Lagom tempo. Kompetent bedömning av husets styrkor och svagheter.
  • Elin F
    Elin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ett jättefint bemötande. Vi är fantastiskt nöjda med Elin Grönberg.
    Det kändes att Elin gick in med mycket hjärta i arbetet kring vår försäljning.
    Rekommenderat Elin för flera av våra vänner.
  • Lee H
    Lee H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mkt bra proffisionellt bemötande ifrån förmedlingen/mäklaren. Klar o tydlig information huruvida försäljningen gick till. Tydlig bra information under försäljningen med visningarna. Budgivningen likaså. Allt gick fort från värdering/fotografering/visning/försäljning super information till försäljaren riktigt proffsigt. Har rekomenderat er till vänner.

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal