Camilla Sjöling
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 49 Läs vad Camilla Sjöling

• Pia N sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-29

Mölndal
    Vi har sålt vår bostadsrätt (radhus). Camilla har varit med oss från början och det har varit så tryggt att ha henne som mäklare. Mycket kompetent, lugn och inkännande av vad vi har haft för önskemål. Vi är så nöjda med Camilla! Läs mer
    2020-03-03 Camilla svarar Pia N
    Stort tack Pia! Det har varit jättekul att få hjälpa er :)
    Camilla gillar detta
  • Sonia S sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-12-25

Bifrost
    We sold an apartment, our experience with Camilla Sjöling was remarkeably good as she was very prompt in responding to our messages. She was very alert about the market changes and kept us updated. Overall we had a very pleasant experience selling our apartment with Camilla Sjöling. Läs mer
    2020-03-03 Camilla svarar Sonia S
    Thank you very much :) I hope you enjoy your new home!
    Camilla gillar detta
  • Antovan K sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-12-19

Mölndal
    Väldig bra och rutinerad och tålmodig Läs mer
    2019-12-21 Camilla svarar Antovan K
    Tack så mycket Antovan! :) Det var kul ett får hjälpa dig med försäljningen!
    Camilla gillar detta
  • Carin S sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-19

Lindome
    Sålt ett radhus.
    Engagerad Mäklare. Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Carin S
    Stort tack Carin! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad också!
    Camilla gillar detta
  • Morgan B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-15

Inseros
    Sålt hus är super nöjda Camilla har varit jätte bra och effektiv och tålmodig bästa mäklare 👍👍👍 Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Morgan B
    Vad kul att höra Morgan, stort tack! :) Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen!
    Camilla gillar detta
  • Mats M köpte sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-10

Kållered
    vi köpte ett radhus och Camilla tog hand om oss alla som va på visningen på ett m Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Mats M
    Vad kul att höra, tack! Hör gärna av er när renoveringen är klar, jag är mycket nyfiken på att få se hur det har blivit!
    Camilla gillar detta
  • Andreas T köpte sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-05

Mölndal
    Köpte en villa av henne och hon var proffsig, vänlig och engagerad. Även hennes kollega Jonathan som stöttade oss inför vår försäljning av vår bostad var duktig och proffsig. Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Andreas T
    Tack så mycket! Ni har köpt ett riktigt fint hus och jag tror verkligen att ni kommer att trivas riktigt bra :)
    Camilla gillar detta
  • Eva-Karin B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-05

Mölndal
    Har hjälp oss att sälja vårt hus.
    Camilla har alltid varit väldigt hjälpsam och trevlig.
    Hon har lyssnat på våra synpunkter.
    Vi känner oss nöjda med henne Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Eva-Karin B
    Vad roligt att höra, tack!! :)
    Camilla gillar detta
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-24

Kållered
    2016 köpte jag min nuvarande lägenhet av Camilla Sjöling. Hon var världens stöttepelare genom hela affären. Så nu var det var dags för mig att sälja och det helt givet att Camilla skulle sälja min lägenhet på streteredsvägen 1B i kållered.

Camilla finns alltid som bra stöd och råd. Kunnig om område och pålitlig. Alltid trevlig, så fint bemötande och flexibel. Jag var hur lugn som helst med att hon skulle ta hand om mina köpare.
    Allt svårt känns lätt när man har med henne att göra.

Jag vill ge Camilla den högsta utmärkelse man kan ge någon i denna bransch.

Jag kommer anlita er och speciellt Camilla vid ny försäljning eller köp av ny bostad.

Med vänlig hälsning, Caroline Löfqvist Läs mer
    2019-10-29 Camilla svarar Caroline L
    Stort tack Caroline! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig både med letande efter ny lägenhet, köp och försäljning! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra med din nya bostad!
    Camilla gillar detta
  • Britt-Marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-18

Mölndal
    Jag råkade ju ut för många sk dolda fel på min lägenhet som Camilla sålde O hon talade om vad för rätt man hade O vad man kunde göra. Men på ett ganska ointressant sätt. Inte så medgörlig m a o👎 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson