Camilla Sjöling är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Camilla Sjöling har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Camilla Sjöling har haft 12 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 61 Läs vad Camilla Sjöling

• 2020-08-11
    Sålt en lantgård för min morbror som åkt in på hem. Mäklaren gjorde ett mycket bra intryck man fick ett förtroende, mäklaren var så hjälpsam det var mycket bra information innan och under försäljningen.
    Vad kul att höra :) Stort tack!

• 2020-08-08
    Vi har köpt gård. Professionellt bemött. Grundligt arbete med att ta reda på så mycket fakta om fastigheten som möjligt innan visning
    Irene L
    • Lindome
    köpte sin bostad med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tack så mycket! Det ska bli mycket spännande att få se vad som händer på gården framöver :) Stort lycka till!

• 2020-08-07
    Camilla är en helt superbra mäklare hon lyssnar av och tar med sig informationen, bemöter både säljare och köpare på ett mycket positiv sätt. Jag som säljare har haft ett jätte gott förtroende för Camilla. Hon har sålt en mindre gård i Hällesåker för mig. Var rädda om henne.
    Marianne K
    • Lindome
    sålde sin bostad med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Stort tack Marianne :) Vad kul att höra att allt har känts så bra!

• 2020-07-01
    Hej, Vill säga att hon var så hjälpsam, trevlig, snäll, och hon vet exakt hennes jobb. Så bra jobbat.
    Kaiss H
    Kaiss H
    • 120.0 m²
    • Lindome
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Stort tack! :) Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra med ert nya hus!

• 2020-06-16
    Vi köpte radhus via Camilla. Vi var väldigt nöjda med Camilla! Hon svarade på alla våra frågor och guidade oss genom köpet på ett tryggt och bra sätt.
    Katja H
    • 5:a
    • 89.5 m²
    • Mölndal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tack Katja! Vad kul att ni är nöjda med köpet :)

• 2020-06-09
    Positiv, hjälpsam och lyhörd.
    Lars H
    • 130.0 m²
    • Mölndal
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tack :) Jag hoppas att ni kommer att trivas med ert nya hus!

• 2020-06-04
    Vi kontaktade er förmedling då vi önskade sälja vårt sommarställe i Lindome (Staviksvägen 57) Vid första kontakten blev vi övertygade om att detta kommer gå bra. Allt på grund av Camilla. Vi fick stor förtroende för henne. Väldigt social och glad person. Men också proffsig och kunnig. Hon samlade in den informationen hon behövde och sedan gick vi igenom säljprocesen med mera. Tydligt. Allt här efter flöt på som ovan. Informativt och tydligt. Och det ”viktigaste” det blev sålt, till ett väldigt bra pris 😄😄 Tack Tack 🙏
    Daniel R
    Daniel R
    • 62.0 m²
    • Lindome
    Stort tack :) Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen!

• 2020-05-28
    Camilla hjälpte mig sälja mitt radhus. Alla mina önskemål blev uppfyllda och försäljningen gick snabbt och supersmidigt. Camilla var ett fantastiskt std hela vägen!
    Hanna G
    • 119.0 m²
    • Lindome
    Vad kul att höra Hanna :) Tack!

• 2020-05-27
    Camilla was absolutely fantastic to work with as a buyer. She was very positive and professional which made the buying experience very smooth. She was understanding and great to work with.
    Brittany F
    • 115.0 m²
    • Mölndal
    Thank you so much Brittany :) I hope you will enjoy your new home!

• 2020-05-07
    En alldeles utmärkt person som inger förtroende och att det känns att hon är intresserad av vad hon förmedlar, det ger både säljare och köpare en känsla av trygghet. Väl insatt i det mesta och vill lära sig mer
    Jan F
    • 62.0 m²
    • Lindome
    Stort tack Jan :) Och tack för förtroendet med försäljningen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte