Camilla Sjöling
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 58 Läs vad Camilla Sjöling

• Kaiss H
    Kaiss H köpte sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-07-01

Hej,
    Vill säga att hon var så hjälpsam, trevlig, snäll, och hon vet exakt hennes jobb.
    Så bra jobbat. Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Katja H köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-16

5:a
    Mölndal
    Vi köpte radhus via Camilla.

Vi var väldigt nöjda med Camilla! Hon svarade på alla våra frågor och guidade oss genom köpet på ett tryggt och bra sätt. Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Lars H sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-09

Mölndal
    Positiv, hjälpsam och lyhörd. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-04

Lindome
    Vi kontaktade er förmedling då vi önskade sälja vårt sommarställe i Lindome (Staviksvägen 57)

Vid första kontakten blev vi övertygade om att detta kommer gå bra. Allt på grund av Camilla. Vi fick stor förtroende för henne.

Väldigt social och glad person. Men också proffsig och kunnig.

Hon samlade in den informationen hon behövde och sedan gick vi igenom säljprocesen med mera.
    Tydligt.

Allt här efter flöt på som ovan.

Informativt och tydligt.

Och det ”viktigaste” det blev sålt, till ett väldigt bra pris 😄😄

Tack Tack 🙏 Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Hanna G sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-28

Lindome
    Camilla hjälpte mig sälja mitt radhus. Alla mina önskemål blev uppfyllda och försäljningen gick snabbt och supersmidigt. Camilla var ett fantastiskt std hela vägen! Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Brittany F köpte sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-27

Mölndal
    Camilla was absolutely fantastic to work with as a buyer. She was very positive and professional which made the buying experience very smooth. She was understanding and great to work with. Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Jan F sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-07

Lindome
    En alldeles utmärkt person som inger förtroende och att det känns att hon är intresserad av vad hon förmedlar, det ger både säljare och köpare en känsla av trygghet.
    Väl insatt i det mesta och vill lära sig mer Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Catarina S köpte sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-06

Köpt bostad
    Bra information och bemötande Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Cina F sålde sitt hus med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-06

Lindome
    Mycket bra, kunnig och påläst mäklare som har sålt ett mycket speciellt hus med ett helt unikt sjöläge på bästa möjliga sätt för både mej som säljare och även för köparna tror jag. Hon tar sig alltid tid och lyssnar på hur säljaren vill ha det och gör avvägda rekomendationer som funkar. Otroligt bra marknadsfört med text och ursnygga bilder som lockar spekulanter ur en annan prisklass. Tack Camilla! Läs mer
    Camilla gillar detta
  • Pia N sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-29

5:a
    Mölndal
    Vi har sålt vår bostadsrätt (radhus). Camilla har varit med oss från början och det har varit så tryggt att ha henne som mäklare. Mycket kompetent, lugn och inkännande av vad vi har haft för önskemål. Vi är så nöjda med Camilla! Läs mer
    2020-03-03 Camilla svarar Pia N
    Stort tack Pia! Det har varit jättekul att få hjälpa er :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson