Läs vad 30 Läs vad Linn Jönell

• 2021-01-01
    Vi köpte en lägenhet i Mölndal där Linn var mäklare. Linn har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Hon är flexibel, väldigt trevlig, enkel att ha och göra med och av den uppfattning vi fått så verkar hon vara genuint mån om både säljarna och köparna. Vi har känt oss supertrygga genom hela processen med Linn som mäklare och kommer själva vilja ha Linn som mäklare när vi en dag ska sälja. Vi ger Linn våra varmaste rekommendationer.
    Nathalie P
    Nathalie P
    • 64.0 m²
    • Mölndal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2020-12-31
    Duktig mäklare, kunnig och bra engagemang under hela försäljningen.
    Rekommenderar Linn och kommer använda henne framöver.

Såld bostadsrätt
    Victor E
    • 64.0 m²
    • Mölndal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2020-11-13
    Sålt bostadsrätt mef hjälp Linn som följffört sitt uppdrag på bästa tänkbara vis.

MVH Sten/Klas
    Sten B
    • 65.0 m²
    • Lindome
  • 2020-11-05
    Köpte en 2:a i Eklanda. Väldigt proffsigt intryck och bra bemötande. Mäklaren va både kunnig i sak och intresserad. Högsta betyg!
    Jimmy B
    • 52.0 m²
  • 2020-11-04
    Sålt min bostadsrätt på Eklanda Bäck 78 o jag va mycket nöjd med min mäklare, Linn Jönell. Hon va mycket tillmötesgående o gjorde ett utmärkt jobb o god serviceinriktad för att hjälpa mig att ha sålt min lägenhet. Så jag ger i betyg från 1-5 så självklart ger jag det högsta betyg 5

Mvh Carina Hagenklint
    Carina H
    • 52.0 m²
  • 2020-09-25
    Kom med bra tips och möjliggjorde snabb och smidig försäljning av lägenhet.
    Erik L
    • 56.0 m²
  • 2020-09-03
    Köpt bostad.Linn är kunnig o vänlig o jag är mycket nöjd Linn får högsta betyg från mej
    Hasse K
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
  • 2020-07-10
    Linn Jönell är en engagerad, målinriktade, effektiv, kompetent och trevlig mäklare. Hon utför sitt arbete med passion och hjärta och är alltid mån om att uppfylla kundens förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare.
    Shahin M
    • 57.0 m²
    • Kållered
    Tack för dom fina orden Shahin! Det har varit kul att få samarbeta med dig! Vi ses och hörs min vän :)
    Linn Jönell

Linn Jönell

Visa svar
  • 2020-06-18
    Linn har ett bra driv i sitt försäljningsarbete och är väldigt tydlig i sin kommunikation. Hon jobbade aktivt med att hitta potentiella köpare. Regelbundna avstämningar för att rapportera senaste status vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera Linn som mäklare.
    Linda A
    • 1.5:a
    • 43.0 m²
  • 2020-06-16
    Såld BRL . Trevlig bemötande och korrekt . Hon uppfyllde alla krav som jag ställde och jag var uppdaterad under hela försäljnings processen.
    Hamid R
    • 55.0 m²
    • Kållered

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte