Linn Jönell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Linn Jönell har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Linn Jönell har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Jönell har haft 8 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 31 Läs vad Linn Jönell

• Görel A
    2021-01-28
    Linn är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon har gjort allt som stått i hennes makt för att göra försäljningen av min trea så bra som möjligt. Jag är mycket nöjd och önskar henne allt gott i framtiden.
  • Nathalie P
    2021-01-01
    Vi köpte en lägenhet i Mölndal där Linn var mäklare. Linn har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Hon är flexibel, väldigt trevlig, enkel att ha och göra med och av den uppfattning vi fått så verkar hon vara genuint mån om både säljarna och köparna. Vi har känt oss supertrygga genom hela processen med Linn som mäklare och kommer själva vilja ha Linn som mäklare när vi en dag ska sälja. Vi ger Linn våra varmaste rekommendationer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-12-31
    Duktig mäklare, kunnig och bra engagemang under hela försäljningen.
    Rekommenderar Linn och kommer använda henne framöver.

Såld bostadsrätt
    • Lindome
    2020-11-13
    Sålt bostadsrätt mef hjälp Linn som följffört sitt uppdrag på bästa tänkbara vis.

MVH Sten/Klas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-11-05
    Köpte en 2:a i Eklanda. Väldigt proffsigt intryck och bra bemötande. Mäklaren va både kunnig i sak och intresserad. Högsta betyg!
    2020-11-04
    Sålt min bostadsrätt på Eklanda Bäck 78 o jag va mycket nöjd med min mäklare, Linn Jönell. Hon va mycket tillmötesgående o gjorde ett utmärkt jobb o god serviceinriktad för att hjälpa mig att ha sålt min lägenhet. Så jag ger i betyg från 1-5 så självklart ger jag det högsta betyg 5

Mvh Carina Hagenklint
    2020-09-25
    Kom med bra tips och möjliggjorde snabb och smidig försäljning av lägenhet.
    2020-09-03
    Köpt bostad.Linn är kunnig o vänlig o jag är mycket nöjd Linn får högsta betyg från mej
    • Kållered
    2020-07-10
    Linn Jönell är en engagerad, målinriktade, effektiv, kompetent och trevlig mäklare. Hon utför sitt arbete med passion och hjärta och är alltid mån om att uppfylla kundens förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare.
    Tack för dom fina orden Shahin!
    Det har varit kul att få samarbeta med dig! Vi ses och hörs min vän :)
    2020-06-18
    Linn har ett bra driv i sitt försäljningsarbete och är väldigt tydlig i sin kommunikation. Hon jobbade aktivt med att hitta potentiella köpare. Regelbundna avstämningar för att rapportera senaste status vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera Linn som mäklare.