Linn Jönell
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 15 Läs vad Linn Jönell

• Diana D köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-04-07

Åby
    Vi köpte en 3:a bostadsrätt där Linn var ansvarig mäklare. Linn var väldigt trevlig och hjälpsam och man kände sig bekväm med att ställa frågor till henne. Hon var mycket engagerad och svarade alltid snabbt. Hon var mycket initiativtagande på ett bra sätt dvs var skicklig på att motivera folk att få saker och ting gjorda utan att man känner sig pressad — en sällsynt egenskap. Jag skulle varmt rekommendera Linn till andra som vill sälja eller köpa en ny bostad. Läs mer
  • Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-16

Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt där Linn Jönell var ansvarig mäklare.
    Kontaktade henne efter ordinarie visningar och fick snabbt och smidigt komma och titta på objektet.
    Genom hela processen har Linn överstigit mina förväntningar och gjort köpet till en enkel och smidig affär där jag känt fullt förtroende för mäklaren och svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Caj Urban J sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-16

Mölndal
    Har ingen kontakt med företaget då det är dödsbo och allt sker via ombud.
    Mvh Läs mer
  • Leif B sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-15

Mölndal
    Trevlig och jobbar aktivt med sitt uppdrag Läs mer
  • Inga-lill L sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-02

Mölndal
    Jag och mina syskon har sålt ett radhus i Mölndal.
    Vi har har blivit mycket väl bemötta av Linn.
    Hon har varit mycket lyhörd för våra önskningar och vi har känt en stor trygghet att ha Linn som mäklare för våran försäljning. Läs mer
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-02

Mölndal
    Hade bestämt mig för en annan mäklare då Linn ringde o ville få en chans, o som hon tog den! Skulle inte kunnat önskat mig en bättre mäklare . O hon hade svar på alla frågor ! Läs mer
  • Bo S sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-31

Mölndal
    Sålt bostadsrätt i Mölndal.
    Bemötandet var under hela tiden korrekt och positivt.
    Linn var öppen och tog till sig våra idéer utan att ge avkall på sin professionella kompetens. Därmed kändes det kreativt, spännande och roligt.
    Tillsammans satte vi mål map tid, pris och guldstjärneresultat.
    Det blev guldstjärna!
    Linn har ett vinnande sätt. Läs mer
  • Tomas S sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-24

Bosgården
    från det att jag kontaktade Linn tills det att jag sålde min bostad tog det 5-6 veckor, jag blev väldigt väl bemött,Linn gav mig Tips på styling mm Läs mer
  • Hugo K sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-18

Kvarnbyvallen
    Hej!

Linn gjorde ett utmärkt arbete under hela processen av min försäljning av min lägenhet.

Hon genomförde ett gott intryck under värderingen och var väldigt hjälpsam inför visningen. Lägenheten blev såld i en affär som både jag som säljare och med största sannolikhet köparen ansåg var en god och rättvis affär.

Tack Linn,

Hugo Läs mer
  • Filip J köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-16

Kvarnbyvallen
    Jag köpte en lägenhet på Kvarnbygatan av Linn och jag har bara bra saker att säga om henne.
    Det är absolut en mäklare som jag kommer att rekommendera till andra och även kontakta vid framtida försäljning/försäljningar.
    Jag blev väl bemött och hon skötte hela affären snabbt och smidigt.
    Av alla mäklare som jag har varit i kontakt med så har hon varit den bästa på alla sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson