Linn Jönell
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 23 Läs vad Linn Jönell

• Shahin M sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-07-10

Kållered
    Linn Jönell är en engagerad, målinriktade, effektiv, kompetent och trevlig mäklare. Hon utför sitt arbete med passion och hjärta och är alltid mån om att uppfylla kundens förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare. Läs mer
    2020-07-22 Linn J svarar Shahin M
    Tack för dom fina orden Shahin!
    Det har varit kul att få samarbeta med dig! Vi ses och hörs min vän :)
    Linn J gillar detta
  • Linda A sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-18

1.5:a
    Mölndal
    Linn har ett bra driv i sitt försäljningsarbete och är väldigt tydlig i sin kommunikation. Hon jobbade aktivt med att hitta potentiella köpare. Regelbundna avstämningar för att rapportera senaste status vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera Linn som mäklare. Läs mer
  • Hamid R sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-16

Kållered
    Såld BRL . Trevlig bemötande och korrekt . Hon uppfyllde alla krav som jag ställde och jag var uppdaterad under hela försäljnings processen. Läs mer
  • Lars-Erik F sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-27

Mölndal
    Linn hjälpte oss med försäljning av mammas lgh. Hon visade redan från start att hon är riktigt duktig på det här.
    Vi är supernöjda med Linn och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Christer Sven Daniel R köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-26

Mölndal
    Linn är en kompiten glad och trevlig mäklare . Jag rekommenderar henne
    Hjärtligt Läs mer
  • Jan-åke F sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-26

Mölndal
    Linn skötte försäljningen väldigt proffsigt! Läs mer
  • Ann F
    Ann F sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-08

Kållered
    Jag anlitade Linn för försäljning av min bostadsrätt. Hon har varit tydlig, proffsig och ambitiös. Hon har gett ett väldigt trevligt och kompetent intryck. Jag har verkligen blivit väl bemött och Linn levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Adam P köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-04-15

Mölndal
    Köp av bostadsrätt. Linn framstod som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • Diana D köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-04-07

Åby
    Vi köpte en 3:a bostadsrätt där Linn var ansvarig mäklare. Linn var väldigt trevlig och hjälpsam och man kände sig bekväm med att ställa frågor till henne. Hon var mycket engagerad och svarade alltid snabbt. Hon var mycket initiativtagande på ett bra sätt dvs var skicklig på att motivera folk att få saker och ting gjorda utan att man känner sig pressad — en sällsynt egenskap. Jag skulle varmt rekommendera Linn till andra som vill sälja eller köpa en ny bostad. Läs mer
  • Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-16

Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt där Linn Jönell var ansvarig mäklare.
    Kontaktade henne efter ordinarie visningar och fick snabbt och smidigt komma och titta på objektet.
    Genom hela processen har Linn överstigit mina förväntningar och gjort köpet till en enkel och smidig affär där jag känt fullt förtroende för mäklaren och svar på alla mina frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson