Alla kategorier Mäklare Östergötland Motala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Motala

Svensk Fastighetsförmedling Motala

Drottninggatan 14, 591 35 Motala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fria värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala

• 2019-08-18

Solbritt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt ett 11/2 plans hus.
    Våra förväntningar är mer än väl uppfyllda
    Trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-07-17

Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag och min bror har just köpt en fastighet utanför Vadstena. Ansvarig mäklare var Emilia Hjort från Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Vi är mycket nöjda med hennes arbete samt hur snabbt och smidigt affären gick att genomföra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik M
    Hej Henrik,

Tack snälla för era fina ord och stort lycka till med er nya fastighet.

Ha en fortsatt fin sommar! :)

• 2019-07-09

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevlig och behjälplig. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Hej Marcus,

Tack snälla för fina ord! :)

• KIM W

2019-07-08

KIM W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag gjorde en grundlig research innan jag sålde mitt hus. Jag började med att lära mig marknaden så att jag själv fick en god uppfattning. Därefter valde jag mäklare - med omsorg. Jag träffade flera mäklare och jämförde också deras säljresultat. När jag tittade på deras säljstatistik såg jag att en mäklare verkligen stack ut, Emilia Hjort på Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Valet blev självklart. Nu när mitt hus är sålt kan jag bara konstatera att jag gjorde helt rätt val. Emilia är en stjärna. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar KIM W
    Stort TACK Kim för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fastighet och för dina fantastiskt fina ord. Det värmer att höra att du är nöjd med min hjälp och jag är jätteglad att jag fått hjälpa dig :)

Ha en fortsatt skön sommar!

• 2019-07-07

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vid visningen av sommartorpet i Tjällmo blev vi fint bemötta sv såväl mäklare som assistent. Under visningen höll mäklaren, Emilia Hjorth, en muntlig presentation av fastigheten som var värdefull för den fortsatta processen. De frågor vi hade fick vi svar på efterhand och nu när vi vunnit budgivningen har all papperhantering kunnat skötas på ett smidigt sätt med Emilias hjälp, då både vi och säljarna bor på annan ort. Sammanfattningsvis; proffsigt, smidigt, tillmötesgående och kommunikativt - stort tack! Om vi någon gång säljer kommer Emilia att vara vårt förstahandsval av mäklare. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria K
    Tack snälla Maria för fina ord!! Så kul att det blev ni som fick köpa och hoppas er första sommar i torpet blir fantastisk :)
    Jag hjälper er gärna vid en framtida försäljning men först hoppas jag att ni ska njuta av ert nya fina sommarhus.

• 2019-06-27

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Seriös,trevlig,korrekt m,äklare Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister P
    Tack Krister för fin feedback! :)

• 2019-06-25

Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Ett professionellt bemötande och god service. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer R
    Tack Christer för fin feedback och för att jag fått hjälpa till vid er bostadsförsäljning :)

• 2019-06-25

Mariana A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia har varit mycket engagerad hela tiden, alltid trevlig och positiv. ingen annan mäklare har varit så tillgänglig och hjälpsam. Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Vi kan varmt rekommendera Emilia!
    Mariana och Peter Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mariana A
    Tack snälla ni för era fina ord och för att jag fick hjälpa till vid er försäljning av er villa :)
    Det värmer att höra att ni är nöjda!

Vi ses vid tillträdet!

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsigt, påläst, smidigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas J
    Tack Andreas för fin feedback! :)

Kenneth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vår villa i Varamon området i Motala.
    Vi anlitade Emilia Hjort på Svensk fastighetsförmedling i Motala.
    Hon gjorde ett utmärkt jobb åt oss, och vi är väldigt nöjda på det sätt som arbetet utfördes.
    Så vi kan bara rekommendera henne till fortsatta liknande uppdrag. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth A
    Tack snälla Kenneth för fin Reco och stort tack för att jag fick hjälpa till vid er bostadsförsäljning :)

Ha det gott så ses vi vid tillträdet.

Petar V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Supertrevlig, duktig och god kommunikation. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petar V
    Tack snälla för att jag fick hjälpa till vid din försäljning av lägenheten samt för din fina feedback! :)

Ha det gott och lycka till med ert nya boende! :)

• 2019-06-02

Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    När vi nu skulle sälja vårt gamla föräldrahem kom vi i kontakt med mäklare Emilia Hjort som har ställt upp till 100%. Eftersom vi inte hade någon erfarenhet lita vi på henne och det har vi kunnat göra hela tiden. Alla kontakter,möten,fotograferingar har skett proffsigt men ändå på ett avslappnat sätt så att vi har känt oss bekväma. Vi rekommenderar denna mäklare och önskar henne lycka till med nya uppdrag!

Gunnel Lindgren Lind o Inger Arnell Läs mer
    2019-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnel L
    Stort TACK för era fina ord och för att jag fått förtroendet att hjälpa er!! Det gör mig så glad att ni är nöjda med er försäljning :)

Önskar er en fin sommar!!

• Tobias T

2019-05-09

Tobias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag köpte en bostadsrätt och Emilia var min mäklare, jag fick ett proffsigt bemötande direkt och bra återkoppling hela tiden om vad som pågick med budgivning etc.
    Mycket trevligt kontor där vi skrev under alla papper och även där såg man vilket proffs hon var! :)
    Kan helt klart rekommendera Emilia på svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tobias T
    Tack Tobias för din fina rekommendation! Det värmer att höra :)
    Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad.

Ha det gott så ses vi på tillträdet!

• 2019-04-28

Ann-Marie U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vår gård och Emilia har varit mycket professionell, kunnig och noggrann som mäklare. Trevligt bemötande och med snabb återkoppling. Vi lämnar de allra bästa rekommendationerna. Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Marie U
    Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er vackra gård! Och hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende :)

Vi ses på tillträdet!

• 2019-04-11

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia har sålt våran villa här i Motala.
    Emilia är oerhört driven och proffsig mot både säljare och köpare. Hon går in helhjärtat i det hon gör och lägger ett enormt engagemang för att alla detaljer ska bli riktigt bra. Hon är alltid trevlig och hjälpsam. Vi har känt oss trygga och är jättenöjda med Emilia som våran mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma H
    Tack snälla för din fina rekommendation Emma!! Det värmer otroligt och jag är jätteglad och tacksam att jag fått hjälpa er med er försäljning :)

Ha det så bra så ses vi på tillträdet.

• 2019-04-04

Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt mindre lägenhet. Ett vänligt, proffesionellt och bra bemötande. På det hela taget en bra upplevelse ur mitt perspektiv som köpare. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus B
    Stort tack Magnus! Hoppas att lägenheten kommer att passa er bra och att sonen kommer att trivas i Motala :)

• 2019-03-27

Bengt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har köpt en bostadsrätt.Blev mycket bra bemött och hon var mycket professionell och kunnig. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt R
    Tack snälla du för fina ord! Hoppas lägenheten kommer att passa dig bra :)

• 2018-11-18

Lars Gustav C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har köpt en lantbruksfastighet i Älvan (Motala)
    Mycket bra bemötande från mäklaren Emilia Hjort.

Vi hade tidigt anmält intresse för fastigheten och när den kom ut till försäljning meddelade Emilia oss direkt. Hon klargjorde processen med visningar o budgivning, gav oss besiktningsprotokoll mm och rekommenderade oss att kontakta besiktningsmannen vilket vi gjorde.
    Efter budgivningen ordnade hon snabbt med kontraktsskrivning som vi ville.
    En positiv upplevelse! Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Gustav C
    Stort Tack för dina fina ord Lars, det värmer att höra :)
    Grattis till er köp av en jättefin fastighet!

Vi ses och hörs framöver.

• 2018-10-20

Elin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    I köpet av hus var Elin en väldig tillgång i processen. Alltid trevlig, professionell och öppen för frågor. Hon rekommenderade oss huset, vilket vi är väldigt tacksamma över! Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin J
    Tack för ert fina omdöme Elin, det glädjer mig att ni är nöjda! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus i Borensberg.
    Ha det bra så ses vi!

• 2018-10-14

Eva Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt bostad
    Uppskattade tipset med smygstart/läge +
    Positivt och mycket proffsigt bemötande
    Fint med hjälp till deklaration

Kan med värme rekommenderas! :-) Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Marie H
    Tack Eva-Marie för er fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er villa! Det glädjer mig att ni är nöjda, det har varit ett nöje att få samarbeta med er :-)

Varma hälsningar
  • 2018-09-28

Peter Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi är mycket nöjda med Elins arbete. Proffsigt agerande och stöttat när vi haft frågor och hon har givit tips och drivit försäljningsprocessen på ett föredömligt sätt med transparens och snabb kommunikation. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter Ö
    Tusen tack Peter för ert fina omdöme! Det har varit ett nöje att ha med er att göra vid både köp av ny bostad och försäljning av er nuvarande bostad!

Hälsningar
  • 2018-09-11

Angelica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia är en jättegullig mäklare som är lätt att få kontakt med. Hon är tydlig, kunnig och påläst och att köpa bostad av henne känns tryggt! Kan varmt rekommendera andra att anlita henne. Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica J
    Tack snälla Angelica för din fina rekommendation :)

Vi ses snart igen!

• 2018-08-29

Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt en tvåfamiljsvilla i Vadstena innerstad.
    Blev bra bemött av mäklaren, fick återkoppling angående försäljningen hela tiden.
    Förväntningar att mäklaren skulle sköta hela försäljningen,, vilket mäklaren gjorde.
    Bra kontakt och info. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta B
    Stort tack Birgitta för fin rekommendation och för ett gott samarbete genom försäljningen.

Ta hand om dig!

• Marina Ö

2018-08-26

Marina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket nöjd köpare, ett proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marina Ö
    Tack Marina för ert omdöme, det glädjer mig att ni är nöjda! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus.

• 2018-08-25

Hans Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra service och återkoppling! Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Niklas E
    Tack Niklas för fin Reco! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet och i Motala.

• 2018-08-07

Ulf Guie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Tack Elin och Emilia för ert proffsiga arbete, vid försäljning av våran sommarstuga. Raka och tydliga, med glimten i ögat. Uppmärksamma på allt. Trevligt och glatt bemötande. Vi kommer att varmt rekommendera er.
    Med vänliga hälsningar Britt-Marie o Guie Danielsson Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf Guie D
    Tack snälla ni för de fina orden och för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljning av ert fina sommarhus.

Ta hand om er!

Emilia och Elin
  • 2018-07-15

Rasmus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Professionell, hjälpsam, flexibel.
    Känns tryggt, trevlig och gott bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rasmus W
    Stort tack Rasmus för dina fina ord! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus :)

Ha det så bra!

• Liza Helena Alexandra H

2018-06-16

Liza Helena Alexandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt (radhus) av Emilia Hjort. Fantastisk proffsig och hjärtlig mäklare. Klickade direkt. Över förväntan på mina förväntningar. Emilia är rak och tydlig och det gillar jag som är lite velig och har svårt att fatta beslut. Samtidigt som hon var väldigt lyhörd och snappade upp mina önskemål på pricken!
    Är jättenöjd med Emilia och Svensk fastighetsförmedling.
    Skulle anlita Er om och om igen. Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liza Helena Alexandra H
    Stort tack Liza för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljning av din bostad och tack snälla för din otroligt fina rekommendation! Det värmer att höra att du är nöjd och det var ett nöje att få samarbeta med dig :)

Ta hand om dig och ha en fin sommar!!

• 2018-06-07

Per P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt ett fritidshus. Fick ett mycket bra bemötande med tydlig information om vad Svensk Fastighetsförmedling har för koncept och mäklarens roll. Elin Höglund har varit mycket kunnig, tydlig med information, varit lätt att få kontakt med om man haft frågor. Jag är mycket nöjd med mäklaren Elin Höglund.

Kommer att rekommendera Elin Höglund till de som ska sälja en fastighet för henne mycket trevliga bemötand och kunnighet kändes mycket tryggt. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per P
    Tack Per din otroligt fina rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt underbara fritidshus. Det glädjer mig att du är nöjd och det har varit ett stort nöje att få samarbeta med dig.

Önskar dig en fin sommar!

Varma hälsningar
  • 2018-05-29

Gun H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    vi tycker att mäklaren Emilia Hjort är en toppenbra mäklare,mycket trevlig. Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun H
    Tack Gun för fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja ert fantastiska sommarställe!!

Ha en fin sommar!

• 2018-05-15

Jesper N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är väldigt nöjda med allt från första mötet till försäljning av vårt hus i Motala. Proffsigt, vänligt, hjälpsamt, med stort engagemang, kunskap och fingertoppskänsla i alla moment inför och i samband med försäljningen. Vi vill varmt rekommendera Emilia Hjort som mäklare. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jesper N
    STORT TACK för er fina rekommendation och för att jag fått hjälpa er vid försäljningen av er fastighet :)

Ta hand om er så hoppas jag att vi ses snart igen.
  • 2018-05-15

Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Anlitade mäklare för försäljning av fritidshus
    Har sålt/köpt några hus tidigare, men ville ha proffshälp med försäljningen
    Mycket nöjd med bemötande och proffsighet med allt från objektsbeskrivning, fantastiska bilder och marknadsföring till att hitta rätt köpare och slutföra affären. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars G
    Tack snälla för dina fina ord och för att jag fick hjälpa er med försäljning av ert fina fritidshus. Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda.

• Claes J

2018-05-08

Claes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Tack Emilia för ett proffsigt bemötande i alla frågor. Uppskattar också dina snabba svar på E-post. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes J
    Tack så mycket Claes för dina fina ord! Det gör mig så glad att ni är nöjda, och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljning av er bostad.

Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • 2018-03-07

Witold S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mäklare är mycket trevlig smidig och kompetent Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Witold S
    Tack Witold för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.

• 2018-02-28

Ingvar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Från första kontakten på telefon fick jag den uppfattningen att det var en trevlig, proffsig och mycket kunnig mäklare jag fått kontakt med. Min uppfattning kvarstod under hela uppdraget. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingvar E
    Tack Ingvar för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Alltid lika trevligt att talas vid!

Varma hälsningar Elin Höglund
  • Christer K

2018-02-24

Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är jättenöjda med Elin och hennes bemötande. Lättsam att prata med. Vi kan varmt rekommendera henne. /Christer och Camilla Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer K
    Tack Christer och Camilla för den fina rekommendationen, det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus.

Varma hälsningar Elin Höglund
  • Marcus C

2018-02-19

Marcus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Genomgående proffsigt bemötande och behjälplig med alla frågor och funderingar man hade Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus C
    Tack Marcus för fina ord!! :)

• Anna Å

2018-02-10

Anna Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jättenöjda. Verkligen rätt person på rätt plats Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Å
    Tack snälla Anna för dina fina ord!!

• 2017-11-28

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsigt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika S
    Stort tack Annika för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Hoppas ni får det bra i Norrköping!

Med vänlig hälsning, Emilia
  • 2017-11-23

Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket hjälpsam, positiv, proffsig och trevlig!
    Elin kan jag verkligen rekommendera till andra köpare&säljare!
    Hlsn / Peter Jonsson Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter J
    Tack så mycket Peter för den fina rekommendationen! Så roligt att ni äntligen hittade det fritidshus som ni länge letat efter.
  • 2017-11-21

Agneta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi fick ett bemötande som var mkt positivt. Bra information om allt och kunde ge svar på frågor. Toga reda på info om hon inte hade svaret direkt och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta J
    Tack för din fina rekommendation Agneta. Det är viktigt att ni som köpare känner er omhändertagna och i trygga händer.
    Vänliga hälsingar Elin Höglund
  • Stefan L

2017-11-08

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde ett fritidshus med hjälp av Elin. Hon gjorde långt mycket mer för oss än vad vi hade räknat med. Proffsig på alla sätt. Mycket kunnig när det gällde marknad och priser och genom henne nådde vi också ett stort antal spekulanter till vår fastighet vilket i sin tur ledde till en försäljningsnivå prismässigt som vi är mycket nöjda med.
    På grund av livssituation kunde vi som boende i Stockholm inte närvara i Motala under försäljningsprocessen. Elin hjälpte oss med allt från första kontakt ända fram till försäljning trots detta. Det trodde varken jag eller min fru var möjligt.
    Tack Elin och svensk fastighetsförmedling Motala
    Stefan o Susanna Lindenskoug Stockholm Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan L
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus! Det glädjer mig att ni är nöjda och det har varit ett nöje att samarbeta med er.

Hoppas ni kommer att trivas med ert nya fritidshus i Stockholm.

• 2017-11-08

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Trevlig och lätt att prata med. Fick den information jag behövde och jag upplevde att hon på ett bra sätt försökte tillse att både vi och säljarna kände oss nöjda och bekväma med affären. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna S
    Tack Johanna för rekommendationen och de fina orden!

• 2017-11-04

Carl D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag och min sambo har fått ett vänligt och kompetent bemötande redan från första kontakt till påskrivet kontrakt. Emilia har gjort ett kanonbra jobb vid vårat köp av bostad. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl D
    Tack Carl för fina ord!! Så kul att vi hittade en bostad som passade för er.

Stort lycka till både med bebis och ny bostad!

• 2017-09-21

Aleksander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande trots svårsåld dgendom, min mäklare gav aldrig upp👍🏽😃!! Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aleksander L
    Tack Alexander för ert förtroende vid försäljning av er fastighet :)
    Ta hand om dig!

// Emilia
  • 2017-08-17

Ann-Charlotte V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare.
    Emilia var alltid nåbar och väldigt hjälpsam.
    Det kändes tryggt att hon hade 100% koll på allt.
    Hon gjorde direkt upp en tidsplan för hur hela försäljningen skulle läggas upp. Jag kände fullständigt förtroende och behövde inte hålla reda på tider och annat, utan kunde bara fråga henne.
    Mitt val av mäklare bestämdes bland annat av att hon inte kom i en stor lyxig bil, som en annan tilltänkt mäklare gjorde. Hon kom i en vanlig liten bil. Tack Emilia för ett kanonbra jobb! Läs mer
    2017-08-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Charlotte V
    Hej Lotta,

Tack snälla för dina fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Hoppas att du haft en fin sommar och att du kommer att trivas bra i Göteborg.

Kram Emilia
  • 2017-07-07

Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    jag tycker att allt fungerade mycket bra. Fick snabb återkoppling när man ringde.
    trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
    2017-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta S
    Tack Agneta!! Och tack för att jag fick hjälpa dig vid din försäljning!

Jag önskar dig en fin sommar!
  • 2017-06-25

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Positivt bemötande och allt i övrigt professionellt agerande. Läs mer
    2017-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister P
    Tack Krister för att jag fick hjälpa er vid er försäljning!

Hoppas ni får en härlig sommar!!

• 2017-06-24

Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är mycket nöjda med mäklare Louise Nyengers agerande vid vår bostadsförsäljning. Hon agerade proffissionellt, hängivet och tryggt. Snygga bilder och en bra presentation. Hon höll oss också löpande informerad genom hela processen och guidade oss bra genom de juridiska aspekterna. Läs mer
    2017-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas K
    Tack snälla ni för de fina orden och rekommendationen! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er och guida er genom försäljningen! Jag hoppas att ni trivs riktigt fint i ert nya hem! Trevlig sommar så hoppas jag att vi ses snart igen!

Ta hand om er!
    Kram Louise
  • 2017-06-16

Per-olof P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra, strukturerad och väl hanterad försäljning. Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-olof P
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med er försäljning.

Hoppas ni får en fin sommar!!

Drottninggatan 14, 591 35 Motala