Alla kategorier Mäklare Östergötland Motala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Motala

Svensk Fastighetsförmedling Motala

Kyrkogatan 8, 591 35 Motala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fira värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 43 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala

• Angelica J
    Angelica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia är en jättegullig mäklare som är lätt att få kontakt med. Hon är tydlig, kunnig och påläst och att köpa bostad av henne känns tryggt! Kan varmt rekommendera andra att anlita henne. Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica J
    Tack snälla Angelica för din fina rekommendation :)

Vi ses snart igen!

• Birgitta B
    Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt en tvåfamiljsvilla i Vadstena innerstad.
    Blev bra bemött av mäklaren, fick återkoppling angående försäljningen hela tiden.
    Förväntningar att mäklaren skulle sköta hela försäljningen,, vilket mäklaren gjorde.
    Bra kontakt och info. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta B
    Stort tack Birgitta för fin rekommendation och för ett gott samarbete genom försäljningen.

Ta hand om dig!

• Marina Ö
    Marina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket nöjd köpare, ett proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marina Ö
    Tack Marina för ert omdöme, det glädjer mig att ni är nöjda! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus.

Vänliga hälsningar
  • Hans Niklas E
    Hans Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra service och återkoppling! Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Niklas E
    Tack Niklas för fin Reco! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet och i Motala.

• Ulf Guie D
    Ulf Guie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Tack Elin och Emilia för ert proffsiga arbete, vid försäljning av våran sommarstuga. Raka och tydliga, med glimten i ögat. Uppmärksamma på allt. Trevligt och glatt bemötande. Vi kommer att varmt rekommendera er.
    Med vänliga hälsningar Britt-Marie o Guie Danielsson Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf Guie D
    Tack snälla ni för de fina orden och för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljning av ert fina sommarhus.

Emilia och Elin
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Professionell, hjälpsam, flexibel.
    Känns tryggt, trevlig och gott bemötande. Läs mer
  • Liza Helena Alexandra H
    Liza Helena Alexandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt (radhus) av Emilia Hjort. Fantastisk proffsig och hjärtlig mäklare. Klickade direkt. Över förväntan på mina förväntningar. Emilia är rak och tydlig och det gillar jag som är lite velig och har svårt att fatta beslut. Samtidigt som hon var väldigt lyhörd och snappade upp mina önskemål på pricken!
    Är jättenöjd med Emilia och Svensk fastighetsförmedling.
    Skulle anlita Er om och om igen. Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liza Helena Alexandra H
    Stort tack Liza för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljning av din bostad och tack snälla för din otroligt fina rekommendation! Det värmer att höra att du är nöjd och det var ett nöje att få samarbeta med dig :)

Ta hand om dig och ha en fin sommar!!

• Per P
    Per P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt ett fritidshus. Fick ett mycket bra bemötande med tydlig information om vad Svensk Fastighetsförmedling har för koncept och mäklarens roll. Elin Höglund har varit mycket kunnig, tydlig med information, varit lätt att få kontakt med om man haft frågor. Jag är mycket nöjd med mäklaren Elin Höglund.

Kommer att rekommendera Elin Höglund till de som ska sälja en fastighet för henne mycket trevliga bemötand och kunnighet kändes mycket tryggt. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per P
    Tack Per din otroligt fina rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt underbara fritidshus. Det glädjer mig att du är nöjd och det har varit ett stort nöje att få samarbeta med dig.

Önskar dig en fin sommar!

Varma hälsningar
  • Gun H
    Gun H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    vi tycker att mäklaren Emilia Hjort är en toppenbra mäklare,mycket trevlig. Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun H
    Tack Gun för fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja ert fantastiska sommarställe!!

Ha en fin sommar!

• Jesper N
    Jesper N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är väldigt nöjda med allt från första mötet till försäljning av vårt hus i Motala. Proffsigt, vänligt, hjälpsamt, med stort engagemang, kunskap och fingertoppskänsla i alla moment inför och i samband med försäljningen. Vi vill varmt rekommendera Emilia Hjort som mäklare. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jesper N
    STORT TACK för er fina rekommendation och för att jag fått hjälpa er vid försäljningen av er fastighet :)

Ta hand om er så hoppas jag att vi ses snart igen.
  • Lars G
    Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Anlitade mäklare för försäljning av fritidshus
    Har sålt/köpt några hus tidigare, men ville ha proffshälp med försäljningen
    Mycket nöjd med bemötande och proffsighet med allt från objektsbeskrivning, fantastiska bilder och marknadsföring till att hitta rätt köpare och slutföra affären. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars G
    Tack snälla för dina fina ord och för att jag fick hjälpa er med försäljning av ert fina fritidshus. Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda.

• Claes J
    Claes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Tack Emilia för ett proffsigt bemötande i alla frågor. Uppskattar också dina snabba svar på E-post. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes J
    Tack så mycket Claes för dina fina ord! Det gör mig så glad att ni är nöjda, och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljning av er bostad.

Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Witold S
    Witold S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mäklare är mycket trevlig smidig och kompetent Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Witold S
    Tack Witold för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.

Vänliga hälsningar
  • Ingvar E
    Ingvar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Från första kontakten på telefon fick jag den uppfattningen att det var en trevlig, proffsig och mycket kunnig mäklare jag fått kontakt med. Min uppfattning kvarstod under hela uppdraget. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingvar E
    Tack Ingvar för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Alltid lika trevligt att talas vid!

Varma hälsningar Elin Höglund
  • Christer K
    Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är jättenöjda med Elin och hennes bemötande. Lättsam att prata med. Vi kan varmt rekommendera henne. /Christer och Camilla Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer K
    Tack Christer och Camilla för den fina rekommendationen, det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus.

Varma hälsningar Elin Höglund
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Genomgående proffsigt bemötande och behjälplig med alla frågor och funderingar man hade Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus C
    Tack Marcus för fina ord!! :)

• Anna Å
    Anna Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jättenöjda. Verkligen rätt person på rätt plats Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Å
    Tack snälla Anna för dina fina ord!!

Med vänlig hälsning,
  • Annika S
    Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsigt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika S
    Stort tack Annika för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Hoppas ni får det bra i Norrköping!

Med vänlig hälsning, Emilia
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket hjälpsam, positiv, proffsig och trevlig!
    Elin kan jag verkligen rekommendera till andra köpare&säljare!
    Hlsn / Peter Jonsson Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter J
    Tack så mycket Peter för den fina rekommendationen! Så roligt att ni äntligen hittade det fritidshus som ni länge letat efter.
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi fick ett bemötande som var mkt positivt. Bra information om allt och kunde ge svar på frågor. Toga reda på info om hon inte hade svaret direkt och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta J
    Tack för din fina rekommendation Agneta. Det är viktigt att ni som köpare känner er omhändertagna och i trygga händer.
    Vänliga hälsingar Elin Höglund
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde ett fritidshus med hjälp av Elin. Hon gjorde långt mycket mer för oss än vad vi hade räknat med. Proffsig på alla sätt. Mycket kunnig när det gällde marknad och priser och genom henne nådde vi också ett stort antal spekulanter till vår fastighet vilket i sin tur ledde till en försäljningsnivå prismässigt som vi är mycket nöjda med.
    På grund av livssituation kunde vi som boende i Stockholm inte närvara i Motala under försäljningsprocessen. Elin hjälpte oss med allt från första kontakt ända fram till försäljning trots detta. Det trodde varken jag eller min fru var möjligt.
    Tack Elin och svensk fastighetsförmedling Motala
    Stefan o Susanna Lindenskoug Stockholm Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan L
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus! Det glädjer mig att ni är nöjda och det har varit ett nöje att samarbeta med er.

Hoppas ni kommer att trivas med ert nya fritidshus i Stockholm.

• Johanna S
    Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Trevlig och lätt att prata med. Fick den information jag behövde och jag upplevde att hon på ett bra sätt försökte tillse att både vi och säljarna kände oss nöjda och bekväma med affären. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna S
    Tack Johanna för rekommendationen och de fina orden!

• Carl D
    Carl D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag och min sambo har fått ett vänligt och kompetent bemötande redan från första kontakt till påskrivet kontrakt. Emilia har gjort ett kanonbra jobb vid vårat köp av bostad. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl D
    Tack Carl för fina ord!! Så kul att vi hittade en bostad som passade för er.

Stort lycka till både med bebis och ny bostad!

• Aleksander L
    Aleksander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande trots svårsåld dgendom, min mäklare gav aldrig upp👍🏽😃!! Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aleksander L
    Tack Alexander för ert förtroende vid försäljning av er fastighet :)
    Ta hand om dig!

// Emilia
  • Ann-Charlotte V
    Ann-Charlotte V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare.
    Emilia var alltid nåbar och väldigt hjälpsam.
    Det kändes tryggt att hon hade 100% koll på allt.
    Hon gjorde direkt upp en tidsplan för hur hela försäljningen skulle läggas upp. Jag kände fullständigt förtroende och behövde inte hålla reda på tider och annat, utan kunde bara fråga henne.
    Mitt val av mäklare bestämdes bland annat av att hon inte kom i en stor lyxig bil, som en annan tilltänkt mäklare gjorde. Hon kom i en vanlig liten bil. Tack Emilia för ett kanonbra jobb! Läs mer
    2017-08-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Charlotte V
    Hej Lotta,

Tack snälla för dina fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Hoppas att du haft en fin sommar och att du kommer att trivas bra i Göteborg.

• Agneta S
    Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    jag tycker att allt fungerade mycket bra. Fick snabb återkoppling när man ringde.
    trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
    2017-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta S
    Tack Agneta!! Och tack för att jag fick hjälpa dig vid din försäljning!

Jag önskar dig en fin sommar!
  • Krister P
    Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Positivt bemötande och allt i övrigt professionellt agerande. Läs mer
    2017-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister P
    Tack Krister för att jag fick hjälpa er vid er försäljning!

Hoppas ni får en härlig sommar!!

• Andreas K
    Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är mycket nöjda med mäklare Louise Nyengers agerande vid vår bostadsförsäljning. Hon agerade proffissionellt, hängivet och tryggt. Snygga bilder och en bra presentation. Hon höll oss också löpande informerad genom hela processen och guidade oss bra genom de juridiska aspekterna. Läs mer
    2017-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas K
    Tack snälla ni för de fina orden och rekommendationen! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er och guida er genom försäljningen! Jag hoppas att ni trivs riktigt fint i ert nya hem! Trevlig sommar så hoppas jag att vi ses snart igen!

Kram Louise
  • Per-olof P
    Per-olof P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra, strukturerad och väl hanterad försäljning. Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-olof P
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med er försäljning.

Hoppas ni får en fin sommar!!
  • Carl-björn C
    Carl-björn C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Trevlig, hjälpsam, förstående Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl-björn C
    Tack för att vi fick hjälpa till med förmodligen av er bostad!

Vi önskar er en fin sommar!
  • Sune S
    Sune S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Snyggt klädd och ett respektfullt men vänligt uppträdande mot osssom kund. Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sune S
    Tack snälla för fina ord! Det var med nöje jag hjälpte er med er försäljning! :)

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet och att ni får en fin sommar.

• Jörgen J
    Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra bemötande och trevlig personal Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen J
    Tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning av er villa i Borensberg! Jag hoppas att ni trivs riktigt bra i er lägenhet nu och njuter av livet.

Varma sommarhälsningar till er!
    /Louise
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Toppenfin bemötande, bra service, kan varm rekommendera! Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli A
    Hej Anneli,

Tack snälla för att jag fick hjälpa till med er förmedling!
    Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!

Varma sommarhälsningar,
  • Urban U
    Urban U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Positivt tillmötesgående på ett naturligt sätt. Enkelt och proffsigt genomförande utan glättighet. Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Urban U
    Tack för de fina orden Urban! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska sommarhus vid Vätterns strand.

Ta hand om er!
    Jag önskar er en riktigt fin sommar!
    Varma hälsningar Louise
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    mkt tillmötesgående
    trevlig
    koll på läget Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas T
    Tack Thomas för fina ord!

Ha en fin sommar!

• Eva-lotta E
    Eva-lotta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket nöjd med hjälpen vi fick vid försäljningen. Proffesionellt bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva-lotta E
    Hej Eva-Lotta,

Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni får en fin sommar!

• Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Louise är både proffsig och personlig. Väldigt bra mäklare! Läs mer
    2017-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma L
    Tack Emma för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Så roligt!
    Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya fina hus!

Jag hoppas att vi ses snart igen!

Trevlig sommar!
    Kram Louise
  • Micael B
    Micael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp. Läs mer
    2017-04-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Micael B
    Tack Micael för att jag fick hjälpa er. Stort lycka till med er nya bostad! :)

Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Conny D
    Conny D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren genomförde det vi var överens om skulle ingå i uppdraget. När jag hade frågor kom svaret snabbt åter på mail. Min upplevelse var att mäklaren har en hög kompetensnivå och jag tycker hon har levererat över min förväntan. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Conny D
    Hej Conny,

Tack snälla för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er :)

Med vänlig hälsning,
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Emilia Hjort var det bästa valet. Vi kände att det blev helt rätt från första kontakten. Så kunnig och proffsig mäklare som gav svar på våra frågor och goda råd när vi blev villrådiga, så att vi blev trygga och säkra i vårat beslut. Emilia Hjort gav samma service och säkerhet rakt igenom hela processen, hennes kunnighet gav trygghet och vi lämnade vår försäljning som mycket nöjda kunder. Läs mer
    2016-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla Ö
    Åh, tack snälla ni för de fina orden!! Det värmer så mycket att höra! :) Det har varit ett nöje att få hjälpa er med er försäljning.
    Stort lycka till med ert nya hus och hoppas att ni känner er som hemma i Strålsnäs.

• Helene E
    Helene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Lugn å harmonisk och säker i sin roll
    Rekommenderar varmt Emilia Hjort Läs mer
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helene E
    Hej Helene,
    Tack snälla för förtroendet att få förmedla er villa. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! :)

• Christina D
    Christina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    En person på rätt ställe! Proffsigt utförd hantering av försäljningen både före och efter, vi fick all den hjälp vi behövde aldrig omöjlig att besvara och ta reda på de frågor vi ville ha svar på. Är verkligen värd att rekommendera. Läs mer
    2016-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina D
    Hej Christina,

Tack snälla för de fina orden! Det värmer att höra :)
    Det var ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din mors fritidshus.

Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Karin Ingegerd N
    Karin Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Hängiven, tillgänglig och engagerad mäklare. Proffsig presentation. Ger det lilla extra. Läs mer
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin Ingegerd N
    Stort tack för de fina orden! Fantastiskt fint att få ert förtroende vid försäljningen av huset.
    Ta hand om er så ses vi snart igen!

// Louise

Kyrkogatan 8, 591 35 Motala