Alla kategorier Mäklare Östergötland Motala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Motala

Svensk Fastighetsförmedling Motala

Kyrkogatan 8, 591 35 Motala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fira värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala

• Annika S
    Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsigt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika S
    Stort tack Annika för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Hoppas ni får det bra i Norrköping!

Med vänlig hälsning, Emilia
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket hjälpsam, positiv, proffsig och trevlig!
    Elin kan jag verkligen rekommendera till andra köpare&säljare!
    Hlsn / Peter Jonsson Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter J
    Tack så mycket Peter för den fina rekommendationen! Så roligt att ni äntligen hittade det fritidshus som ni länge letat efter.
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi fick ett bemötande som var mkt positivt. Bra information om allt och kunde ge svar på frågor. Toga reda på info om hon inte hade svaret direkt och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta J
    Tack för din fina rekommendation Agneta. Det är viktigt att ni som köpare känner er omhändertagna och i trygga händer.
    Vänliga hälsingar Elin Höglund
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde ett fritidshus med hjälp av Elin. Hon gjorde långt mycket mer för oss än vad vi hade räknat med. Proffsig på alla sätt. Mycket kunnig när det gällde marknad och priser och genom henne nådde vi också ett stort antal spekulanter till vår fastighet vilket i sin tur ledde till en försäljningsnivå prismässigt som vi är mycket nöjda med.
    På grund av livssituation kunde vi som boende i Stockholm inte närvara i Motala under försäljningsprocessen. Elin hjälpte oss med allt från första kontakt ända fram till försäljning trots detta. Det trodde varken jag eller min fru var möjligt.
    Tack Elin och svensk fastighetsförmedling Motala
    Stefan o Susanna Lindenskoug Stockholm Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan L
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus! Det glädjer mig att ni är nöjda och det har varit ett nöje att samarbeta med er.

Hoppas ni kommer att trivas med ert nya fritidshus i Stockholm.

• Johanna S
    Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Trevlig och lätt att prata med. Fick den information jag behövde och jag upplevde att hon på ett bra sätt försökte tillse att både vi och säljarna kände oss nöjda och bekväma med affären. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna S
    Tack Johanna för rekommendationen och de fina orden!

• Carl D
    Carl D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag och min sambo har fått ett vänligt och kompetent bemötande redan från första kontakt till påskrivet kontrakt. Emilia har gjort ett kanonbra jobb vid vårat köp av bostad. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl D
    Tack Carl för fina ord!! Så kul att vi hittade en bostad som passade för er.

Stort lycka till både med bebis och ny bostad!

//Emilia
  • Aleksander L
    Aleksander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande trots svårsåld dgendom, min mäklare gav aldrig upp👍🏽😃!! Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aleksander L
    Tack Alexander för ert förtroende vid försäljning av er fastighet :)
    Ta hand om dig!

// Emilia
  • Ann-Charlotte V
    Ann-Charlotte V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare.
    Emilia var alltid nåbar och väldigt hjälpsam.
    Det kändes tryggt att hon hade 100% koll på allt.
    Hon gjorde direkt upp en tidsplan för hur hela försäljningen skulle läggas upp. Jag kände fullständigt förtroende och behövde inte hålla reda på tider och annat, utan kunde bara fråga henne.
    Mitt val av mäklare bestämdes bland annat av att hon inte kom i en stor lyxig bil, som en annan tilltänkt mäklare gjorde. Hon kom i en vanlig liten bil. Tack Emilia för ett kanonbra jobb! Läs mer
    2017-08-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Charlotte V
    Hej Lotta,

Tack snälla för dina fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Hoppas att du haft en fin sommar och att du kommer att trivas bra i Göteborg.

• Agneta S
    Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    jag tycker att allt fungerade mycket bra. Fick snabb återkoppling när man ringde.
    trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
    2017-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta S
    Tack Agneta!! Och tack för att jag fick hjälpa dig vid din försäljning!

Jag önskar dig en fin sommar!
  • Krister P
    Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Positivt bemötande och allt i övrigt professionellt agerande. Läs mer
    2017-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister P
    Tack Krister för att jag fick hjälpa er vid er försäljning!

Hoppas ni får en härlig sommar!!

• Andreas K
    Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är mycket nöjda med mäklare Louise Nyengers agerande vid vår bostadsförsäljning. Hon agerade proffissionellt, hängivet och tryggt. Snygga bilder och en bra presentation. Hon höll oss också löpande informerad genom hela processen och guidade oss bra genom de juridiska aspekterna. Läs mer
    2017-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas K
    Tack snälla ni för de fina orden och rekommendationen! Det var fantastiskt kul att få hjälpa er och guida er genom försäljningen! Jag hoppas att ni trivs riktigt fint i ert nya hem! Trevlig sommar så hoppas jag att vi ses snart igen!

Kram Louise
  • Per-olof P
    Per-olof P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra, strukturerad och väl hanterad försäljning. Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-olof P
    Stort tack för att vi fick hjälpa till med er försäljning.

Hoppas ni får en fin sommar!!
  • Carl-björn C
    Carl-björn C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Trevlig, hjälpsam, förstående Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl-björn C
    Tack för att vi fick hjälpa till med förmodligen av er bostad!

Vi önskar er en fin sommar!
  • Sune S
    Sune S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Snyggt klädd och ett respektfullt men vänligt uppträdande mot osssom kund. Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sune S
    Tack snälla för fina ord! Det var med nöje jag hjälpte er med er försäljning! :)

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet och att ni får en fin sommar.

• Jörgen J
    Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra bemötande och trevlig personal Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen J
    Tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning av er villa i Borensberg! Jag hoppas att ni trivs riktigt bra i er lägenhet nu och njuter av livet.

Varma sommarhälsningar till er!
    /Louise
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Toppenfin bemötande, bra service, kan varm rekommendera! Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli A
    Hej Anneli,

Tack snälla för att jag fick hjälpa till med er förmedling!
    Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!

Varma sommarhälsningar,
  • Urban U
    Urban U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Positivt tillmötesgående på ett naturligt sätt. Enkelt och proffsigt genomförande utan glättighet. Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Urban U
    Tack för de fina orden Urban! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska sommarhus vid Vätterns strand.

Ta hand om er!
    Jag önskar er en riktigt fin sommar!
    Varma hälsningar Louise
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    mkt tillmötesgående
    trevlig
    koll på läget Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas T
    Tack Thomas för fina ord!

Ha en fin sommar!

• Eva-lotta E
    Eva-lotta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket nöjd med hjälpen vi fick vid försäljningen. Proffesionellt bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva-lotta E
    Hej Eva-Lotta,

Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni får en fin sommar!

• Emma L
    Emma L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Louise är både proffsig och personlig. Väldigt bra mäklare! Läs mer
    2017-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma L
    Tack Emma för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Så roligt!
    Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya fina hus!

Jag hoppas att vi ses snart igen!

Trevlig sommar!
    Kram Louise
  • Micael B
    Micael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp. Läs mer
    2017-04-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Micael B
    Tack Micael för att jag fick hjälpa er. Stort lycka till med er nya bostad! :)

Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Conny D
    Conny D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Mäklaren genomförde det vi var överens om skulle ingå i uppdraget. När jag hade frågor kom svaret snabbt åter på mail. Min upplevelse var att mäklaren har en hög kompetensnivå och jag tycker hon har levererat över min förväntan. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Conny D
    Hej Conny,

Tack snälla för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er :)

Med vänlig hälsning,
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Emilia Hjort var det bästa valet. Vi kände att det blev helt rätt från första kontakten. Så kunnig och proffsig mäklare som gav svar på våra frågor och goda råd när vi blev villrådiga, så att vi blev trygga och säkra i vårat beslut. Emilia Hjort gav samma service och säkerhet rakt igenom hela processen, hennes kunnighet gav trygghet och vi lämnade vår försäljning som mycket nöjda kunder. Läs mer
    2016-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla Ö
    Åh, tack snälla ni för de fina orden!! Det värmer så mycket att höra! :) Det har varit ett nöje att få hjälpa er med er försäljning.
    Stort lycka till med ert nya hus och hoppas att ni känner er som hemma i Strålsnäs.

• Helene E
    Helene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Lugn å harmonisk och säker i sin roll
    Rekommenderar varmt Emilia Hjort Läs mer
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helene E
    Hej Helene,
    Tack snälla för förtroendet att få förmedla er villa. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! :)

• Christina D
    Christina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    En person på rätt ställe! Proffsigt utförd hantering av försäljningen både före och efter, vi fick all den hjälp vi behövde aldrig omöjlig att besvara och ta reda på de frågor vi ville ha svar på. Är verkligen värd att rekommendera. Läs mer
    2016-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christina D
    Hej Christina,

Tack snälla för de fina orden! Det värmer att höra :)
    Det var ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din mors fritidshus.

//Emilia
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Karin Ingegerd N
    Karin Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Hängiven, tillgänglig och engagerad mäklare. Proffsig presentation. Ger det lilla extra. Läs mer
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin Ingegerd N
    Stort tack för de fina orden! Fantastiskt fint att få ert förtroende vid försäljningen av huset.
    Ta hand om er så ses vi snart igen!

// Louise

Kyrkogatan 8, 591 35 Motala