Svensk Fastighetsförmedling Motala

Svensk Fastighetsförmedling Motala

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala! Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet,...

291 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Motala

Nils T
Bråstorp

Mäklare är känd för sitt proffsiga och vänliga bemötande, och motsvarade verkligen förväntningar !!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för de fina orden - och tack för ett gott samarbete! Vi hörs framöver! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Liisa S
Bråstorp

Trevlig, mycket tillmötesgående mäklare. Snabbt engagemang vid varje fråga.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack för din fina Reco! Kul att höra att du är nöjd med hanteringen, det värmer - och grattis till en fin lägenhet! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Elin H
Borensberg

Ett bra bemötande hela vägen och en trygg och kunnig mäklare. Vi är mycket nöjda och har känt oss trygga under processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för din fina Reco - och tack för förtroendet att hjälpa er i denna resa! Vi ses och hörs framåt! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Anna K
Borensberg

Snabb och smidig affär. Trevlig bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Anna för din Reco - och grattis till ett fint hus! Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Mikael P
Borensberg

Tydlig, och väldigt responsiv mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för en fin reco och grattis till ett superfint hus! Vi ses på tillträdesdagen. Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Felicia C
Motala

Första mötet fick vi en positiv bild där mäklaren gick igenom ett upplägg som dom jobbar med. Vi upplevde en bra stämning och lättsamhet i diskussionen. Det var en tydlig och snabb försäljning av våran bostad där mäklaren gjort ett gott intryck hos både köpare och säljare. Detta har varit en mer positiv upplevelse än förväntat då vi tänkte att det skulle bli stelt och långdraget med våran försäljning. Istället har det varit en väldigt rolig upplevelse och vi kommer starkt rekommendera mäklaren till personer i våran närhet som söker en mäklare. Stort Tack!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla Felicia för ditt fina omdöme, det värmer att höra att ni är nöjda med hanteringen. Vi ses och hörs framåt! Ta hand om Er! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Mathilda E
FORNÅSA

Väldigt nöjd, proffesionellt och trevligt bemötande. Hjälpsam och tillgänglig. Så jag är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt positiv upplevelse. Rekommenderar gärna min mäklare till andra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för din jättefina reco och för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning :) Ta han dom dig så ses vi framöver! Varma hälsningar, Emilia Hjort

Kelly P
Motala

Edvin gav super bra professionell hjälp under hela processen!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack för din fina Reco! Kul att höra att du är nöjd med hanteringen av affären - och grattis till en fin lägenhet! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Lena J
Motala

Blev väldigt proffsigt och engagerat bemött på ett personligt sätt. De förväntningar jag hade uppfylldes gott och väl.kände mig uppdaterad och väl underrättad och i bra dialog under hels processen. Perfekt . Så nöjd!!.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Lena för din rekommendation och stort tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Emma Nilsare

Line H
Motala

Snabbt och professionellt hanterat!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Line för din reco! Det glädjer mig att ni är nöjda. Vi ses på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Fredrik B
Borensberg

Vi blir väldigt väl bemötta. Snabb respons på vårt ärende och en god känsla av insikt i vad ville.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla Fredrik för ditt fina omdöme! Det värmer. Allt gott, så ses vi snart igen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Kristina L
Motala

Vi är som helhet mycket nöjda med SF i Motala och synnerhet med vår mäklare. Hon tog sig an objektet på ett mycket proffesionellt sätt, supertrevlig och inbjudande och jobbade proaktivt under hela tiden fram till avslut. Jag vill varmt rekommendera SF till andra som vill sälja sin bostad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Hjärtligt tack för er fina rekommendation Tina och stort tack för förtroendet! Att få detta kvitto betyder oerhört mycket för mig. Hälsa Lena och familjen så ses vi på tillträdesdagen igen! Varma hälsningar, Emma Nilsare

Marika P
Holm

Kunnig och trevlig mäklare som förklarade på ett enkelt och tydligt sätt när vi ställde frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för din fina Reco - och grattis till ditt fina nya hus! Vi ses på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Anmar A
Motala

Lyhörd, proffsig och tydlig mäklare som varmt rekommenderas till alla som vill göra en bra bostadsaffär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för de fina orden Anmar - och tack för ett gott samarbete! Vi hörs framöver! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Peter A
Motala

Retligt bemötande. Kunnig personal snabba svar

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för din Reco Peter! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Adam S
Borensberg

Väldigt bra och proffsigt bemötande! Affären gick smidigt tack vare duktig mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack för din fina Reco Adam! Kul att höra att ni är nöjda med hanteringen av affären. Vi ses under 2024! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Rose-Marie K
Motala

Bra bemötande från första mötet och genom hela processen. Vi har hela tiden haft en bra och god kontakt och det har varit lätt att få svar på våra frågor. Stor tack.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för en fin reco och ett gott samarbete. God fortsättning, vi hörs framåt! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Helena A
Motala

Väldigt bra mottagande och bemötande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för ditt fina omdöme! Det värmer. God fortsättning, så ses vi snart igen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Eliott M
Motala

Bättre bemötande kunde jag inte önskat mig, super trevligt och tydlig så allt vart lätt att förstå och snabb att svara vid frågor osv. Hade inga höga förväntningar eftersom detta var min första affär men efter allt var klart nu så kan jag säga att det var en roligt och trevlig upplevelse och det känns jätte bra. Rekommenderar SF stark och min kontaktperson Edvin.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för din fina reco. Hoppas du kommer trivas bra i din fina nya lägenhet! God Jul & Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Maria E
Österstad

Trevligt bemötande Snabb genomgång

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för din reco och stort Grattis till ert husköp :) Ha det gott så ses vi! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Tiffanie R
Motala

Väldigt bra bemötande och mycket trevlig. Snabb och effektiv hjälp.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för din fina reco. Vi ses på tillträdesdagen. God Jul & Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Daniel M
Österstad

Rekommenderar varmt att anlita Svensk Fastighetsförmedling. Att min upplevelse bara är positiv är Emilias förtjänst. Grymt jobbat!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Daniel för din jättefina reco och ett gott samarbete :) Önskar dig en fin jul och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Jessica S
Vadstena

Proffsigt bemötande, tydlighet, engagemang & tillgänglighet!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för din fina reco och grattis till husköpet. Vi ses och hörs framåt. God Jul & Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Mosteffa A
Södra Freberga

Mycket professionellts bemötande under hela processen av Emilia på Svensk fast. Rekommenderar starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för din fina rekommendation! :) Vi ses på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning Emilia Hjort

Linn P
Motala

Trevligt bemötande, snabb och smidig affär!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Stort tack för fint samarbete och för din rekommendation :) Ha det gott så ses vi på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Martina D
Motala

Lätta att ha och göra med, snabba svar, vänliga och tillmötesgående. Är mycket nöjd med all hjälp

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för din rekommendation och stort Grattis till ert husköp! :) Ha det gott så ses vi på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Rickard B
Tjällmo

Jag har enbart positiva saker att säga om mäklaren ,fotografen . Allt har gått väldigt professionellt till , jag är jättenöjd

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för fin Reco och för att jag fått förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Allt gott så ses vi. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Bengt S
Motala

Professionellt bemötande, seriöst och ansvarsfull genomförd säljprocess. Högsta betyg för kommunikation och tillgänglighet under processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Bengt för din fina Reco - och tack för förtroendet att får hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Allt gott så ses vi framöver! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Jonas L
Borenshult

Alltid lätt att få tag på, hittar lösningar på alla problem och smidig affär!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för din Reco! Kul att höra att du är nöjd med hanteringen. Vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Daniel M
Borensberg

Proffsigt bemötande av Edvin. Enkelt att komma i kontakt med & snabb input på alla våra frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla Daniel för ditt fina omdöme! Allt gott så ses vi på snart igen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

My G
Borensberg

Mycket proffsig ung mäklare som med hög närvaro och kunskap hjälpte oss att snabbt få se fastigheten och få svar på våra frågor

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack My för en mycket fin rekommendation! Kul att ni är nöjda med hanteringen. Vi ses snart igen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Camilla R
Mossen

Väldigt nöjd med Edvin, allt har gått väldigt smidigt och enkelt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla Camilla för din fina Reco. Det värmer! Vi ses på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Linn Z
Bergsätter

Helnöjd med Svensk Fastighetsförmedling och den hjälp vi fått med att både sälja vår bostad och hitta vår nya!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Stort tack för fin rekommendation och grattis till ert husköp :) Ha det fint nu så ses vi till tillträdet. Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Heléne U
Klockrike

Mäklaren är mycket skicklig engagerad och kunnig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla Heléne för ditt fina omdöme! Allt gott så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Linda G
Fornåsa

Mycket trevligt bemötande av mäklare! Fick ett bra förtroende direkt. Försäljningen av huset gick så smidigt som jag önskade.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer. Allt gott så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Johan H
Klockrike

Ett sådant fantastiskt varmt bemötande från mäklaren Edvin Hellqvist. Edvin lyssnade verkligen på våra önskemål och hade sådan bra känsla på hur marknaden såg ut för tillfället. Han var lugn, lyhörd, ödmjuk, vänlig och väldigt jordnära. Ångrar inte en sekund att vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Helt enkelt Fantastiskt. //Johan

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla Johan för ditt fina omdöme - och tack för förtroendet att få hjälpa er genom denna bostadsresa. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Anna-Carin A
Fornåsa

Proffsigt kundomhändertagande!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för fin rekommendation, det värmer! Ha det fint så ses vi till tillträdet. Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Johan B
Motala

Bra! Bra bra bra bra bra bra bra bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack så mycket för din rekommendation Johan! Ha det gott så ses vi på tillträdesdagen :) Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Tomas C
Klockrike

Att sälja sin villa är inget många gör mer än enstakagånger i livet. För mig var det premiär. Svensk fastighetsförmedlings mäklare kändes ärlig, tydlig och kunnig i alla delar. Ett personligt och varmt bemötande, perfekt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Tomas för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Det värmer! Ha det fint i höst så ses vi när det är dags för tillträde. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Anna J
Motala

Vår upplevelse är att mäklaren var inlyssnande och uppmärksam på våra önskemål och behov. Vi hade förväntningar på en bestämd prisnivå men inga krav på tiden. Mäklaren hjälpte oss till en försäljning på toppen av våra förväntningar när det gällde priset och över våra förväntningar när det gällde tiden. Han visade ett stort engagemang, höll oss uppdaterade hela tiden och såg till att vi förstod vilka möjligheter vi hade genom hela processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Varmaste tack för din fina Reco Anna! Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Allt gott så ses vi på tillträdesdagen. Med vänliga hälsningar, William Råsten

Linn Z
Storgatan

Vi är helnöjda med både mäklare och den service vi fått, rekommenderar starkt både Svensk fastighetsförmedling och mäklaren Edvin!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för ditt fina omdöme! Superkul att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet. Ha det fint så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Hong Nhung L
Storgatan

Jag är väldigt nöjd med allt ☺️

David C
Borensberg

Bara god upplevelse! Snabb respons, tydlighet och förtroendeingivande mäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla David för din fina Reco. Det värmer! Vi ses på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Edvin Hellqvist

Bengt-olof Magnus R
Borensberg

Mycket trevligt och professionellt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för ditt fina omdöme! Kul att få hjälpa er med ännu en försäljning! Allt gott så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Marita A
Borenshult

Trevligt bemötande snabba återkopplingar är helnöjd så här långt Emilia är proffs allt gick fort o smidigt Jobbade även på sin semester sånt är uppskattat

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack för fin rekommendation Marita, det värmer! Ha en skön sommar så ses vi till tillträdet. Med vänlig hälsning Emilia Hjort

Veronica R
Vadstena

Mycket professionellt möte med mäklare både vid köp och försäljning. Bra kontakt och uppdatering.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack snälla för fin rekommendation Veronica och stort tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Ha en skön sommar så ses vi. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Johannes G
Holm

Lätt att få kontakt, bra bemötande och ansträngning!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tusen tack Johannes för en fin rekommendation! Det värmer. Vi ses snart! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist

Victoria H
Centrum

Mäklaren har varit bra i sitt bemötande. Upplevde ibland dåligt med återkoppling efter visningar m.m. Vet dock att det har varit lite svårt rörande relationen mellan husägarna. Skulle velat se mer driv i att sälja bostaden, få upp priset m.m. känns lite som att mäklaren gav upp hela husaffären och bara ville bli av med det trots låga bud.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack Victoria för förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Önskar dig en fin sommar så ses vi. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Veronica R
Centrum

Mycket bra bemött. Superproffsig! Vi är mycket nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Stort tack för fin rekommendation och grattis till er husköp :) Ha en skön sommar sändes vi till tillträdet. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort

Camilla S
Motala

Kompetent och jättebra säljare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Motala

Tack för din fina rekommendation Camilla! Allt gott så ses vi snart på tillträdesdagen. Med vänliga hälsningar, William Råsten