Alla kategorier Mäklare Östergötland Motala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Motala

Svensk Fastighetsförmedling Motala

Kyrkogatan 8, 591 35 Motala — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala

• Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Emilia Hjort var det bästa valet. Vi kände att det blev helt rätt från första kontakten. Så kunnig och proffsig mäklare som gav svar på våra frågor och goda råd när vi blev villrådiga, så att vi blev trygga och säkra i vårat beslut. Emilia Hjort gav samma service och säkerhet rakt igenom hela processen, hennes kunnighet gav trygghet och vi lämnade vår försäljning som mycket nöjda kunder.
    2016-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Gunilla Ö
    Åh, tack snälla ni för de fina orden!! Det värmer så mycket att höra! :) Det har varit ett nöje att få hjälpa er med er försäljning.
    Stort lycka till med ert nya hus och hoppas att ni känner er som hemma i Strålsnäs.

Kram Emilia
  • Helene E
    Helene E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Lugn å harmonisk och säker i sin roll
    Rekommenderar varmt Emilia Hjort
    2016-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Helene E
    Hej Helene,
    Tack snälla för förtroendet att få förmedla er villa. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! :)

Emilia
  • Christina D
    Christina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    En person på rätt ställe! Proffsigt utförd hantering av försäljningen både före och efter, vi fick all den hjälp vi behövde aldrig omöjlig att besvara och ta reda på de frågor vi ville ha svar på. Är verkligen värd att rekommendera.
    2016-10-26 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Christina D
    Hej Christina,

Tack snälla för de fina orden! Det värmer att höra :)
    Det var ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din mors fritidshus.

Ta hand om er!

//Emilia
    Svensk Fastighetsförmedling Linköping gillar detta
  • Karin Ingegerd N
    Karin Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Hängiven, tillgänglig och engagerad mäklare. Proffsig presentation. Ger det lilla extra.
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling Linköping svarar Karin Ingegerd N
    Stort tack för de fina orden! Fantastiskt fint att få ert förtroende vid försäljningen av huset.
    Ta hand om er så ses vi snart igen!

// Louise

Kyrkogatan 8, 591 35 Motala