Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

Kyrkvägen 10, 565 22 Mullsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mullsjö!

Mullsjö ligger i Jönköpingstrakten och väldigt vackert beläget vid sjön med samma namn. Här kan vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor även guida dig genom områden som Gränna och Jönköping för att hitta rätt bland bostadsrätter och villor. Ett första möte med oss kostar inget.

Med oss som mäklare får du ut det allra mesta av din bostadsaffär. Det beror på att vi brinner för att hitta våra kunders drömboenden. Kontakta oss så berättar vi mer om både bostadsmarknaden och Mullsjö som ort.

Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

• 2020-07-01

Anna-karin T skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas är en mycket positiv och vänlig person som bemötte oss på ett lite lagom personlig sätt men ändå väldigt professionell. Sakkunnig och noggrann i sitt arbete. Inger stort förtroende. Läs mer
  • 2020-06-25

Peter Walter P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa efter mamma. Mycket bra och proffsigt bemötande, med bra engagemang. Huset värderades till ett belopp som var klart högre än vad vi trott, och det såldes till ett ännu högre belopp efter budgivningen. Han levde upp till förväntningarna, och hade bra tempo i processen. Mycket bra! Läs mer
  • Ove J

2020-06-17

Ove J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig och kunnig. Trevligt och bra bemötande. Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Ove J
    Tack Ove! Lycka till med framtidsplanerna och ha en fin sommar!

Mvh Nicholas Palm
  • 2020-06-15

Kurt Henry Emanuel H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en tomt i Mullsjö. Mäklaren har varje vecka givet en
    lägesrapport vilket har varit bra. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar och fastigheten har blivit såld. Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Kurt Henry Emanuel H
    Tack Henry, härligt att höra!
    Ha en fin sommar
    /Nicholas
  • 2020-06-12

Rikard O skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt sommarstuga,
    Mäklaren har bemött oss på ett mycket bra sätt,
    Svarar alltid i telefon,
    Jag tycker att mäklaren levt upp till våra förväntningar Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Rikard O
    Fint att höra Rikard, stort tack! Lycka till med fritidshuset och ha en skön sommar!
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetförmedling.
  • 2020-06-12

Zeinab K skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tydlig
    Ärlig
    Serviceinriktad (service minded)
    Snabb svar (Quick response) Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Zeinab K
    Tack snälla Zeinab för det fina omdömet och 5:an!
    Varmt lycka till med kedjehuset och dess framtida renoveringar.
    Ha en skön sommar och semester.

Mvh Nicholas Palm

Monika G skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas har hjälpt oss att sälja vår tvåfamiljsvilla i corona-tider. Intresset för huset var lägre än vi förväntade oss, trots det hittade vi en köpare med Nicholas hjälp. Han var uppmuntrande, omtänksam och stödjande även då när läget kändes hopplöst. Han har tagit initiativet att hålla kontakten och var noga med att informera oss om alla detaljer.
    Jag kände mig trygg under hela försäljningen med Nicholas.
    Tack för all din hjälp! Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Monika G
    Hej Monika,
    Tack snälla för förtroendet ni gav mig.
    Vi hörs och ses framåt!

Jenny H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt Villa &
    Mäklaren hade ett Trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Jenny H
    Tack Jenny! Ha en fin sommar så ses vi till trädet.

Daniel H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa.
    Mycket trevlig och tydlig.
    Snabb affär från handling till avtal vilket jag ser som positivt och på det stors hela så genomförde Nicholas detta kanonbra. Läs mer
    2020-06-25 Nicholas P svarar Daniel H
    Härligt att höra att du är nöjd Daniel.

Varmt lycka till med ert fina hus!
  • 2020-05-05

Rickard G skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas Palm sålde oss ett fritidshus. Vi blev bra bemötta och Nicholas hade svar på frågorna vi hade. Köpet gick snabbt och bra och han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-05-28 Nicholas P svarar Rickard G
    Tack Rickard för Recon. Varmt lycka till och ha en skön sommar!
    /Nicholas P
  • 2020-04-17

Helena W skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande då vi skulle sälja vårt fritidshus.
    Stort engagemang under hela försäljningsperioden och gjorde sitt bästa för att vi skulle ha en bra kommunikation.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-30 Nicholas P svarar Helena W
    Tack Helena & Peter,
    Super trevligt att få jobbat med Er och Ni gav mig så fina förutsättningar med ett så fint fritidshus som ni har.
    Allt väl!
    /Nicholas
  • 2020-04-13

Labinot M skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket duktig mäklare som känner till Jönköping.. Väldigt bra att ha å göra med 😊. Hjälpte oss att sälja huset, utan några konstigheter

Rekommenderar Nicholas 👍 Läs mer
    2020-04-30 Nicholas P svarar Labinot M
    Tack snälla Labinot!
    Lycka till med ert framtida boende och ett stort Tack för förtroendet ni gav mig!
    MVH Nicholas Palm Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-04-12

Christoffer U skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en villa. Nicholas hjälpte oss med en snabb och smidig affär. Han löste även en visning åt oss på kort varsel. Han har varit mycket trevligt och hjälpsam genom hela köpte och vi är jättenöjda. Läs mer
    2020-04-30 Nicholas P svarar Christoffer U
    Tack Christoffer! Så roligt att höra. Lycka till med nytt jobb och hus i Jkpg.
    Vi ses till tillträdet.
  • 2020-04-10

Nathalie F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en villa. Nicholas var mycket trevlig och hade ett bra bemötande. Han fixade en visning till oss den enda dagen vi hade möjlighet att komma ner till Jönköpingstrakten. Han hjälpte oss också med en snabb affär. Läs mer
    2020-04-30 Nicholas P svarar Nathalie F
    Hej Nathalie,
    Glädjer mig! Varmt lycka till nu med era nya jobb och hus i Jkpg.
    Vi ses till tillträdet.

• 2020-03-16

Mikael B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en villa och tyckte affären gick bra och ett bra bemötande från Nicholas bidrog till en bra upplevelse. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Mikael B
    Stort tack för Recon och att ni känner er nöjda med mitt arbete.
    Vi hörs framåt!

• 2020-03-14

Sture P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt min villa i Mullsjö, Mångatan 7. Vill på allt sätt uttrycka min tacksamhet för det sätt vi kunnat genomföra försäljningen och min uppskattning för ett professionellt arbete både gentemot mej som säljare och den den aktuelle köparen. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Sture P
    Tack snälla Sture&Etelka för era fina ord, otroligt värmande och roligt att få höra detta.
    Hoppas verkligen ni kommer att trivas i ert nya boende och jag är övertygad om att era köpare kommer att trivas i ert fina hus som ni lämnar över.
    Allt väl så hörs vi framåt /Nicholas Palm
  • 2020-03-14

Lisa B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är jättenöjda med kontakten vid köpet av vårt nya hus och kommer låta Nicholas sälja vårt hus framöver. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Lisa B
    Hej Lisa!
    Låter bra :) Dock hoppas jag att ni får många fina år i ert fina hus som ni köpt.
    Varmt lycka till och ni är varmt välkomna i framtiden.
  • 2020-03-05

Moa P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är super nöjda med hans arbete, sån bra kommunikation och hjälp att både sälja och hitta nytt boende! Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Moa P
    Tack Moa,
    Det är så det ska fungera! Kul att få ha hjälpt er och varit en del i er resa till nytt boende.
    Varmt lycka till så hörs vi framåt!

/ Nicholas Palm, SF
  • 2020-02-29

Therese J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en enplans villa. Mäklaren var mycket bra på visningen där han gick runt och berättade om alla utrymmen. Sedan fick jag tid och gå själv och sedan ställa frågor som han svarade mycket bra på. Jag uppfattade honom som ärlig och gav raka svar på frågorna jag hade. Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Therese J
    Vad roligt att se värdeorden du belyser Therese. Superviktigt för mig att uppfattas just så och roligt att du visade så stort intresse för huset vilket gjorde det till en lyckas affär för alla parter. Stort tack och grattis till huset!
    All lycka.
  • Patrik J

2020-02-27

Patrik J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas har gjort ett fantastiskt jobb och har varit väldigt hjälpsam. Han har gett oss goda råd och gett oss tydliga anledningar att lita på honom till 100% Bra jobbat Nicholas! Läs mer
    2020-03-26 Nicholas P svarar Patrik J
    Tack Patrik! Det har varit en ära att få hjälpa er och samarbetet vi haft tycker jag har flutit på ett bra & smidigt sätt och ni har gett mig de bästa möjligheterna.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya större hus.
    All lycka i framtiden!
    /Nicholas Palm
  • 2020-02-25

Martin S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt ett radhus.
    Mäklaren var väldigt duktig på det han gör, ärlig & har en fantastisk service. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-02-25 Nicholas P svarar Martin S
    Tack Martin för denna fina Reco. Högsta betyg jag kan få i både poäng men även i dina värdeord! Stort tack och jag hoppas verkligen du kommer till att trivas i ditt härliga radhus. Tack!
  • 2019-12-19

Isabelle F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Toppen, palm fick mig/oss att ändra våran uppfattning om SF!
    Keep up The good work! Läs mer
    2020-01-08 Nicholas P svarar Isabelle F
    Hej Isabelle!
    Jätte roligt att läsa eran Reco och höra att ni är nöjda med oss och mitt arbete. Jag vill även tacka för förtroendet ni gav mig att hjälpa till med er villaförsäljning. Vi ses till tillträdet!
    Må väl /Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Kevin S

2019-10-31

Kevin S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus, fått värdering av bostad.
    Trevligt bemötande.
    Nicholas är enligt mig en kanonmäklare. Han har alltid ett uppmuntrande humör. Han visar förståelse för ens situation och är smidig hjälp under hela processen. Toppen 👍 Läs mer
    2019-10-31 Nicholas P svarar Kevin S
    Tack Kevin,
    Så roligt att höra att Ni är nöjda med ert köp och mig som mäklare. Jag hoppas verkligen att Ni kommer till att trivas i ert nya fina hus.

• 2019-10-15

Linda L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt en fritids hus ! Och fick en super bra hjälp av mäklaren Läs mer
    2019-10-18 Nicholas P svarar Linda L
    Tack Linda! Så roligt att höra att du är nöjd med mig och mitt jobb.
    Lycka till i framåt!
  • 2019-10-15

Ibraim D skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt mäklare
    Köpte Villa
    Mvh Läs mer
    2019-10-18 Nicholas P svarar Ibraim D
    Tack Ibraim, roligt att höra, lycka till med Ert nya villa!

• 2019-10-02

Lukás P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande, smidig och flexibel.
    Köp samt försäljning av radhus. Läs mer
    2019-10-15 Nicholas P svarar Lukás P
    Tack snälla Lukás!
    Så roligt att höra att Ni är nöjda med mig.

• 2019-09-30

Katarina H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas Palm har hjälp mig och mina syskon att sälja vår bortgångna mors hem. För mig har det varit viktigt att få en mäklare som jag har förtroende för och som jag känner mig bekväm med. Så kände jag på en gång med Nicholas. Han har dessutom hela tiden funnits tillgänglig för frågor och har skött allt på ett mycket proffsigt sätt. Nicholas är flexibel, okomplicerad och mycket trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-01 Nicholas P svarar Katarina H
    Tack Katarina för din varma Reco och 5:a.
    Jag vill tacka er för förtroendet ni gav mig och kul att höra att ni är nöjda!
    MVH Nicholas. Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-09-11

Shameran D skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte ett hus och jag blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-09-14 Nicholas P svarar Shameran D
    Tack för din fina Reco Shameran. Hoppas Ni trivs i huset!

Mvh Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-09

Göran C skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning villa-köp bostadsrätt
    Positiv kontakt och trevligt samarbete Läs mer
    2019-09-14 Nicholas P svarar Göran C
    Hej Göran!
    Tack för Recon:n. En stor ära och roligt att få vara med om Er resa med försäljning av villan och köp i Ekbacka Strand!
    Vi hörs snart!
    / Nicholas
  • 2019-09-04

Karin Margareta A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    husförsälgning . påläst social trevlig Läs mer
    2019-09-05 Nicholas P svarar Karin Margareta A
    Tack Maggan! / Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-08-30

Harriet F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt mitt fritidshus. Bemötandet från mäklaren har inte kunnat vara bättre.
    Bra information och vägledning. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-05 Nicholas P svarar Harriet F
    Tack Harriet för din fina Reco och förtroendet du gav mig!

Nicholas Palm
  • 2019-06-24

Linn F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte ett radhus och mäklaren har verkligen återkopplat snabbt. Vi har haft kontakt utanför kontorstid och har alltid fått ett snabbt svar. Det han inte vet tar han reda på. Är väldigt nöjd.
    Stort tack! Läs mer
    2019-09-05 Nicholas P svarar Linn F
    Tack Linn! Jag hoppas verkligen att Ni kommer att trivas i Ert nya hem.
    /Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Henrik F

2019-06-24

Henrik F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Stans bästa mäklare. Smidig på alla sätt. Massor av +++++ Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Henrik F
    Hej Henrik,
    Oj tack snälla för din Reco! Det var roligt att höra! Hoppas verkligen Ni kommer att trivas i Ert fina radhus.

• 2019-06-21

Åke C skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa i medelstor stad.
    Bra bemötande mot kunder och svarar snabbt på SMS, telefon och mail.
    Följer inte uppdragsbeskrivningen så bra och har många missar och slarv.
    Lyckas ändå med uppdraget riktigt bra. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Åke C
    Hej Åke,
    Tack för din Reco och tack för förtroendet att få hjälpa till med Er villaförsäljning.
  • 2019-06-01

Hillevi L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både köpt och sålt via Nicolas Palm, och är mycket nöjda med bemötande, servicenivå och kompetens. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Hillevi L
    Vad glad jag blir Hillevi! Superkul att få hjälpt Er i båda leden.

• 2019-05-31

Majvor B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fritidshus Ängsvägen 10 Bondstorp
    Ett bra sätt
    Jag hade inga förväntningar, men mäklaren var trevlig o aktiv
    Våra upplevelser var mycket bra Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Majvor B
    Hej Majvor,
    Det glädjer mig att höra att Ni är nöjda med mitt arbete.
    Jag hoppas verkligen att Ni kommer till att trivas i Ert fina fritidshus!

Nicholas Palm, SF.
  • Hans-Christer Eigil H

2019-05-30

Hans-Christer Eigil H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde villa på Gökärtsbacken 1
    Mycket bra bemötande av mäklaren och
    förklarade alla oklarheter m.m. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Hans-Christer Eigil H
    Stort tack HC! Roligt att höra att Ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-05-29

Cajsa L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket snabb och smidig väg till kontraktsskrivning av vårt blivande sommarhus. Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Cajsa L
    Hej Cajsa,
    Vad roligt att höra och kul att se att Ni är nöjda!
    Jag hoppas verkligen att Ni kommer att trivas med Ert fina sommarhem!!
    Med vänlig hälsning
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Angelica H

2019-05-28

Angelica H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt ett bostadsrättsradhus med Svensk Fastighetsförmedling, och Nicholas Palm som mäklare. Vi blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Fick en bra redogörelse för vad SvenskFast erbjuder och vilka verktyg de tillhandahåller för bästa möjliga resultat av vår försäljning.

Våra förväntningar var att känna oss trygga med att låta vår mäklare ta hand om vår försäljning, och att denne gjorde sitt yttersta för att vår bostad så goda chanser som möjligt. Vi förväntade oss även att ha en öppen dialog där vi fick utrymme till att ställa frågor, bolla tankar samt att bli uppdaterad på vad som sker i alla de olika steg som en försäljning innebär. Nicholas levde verkligen upp till alla våra förväntningar!

Nicholas har varit en trygg pelare för oss genom hela vår försäljning- från första mötet till kontraktsskrivning. Han har varit flexibel och tålmodig. Det märks att han älskar sitt jobb- ett sådant engagemang som han visat måste komma från hjärtat.

TACK! Läs mer
    2019-06-24 Nicholas P svarar Angelica H
    Tack snälla Angelica för denna varma och fina Reco. Ja, jag älskar mitt jobb och möjligheten den ger att få hjälpa människor i olika lägen. Att få rekommendationer som denna är en STOR anledning varför och ger mycket energi!
    Ännu en gång ett stort tack & ha en skön sommar!
    // Nicholas Palm SF
  • 2019-05-25

Felicia B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt ett radhus
    Bra bemötande på visningen, svarade på frågor. Bra kommunikation via telefon samt sms och en utmärkt bra kontraktskrivning med bra information och bemötande.
    Trevligt och välkomnande bemötande vilket man fick. Snabba svar när man hade frågor och det tyckte jag var bra.
    Annars är jag nöjd med resultatet och handledningen genom processen som varit lång. Har alltid fått den uppdateringen jag velat ha. Mycket bra jobbat! Läs mer
    2019-05-28 Nicholas P svarar Felicia B
    Hej Felica,
    Tack snälla för den fina Recon och 5:a.
    Härligt att höra att Ni är nöjda och jag hoppas verkligen Ni kommer trivas i Ert radhus!
  • 2019-05-05

Helena E skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren pratade alldelescflr mkt vid kontrakt skrivning. Läste alla punkter högt , vilket va helt förkastligt. Läs mer
    2019-05-28 Nicholas P svarar Helena E
    Hej Helena,
    Stort tack för din Reco och feedback.
    Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya fina hem!
  • 2019-04-26

Mikael S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt
    Det känns tryggt o bra
    Får hjälp med allt
    Personlig service Läs mer
    2019-04-29 Nicholas P svarar Mikael S
    Tack snälla Mikael för Reco:n och förtroendet.
    Fina och viktiga ord i en förmedlingstjänst enligt mig. Stort tack!

/ Nicholas Palm Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-12

Mikaela P skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas Palm Var mäklare när vi köpte vårt hus i Bankeryd. Han var jättetrevlig och vi fick snabbt möjlighet att komma och kolla på huset trots att vi missat Läs mer
    2019-04-15 Nicholas P svarar Mikaela P
    Hej Mikaela,
    Tack för Recon och önskar Er varmt lycka till med Ert nya hem!
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Gunvor Lindaus

2019-04-02

Gunvor Lindaus skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt mitt föräldrahem, efter mina föräldrars bortgång. En mindre villa med stort renoveringsbehov. Kanske bedömde mäklaren den som mer svårsåld än han ville säga-känslan av att han var stressad i försäljningen var påtaglig. Trevligt bemötande på många vis i övrigt, villan är såld och jag tror att mäklaren gjorde sitt bästa. Läs mer
    2019-04-09 Nicholas P svarar Gunvor Lindaus
    Jag tackar för det stora förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av Ert föräldrarhem!
    MVH Nicholas Palm
  • 2019-03-15

Inga-lill F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av bostadsrätt. Mycket lättsamt och profesionellt bemötande av mäklare Nicholas Palm. En för min syster och mig ovan situation som "flöt på"bra tack vare Nicholas ledning.
    Vänligt avslappat bemötande, lätt att få kontakt och den hjälp vi behövde. Läs mer
    2019-03-21 Nicholas P svarar Inga-lill F
    Tack snälla Inga-lill för att jag fick hjälpa till och extra kul när köparen blev så glad av lägenheten :)
    MVH Nicholas Palm
  • 2019-02-20

Inger L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är mycket nöjd med hans arbete så han får en 5:a på en skala 1-5. Jag tycker att Nicholas är en mycket artig och trevlig person.

Med vänlig hälsning
    Inger Läs mer
    2019-03-21 Nicholas P svarar Inger L
    Tack snälla!
    /Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2019-02-11

Gunilla F skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt mitt hus. Nickolas bemötte mig väl.
    Jag tycker det var för få sommarfoton på trädgården. Huset blev ju sålt ändå men känner att det kanske kunde påverkat priset.
    I övrigt är jag nöjd. Läs mer
    2019-02-15 Nicholas P svarar Gunilla F
    Tack Gunilla!
    Jag bär med mig detta och drar lärdom av detta.
    Jag tackar för förtroendet Ni gav mig med Ervillaförsäljning.
  • 2019-02-02

Petra D skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa!
    Trevligt bemötande och snabb kontakt.
    Mäklaren var informativ och skötte sina åtagande med bravur.
    Vi kan mkt väl tänka oss använda oss av er vid försäljning. Läs mer
    2019-02-15 Nicholas P svarar Petra D
    Tack snälla Petra för Recon! Ni är så välkomna till oss i framtiden.
  • 2019-01-17

Sophia N skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min man sålde vår villa
    Vi blev väl bemötta av mäklare
    Lite missnöjda över priset vi fick men det har ju med marknaden att göra
    Mäklare Nicholas Palm skötte sig kanon 😁 Läs mer
    2019-01-31 Nicholas P svarar Sophia N
    Tack för förtroendet Sophia o lycka till med Ert nya fantastiska hus!
  • 2018-12-22

Emil W skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig och med ett mkt positivt bemötande Läs mer
    2019-01-15 Nicholas P svarar Emil W
    Tack snälla Emil för denna fina Recon!

Kyrkvägen 10, 565 22 Mullsjö