Alla kategorier Mäklare Jönköping Mullsjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

Kyrkvägen 10, 565 22 Mullsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mullsjö!

Mullsjö ligger i Jönköpingstrakten och väldigt vackert beläget vid sjön med samma namn. Här kan vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor även guida dig genom områden som Gränna och Jönköping för att hitta rätt bland bostadsrätter och villor. Ett första möte med oss kostar inget.

Med oss som mäklare får du ut det allra mesta av din bostadsaffär. Det beror på att vi brinner för att hitta våra kunders drömboenden. Kontakta oss så berättar vi mer om både bostadsmarknaden och Mullsjö som ort.

Läs vad 29 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

• Gunilla S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är jättenöjda med dig som mäklare Mvh Gunilla o Roger Åslund Läs mer
    2018-10-17 Nicholas P svarar Gunilla S
    Tack Gunilla och Roger. Jag hoppas verkligen att Ni ska trivas i Ert fina fritidshus!
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Ingemar B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bemötandet och agerandet av Mäklare Nicholas Palm utmärkt! Läs mer
    2018-10-17 Nicholas P svarar Ingemar B
    Tack! Jätte roligt att höra att Ni är nöjda!
    MVH Nicholas Palm Svensk Fasstighetsförmedling.
  • Erik B
    Erik B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både köpt och sålt hus med Nicholas och är jättenöjda med bägge affärerna. Proffsigt bemötande, en bra realistisk värdering och alltid tillgänglig när vi haft frågor. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi anlitade Nicholas vid försäljningen av vårt radhus då vi uppfattade honom som en person som är mycket professionell och med hög integritet. Det visade sig vara en korrekt bedömning, han var framförallt väldigt duktig på att lyssna in våra åsikter och funderingar. Dessutom höll han oss frekvent uppdaterade genom hela resan och var nogrnoggrann med att agera affärsmässigt både mot oss som säljare och spekulanter. Vi är mer än nöjda och ger Nicholas våra bästa rekommendationer till alla som funderar på att sälja sin fastighet.

/Fredrik och Elin Läs mer
  • Robert D
    Robert D skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en villa via Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling. Vi tror det var helt roligt att har han som mäklare, vi kunde fråga allt och han kunde berätta mycket om villan, området osv. Helt vänligt och engagerad. Det kände helt tryggt och bra.Tack Nicholas! Läs mer
  • Nils-Olof N
    Nils-Olof N skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt villa. Förväntning utgångspris. Fick begärt pris.
    Energisk, kunnig, positiv och socialt kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Nils-Olof N
    Tack själv Nils-Olof för en trevlig och väl genomförd affär!
    Nicholas Palm
  • Magnus S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra service med snabb återkoppling. Okomplicerat bemötande. Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Magnus S
    Tack Magnus och vad fint Ni fått det i Ert hus efter Era alla renoveringar !!!

• Sara Ö
    Sara Ö skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi hade Nicholas som vår mäklare när vi sålde vårt parhus, och är väldigt nöjda med det. Vi har under hela processen känt oss trygga med hans kunskap, återkoppling och engagemang. Vi kan varmt rekommendera Nicholas Palm! Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Sara Ö
    Tack snälla Sara för denna härlig Recon. Värmer något oerhört att läsa detta! Lycka till nu i Ert nya hem!
    MVH Nicholas Palm
  • Pernilla E skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han var trevlig utan att vara "smörig". Avspänd och professionell. Gav ett ärligt och transparent intryck. Läs mer
    2018-08-22 Nicholas P svarar Pernilla E
    Oj vilken fin Reco! Stort tack för dessa ord.
    Jag hoppas verkligen Ni kommer att trivas i Ert fina parhus Ni köpt.
    MVH Nicholas
  • Daniel B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt dödsbo och efter renovering fått ny värdering Läs mer
    2018-08-22 Nicholas P svarar Daniel B
    Stort tack Daniel! Lycka till med ditt spännande projekt.
    MVH Nicholas
  • Martin S skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus sjönära jätte fint

Mäklaren var trevlig och väldigt hjälpsam Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Martin S
    Tack Martin för din vänliga Reco. Jätte roligt att höra att Ni ser fram emot Ert nya hem /Nicholas Palm
  • Sofie H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande och bra samarbete. Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Sofie H
    Tack Sofie! Kul att höra att Ni är nöjda /Nicholas
  • Mattias H skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa.
    Trevligt o vänligt bemött. Tagen på allvar. Då vi sökt mäklaren tog denne kontakt med oss då snart det fanns möjlighet. Lätt att få tag i vilket värdesattes.
    Hanterade frågor på ett proffesionellt sätt. Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Mattias H
    Oj vilken härlig Reco! Dessa egenskaper är viktigt för mig och jag värdesätter dessa högt i min yrkesroll. Lycka till med Er nya "gård".
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en bostadsrätt. Snabb och smidig affär innan visning. Trevlig och bra mäklare som tog sig tid att visa bostaden. Förklarade/svarade på våra frågor.

Tack =) Läs mer
    2018-08-30 Nicholas P svarar Åsa A
    Härlig att höra att Ni är nöjda Åsa!
    /Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Per Arne Vilhelm J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt vår fastighet med tillhörande lagård, magasin och stort garage. Nicholas Palm har svarat för en väldigt bra insats och vi vill särskilt framhålla hans förmåga till dialog och återkoppling. Han har varit lyhörd för såväl säljares som köpares synpunkter. Ett proffsjobb! Läs mer
    2018-05-29 Nicholas P svarar Per Arne Vilhelm J
    Jag tackar för dessa fina ord. Känns jätte kul att Ni är nöjda med försäljningen.
    Lycka nu till i Ert nya boende och ha en skön sommar!
    Nicholas
  • David A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En mäklare som ger mycket bra service och snabba svar vid funderingar till objektet. Läs mer
    2018-03-19 Nicholas P svarar David A
    Hej David,
    Kul att höra att Ni är nöjda med köpprocessen av Ert nya hem.
    Stort tack!
  • Sara J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han var snabb med att ta kontakt, effektiv, proffsig. Meddelade exakt de vi behövde veta och var väldigt trevlig Läs mer
    2018-03-19 Nicholas P svarar Sara J
    Hej Sara,
    Tack för denna vänliga Recon!
    Jag blir väldigt glad när jag läser Ert omdöme och vilka nyckelord Ni upplevt.
    Stort tack och varmt lycka till med Ert nya boende!
  • Hans L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra återkoppling genom hela proceduren. Trevlig, kunnig, lätt att komma i kontakt med. Vi är nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2018-03-06 Nicholas P svarar Hans L
    Hej Hans,
    Jag tackar Er för det förtroendet som gavs till mig att hjälpa Er med husförsäljningen. Ni har gjort det enkelt och smidigt för mig att hjälpa Er med försäljningen av Ert fantastiska hus.
    Stort tack för förtroendet som sagt och det gläder mig att läsa Era värmande ord samt se att Ni är nöjda. Jag önskar Er båda lycka till i framtiden!

Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Rebecka N skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och informerade på ett bra sätt om fastigheten. Ingav förtroende både på visning, vid telefonkontakt och vid kontraktsskrivning. Kommer anlita Svensk Fastighetsförmedling vid framtida fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-03-06 Nicholas P svarar Rebecka N
    Hej Rebecka,
    Kul att höra att Ni är så nöjda att SF blir en part för Er i framtiden, detta gör mig varm att höra.
    Jag önskar Er all lycka i framtiden och med det fina huset Ni köpt. Varma lyckönskningar
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Jesper N skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Pålitlig, vänlig och rak. Professionellt bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
    2018-03-06 Nicholas P svarar Jesper N
    Hej Jesper,
    Det gläder mig oerhört att höra att Ni är nöjda. Jag önskar Er ett stort lycka till med det fina huset Ni köpt och hoppas att Ni kommer att trivas.
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Anette K skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    -missar i annonsen.
    + Positiv och behaglig framtoning
    + Lätt att få tag i via mail sms eller telefon.
    + Var noga med att återkoppla genom hela processen
    + Snabbt och effektivt förfarande . Huset sålt 15 dagar efter första visningen. Läs mer
    2018-03-06 Nicholas P svarar Anette K
    Hej Anette,
    Tack för de värmande orden!
    Roligt att höra att Ni är nöjda med förmedlingen.
  • Eva A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas är väldigt tillmötesgående, ärlig och trevlig. Han är skicklig på sitt jobb och förklarar allt på ett sätt så man förstår. Han är också noggrann och håller oss som kund underrättad om allt som händer. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar verkligen Nicholas. Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Eva A
    Oh tack snälla Eva & Thomas för den vänliga Recon, jätte stort tack för förtroendet!
    MVH Nicholas
  • Eline T skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett gott och trevligt bemötande! Snabb återkoppling. Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Eline T
    Tack snälla Eline för de värmande oren, jätte tack!
    Jag önskar Er all lycka med huset ni köpt.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Daniel J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lättillgänglig med snabb återkoppling och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Daniel J
    Jätte roligt Daniel att få de värmande orden! Jag strävar mycket för att bibehålla dessa egenskaper.
    Stort tack och jag hoppas verkligen att Ni kommer att trivas i Ert nya hem.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Alexander L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande, väl omhändertagande, bjuder på den extra servicen och gör att jag som köpare känner mej trygg. Läs mer
    2018-03-06 Nicholas P svarar Alexander L
    Hej Alexander,
    Ett innerligt tack för denna fina Recon. Det gläder mig något oerhört att läsa Er rekommendation. Det Ni beskriver är något som är väldigt viktigt för mig och något jag jobbar hårt med och vill jobba ännu hårdare med!
    Stort tack och lycka till med Er fina villa!

Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Britten G skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det var verkligen snabba ryck. Har aldrig hört att en husaffär går så snabbt. Från visningen på söndag / måndag så var affären klar på torsdagen.

Med vänlig hälsning
    Einar Läs mer
    2017-12-04 Nicholas P svarar Britten G
    Hej Britten & Einar,
    Tack för omdömet och förtroendet att sälja Er fantastiska villa.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Bo L
    Bo L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett bra och proffsigt bemötande med bra resultat Läs mer
    2017-10-25 Nicholas P svarar Bo L
    Hej Bo!
    Stort tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa dig med din husförsäljning.
    Hoppas du kommer trivas på din nya ort!

Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Helena B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nöjd med mäklarens arbete överlag, blev en snabb försäljning som vi som säljare önskade. Läs mer
    2017-12-07 Nicholas P svarar Helena B
    Hej Helena,
    Jag tackar för de vänliga orden och trevligt att Era önskemål gällande försäljningen införlivades. Stort tack för förtroendet!
  • Anna B
    Anna B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänligt, kompetent, ansvarstagande. Vi anser att vi inte kunde få bättre bemötande och kompetens. Läs mer
    2017-12-07 Nicholas P svarar Anna B
    Hej Anna,
    Jätteroligt att höra Er erfarenhet av mig, dessa ord är viktiga värdeord för mig vid en förmedling. Lycka till i Ert nya hem!

Kyrkvägen 10, 565 22 Mullsjö