Alla kategorier Mäklare Jönköping Mullsjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

Kyrkvägen 10, 565 22 Mullsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mullsjö!

Mullsjö ligger i Jönköpingstrakten och väldigt vackert beläget vid sjön med samma namn. Här kan vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor även guida dig genom områden som Gränna och Jönköping för att hitta rätt bland bostadsrätter och villor. Ett första möte med oss kostar inget.

Med oss som mäklare får du ut det allra mesta av din bostadsaffär. Det beror på att vi brinner för att hitta våra kunders drömboenden. Kontakta oss så berättar vi mer om både bostadsmarknaden och Mullsjö som ort.

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mullsjö

• Anette K
    Anette K skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    -missar i annonsen.
    + Positiv och behaglig framtoning
    + Lätt att få tag i via mail sms eller telefon.
    + Var noga med att återkoppla genom hela processen
    + Snabbt och effektivt förfarande . Huset sålt 15 dagar efter första visningen. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nicholas är väldigt tillmötesgående, ärlig och trevlig. Han är skicklig på sitt jobb och förklarar allt på ett sätt så man förstår. Han är också noggrann och håller oss som kund underrättad om allt som händer. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar verkligen Nicholas. Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Eva A
    Oh tack snälla Eva & Thomas för den vänliga Recon, jätte stort tack för förtroendet!
    MVH Nicholas
  • Eline T
    Eline T skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett gott och trevligt bemötande! Snabb återkoppling. Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Eline T
    Tack snälla Eline för de värmande oren, jätte tack!
    Jag önskar Er all lycka med huset ni köpt.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lättillgänglig med snabb återkoppling och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-02-21 Nicholas P svarar Daniel J
    Jätte roligt Daniel att få de värmande orden! Jag strävar mycket för att bibehålla dessa egenskaper.
    Stort tack och jag hoppas verkligen att Ni kommer att trivas i Ert nya hem.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande, väl omhändertagande, bjuder på den extra servicen och gör att jag som köpare känner mej trygg. Läs mer
  • Britten G
    Britten G skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det var verkligen snabba ryck. Har aldrig hört att en husaffär går så snabbt. Från visningen på söndag / måndag så var affären klar på torsdagen.

Med vänlig hälsning
    Einar Läs mer
    2017-12-04 Nicholas P svarar Britten G
    Hej Britten & Einar,
    Tack för omdömet och förtroendet att sälja Er fantastiska villa.
    MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling
  • Bo L
    Bo L skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett bra och proffsigt bemötande med bra resultat Läs mer
    2017-10-25 Nicholas P svarar Bo L
    Hej Bo!
    Stort tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa dig med din husförsäljning.
    Hoppas du kommer trivas på din nya ort!

MVH
    Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Helena B
    Helena B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Nöjd med mäklarens arbete överlag, blev en snabb försäljning som vi som säljare önskade. Läs mer
    2017-12-07 Nicholas P svarar Helena B
    Hej Helena,
    Jag tackar för de vänliga orden och trevligt att Era önskemål gällande försäljningen införlivades. Stort tack för förtroendet!
    Nicholas Palm
  • Anna B
    Anna B skrev om Nicholas Palm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänligt, kompetent, ansvarstagande. Vi anser att vi inte kunde få bättre bemötande och kompetens. Läs mer
    2017-12-07 Nicholas P svarar Anna B
    Hej Anna,
    Jätteroligt att höra Er erfarenhet av mig, dessa ord är viktiga värdeord för mig vid en förmedling. Lycka till i Ert nya hem!
    Nicholas Palm

Kyrkvägen 10, 565 22 Mullsjö