Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Munkedal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Stationsvägen 20, 455 31 Munkedal — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Munkedal!

Vi förmedlar bostäder i Munkedal och Färgelanda, så funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i området då har du kommit rätt! Vi har koll på varje steg i processen, från var köparna finns, vad du ska tänka på inför visning och vad som kommer komma ut på marknaden härnäst. Med vårt starka kontaktnät och långa erfarenhet hjälper vi dig till en lyckad bostadsaffär, oavsett om du vill köpa, sälja eller båda.

Här i Munkedal finns ett aktivt föreningsliv både inom idrott och kultur. Testa på att paddla kanot längs Fottarleden eller fiska lax i en av södra Sveriges största laxälvar! För den som gillar att vara ute i den svenska naturen är Munkedal en riktigt bra plats att bo på.

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

• Christian L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vi köpte bostad i Färgelanda och är väldigt nöjda med bemötandet och kunskapen hos mäklaren. Från start till mål var väldigt professionellt. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Den absolut härligaste och trevligaste mäklare jag haft att göra med Läs mer
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Mycket snabb försäljning av vårt hus, precis som vi önskade. Peter vet vad han sysslar med och på det hela taget gick allt perfekt! Läs mer
  • Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Jag har köpt en bostad, ett hus.
    Jag har blivit bemött på ett bra sätt, mäklaren är
    trevlig, bra och enkel att ha att göra med, rak
    på sak, han kan sin sak och jag fick svar på saker
    som jag undra och frågat om, Tack. Läs mer
  • Torborg Margareta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Tack! För ett trevligt bemötande och sammarbete. Ett bra arbete utfört på Friggvägen 20 Läs mer
  • Susan K
    Susan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Snabb, duktig o mycket positiv, o jag fick det jag önskade betalt för min stuga! Läs mer
  • Tina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Fantastiskt superbra kan inte bli bättre Läs mer
  • owe a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    En mycket trevlig och tydlig mäklare Läs mer

Stationsvägen 20, 455 31 Munkedal