Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

• BadgeFiveYears
Ring 0524-134 50 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Munkedal! Vi förmedlar bostäder i Munkedal och Färgelanda, så funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i området då har du kommit rätt! Vi har koll på varje steg i processen, från var köparna finns, vad du ska tänka på inför visning och vad som kommer komma ut på marknaden...

81 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Munkedal

Kurt Morgan S
Köpte sin stuga med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hedekas

Imøtekommende og vennlig. Kunne ønskes oss litt bedre informasjon, men har fortstått det slik at salg av bolig er veldig annerledes i Sverige enn i Norge.

Anne Mari T
Sålde sin stuga med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hedekas

Peter er en utrolig flink og hyggelig megler😊😊 har bare positivt å si om han😊

Malin A
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Ödeborg

Första intrycket av Peter är, positiv och glad. Engagerad i vad han gör. Välkomnar när man kommer. Förväntningarna va bra, en stor känsla av att det va ett hus för oss. Den bästa upplevelsen på länge. Bra bemötande, bra mäklare, allt va väldigt bra. Vi är nöjda!

Så KUL att du kände att allt gick bra! Stort tack// Peter

Cecilia W
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Dingle

Mycket proffsig i sitt jobb!! Glad och trevlig, fixar allt snabbt och effektivt. Återkopplar alltid i dom olika stegen i försäljningen, man känner sig verkligen uppdaterad angående försäljningen.

Svar från Peter Cederbjer

Dessa fina ord tar jag med mig så klart, stort tack till dig Cilla!

Eva S
Högsäter

Peter Cederbjer skötte försäljningen av Åsen Nolåsen 3 på ett utmärkt sätt. Vi reste från Tyskland för visningen och är tacksamma för hans sympatiska, vänliga och tillmötesgående sätt. Han var punktlig och tog god tid på sig. Visningen gick mycket bra tack vare mäklarens fantastiska husvisning. Han hanterade hela försäljningen mycket professionellt via e-post, vilket var en stor lättnad och hjälp för oss alla, särskilt från utlandet. Vi känner att vi är i mycket goda händer med Peter. Eva Schabel (Översatt med DeepL)

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er båda!

Reinhold K
Högsäter

Peter är en vänlig och öppen person. Han har en lösning på alla problem. Han är punktlig och har tid för arbete även på helger. Sammanfattningsvis skulle jag säga att jag gärna skulle arbeta med honom igen och gärna rekommenderar honom till andra.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er båda!

Margareta Z
Färgelanda

Peter var mycket lätt att samarbeta med. Vid första mötet redogjorde han för vad som gällde o vad det kostade.Sedan ordnade han snabbt besiktningsmän o fotograf. o det tog inte mycket mer än fjorton dagar innan huset låg ute.o var sålt Jag hade kanske önskat få lite mer för huset men i dessa tider tror jag inte det gått bättre med någon annan mäklare.Nu återstår överlåtelsen o hjälp med uträkningen av skatt men det går säkert lika bra.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete!

Jan M
Sålde sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hällevadsholm

Mycket bra mäklare och bra att förklara sakerna på enkle sätt

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till dig för dina vänliga ord om mitt arbete!

Per E
Färgelanda

Bra. (Betyget på denna sida funkar inte - alla betyg är lika).

Tack Per för att du betygsätter mig, detta uppskattas// Ha det gott Peter

Mats J
Hedekas

Kunnig, seriös ärlig och uppriktig Till detta också humor och nära till skratt vilket gör att kontakten lättsam och otvungen utan avkall på professionalism.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er!

Else Marie G
Dingle

det var et bra møte en fin og hyggelig mann med orden på sakene. kunne ikke vært bedre. det var en bra og god erfaring for meg alt var bra

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack för de fina orden ni ger mig, önskar er all lycka framgent! Peter

Rosalba G
Hedekas

Proffsig,effektivt,socialt kompetent, trevlig och lätt att sammarbeta med d.v.s att Peter är rätt man på rätt plats!Jag rekommenderar Peter för alla som vill göra affärer med Svensk Fastighetsförmedling

Tack för de fina orden Rosalba! Det värmer alltid gott... Hej hej// Peter

Bror Ingemar L
Hamburgsund

Den bästa man kan tänka sig. Glad, positiv och engagerad.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till dig och tack för de fina orden.// Peter

Adriana J
Köpte sin bostad med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Färgelanda

Väldigt pålitlig och trovärdig mäklare. Svarar snabbt på mejl och telefon. Flexibel och tillmötesgående. Proffsig och kompetent att besvära alla frågor som dyker upp under hela processen. Behjälplig och noggrann. Vi kände oss trygga att köpet blev rätt och korrekt utfört i minsta detalj. Trevlig som person. Vi hade kontakt med två andra mäklare från andra företag förut och Peter var utan tvekan den bästa av dem. Värd att rekommendera.

Jan N
Hällevadsholm

Duktig pöjk. Trevlig. Lätt att komma överens. Hittills bästa mäklaren jag mött o jag har haft många hus. Mao go gubbe ! 👍

Mohammed Radwan A

Riktigt professionellt och tillmötesgående

Anders W
Färgelanda

Lugn, trygg och behjälplig mäklare. Trevlig och svarar snabbt på de frågor som kan dyka upp under en husförsäljning.

Yaxin W
Färgelanda

Peter är snälla och har mycket erfaren. Han hjälper ganska mycket med banken. Han förklarar alla frågor i detalj. Jag är ganska nöjd med denna köpupplevelse.

Tomas A
Hedekas

Blev väldigt bra bemött av Peter. Han känns rak o ärlig o inga konstigheter. Skulle definitivt anlita Peter i framtiden.

Jim H
Stigen

Proffsigt och vänligt bemötande. Allt gick väldigt smidigt o fort. Mkt kunnig o hjälpsam. Rekommenderas varmt!

Joanna J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Lilla Foss

Trevligt bemötande och lättillgänglig.

Eirik M
Hedekas

Peter er en fantastisk person. Varm, hyggelig, kunnskapsrik, en person du kan stole på.. skal du selge huset bør du kontakte Peter! Da er du i de beste hender.

Maria G
Färgelanda

Mycket bra! Trevlig mäklare som har svarat på frågor vi har haft.

Fred B
Köpte en tomt med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Färgelanda

Very helpfull especially because we are not from Sweden.

Anita J
Färgelanda

Bra jobbat Peter du skall få sälja fler fastigheter för oss i framtiden

Glenn S
Färgelanda

Fick fint bemötande positiv möte

Roland S
MUNKEDAL

Mycket bra Höga förväntningar som Peter lever upp till Fungerade klanderfritt

Frida H
Stigen

Fantastisk person som alltid har ett leende på läpparna. Öppen, skön och härlig man på precis rätt jobb! Peter verkar ha en väldigt positiv inställning till det mesta och har ett problemlösande synsätt som får kunden att känna sig avslappnad och trygg!

Rickard J
Färgelanda

Mycket trevlig och bra kompetens! Smidig och lättvindig mäklare som jag gärna kan rekommendera till andra som är i behov av att köpa eller sälja bostad. Kände mig väldigt trygg i affären då jag fick en bra och tydlig genomgång om vad som gällde med alla papper mm !

Jonster A
Ödeborg

Personlig, snabb och proffsig.

Munkedals B
Munkedal

Trevligt och proffessionellt bemötande, Peter svarar snabbt på telefon och mail.

Alexandra L
Munkedal

Lättsam att ha och göra med. Kunnig och trevlig. Hjälpte oss att ordna en smidig och bra affär. Bra samarbete med fotograf och Anticimex. Vi blev jättenöjda.

Baltzar K
Dingle

Enkel att ha att göra med. Det fungerade fint.

Maria Gunvor Linnéa N
Högsäter

Enkel och lättsam att jobba med och allt flöt på galant

Svar från Peter Cederbjer

Tack för samarbetet och de fina orden! Peter

Thomas M
Stigen

Väl bemött. och sedan gick försälningen väldigt snabbt.Det kändes bra och även att köparna var utmärkta personer att överlåta huset till.Det här hade jag inte kunnat gjort själv så jag är nöjd att mäklaren skötte detta.

Birgitta B
Munkedal

Helt OK i bemötande och information. Snabb på återkoppling.

Viktor A
Munkedal

Vi köpte vårt drömhus i Munkedal, Peter var tillgänglig, snabb och korrekt genom hela processen, tack så mycket!

Camilla O
Munkedal

Hade Peter som mäklare vid försäljning av vårt hus , trevlig och mycket hjälpsam . Supernöjda!!

Anders S
Färgelanda

Super nöjd, kommer definitivt använda mig utav Peter igen nästa gång jag skall sälja.

Svar från Peter Cederbjer

Tack Anders! Kul att höra att ni är nöjda, själv tyckte jag att all gick bra!

Reiner S
Högsäter

kleines Ferienhaus Hr. Cederbjer war sehr freundlich gut vorbereitet. Hr. Cederbjer hat uns gut bedient wir würden die Arbeit weiterempfehlen und uns im Wiederholungsfall wieder gern an Ihn wenden.

Karin H
Dingle

Sålt enfamiljshus blev mycket bra bemött av Peter och han uppfyllde alla mina förväntningar. Från nöjd Karin.

Marzena Renata K
Munkedal

Jag har köpt en villa, har blivit bra bemöt, jag kan rekommendera han som mäklare!

Helen G
Dingle

Jag har köpt ett litet bostadshus i Munkedals kommun, jag kommer flytta från en lägenhet dit. När vi var på visningen var mäklaren väldigt trevlig, och hade mycket bra kunskap om huset. Jag hade inga förväntningar på det då det var det första huset jag tittade på,

Eva B
Färgelanda

Köpt en tomt som P Cederbjer förmedlade. Mycket trevligt bemötande och engagemang. Allt motsvarande förväntningarna. Totalt en mycket bra upplevelse.

Rikard E

Proffsig och vänlig samtidigt Snabb och effektiv Alltid kontaktbar

Svar från Peter Cederbjer

Tack Rickard, det värmer alltid när ni känner er nöjda med mitt arbete// hls Peter

Andreas S
Färgelanda

Köpt en villa på 165 m2 Trevligt bemötande via telefon och i person Informativt bemötande. Bra mäklare med båda fötterna på jorden

Ameen H
Sålde en tomt med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Färgelanda

Jag har säljat min tomt på bra priset. Han hjälper mig mycket. Han är bäst 😊😊

Siri W
Hedekas

Peter sålde mitt drömhus till mig vilket gick snabbt, smidigt och tryggt. Det har varit mycket god kommunikation från start och jag har upplevt att alla parter, dvs säljare, jag själv som köpare och mäklare har varit nöjda med varje steg. Peter är också trevlig och husköpet har varit betydligt behagligare än jag förväntat mig, han och hans fastighetsförmedling är de jag vänder mig till framöver. Kan starkt rekommendera Peter C som mäklare.

Tack Siri för dina fina ord! Hls Peter

Anne M
Dingle

Peter levde absolut upp till mina förväntningar, vid försäljningen av mitt hus.

Anneli J
Hedekas

Jag har sålt ett åretruntboende . Peter har på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpt mig och mina syskon till en bra försäljning.

Tack till er alla för en smidig försäljning! Hls Peter