13 rekommendationer

Alexander Roussakoff
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Alexander att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Alexander Roussakoff

• Henrik K
    Henrik K skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander har haft ett lugnt och sympatiskt uppträdande som är precis det man eftersöker både som köpare och säljare.
    Jag kan inte se annat än att denna unga mäklare kommer att dominera marknaden om ett par år, då 90% av mäklarkåren inte har hans egenskaper. Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Henrik K
    Hej Henrik,

Vad kul att du är nöjd med mig som mäklare och köpet av er nya lägenhet. Jag hoppas att ni kommer trivas och njuta i sommar av uteplatsen.

• Niklas E
    Niklas E skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt och tillmötesgående bemötande. Dock höjdes både det officiella priset samt det som sades vara acceptabelt för säljaren att godta efter att vi lagt vårt första bud(innan låg ett bud som var under utgångspriset) som trots allt översteg utgångspriset om än marginellt, utgångspriset som då hade sagts vara ett pris som säljaren skulle kunna göra affär på. Det förändrade priset kan såklart bero enbart på säljaren, men det sänker ändå omdömet då jag anser att mäklaren har ett ansvar att tydliggöra marknadsläge samt god affärsetik för säljaren. Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt bemötande.Förtroendingivande. Trevlig och ödmjuk men samtidigt kunnig och proffsig. Vi kände oss helt trygga med att Alexander skulle göra ett bra jobb, och vi kunde fråga allt vi ville. Över förväntan. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Annika K
    Hej Annika,

Vad kul att ni är nöjda med mig som mäklare och försäljningen av er bostad. Jag hoppas ni trivs i ert nya hus!

• Robert A
    Robert A skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har anlitat Alexander Roussakoff totalt tre ggr när vi har sålt våra bostäder. Alltid till ett strålande resultat. I synnerhet lyckades han i sämsta möjliga marknadsläge nu i december ro ihop en utmärkt affär. Detta när inga konkurrerande lägenheter i kvarteret lyckades bli sålda.

Alexander är en lugn, trevlig och allt igenom proffessionell mäklare som vi varmt rekommenderar.

Robert & Linda. Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Robert A
    Hej Robert,

Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare. Nu laddar vi för försäljningen av den nya lägenheten i sommar!

• Yvonne S
    Yvonne S skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Roussakoff har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jag upplever honom kunnig, påläst och energisk. En mycket bra mäklare. Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Yvonne S
    Hej Yvonne,

Vad kul att du är nöjd med köpet av din nya bostad. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten! Tack för dina fina ord!

• Björn W
    Björn W skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt bra mäklare som når alla mål. Väldigt nöjd. Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Björn W
    Hej Björn!

Vad kul att du är nöjd med försäljningen. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende!

• Joakim T
    Joakim T skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander levererade enligt värdering.
    Lite oerfaren i vissa lägen, därav 4/5. Läs mer
  • Allan J
    Allan J skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Eftersom säljaren bytte mäklare så fick vi inte mer kontakt med Alexander Roussakoff än den tid, två gånger, på kontoret. Informationen och kontaktuppbyggnad mellan säljare och oss var perfekt.
    Saklig och effektiv. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket proffsigt omhändertagande från första möte till avslutad affär. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-05 Alexander R svarar Mikael L
    Hej Mikael,

Vad kul att ni är nöjda med försäljningen av er bostad. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende. Skulle ni behöva hjälp med något så vet du vart du ringer.

• Brian J
    Brian J skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I am very pleased to say that Alexander did an incredible job from my first call through to the closing signatures on the contracts. Alexander's knowledge, confidence and professionalism made the process of selling my apartment a stress free and enjoyable experience. Läs mer
    2016-11-22 Alexander R svarar Brian J
    Hi Brian,

Thanks for your kind words. I’m glad to hear that you satisfied with my work. It was a pleasure to help you sell your apartment. Good luck with everything in the future.

Regards,
  • Sitna F
    Sitna F skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, god lyssnare och seriös Läs mer
    2016-11-22 Alexander R svarar Sitna F
    Hej Stina,

Vad kul att du är nöjd med köpet av din bostad och mitt arbete. Hoppas du trivs i lägenheten.

• Christina L
    Christina L skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett bra bemötande och Alexander levererade över förväntan. Läs mer
    2016-11-22 Alexander R svarar Christina L
    Hej Christina,

Roligt att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Lycka till i din nya bostad.

• Patrik B
    Patrik B skrev om Alexander Roussakoff en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gör verkligen ett bra jobb och är engagerad! Läs mer
    2016-11-01 Alexander R svarar Patrik B
    Hej Patrik!

Vad kul att du är nöjd med försäljningen och tack för dom fina orden.

Isabelle Rosing
Ina Olehed