31 rekommendationer

Alexander Wall
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Alexander att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Alexander Wall

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt och köpt flera bostäder under de senaste åren och Alexander överträffar alla mäklare vi varit i kontakt med! Påläst, lugn och oerhört kommunikativ.
  • Jan Erik B
    Jan Erik B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander gav ett mycket förtroendefullt bemötande. Lugn och gav realistiska förhoppningar om försäljningen.
    Goda kunskaper.
    Trevlig
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker att Alexander Wall är en toppen mäklare!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Förtroendeingivande, professionell, tillgänglig.
    2017-03-24 Alexander W svarar Hanna H
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet :) Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Ses framåt!
  • Sune L
    Sune L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt, lyhörd och otroligt närvarande i hela processen. Rekommenderas starkt!
    2017-03-24 Alexander W svarar Sune L
    Hej Sune,
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina omdömet. Vart väldigt kul att samarbeta med er. Hälsa Britt-marie!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har stor erfarenhet av olika mäklare. Det som utmärker Alexander är att han tillgänglig och tillitsfull. Vi är mycket nöjda med Alexander.
    2017-03-24 Alexander W svarar Stefan B
    Hej Stefan!
    Vad kul att ni är nöjda! Tack så jättemycket för de fina orden! :) Vi ses framåt!
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och maken har under åren gått igenom flertalet lägenhets och hus försäljningar i och med att livet förändrats med barn och arbete osv. Vi har träffat en mäklare som "stuckit ut" i positiv mening och det är Alexander Wall från Svensk Fastighetsförmedling. Alexander Wall är en fantastiskt duktig mäklare. Han inger tillit och sköter affären mycket professionellt. Han återkopplade regelbundet och var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick väldigt bra betalt och köparna var även dom väldigt nöjda. Om vi någon gång i framtiden ska sälja så blir han vår mäklare, garanterat! Rekommenderas starkt!
    2017-03-24 Alexander W svarar Kristin A
    Hej Kristin!
    Ert fina omdöme värmer! Tack! Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden!
  • Johan K
    Johan K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall på Svensk Fastighetsförmedling har i uppdraget som mäklare vid försäljning av vår fastighet agerat på ett mycket professionellt, affärsmässigt och hänsynstagande sätt, vilket överträffade mina förväntningar. Jag fick kontinuerlig information, bra rådgivning och stöd i allt som var kopplat till försäljningen. Jag har mycket stort förtroende för Alexander Wall och Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Alexander. Vi låg tidigare ute till försäljning med en annan mäklare på som vi inte alls var nöjda med och inte fick det pris vi önskade. Alexander sålde sedan vår fastighet till ett chockerande pris och visade hur stor skillnad det är mellan mäklare och mäklare. 10 plus!!!
    2017-03-24 Alexander W svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och det var väldigt kul att få samarbeta med er. Hoppas ni trivs i ert nya boende!
    /Alexander Wall
  • Jan J
    Jan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall ingav förtroende från första stund. Både min fru och jag fick ett gott intryck av honom. Han var lugn, vänlig, saklig och kompetent och skötte försäljningen av vår bostad på ett diskret och fackkunnigt sätt. Vi är både mycket nöjda med Alexander Wall, och han har lovat att även hjälpa oss med våra deklarationer angående försäljningen. Nu har han även hjälpt mig att köpa en annan lägenhet och även detta sköttes kompetent, snabbt och vänligt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Jan J
    Hej Jan,
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och de fina orden. Värmer att höra att ni är nöjda med allt.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och trevlig genom hela processen, och gav en stark känska av trygghet och förtroende genom sin kunskap och frekventa kommunikation.
    2017-03-09 Alexander W svarar Susanne E
    Hej Sussi!
    Tack så jätte mycket för de fina orden och betyget! Vi ses nästa vecka för tillträde av din nya fina lägenhet! :)
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en fantastisk skicklig mäklare, som med känsla, professionalism och erfarenhet ser till att både säljare och köpare känner sig nöjda. Alexander har fokus på att hålla liv i kundkontakter och arbetar nätverksmässigt. Som säljare kände jag mig fullständigt trygg och visste att han fokuserade på rätt saker. Det vill säga inte på ovesäntliga saker om citronskålar, amaryllisar och typ av soffa. Jag rekommenderar honom varmt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Sofia S
    Hej Sofia!
    Tack så himla mycket för fina rekommendationen och omdömet.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt nöjd med Alexander Wall, sympatisk, kunnig och håller det han lovar. Perfekt!
    2017-03-09 Alexander W svarar Camilla K
    Hej Camilla!
    Tack för de fina orden! Det värmer!
  • Maria F
    Maria F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Vi är så nöjda. Alexander är en trevlig, duktig och mycket proffsig mäklare. Skulle helt säkert vilja ha honom till hjälp igen vid eventuell försäljning. Han får toppbetyg ++++++
    2017-03-09 Alexander W svarar Maria F
    Hej Maria!
    Tack så jättemycket för fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende till sommaren. VI hörs framåt!/Mvh Alexander Wall
  • Olle R
    Olle R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en alldeles utmärkt mäklare. Han är:
    - Påläst vad gäller 'objektinformation'
    - Saklig
    - Och har en ödmjuk och balanserad inställning där
    han, i motsats till många andra mäklare inte-pratar-ihjäl köparen...

M.a.o - Alexander har gjort ett väldigt bra jobb för oss och vi är mycket nöjda i alla avseenden.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han agerar mycket proffsigt och hjalpsamt eftersom vi varit bortresta flera manader i NZ. Allt har gatt efter forvantan
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och hjälpsam rakt igenom hela processen!
  • Hadija S
    Hadija S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ja var glad att jag just kontaktad dena mäklare jag fåt rekomentation av en granne..allt hick som man önskat sig snabt smidig o nöjd kund / tack
  • Araz Z
    Araz Z skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander visste vad vi hade för förväntningar från start och såg till att utmana sig själv och ge oss bättre pris än vad vi hade förväntat oss att få. Han återkopplar väl och såg till att jag inte kände oro för försäljningen någon gång under processen. Vi har köpt och såld via Alexander med fullt förtroende och kommer att anlita honom på nytt i framtiden om en bostadsförsäljning skulle vara aktuell. Rekommenderas starkt.
    2017-01-19 Alexander W svarar Araz Z
    Hej Araz!
    Tack så jättemycket för de fina orden och omdömet. Hoppas ni har haft en bra jul och att ni bott in er i nya lägenheten. Önskar er en god fortsättning!
  • Anders E
    Anders E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och kunnig mäklare
    Trevlig och hjälpsam
    2017-01-19 Alexander W svarar Anders E
    Hej Anders,

Tack för det fina omdömet och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en god fortsättning.
  • Johannes I
    Johannes I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Att ha Alexander som mäklare var en mycket smidig och bra upplevelse. Han var både proaktiv och mycket engagerad i sitt arbete. Därtill är han en mycket trevlig person och levererade resultat över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Alexander!
    2017-01-19 Alexander W svarar Johannes I
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och dom vänliga orden Johannes. Önskar dig en god fortsättning! :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker han varit bra både Vänlig o proffsig
    2017-01-19 Alexander W svarar Malin L
    Tack Malin för det fina omdömet och hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar er en god fortsättning!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Tillmötesgående. Duktig.
    2017-01-19 Alexander W svarar Magnus E
    Tack Magnus för de fina omdömet. Önskar dig en god fortsättning!
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt professionell med ett bra bemötande. Otroligt stöttande i hela processen, från första mötet till fotografering, visningar och avslut.
    2016-12-16 Alexander W svarar Matilda I
    Tack så jättemycket Matilda för de fina orden! Hoppas att ni trivs bra i huset uppe i norr. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var verkligen superba och stöttade oss genom hela försäljningen. Han var alltid nåbar och kunde alltid svara på frågor oavsett ämne!
    2016-12-16 Alexander W svarar Ulf C
    Tack Ulf för det fina omdömet! Hälsa familjen och hoppas att ni trivs i ert fina hus! Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Abdi G
    Abdi G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ihärdig, noga med detaljer som gör det lilla extra, jättetrevlig, och hans engagemang var orsaken till ett försäljningspris som jag var mycket nöjd med.
    2016-12-15 Alexander W svarar Abdi G
    Tack så mycket för det fina omdömet Abdi! Hoppas att allt är bra med familjen och att ni trivs bra i ert nya boende. Önskar er en god jul och ett gott nytt år.
  • Raimo G
    Raimo G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander!
    Han är en vänlig positiv jordnära mäklare som arbetar på ett enkelt sätt men mycket tydligt enligt regelverket runt mäklandet.
    Han krånglar inte till saker och ting.
    Jag rekommenderar honom till mina närmaste vänner om de behöver en mäklare i framtiden.

MVH Raimo Granfors
    2016-12-15 Alexander W svarar Raimo G
    Tack så mycket för de fina orden Raimo. Det värmer! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Sune M
    Sune M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall mycket trevlig man som mäklare bra att ha att göra med.
    Har ingenting att klaga på honom allt ok.
    2016-12-15 Alexander W svarar Sune M
    Tack Sune! Var väldigt trevligt att lära känna dig och sälja din stuga. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Meron M
    Meron M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Blev väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Alexander Wall är effektiv, pålitlig, tillgänglig och mycket duktig på det han gör. Han sålde min lägenhet till ett chockerande pris, tack!
    2016-12-15 Alexander W svarar Meron M
    Tack Meron! Var ett nöje ett sälja din fina lägenhet och hoppas att du trivs i din nya bostad. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Ewa H
    Ewa H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lugn, inte för pådrivande, känner till området och föreningen, fick bra återkoppling
    2016-09-08 Alexander W svarar Ewa H
    Hej Ewa! Tack så mycket för fint omdöme.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket taktfull och professionell mäklare som lyckas skapa bästa möjliga situation för kunden.
    2016-09-08 Alexander W svarar Birgitta T
    Hej Birgitta! Tack för de fina orden.
  • Marita W
    Marita W skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är så nöjd med min mäklare han var alltid glad positiv och jag fick info om vad som hände och hur allt låg till. Jag är super nöjd
    2016-09-08 Alexander W svarar Marita W
    Hej Marita! Tack för det fina omdömet! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
Ina Olehed
Isabelle Rosing