en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

4.9 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Alexander Wall

• Anders E
    Anders E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och kunnig mäklare
    Trevlig och hjälpsam
  • Johannes I
    Johannes I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Att ha Alexander som mäklare var en mycket smidig och bra upplevelse. Han var både proaktiv och mycket engagerad i sitt arbete. Därtill är han en mycket trevlig person och levererade resultat över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Alexander!
  • Malin L
    Malin L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker han varit bra både Vänlig o proffsig
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Tillmötesgående. Duktig.
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt professionell med ett bra bemötande. Otroligt stöttande i hela processen, från första mötet till fotografering, visningar och avslut.
    2016-12-16 Alexander W svarar Matilda I
    Tack så jättemycket Matilda för de fina orden! Hoppas att ni trivs bra i huset uppe i norr. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var verkligen superba och stöttade oss genom hela försäljningen. Han var alltid nåbar och kunde alltid svara på frågor oavsett ämne!
    2016-12-16 Alexander W svarar Ulf C
    Tack Ulf för det fina omdömet! Hälsa familjen och hoppas att ni trivs i ert fina hus! Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Abdi G
    Abdi G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ihärdig, noga med detaljer som gör det lilla extra, jättetrevlig, och hans engagemang var orsaken till ett försäljningspris som jag var mycket nöjd med.
    2016-12-15 Alexander W svarar Abdi G
    Tack så mycket för det fina omdömet Abdi! Hoppas att allt är bra med familjen och att ni trivs bra i ert nya boende. Önskar er en god jul och ett gott nytt år.
  • Raimo G
    Raimo G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander!
    Han är en vänlig positiv jordnära mäklare som arbetar på ett enkelt sätt men mycket tydligt enligt regelverket runt mäklandet.
    Han krånglar inte till saker och ting.
    Jag rekommenderar honom till mina närmaste vänner om de behöver en mäklare i framtiden.

MVH Raimo Granfors
    2016-12-15 Alexander W svarar Raimo G
    Tack så mycket för de fina orden Raimo. Det värmer! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Sune M
    Sune M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall mycket trevlig man som mäklare bra att ha att göra med.
    Har ingenting att klaga på honom allt ok.
    2016-12-15 Alexander W svarar Sune M
    Tack Sune! Var väldigt trevligt att lära känna dig och sälja din stuga. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Meron M
    Meron M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Blev väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Alexander Wall är effektiv, pålitlig, tillgänglig och mycket duktig på det han gör. Han sålde min lägenhet till ett chockerande pris, tack!
    2016-12-15 Alexander W svarar Meron M
    Tack Meron! Var ett nöje ett sälja din fina lägenhet och hoppas att du trivs i din nya bostad. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Ewa H
    Ewa H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lugn, inte för pådrivande, känner till området och föreningen, fick bra återkoppling
    2016-09-08 Alexander W svarar Ewa H
    Hej Ewa! Tack så mycket för fint omdöme.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket taktfull och professionell mäklare som lyckas skapa bästa möjliga situation för kunden.
    2016-09-08 Alexander W svarar Birgitta T
    Hej Birgitta! Tack för de fina orden.
  • Marita W
    Marita W skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är så nöjd med min mäklare han var alltid glad positiv och jag fick info om vad som hände och hur allt låg till. Jag är super nöjd
    2016-09-08 Alexander W svarar Marita W
    Hej Marita! Tack för det fina omdömet! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
Ina Olehed
Isabelle Rosing