42 rekommendationer

Alexander Wall
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Alexander att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 42 kunder tycker om Alexander Wall

• Andreas N
    Andreas N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander har ett väldigt proffsigt och tryggt bemötande! Han har väldigt bra koll på marknaden och jag fick förtroende för honom redan från första sekunden. Enkel att kommunicera med och få tag på.
    Skulle starkt rekommendera Alexander! Läs mer
  • Sigrid Agneta Herlin
    Sigrid Agneta Herlin skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är kunnig, service orienterad och mycket driven. Vi valde honom efter att ha träffat flera andra mäklare på grund av hans kunskaper, hans trevliga sätt och tro på sig själv på ett alltigenom bra sätt. Åt oss skötte han dessutom en lite känslomässigt svårare försäljning då vi var 3 syskon som sålde vårt föräldrahem. Detta gjorde Alexander på bästa sätt och i nära dialog med oss alla tre. Vi skulle inte tveka att använda honom igen för en försäljning i Nacka. Läs mer
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander gjorde ett jättebra arbete med min försäljning. Han överträffade marknadsförväntningarna. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Nicolas L
    Nicolas L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var lyhörd och ihärdig. Trots en sviktande bostadsmarknad under hösten 2017 gav han inte upp utan jobbade på oförtrutet och lyckades till slut med försäljningen av min villa. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander visade stor professionalism och följsamhet. Tack vare lugn och pedagogik fick vi till en smidig och trygg försäljning. Jag anlitar gärna Alexander nästa gång vi ska sälja. Läs mer
  • Claes V
    Claes V skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och snabba återkopplingar Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Seriös och lättsam och tillgänglig, trevlig och kunnig. Har varit super nöjd med Alexander som mäklare! Läs mer
  • Ann-sofi S
    Ann-sofi S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är supertrevlig och finns alltid tillgänglig! Läs mer
  • Svante E
    Svante E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    korrekt och trevlig, gjorde som han sa,
    hade svar på alla frågor , det kändes tryggt och säkert
    ordning och reda på allt.
    aldrig några ändringar eller bortförklaringar
    allt som han sa och gjorde stämde Läs mer
  • Roland P
    Roland P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har bara positivt att säga.Korrekt o sakligt bemötande
    Trevlig person. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en person jag fick förtroende för direkt och som har skött försäljningen av min bostadsrätt på ett utomordentligt sätt! Jag rekommenderar verkligen honom! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt och köpt flera bostäder under de senaste åren och Alexander överträffar alla mäklare vi varit i kontakt med! Påläst, lugn och oerhört kommunikativ. Läs mer
  • Jan Erik B
    Jan Erik B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander gav ett mycket förtroendefullt bemötande. Lugn och gav realistiska förhoppningar om försäljningen.
    Goda kunskaper.
    Hanna H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Förtroendeingivande, professionell, tillgänglig. Läs mer
    2017-03-24 Alexander W svarar Hanna H
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet :) Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Ses framåt!
  • Sune L
    Sune L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt, lyhörd och otroligt närvarande i hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-03-24 Alexander W svarar Sune L
    Hej Sune,
    Tack så jättemycket för rekommendationen och de fina omdömet. Vart väldigt kul att samarbeta med er. Hälsa Britt-marie!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har stor erfarenhet av olika mäklare. Det som utmärker Alexander är att han tillgänglig och tillitsfull. Vi är mycket nöjda med Alexander. Läs mer
    2017-03-24 Alexander W svarar Stefan B
    Hej Stefan!
    Vad kul att ni är nöjda! Tack så jättemycket för de fina orden! :) Vi ses framåt!
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag och maken har under åren gått igenom flertalet lägenhets och hus försäljningar i och med att livet förändrats med barn och arbete osv. Vi har träffat en mäklare som "stuckit ut" i positiv mening och det är Alexander Wall från Svensk Fastighetsförmedling. Alexander Wall är en fantastiskt duktig mäklare. Han inger tillit och sköter affären mycket professionellt. Han återkopplade regelbundet och var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick väldigt bra betalt och köparna var även dom väldigt nöjda. Om vi någon gång i framtiden ska sälja så blir han vår mäklare, garanterat! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-03-24 Alexander W svarar Kristin A
    Hej Kristin!
    Ert fina omdöme värmer! Tack! Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden!
  • Johan K
    Johan K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall på Svensk Fastighetsförmedling har i uppdraget som mäklare vid försäljning av vår fastighet agerat på ett mycket professionellt, affärsmässigt och hänsynstagande sätt, vilket överträffade mina förväntningar. Jag fick kontinuerlig information, bra rådgivning och stöd i allt som var kopplat till försäljningen. Jag har mycket stort förtroende för Alexander Wall och Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Alexander. Vi låg tidigare ute till försäljning med en annan mäklare på som vi inte alls var nöjda med och inte fick det pris vi önskade. Alexander sålde sedan vår fastighet till ett chockerande pris och visade hur stor skillnad det är mellan mäklare och mäklare. 10 plus!!! Läs mer
    2017-03-24 Alexander W svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och det var väldigt kul att få samarbeta med er. Hoppas ni trivs i ert nya boende!
    /Alexander Wall
  • Jan J
    Jan J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall ingav förtroende från första stund. Både min fru och jag fick ett gott intryck av honom. Han var lugn, vänlig, saklig och kompetent och skötte försäljningen av vår bostad på ett diskret och fackkunnigt sätt. Vi är både mycket nöjda med Alexander Wall, och han har lovat att även hjälpa oss med våra deklarationer angående försäljningen. Nu har han även hjälpt mig att köpa en annan lägenhet och även detta sköttes kompetent, snabbt och vänligt! Läs mer
    2017-03-09 Alexander W svarar Jan J
    Hej Jan,
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och de fina orden. Värmer att höra att ni är nöjda med allt.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och trevlig genom hela processen, och gav en stark känska av trygghet och förtroende genom sin kunskap och frekventa kommunikation. Läs mer
    2017-03-09 Alexander W svarar Susanne E
    Hej Sussi!
    Tack så jätte mycket för de fina orden och betyget! Vi ses nästa vecka för tillträde av din nya fina lägenhet! :)
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en fantastisk skicklig mäklare, som med känsla, professionalism och erfarenhet ser till att både säljare och köpare känner sig nöjda. Alexander har fokus på att hålla liv i kundkontakter och arbetar nätverksmässigt. Som säljare kände jag mig fullständigt trygg och visste att han fokuserade på rätt saker. Det vill säga inte på ovesäntliga saker om citronskålar, amaryllisar och typ av soffa. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2017-03-09 Alexander W svarar Sofia S
    Hej Sofia!
    Tack så himla mycket för fina rekommendationen och omdömet.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastiskt nöjd med Alexander Wall, sympatisk, kunnig och håller det han lovar. Perfekt! Läs mer
    2017-03-09 Alexander W svarar Camilla K
    Hej Camilla!
    Tack för de fina orden! Det värmer!
  • Maria F
    Maria F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Vi är så nöjda. Alexander är en trevlig, duktig och mycket proffsig mäklare. Skulle helt säkert vilja ha honom till hjälp igen vid eventuell försäljning. Han får toppbetyg ++++++ Läs mer
    2017-03-09 Alexander W svarar Maria F
    Hej Maria!
    Tack så jättemycket för fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende till sommaren. VI hörs framåt!/Mvh Alexander Wall
  • Olle R
    Olle R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander är en alldeles utmärkt mäklare. Han är:
    - Påläst vad gäller 'objektinformation'
    - Saklig
    - Och har en ödmjuk och balanserad inställning där
    han, i motsats till många andra mäklare inte-pratar-ihjäl köparen...

M.a.o - Alexander har gjort ett väldigt bra jobb för oss och vi är mycket nöjda i alla avseenden. Läs mer
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han agerar mycket proffsigt och hjalpsamt eftersom vi varit bortresta flera manader i NZ. Allt har gatt efter forvantan Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var fantastiskt professionell och hjälpsam rakt igenom hela processen! Läs mer
  • Hadija S
    Hadija S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ja var glad att jag just kontaktad dena mäklare jag fåt rekomentation av en granne..allt hick som man önskat sig snabt smidig o nöjd kund / tack Läs mer
  • Araz Z
    Araz Z skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander visste vad vi hade för förväntningar från start och såg till att utmana sig själv och ge oss bättre pris än vad vi hade förväntat oss att få. Han återkopplar väl och såg till att jag inte kände oro för försäljningen någon gång under processen. Vi har köpt och såld via Alexander med fullt förtroende och kommer att anlita honom på nytt i framtiden om en bostadsförsäljning skulle vara aktuell. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2017-01-19 Alexander W svarar Araz Z
    Hej Araz!
    Tack så jättemycket för de fina orden och omdömet. Hoppas ni har haft en bra jul och att ni bott in er i nya lägenheten. Önskar er en god fortsättning!
  • Anders E
    Anders E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och kunnig mäklare
    Trevlig och hjälpsam Läs mer
    2017-01-19 Alexander W svarar Anders E
    Hej Anders,

Tack för det fina omdömet och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en god fortsättning.
  • Johannes I
    Johannes I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Att ha Alexander som mäklare var en mycket smidig och bra upplevelse. Han var både proaktiv och mycket engagerad i sitt arbete. Därtill är han en mycket trevlig person och levererade resultat över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Alexander! Läs mer
    2017-01-19 Alexander W svarar Johannes I
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och dom vänliga orden Johannes. Önskar dig en god fortsättning! :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tycker han varit bra både Vänlig o proffsig Läs mer
    2017-01-19 Alexander W svarar Malin L
    Tack Malin för det fina omdömet och hoppas ni trivs bra i nya huset. Önskar er en god fortsättning!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Tillmötesgående. Duktig. Läs mer
    2017-01-19 Alexander W svarar Magnus E
    Tack Magnus för de fina omdömet. Önskar dig en god fortsättning!
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt professionell med ett bra bemötande. Otroligt stöttande i hela processen, från första mötet till fotografering, visningar och avslut. Läs mer
    2016-12-16 Alexander W svarar Matilda I
    Tack så jättemycket Matilda för de fina orden! Hoppas att ni trivs bra i huset uppe i norr. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander var verkligen superba och stöttade oss genom hela försäljningen. Han var alltid nåbar och kunde alltid svara på frågor oavsett ämne! Läs mer
    2016-12-16 Alexander W svarar Ulf C
    Tack Ulf för det fina omdömet! Hälsa familjen och hoppas att ni trivs i ert fina hus! Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Abdi G
    Abdi G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ihärdig, noga med detaljer som gör det lilla extra, jättetrevlig, och hans engagemang var orsaken till ett försäljningspris som jag var mycket nöjd med. Läs mer
    2016-12-15 Alexander W svarar Abdi G
    Tack så mycket för det fina omdömet Abdi! Hoppas att allt är bra med familjen och att ni trivs bra i ert nya boende. Önskar er en god jul och ett gott nytt år.
  • Raimo G
    Raimo G skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander!
    Han är en vänlig positiv jordnära mäklare som arbetar på ett enkelt sätt men mycket tydligt enligt regelverket runt mäklandet.
    Han krånglar inte till saker och ting.
    Jag rekommenderar honom till mina närmaste vänner om de behöver en mäklare i framtiden.

MVH Raimo Granfors Läs mer
    2016-12-15 Alexander W svarar Raimo G
    Tack så mycket för de fina orden Raimo. Det värmer! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Önskar er en god jul och ett gott nytt år!
  • Sune M
    Sune M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Alexander Wall mycket trevlig man som mäklare bra att ha att göra med.
    Har ingenting att klaga på honom allt ok. Läs mer
    2016-12-15 Alexander W svarar Sune M
    Tack Sune! Var väldigt trevligt att lära känna dig och sälja din stuga. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Meron M
    Meron M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Blev väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Alexander Wall är effektiv, pålitlig, tillgänglig och mycket duktig på det han gör. Han sålde min lägenhet till ett chockerande pris, tack! Läs mer
    2016-12-15 Alexander W svarar Meron M
    Tack Meron! Var ett nöje ett sälja din fina lägenhet och hoppas att du trivs i din nya bostad. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Ewa H
    Ewa H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lugn, inte för pådrivande, känner till området och föreningen, fick bra återkoppling Läs mer
    2016-09-08 Alexander W svarar Ewa H
    Hej Ewa! Tack så mycket för fint omdöme.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket taktfull och professionell mäklare som lyckas skapa bästa möjliga situation för kunden. Läs mer
    2016-09-08 Alexander W svarar Birgitta T
    Hej Birgitta! Tack för de fina orden.
  • Marita W
    Marita W skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är så nöjd med min mäklare han var alltid glad positiv och jag fick info om vad som hände och hur allt låg till. Jag är super nöjd Läs mer
    2016-09-08 Alexander W svarar Marita W
    Hej Marita! Tack för det fina omdömet! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
Isabelle Rosing
Ina Olehed