Anas Taba

Anas Taba

Anas Taba är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Anas Taba har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Anas Taba har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 5.0. Anas Taba har haft 14 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 28 Läs vad Anas Taba

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Neglinge
    2021-07-26
    Anas har sedan första mötet visat ett intresse och enorm energi att hjälpa till med försäljningen. Känns som han har jobbar natt och dag för att lyckas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anas Taba en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Sickla Strand
    2021-07-08
    Bre, trevligt, och tydligt bemötande samt en snabb affär, vad mer kan man önska.
  • Henrik S
    • Sickla Strand
    2021-07-08
    Anas var verkligen en stjärna. Från första till sista mötet var han väldigt professionell och trevlig. Rekommenderas !!!!
    2021-06-20
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Anas, som på bara några dagar lyckades sälja vår lägenhet till ett riktigt bra pris! Kan verkligen rekommendera Anas till den som letar efter en duktig mäklare som gör det lilla extra för att möta kundens behov och förväntningar.
    Susanna jag uppskattar din rekommendation en massa! Är superglad att ni blev nöjda och vi fick ihop en riktigt bra försäljning! Står redo för framtida köp och försäljningar också :) Allt gott! Anas Taba
    • Älta
    2021-06-16
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av Anas som mäklare. Vi var kontakt en annan mäklare innan vi träffade honom men intrycket från Anas gjorde valet väldigt lätt! Anas var både intresserade av oss som kund samt vårt lägenhet som objekt. Han gav oss insikt i hur han ville att försäljningen skulle gå till och vi fick precis som vi ville i slutändan. Lägenheten såldes till innan den gick ut på marknaden! Stort tack! :)
    Hej, Tack så jättemycket för erat förtroende Kalle! Superkul att ni blev nöjda. Uppskattar att du tog dig tiden och skrev en recension också! Nu ser vi till att sy ihop husaffären också bara :) Allt gott! Anas Taba
    • Ekängen
    2021-06-16
    Trevligt och seriöst bemötande var det vi möttes av! Var på ex antal visningar men denna var den bästa. Förväntningar innan är svåra att förklara men efter att ha träffat Anas kände jag direkt att han är en seriös och ärlig mäklare som det kändes bra att göra affärer med.

Sjukt nöjd med all hjälp och kontakt jag haft med Anas Taba! Han är seriös och vi har alltid haft bra kontakt under hela perioden av köpet samt visning.

Känns superkul, kommer att anlita Anas när det är dags för mig att sälja.
    Hej Anton! Tack så himla mycket för din fina rekommendation! Efter många visningar och svängar hit och dit så fick vi ihop det. Är så glad för er och tror du kommer göra stordåd med den lägenheten :) Sen är det askul att familjen gillade den så mycket också! Tror du kommer stortrivas! Allt gott! - Anas Anas Taba
    • Finnboda
    2021-06-16
    Anas var mycket trevlig och proffesionell
    Tack Pontus för att du tog dig tiden! Nu får vi hoppas nästa kommun är lika trevlig som Nacka :) Allt gott! Anas Taba
    • Alphyddan
    2021-06-10
    Vi fick ett jättebra bemötande av Anas redan på visningen och har haft en positiv upplevelse hela vägen! Anas har gett snabb återkoppling och varit oerhört hjälpsam vilket har känns tryggt och proffsigt. Rekommenderar!
    Hej Melina. Tack för din rekommendation! Skönt att allting känts bra! Nu ska vi bara hitta ett bra lokalt vattningshål :) Allt gott! Anas Taba
    2021-06-09
    Bra jobbat Anas, engagerad och ansträngde dig utanför kontorstider för att få ihop försäljningen, snyggt ! Raffi
    Tack så jättemycket för att du tagit dig tiden Raffi. Uppskattas en massa! Klart vi jobbar hela dagen för att få ihop det! Nu hittar vi ett hus åt er! :) Allt gott! Anas Taba
    2021-06-05
    Ger snabb och bra återkoppling.
    Är trevlig och har ett bra bemötande.
    Stort tack för din rekommendation Allan! Tror ni kommer trivas superbra! Jag hoppas att nästa gång vi ses så är det med dig på scen ! :D Allt gott! Anas Taba