Carolina Ramsten

Carolina Ramsten

Carolina Ramsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Carolina Ramsten har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Carolina Ramsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolina Ramsten har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

174 omdömen om Carolina Ramsten

Sedan starten hos Reco 2018
Martin S
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Duvnäs

Uthållig, tålmodig och proffsig

Svar från Carolina Ramsten

Tack Martin vi jobbade som ett lag. Nu hoppas jag att du får landa i en ny härlig bostad. Tack för allt. vänligen Carolina

Deniz K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ljuskärrsberget

Carolina var väldigt lyhörd på vad vi hade för förväntningar. Jag upplever att hon var väldigt engagerad och aktiv i sin roll som mäklare, och känslan var att hon verkligen ville hitta den perfekta matchen mellan köpare och säljare där alla skulle känna sig lika nöjda. Vilket vi också blev!

Tack Deniz och Niklas önskar er all lycka nu i nya bostäder. Vänligen Carolina

Martin G
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Båthöjden

Toppen service, allt flöt på från start till "mål" utan problem.

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla och så fint att se hur glada säljarna blev att det var just ni :-) All lycka till framåt.

Karolina B
Lillängen

Jag har fått ett bra bemötande av Carolina. Hon har varit tillmötesgående och snabb på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera henne utifrån min upplevelse

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla Karolina för dem trevliga orden. Hoppas att vi får anledning att mötas igen.

Pär B
Lillängen

Man blir trevligt bemött och riktigt snabb service

Svar från Carolina Ramsten

Tack Pär - du gör jobbet lätt och roligt för mig med din ständigt positiva energi.

Rikard M
Rensättra

Rak och tydlig, arbetar för alla parter i en affär, vi är oerhört nöjda över hur hon medlat dialogen i vårt köp av hus.

Svar från Carolina Ramsten

Tack Josefine och Rikard, jag hoppas och tror att ni kommer få det härligt i huset framöver!

Vladimir B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Skvaltan

Vi hade en riktigt bra tid med Carolina Ramsten på Svensk Fastighetsförmedling Nacka. Hon var en vänlig mäklare som förklarade allt för oss på ett tydligt sätt. Hon hjälpte oss att fatta beslutet att köpa lägenheten och förstod oss genom hela processen väl.

Svar från Carolina Ramsten

Stort tack för era vänliga ord. Jag önskar er härliga lilla familj mycket glädje i nya bostaden.

Mats N
Båthöjden

Vänlig, effektiv, proffsig, noggrann, dvs mycket bra.

Svar från Carolina Ramsten

Det har varit angenämt att få samarbeta med dig och roligt att vi till slut hittade en ny trevlig bostad till dig och Agneta. Önskar er all lycka framåt.

Leif R
Båthöjden

Den affären vi gjorde med Carolina gick snabbt, hon hittade en köpare och det gick riktigt bra.

Svar från Carolina Ramsten

Så roligt Leif och Birgitta att vi kunde matcha på ett bra och snabbt sätt. All lycka till med nya bostaden. vänligen Carolina

Leda Snyggt Ab L
Ektorp

Carolina upplevdes seriös, kunnig och gav snabb återkoppling som gjorde att hela affären kändes trygg.

Svar från Carolina Ramsten

Tusen tack Malin och all lycka så småningom om i nya bostaden. Vänligen Carolina